Posypały się zarówno nerfy jak i buffy. Musicie przejrzeć czołgi, które Was interesują. Miłej nerwicy 🙂
59-Patton
– Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 16 km/h do 20 km/h,
– Zwiększono zasięg widzenia wieży 59-Patton z 370 m do 400 m,
– Skrócono czas celowania działa 90 mm Gun M41 dla wieży 59-Patton z 2,5 s do 2,3 s,
– Skrócono czas przeładowania działa 90 mm Gun M41 dla wieży 59-Patton z 7,6 s do 7,5 s,
– Zmniejszono rozrzut działa 90 mm Gun M41 z 0,38 do 0,36m na 100m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Škoda T 40
– Zwiększono penetrację pocisku Vz. 39N OPG do działa 8,8 cm vz. 37N z 132mm do 145mm,
– Dodano dwa nowe rodzaje pocisków.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Achilles
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Achilles IIC o 4%,
– Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Achilles IIC o 4%,
– Skrócono czas przeładowania działa OQF 17 – pdr AT Gun Mk. VII dla wieży Achilles Duck Bill z 4,6 s do 4,4 s,
– Zmniejszono rozrzut działa OQF 17 – pdr AT Gun Mk. VII z 0,33 do 0,32 m na 100m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Challenger
– Zwiększono prędkość obrotu zawieszenia Challenger z 26 do 28°/s,
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Challenger o 14%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Challenger o 7%,
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Avenger o 15%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Avenger o 8%,
– Skrócono czas przeładowania działa OQF 17 – pdr AT Gun Mk. VII dla wieży Challenger z 4,5 s do 4,4 s,
– Zmniejszono rozrzut działa OQF 17 – pdr AT Gun Mk. VII z 0,34 do 0,32 m na 100m,
– Skrócono czas celowania działa OQF 17 – pdr AT Gun Mk. VII dla wieży Avenger z 1,7 s do 1,6 s,
– Skrócono czas przeładowania działa OQF 17 – pdr AT Gun Mk. VII dla wieży Avenger z 4,1 s do 3,9 s,
– Zmniejszono rozrzut działa OQF 17 – pdr AT Gun Mk. VII podczas obrotu wieży o 20%,
– Zmniejszono rozrzut działa OQF 17 – pdr AT Gun Mk. VII z 0,33 do 0,3 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
A-32
– Zmniejszono rozrzut działa 76 mm L-10U z 0,53 do 0,44 m na 100m,
– Zwiększono penetrację pocisku premium z 66 do 98 mm,
– Dodano trzy rodzaje pocisków: UBR-354KA, UBR-354KB, UOF-354K,
– Usunięto pocisk: BP-350A.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T-54 ltwt.
– Zwiększono czas przeładowania działa 100 mm D-10T dla wieży T-54 ltwt. z 7,6 s do 8,2 s,
– Skrócono czas celowania działa 100 mm D-10T mod. 1945r. dla wieży T-54 ltwt. z 2,2 s do 2,1 s,
– Zwiększono czas przeładowania działa 100 mm D-10T mod. 1945 r. dla wieży T-54 ltwt. z 7,5 s do 8,3 s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T-22 medium
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia T-22 med. z 54 do 40°/s,
– Zwiększono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia T-22 med. o 50%,
– Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia T-22 med. o 50%,
– Zmniejszono opór zawieszenia T-22 med. na twardym gruncie o 50%,
– Zmniejszono opór zawieszenia T-22 med. na średnio miękkim gruncie o 43%,
– Zmniejszono opór zawieszenia T-22 med. na miękkim gruncie o 33%,
– Zwiększono czas celowania działa 100 mm D-54TS dla wieży T-22 med. z 1,9 s do 2,4 s,
– Zwiększono czas przeładowania działa 100 mm D-54TS dla wieży T-22 med. z 7,5 s do 8,1 s,
– Zwiększono rozrzut działa 100 mm D-54TS podczas obrotu wieży o 50%,
