Statystyki artylerii z Piaskownicy plus mechanika materiałów eksploatacyjnych
Zmiana mechaniki materiały eksploatacyjnych.
Dodano możliwość ponownego wykorzystania sprzętu (zestawy, zestawy naprawcze, itp) podczas bitwy.
Zmiana ta powstałą aby utrzymać tempo walki na tym samym poziomie po wprowadzeniu ogłuszenia. Apteczki będą teraz służyły też do zniwelowania ogłuszenia załogi.
Materiały eksploatacyjne zakupione za srebro będą naładowane w 90 sekund po użyciu, zakupione za złota po 60 skeundach. Gracz płaci raz za każdy materiał zainstalowany przed bitwą i można go używać w walce wiele razy (czyli bez względu na to, czy użył apteczki podczas walki czy nie i tak za nią zapłaci).
Moduły i wyposażenie:
- Apteczki – obniżenie siły i długości efektu o 0,2.
- Duża osłona przeciwodłamkowa- obniżenie siły i długości efektu o 0,1.
- Bardzo duża osłona przeciwodłamkowa- obniżenie siły i długości efektu o 0,3.
Zmiany w uzbrojeniu i amunicji:
- Ograniczenie obrażeń na skraju rozrzutu – 30% od pełnych obrażeń.
- Bazowy gwarantowany – 30%
- Zależny od obrażeń – 70%
Bat.-Châtillon 155 58
- Celność: było 0.8 będzie 0.61
- Czas celowania: było 5,5s będzie 4,5s
- Czas przeładowania magazynka: było 80s będzie 52s
Pociski:
mle. 1944 (HEAT) – zlikwidowano
M101M4 (HE):
- DMG: było 1.250 będzie 750
- Penetracja: było 95mm będzie 39mm
- Splash: było 3,97m będzie 9m
- Czas ogłuszenia: 32s
M101M6 (HE):
- DMG: było 1.250 będzie 750
- Penetracja: było 95mm będzie 39mm
- Splash: było 5,34m będzie 10m
- Czas ogłuszenia: 32s
G.W. E 100
- Celność: było 0,84 będzie 0,76
- Czas celowania: było
7sbędzie 4,8s - Czas przeładowania: było 42,5s będzie 39s
Pociski:
Gr. 18 Be (AP) – zlikwidowano
Gr. 18 Stg (HE):
- DMG: było 2.000 będzie 1.100
- Penetracja: było 105mm będzie 53mm
- Splash: było 6,22m będzie 14m
- Czas ogłuszenia: 40s
Gr. 18 (HE):
- DMG: było 2.000 będzie 1.100
- Penetracja: było 105mm będzie 53mm
- Splash: było 9,21m będzie 15,5 m
- Czas ogłuszenia: 40s
Conqueror Gun Carriage
- Celność: było 1,2 będzie 1,08
- Czas celowania: było 8,8s będzie 6,1s
- Czas przeładowania: było 58,1s będzie 52s
Pociski:
HE Mk. 18 (HE):
- DMG: było 2.200 będzie 1.200
- Penetracja: było 117mm będzie 58mm
- Splash: było 7,76m będzie 15m
- Czas ogłuszenia: 43s
HE Mk. 19 (HE):
- DMG: było 2.200 będzie 1.200
- Penetracja: było 117mm będzie 58mm
- Splash: było 11,1m będzie 16,7 m
- Czas ogłuszenia: 43s
T92
- Celność: było 0,92 będzie 0,83
- Czas celowania: było 8s będzie 5,9s
- Czas przeładowania: było 53s będzie 49s
Pociski:
M114/M78 (AP) – zlikwidowano
HE M146 (HE):
- DMG: było 2.250 będzie 1.300
- Penetracja: było 120mm będzie 60mm
- Splash: było 8,13m będzie 15m
- Czas ogłuszenia: 45s
HE M160 (HE):
- DMG: było 2.250 będzie 1.300
- Penetracja: było 120mm będzie 60mm
- Splash: było 11,64m będzie 16,7m
- Czas ogłuszenia: 45s
Object 261
- Celność: było 0,66 będzie 0,59
- Czas celowania: było 6,5s będzie 4,5s
- Czas przeładowania: było 35s będzie 32s
Pociski:
UBR-600 (AP) – zlikwidowano
F-600D (HE):
- DMG: było 1.700 będzie 900
- Penetracja: było 102mm będzie 45mm
- Splash: było 4,91m będzie 11m
- Czas ogłuszenia: 38s
F-600BM (HE):
- DMG: było 1.700 będzie 900
- Penetracja: było 102mm będzie 45mm
- Splash: było 7,28m będzie 12,7m
- Czas ogłuszenia: 38s
Płacenie za materiały eksploatasyjne, których nie użyjesz to chyba żart. Jak masz załadowane duże zestawy to każda bitwa będzie kosztowała na dzień dzisiejszy extra 60k srebrników lub 150 złota, a za zestaw małych 9 k. Czy użyjesz ,czy nie. Żaden czołg na siebie nie zarobi …
cały fan związany z gra na arcie pójdzie się j**** najgorsza zmiana z możliwych
Dokładnie ******* pieknie mam dwie arty 8 tieru i sie zastanawiam czy ich nie sprzedam… Ile beda bic po 300 dmg ??? *** nie granie tym bedzie…
Po co ten krzyk o misje, rozwiązanie jest tylko jedno słuszne, NIE MA ARTY W MISJACH !!! Kto chce niech gra, ale musu nie ma. Koniec kropka.
Statystycznie CGC wygląda najsłabiej, myślę że to się jeszcze zmieni a przyczyna jest jedna arta w tej postaci będzie mało użyteczna na polu bitwy.
WG nie zachowało podstawowego parametru jakim jest średni DMG/ min uszkodzenia obcięto o ok 40 – 50 % a czas przeładowania średnio o ok 10 % to się nie zamyka.
I arty odejdą do lamusa. Już teraz ciężko jest coś trafić i zadać dużo dmg a w piaskownicy wygląda to tak że będziemy strzelać po 100-300 hp za strzał. O wyciąganiu bitew przez arty na CW, SH czy randomach już nie wspomnę … zostaniesz sam SPG vs HT/MT/itd. to już nie będzie szans na strzał niszczący … będzie za to pewna przegrana.
To narazie piaskownica . JESLI to wejdzie w zycie będą musieli zmienić wymagania w misjach
osobistych.
oczywiście że to zmienią, dlatego cała ta robota trwa tak długo bo uzyskanie balansu nie jest proste
Heh, no to CGC najbardziej dostal po tylku. Wyglada na to ze w porownaniu do T92 bedzie bezuzyteczny. Nawet GWE100 wyglada lepiej, jedyne co to wychyl dziala ….
Ciekawe jak się to ma do misji osobistych, które i tak nie są zbyt łatwe.
Jak tu teraz zadać 4000 dmg i zniszczyć 4 czołgi
Człowieku, misje też będą zmieniane, po co siejesz ferment…
Pewnie tak, w nowej kampanii 😉
Jaki ferment? widziałeś gdzieś wzmiankę na temat zmiany wymagań co do misji na arty ? J nie widziałem
tak zostawią te misje !!! człowieku na pewno zmienią misje skoro arta tak diametralnie się zmieni.