Test nowej fizyki ruchu 2.0 na NA i RU
Od dziś na serwerze RU i od jutra na NA rozpoczną się ogólnodostępne testy nowej fizyki ruchu.
Na forum NA administratorzy zamieścili taką oto informację:
„Czołgiści !
Począwszy od dnia jutrzejszego rozpocznie się ogólnodostępny test fizyki ruchu w World of Tanks „
Czego należy się spodziewać na teście:
- Pracy nad zawieszeniem czołgu
– Zawieszenie pozwoli przejechać po drobnych nierównościach terenu bez wytracania prędkości (doły, tory, krawężniki),
– Testowane będą sytuacje, w których pojazd może utknąć na drobnych nierównościach terenu do 60 cm wysokości ( zniszczone budynki, skały, sterty gruzu). Ponadto, pojazdy nie stracą prędkości podczas zjazdu po zboczach.
– Jeśli pojazd osiągnie wystarczającą prędkość, to może przeskoczyć rowy, koleiny itp.
– Dodano tymczasową zmianę depresji działa w momencie nagłego zatrzymania się i rozpoczęcia jazdy. Ta zmiana jest eksperymentalna. Zmiana depresji działa jest spowodowana lekkim przechyleniem się kadłuba pojazdu, angażując zawieszenie w chwili ruszenia lub hamowania.
- Poprawki do pojazdów i sterowność w ruchu
– Zwiększenie wytracania prędkości w momencie wyłączenia biegu,
– Skręt pojazdem będzie „gładszy”,
– Lepsza kontrola nad promieniem skrętu. Aby kontrolować promień skrętu, naciśnij lub zwolnij przycisk „W”, przytrzymując przycisk kierunku („A” lub „D” odpowiednio przy skręcie w lewo lub prawo). W tym samym czasie, gdy zwolnisz przycisk „W”, pojazd gwałtownie zmniejszy promień skrętu, bez znacznej utraty prędkości i będzie można kontynuować obrót przytrzymując „W” ponownie. Można je skutecznie stosować do objeżdżania czołgów ciężkich przeciwnika.
- Nowe manewry pojazdów za pomocą hamulca ręcznego
– Po osiągnięciu żądanej prędkości, zwrot z użyciem hamulca ręcznego spowoduje gwałtowną zmianą trajektorii ruchu („policyjny skręt”). Aby to wykonać należy zablokować jedną z gąsienic. Aby to zainicjować należy przytrzymać W + A (dla skrętu w lewo) lub W + D (dla skrętu w prawo), a następnie naciśnij klawisz spacji.
- Interakcja pojazdu podczas kolizji
– Nowa fizyka doda możliwość przewrócenia pojazdu wroga po zderzeniu, jeżeli jego kadłub jest podniesiony lub obniżony lub pojazd stoi na zboczu skierowany w dół. Na tego typu kolizje będzie wpływać szereg dodatkowych czynników takich jak różnica ciężarów pojazdów, moc silnika pojazdu, kąt natarcia, przyczepność itp.
– Przewrócony pojazd zostanie zniszczony po 30 s, jeżeli leży na boku lub dachu, można łatwo go obrócić ponownie za pomocą innego pojazdu.
- Interakcje z podłożem
– Dodano efekt graficzny poślizgu,
– Zmieniono zachowanie pojazdów pod względem ich wagi.
Kwestia czasu kiedy pojawi się na serwerze EU