– Zwiększono rozrzut działa 100 mm D-54TS z 0,33 do 0,38 m na 100m,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży T-22 med. z 48 °/s do 30 °/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Pz.Kpfw. V / IV (+ Alpha)
– Zmniejszono koszt kamuflażu o 17%,
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Pz.Kpfw. V/IV o 33%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Pz.Kpfw. V/IV o 11%,
– Zwiększono zasięg widzenia wieży Pz.Kpfw. V/IV z 350 m do 365 m,
– Skrócono czas celowania działa 7,5 cm Kw.K. 40 L/48 dla wieży Pz.Kpfw. V/IV z 2,3 s do 2,0 s,
– Współczynnik rozrzutu działa 7,5 cm Kw.K. 40 L/48 po strzale zmniejszony o 12%,
– Zmniejszono rozrzut działa 7,5 cm Kw.K. 40 L/48 z 0,39 do 0,37 m na 100m,
– Zwiększono prędkość obrotu wieży Pz.Kpfw. V/IV z 30 °/s do 44 °/s,
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 820 do 520,
– Zmieniono poziom czołgu z VI na V,
– Zmieniono poziom zawieszenia Pz.Kpfw. V/IV z VI na V,
– Zmieniono poziom wieży Pz.Kpfw. V/IV z IV na V.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Kanonenjagdpanzer
– Zwiększono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Kanonenjagdpanzer o 20%,
– Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Kanonenjagdpanzer o 20%,
– Skrócono czas celowania działa 90 mm Rheinmetall DM1 z 2,0 do 1,8 s,
– Zwiększono penetrację pocisku DM13A1 do działa 90 mm Rheinmetall DM1 z 212mm do 238mm,
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
M56 Scorpion
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia M56 Scorpion o 12%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia M56 Scorpion o 12%,
– Zwiększono maksymalną prędkość cofania z 12 km/h do 17 km/h,
– Skrócono czas celowania działa 90 mm Gun M54 dla wieży M56 Scorpion z 2,0 do 1,9 s,
– Zmniejszono rozrzut działa 90 mm Gun M54 w czasie ruchu o 29%.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T95E2
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia T95E2 o 36%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia T95E2 o 36%,
– Zwiększono zasięg widzenia wieży T95E2 z 390 m do 400 m,
– Zwiększono prędkość obrotu wieży T95E2 z 32 do 44°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
T95E6
– Zmniejszono opór zawieszenia T95E6 na twardym gruncie o 22%,
– Zmniejszono opór zawieszenia T95E6 na średnio miękkim gruncie o 20%,
– Zmniejszono opór zawieszenia T95E6 na miękkim gruncie o 10%,
– Skrócono czas celowania działa 120 mm Gun T123E6 dla wieży T95E6 z 2,3 do 2,0 s,
– Zmniejszono rozrzut działa 120 mm Gun T123E6 z 0,4 do 0,38 m na 100m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Type 91 Heavy
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Dai – chi Osaka Sensha o 15%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Dai – chi Osaka Sensha o 15%,
– Zmniejszono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia Type 91 Heavy o 17%,
– Zmniejszono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia Type 91 Heavy o 17%,
– Zmniejszono czas przeładowania działa 47 mm Gun Type 1 dla wieży Type 91 Heavy z 2,2 s do 2,1 s,
– Skrócono czas celowania działa 7 cm Gun Type 94 dla wieży Type 91 Heavy z 2,8 do 2,6 s,
– Zmniejszono czas przeładowania działa 7 cm Gun Type 94 dla wieży Type 91 Heavy z 4,2 do 4,0 s,
– Zmniejszono rozrzut działa 7 cm Gun Type 94 z 0,52 do 0,48 m.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Type 95 Heavy
– Skrócono czas celowania działa 7 cm Gun Type 94 dla wieży Type 95 z 2,9 do 2,3 s,
