Q&A 15-09-2016
Krótkie Q&A (bardziej A niż Q) z audycji na Wargaming.fm.
– „Można powiedzieć, że w pewnym stopniu miałem (SerB – przypis redakcji) wpływ na wszystkie łatki wydane w tym roku, choć nie był on duży, niestety. Do niektórych zmian mam dobre nastawienie i będą one dobrym tematem do rozmów w przyszłym roku. Patchownie gry to nie jest szybki proces, ale jest to konieczne, aby rozwiązać pewne problemy, z którymi borykamy się od dłuższego czasu.”
– W najnowszej łacie pojawi się ikonka sklepu Premium w garażu, by ułatwić proces zakupów graczom.
– Będziemy wprowadzać sporo zmian, jeżeli chodzi o czołgi. Głównie skupimy się na maszynach brytyjskich, bo nie jesteśmy zadowoleni z poziomu ich funkcjonowania. Mamy już nawet plany co i jak poprawić.
– Chcemy zmienić zasadę działania pocisków HESH, ale na razie są to tylko plany koncepcyjne.
– Chcemy popracować trochę nad linią Mausa.
– Mamy wiele „ekstrawaganckich” pomysłów na IS-4. Chcemy stworzyć z niego pojazd, z którego każdy będzie zadowolony. Niestety, na razie nie mogę wyjawiać szczegółów.
– Trwają dyskusje na wprowadzeniu do gry pomniejszych mechanik, które spowodują, że każda nacja będzie wyjątkowa. Szwedzi są drzewkiem, które ma rozpocząć ten trend.
– Pracujemy też nam matchmakingiem. Napisaliśmy praktycznie od nowa cały proces: wybór tierów, typów pojazdów itd.. Niestety czeka nas jeszcze sporo pracy, więc mechanizm ten nie pojawi się przynajmniej do patch 9.17.
– Deweloperzy twierdza, że zmniejszenie wyboru dwóch artylerii na bitwę może spowodować problemy z zawieszaniem się programu losującego składy.
– Wszelkie rozważania implementacji nowych rzeczy do gry będą możliwe po zakończeniu drugiej tury Piaskownicy.
– Prędkość T95 jest tematem, który jest „energicznie” omawiamy. Wielu, z projektantów, chce coś zrobić z wolnymi czołgami, ale są też takie osoby, które się temu sprzeciwiają.
– Intensywnie pracujemy nad rozwojem czołgów lekkich do tieru X. Niestety może to zająć jeszcze kilka łatek.
– Trwają też dyskusje, co zrobić z amunicją typu Armor-Piercing High Explosive (duże obrażenia, ale nikła penetracja). Na razie nie mamy pomysłu na to.
– Problem polskiego drzewka jest taki, że dosyć szybko wyczerpały nam się możliwości wyboru czołgów, co do wyższych tierów. Dlatego teraz siedzimy i dumamy, co z tym fantem zrobić.
– „Japoński Tiger nie jest dobrym pojazdem.”
– „Po co nerfić IS-3?”
– „Grille 15 może być uznany za zbyt OP”
– Pracujemy także nad nowym MMO i nie, nie jest to tryb 15 na 15. Na razie prace trwają i nie mogę zbyt wiele powiedzieć. Dopiero pod koniec roku będziemy mogli coś wspomnieć. Nie zmienia to aktu, że na chwilę obecną, priorytetem są czołgi.
– Zasady odzyskiwania sprzedanych czołgów Premium przez support zostaną zmienione.
– „Nigdy nie byłem za wynajmowaniem czołgów Premium.”
– Damskie głosy załogi nie są naszym priorytetem.
– „System zadawania obrażeń sojusznikom nie zostanie usunięty z gry. Zawsze byłem przeciwnym temu i starałem przekonywać innych do swojego zdania.” (SerB)
– Misje osobiste są kolejnym, z naszych priorytetów.
– W grze powinno pojawić się oprogramowanie anty-modowe. Byłoby to dobry sposób na ukrócenie problemów z nielegalnymi modyfikacjami.
– Deweloperzy walczą właśnie z modyfikacją, która pokazuje przewracane i niszczone obiekty na minimapie, przez niewykryty czołg przeciwnika.
– „Zawsze byłem przeciwny ideologii dodającym pojazdy o tierze większym, niż 10.” (Serb)
– Pojazdy Premium, z „ułomnym” (+/- 1 tier) będą systematycznie usuwane ze sklepu Premium.
źródło: SR
w obecnej sytuacji z uwagi na fakt co teraz gra sobą reprezentuje ….
po prostu szkoda na nią czasu
Jednak wolę Q&A od SerBa niż Murazora, Jego sposób bycia i idee na grę są o niebo lepsze niż Murazora. Moim zdaniem odkąd Murazor zabrał się za „ulepszanie” WoTa gra zeszła na psy…
WOT MIJA SIĘ Z OCZEKIWANIAMI GRACZY
A IGNOROWANIE TEGO FAKTU I UNIKANIE ROZWIĄZAŃ
A WRĘCZ UDAWANIE ZE ICH NIEMA
POWODUJE TYLKO I WYŁĄCZNIE ZNIECHĘCENIE DO GRY
NIE POTRZEBUJEMY WIĘCEJ BYLE JAKICH CZOŁGÓW LUB NERFIENIA DOBRYCH …
TYLKO DOBREGO MM
LISTA OCZEKIWAŃ JEST DŁUGA I WYRAŹNIE MIJA SIĘ Z POLITYKA FIRMY
A SKORO WOT IGNORUJE OCZEKIWANIA TO PO CO WYDAWAĆ KASĘ NA TAKI PRODUKT????
to dla czego po każdej akyualizacji gra się gorzej? losowania nie spełniają odpowiednich warunków mam na myśli nie czołgi a drużyny jeden wynik daje przykład 3:15 przegrana lub 15:4 itp ????????????
Pojazdy…, z „ułomnym” (+/- 1 tier)…
Wg mnie nie one w żaden sposób ułomne. To powinna być wręcz reguła. Nokautowanie czołgów 2-3 thier-ów niższych to żadna frajda. Walka z pojazdami 2-3 thier-y wyższymi to znów mordęga…
Dobrze zrobili bo kiedyś t.V spotykały t.X i nie było golda za srebro.
Kiedyś też sraliśmy do wiadra albo za stodołą…