Piaskownica – zmiany parametrów czołgów
Wstępne, szczegółowe zmiany, opisywaliśmy kilka dni temu, TUTAJ. Gracz M1kota zamieścił screeny z Tank Inspectora. Na niektórych z nich, po prawej stronie zostały wyszczególnione i porównane zmiany.
Angielska wersja językowa.
Rip bc [*]
Ciekawi mnie jedno. Jak oberwie się czołgom premium w tym rebalansie (za które ludzie płacili hajsem, a nie pochodzące np.: z Kompanii). Teoretycznie nie powinny być one ruszane… Pewnikiem jak znerfią taki czołg, to może spowodować to spory shitstorm. Choć fajnie by było, gdyby cześć odstających od reszty maszyn dostało jakiś buff (np.: Type 59 do czasu skupiania i ilości amunicji, bo obecnie blado się to prezentuje).
Arta też nie jest tak łatwo grać. Zabrałem się ostatnio za robienie misji osobistych, często zdarzały się bitwy gdzie dosłownie żaden pocisk nie wszedł. Trzeba do tego też uwzględnić zróżnicowane mapy, których brak. Na każdej jest to samo, wielkie pole na środku, i dwie bobslejowe mordownie po przeciwnych stronach, nie wspominając już o mapach miejskich, gdzie kompletnie jesteśmy bezużyteczni. Gdyby nie arta to było by jedno wielkie kampienie. Na V tierach w ogóle ciężko coś ugrać, gdyż przeciwnicy są za mali i za szybcy. Do tego błędny czas celowania w statystykach dział. Gw tiger p, stockowe działo. W opisie czas celowania 0,7, w rzeczywistości 10s. Załoga na 100%, do tego ulepszone naprowadzanie. W zgłoszeniu wg otrzymałem odpowiedź, że czas celowania powinien wynosić 6.2 w takiej konfiguracji, a te 10s bierze się z jakiś wymyślonych wartości. Jeżeli jest ktoś bliżej zainteresowany to chętnie przedstawię sytuację
Ja tego nie rozumiem od patch 9.13 arty stały się celne a WG chce zrobić snajpera.
Ostatnio WG powiedziało ze będzie dążyć to szybkich rozgrywek, a jak tak dalej będą robić to pogorszą sytuacje i każdy będzie się bal wyjechać żeby go rata nie trafiła czyli kampa.
Jednym słowem GJ WG