– Skrócono czas celowania działa 7,5 cm Tank Gun Type 99 dla wieży Type 95 z 2,5 do 2,3 s,
– Zmniejszono czas przeładowania działa 7,5 cm Tank Gun Type 99 dla wieży Type 95 z 3,4 do 3,3 s,
– Zmniejszono rozrzut działa 7.5 cm Tank Gun Type 99 podczas obrotu wieży o 29%,
– Zwiększono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 430 do 440.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
O-I Experimental
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia O-I Experimental z 22 do 20°/s,
– Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia O-I Experimental o 9%,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia O-I Experimental Kai z 24 do 22°/s,
– Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia O-I Experimental Kai o 10%,
– Wydłużono czas celowania działa 10 cm Cannon Type 14 dla wieży O-I Experimental z 2,6 s do 2,8 s,
– Wydłużono czas przeładowania działa 10 cm Cannon Type 14 dla wieży O-I Experimental z 9,7 do 10,0 s,
– Wydłużono czas celowania działa 12 cm Short Barrel Gun dla wieży O-I Experimental z 2,6 do 2,9 s,
– Wydłużono czas przeładowania działa 12 cm Short Barrel Gun dla wieży O-I Experimental z 9,6 do 10,5 s,
– Zwiększono rozrzut działa 12 cm Short Barrel Gun podczas obrotu wieży o 29%,
– Wydłużono czas przeładowania działa 7,5 cm Tank Gun Type 3 dla wieży O-I Experimental z 3,5 do 3,6 s,
– Zwiększono rozrzut działa 7,5 cm Tank Gun Type 3 podczas obrotu wieży o 17%,
– Wydłużono czas celowania działa 7,5 cm Tank Gun Type 5 dla wieży O-I Experimental z 2,2 do 2,3 s,
– Wydłużono czas przeładowania działa 7,5 cm Tank Gun Type 5 dla wieży O-I Experimental z 3,6 do 3,7 s,
– Zwiększono rozrzut działa 7,5 cm Tank Gun Type 5 podczas obrotu wieży o 20%,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży O-I Experimental z 26 do 22°/s.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
O-I
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia O-I z 20 do 16°/s,
– Zmniejszono prędkość obrotu zawieszenia O-I Kai z 22 do 18°/s,
– Zwiększono rozrzut działa w ruchu dla zawieszenia O-I Kai o 11%,
– Zwiększono rozrzut działa podczas obrotu dla zawieszenia O-I Kai o 22%,
– Zwiększono czas przeładowania działa 10 cm Cannon Type 92 dla wieży O-I z 11,1 do 12,0 s,
– Zwiększono rozrzut działa 10 cm Cannon Type 92 podczas obrotu wieży o 14%,
– Zwiększono czas przeładowania działa 15 cm Howitzer Type 96 dla wieży O-I z 25 do 26 s,
– Zwiększono rozrzut działa 15 cm Howitzer Type 96 podczas obrotu wieży o 12%,
– Zmniejszono prędkość obrotu wieży O-I z 20 °/s do 18 °/s,
– Zmniejszono liczbę punktów wytrzymałości czołgu z 970 do 950.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Heavy Tank No. VI
– Zwiększono penetrację pocisku Pzgr 39 do działa 8,8 cm Kw.K. 36 L/56 z 132 mm do 145 mm,
– Dodano dwa rodzaje pocisków: Pzgr. 40 oraz Sprgr.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
STA-2
– Zwiększono czas przeładowania działa 90 mm Rifled Gun dla wieży STA-2 z 7,1 do 7,5 s,
– Współczynnik rozrzutu działa 90 mm Rifled Gun po strzale zmniejszony o 14%,
– Zwiększono penetrację pocisku M318A1 do działa 90 mm Rifled Gun z 185,9 do 212 mm,
– Dodano dwa rodzaje pocisków: M71 oraz Type 70
Ź: Portal RU
Może się wtrącę do tego, O-I i O-I Experimental to mozolne czołgi pod względem czasu ładowania,prędkości jazdy i obrotu, nie wspominając że większość graczy wie gdzie są weak pointy tych kolosów.
