World of Tanks – oficjalny portal z modami
W ostatnim czasie do World of Tanks powstaje multum modyfikacji wpływających nie tylko na wygląd naszych czołgów czy garażu, ale też na samą rozgrywkę. Wśród nich jest wiele kontrowersyjnych modów, które w znaczy sposób ułatwiają rozgrywkę często doprowadzając do braku równowagi na polu bitwy. Używanie kilku modyfikacji zostało oficjalnie przez Wargaming zakazane, a za ich posiadanie grożą bany. By tą sytuację wyklarować firma w ostatnich dniach uruchomiła oficjalny portal z modami.
Sam portal dostępny jest pod tym linkiem. Obecnie znajduje się w fazie Alpha Testu i można się tam zalogować za pomocą własnego konta po wyborze regionu (EU, ASIA, US, RU). Niestety jedynym dostępnym na teraz językiem jest rosyjski, jednak prawdopodobnie niedługo zostanie opublikowana wersja w innych językach. Dzięki takiemu zabiegowi gracze mają pewność, że modyfikacje, które pobierają z oficjalnego źródła nie będą przyczyną problemów w przyszłości. Pozostaje nam czekać na większą bazę modów dostępnych na stronie i śledzić aktualizacje związane z większą ilością języków, ponieważ to właśnie język może stanowić główny problem dla graczy spoza regionu rosyjskiego.
Od grożenia Trochę czasu już minęło i co ? aim boty i inne dyrdymolstwa jak były tak i są nadal i jakoś ich nie zlikwidowali a tak się zarzekali że to kwestia czasu jak wszystkich nie uczciwych pobanują !
To tylko sranie gadanie że będą bany ! kogo chcą to WG banuje a na resztę oko przymykają ! co boją się że jak cieniasy odejdą z gry to kase stracą ?
Wiadomo ze jak zezwolą na jakąkolwiek ingerencje w grze to spokoju nie będzie !
a powinni zrobić standardowo mody w grze każdy by sobie wybrał co mu odpowiada i było by po problemie !
walka była by wyrównana i nie mieli by teraz problemów , no chyba że im oto własnie chodziło .
ktos tam napisał że jak sobie nie radzisz to w warcaby grać 🙂 ale tam też boty są 🙁 no chyba ze pograsz z żoną lub dzieckiem 🙂
Pozdrawiam wszystkich przeciwników bociarstwa wszelakiego !
i tak najlepiej grac na czystym kliencie, a jak ktos sobie nie radzi to zawsze w warcaby moze pograc 🙂
Super, ile lat ciężkiej pracy zajęło to wiekopomne dzieło? 😛
Czyli WG bierze odpowiedzialność za oprogramowanie wytwarzane przez osoby trzecie? Odważny krok. Ciekawe kiedy będzie afera jak ludziom zniknie kasa z kont bo któryś moder postanowi rozpocząć nowe życie i „przemyci” w modzie backdoora albo keyloggera. Pokusa będzie duża. Bo jakoś nie wierzę w to, by WG za każdym razem rzetelnie i dokładnie sprawdzało każdego moda. W końcu czujność zostanie uśpiona i będzie po białorusku: przepraszamy, nasz błąd, ale nie nasza wina, radźcie sobie sami, macie 3 doby premki na pocieszenie 🙂
No i to rozumiem. Nie będzie teraz wątpliwości co do niektórych modów.
Teraz tylko czekać, aż płaczki nie umiejące zainstalować modów i wyzywające osoby używające modów od cheaterów nagle się zorientują, że do tej pory żyli we własnym kłamstwie 😀
wybacz alemasz zrytą banię …mody w ogóle powinny byczakazane i liczyćpowinny sie\umiejetnności graczy anie mody ……dlamnie jesteszwykły mojcem Rydzukiem WOTa
W końcu będzie można z czystym sumieniem zainstalować moda, wiedząc że jest on dozwolony
krok w dobrą stronę
Nie wiem czy to krok w dobrą stronę. Teraz się zaczną przeróbki oficjalnych modów i znowu będzie problem, co można dopuścić a czego nie.
Wyobrażałem sobie to jako opcje wbudowane w grze…