Kolejne to https://www.youtube.com/watch?v=Yy0B7DzGBFo – serio? kpią czy o drogę pytają VII tier HT VK 45.03 ,tyle hp i pen. pancerza ? co im zrobił ten czołg że został tak skrzywdzony przez nich, tak samo inne pojazdy których nie wspomnę.
Niech nie słuchają się niestandardowych graczy zaczynających grę bo to aż serce boli.
Wynik:Są sytuacje że pieniążki się nie zgadzają w skarbcu ponieważ niby ,,Armored Warfare” kradnie im klientów, dla czego bo wargaming psuje tą grę.
Dziękuję to na razie wszystko co mam do powiedzenia.
Jak już to proszę pisać pod tym jeśli chodzi o odpowiedzi czy pytania do mnie.
O-I exp i O-I są OP. przy dobrym losowaniu Exp rozwali KV-1(!) na 2 strzały! A o-I nawet na jesen strzał. A nawet jeśli Exp nie ma pancerza to co z tego skoro ciśnie jakieś 40 km/h? Zwykłe O-I nie jest łatwe do przebicia.
Wszystko ok ale O-I i O-I Experimental mogliby zostawić to i tak mozolne czołgi, wielu co grają w tą grę od dłuższego czasu wiedzą jak przebić O-I ale obniżony czas ładowania, większy rozrzut, wolniejszy obrót wieży mimo że tak wolno obraca, byle czołg jak elc amx bis czy cromwell się przyklei to niemożna już się obronić na otwartym terenie a na zamkniętym też jednak trudno się wyrwać z tego uścisku, hp te 20 zawsze mogą się przydać,prędkość 29 km/h a przy walce z górką 8-9 km/h,nie wspomnę już nawet o obrocie czołgu aby się nawrócić , najlepiej aby wargaming się zrehabilitował, nie chcę grać w grę z tak dużymi wymysłami po prostu zaczynają psuć tą grę po kroku a potem wynik: kasa się nie zgadza ponieważ ,,Armored Warfare” im zabiera klientów, czemu? bo partaczą, a fizyka gry odpowiada mi i nie trzeba jej zmieniać w żaden sposób.
To moja Ocena nie wiem jak inni.
Proszę nie pisać pod tym,chciałem to poprawić ale po odświeżeniu strony już nie mogłem.
I tak oto STA-2 (med) stał sie pogromca tanków ciężkich, a poczciwy „ciężar” IS-6 nadal ma penę poniżej 200… Pojeby w WG nadal żyją!
Gdzie mój buff dla Typa 4 Cegła?! 😀
A 112 nie miał dostać buffa? O.o
O-I był niesamowitym mułem. Teraz będzie jeszcze gorszym. Sold.
Doczekałam się buffa dla tygryska.
132 wystarczało nawet na t.VIII
Ech gracze i ich inteligencja.
W końcu buff dla sta-2, nareszcie stanie się jako tako grywalny z peną 212mm
185 wystarczało nawet na t.X
Ech gracze i ich inteligencja.
mogli by do chellengera dodac 20 funtowe dziaøo z at-7 bo jest nie grywalny
Fakt jest bardzo trudny w grze, ale nie nie do ogarnięcia.
Przyjemność gry Challengerem jest uzależniona od drużyny. Jak drużyna jest słaba, to sami nic nim nie zrobimy (brak pancerza). Jeśli mamy jakieś wsparcie, choćby plutonowego, to swoje idzie nim naklepać. Zwłaszcza przy tak spamerskim działku. No i pociski premium ze świetną penetracją pozwalają bezproblemowo klepać wszystkie czołgi.
No i zgodzę się z Dawidem. Przydałoby mu się nieco lepsze działko jako alternatywa dla 17-funtówki (decyzja gracza sprowadza się wtedy do: RoF lub pena). Niekoniecznie musi mieć 226 peny, ale w pełni kontentujące by było 200 peny.
dokładnie januszu Wota 🙂
a jaką ma szybkostrzelność amx cdc
6 s