– od teraz będzie możliwość „podglądu” nie kupionych czołgów w 3D,
– parametry czołgów rozbito na 5 grup,
– zmieniono spis parametrów czołgów (dodano kilka nowych parametrów),
– zrealizowano „dynamiczny” podgląd parametrów czołgów w zależności od materiałów eksploatacyjnych, załogi i modułów,
– do powiadomień dodano informacje o wpływie modułów, materiałów eksploatacyjnych i załogi na parametry czołgu.
Tryb PvE (dla nowych graczy):
– od teraz zespoły liczą 15 vs 15,
– skrócono czas oczekiwania na bitwę. Dodano możliwość uruchomienia gry dla jednego gracza,
– dodano alternatywne scenariusze zachowania się botów na mapach „Mittengard” i „Kopalnie”.
Zmieniono wskaźnik zdobywania bazy. Dodano licznik, pokazujący ilość graczy zdobywających capa, a także zegar pokazujący czas do zakończenia zdobywania bazy.
– dodano powiadomienia o zakończonej bitwie.
Ulepszona fizyka ruchu:
– poprawiono nieco mechanizm otrzymywania uszkodzeń przy różnych zjazdach,
– zmniejszono prawdopodobieństwo na przewrócenie czołgu,
– usunięto problem utykających pojazdów przy kontakcie z przeszkodami lub innymi czołgami,
– przerobiono i dodano nowe filtry w garażu dla „karuzeli” czołgów,
– dodano dźwięki siatki maskującej i lornety polowej,
– od teraz w ustawieniach dźwięku jest możliwość wyboru dźwięków, które dokładnie będą odzwierciedlały miejsca i kierunki wystrzałów,
– przy grze w plutonie, gracze będą dostawali bonus do doświadczenia, który jest zależny od poziomu czołgów na których gracze rozegrali bitwę,
– dodano nowy typ celownika – pełen okrąg,
– dodano dodatkowe przybliżenie: x16 i x25,
– dodano wyświetlacz z pingiem serwerów – w garażu i ekranie logowania.
Czołgi
Waffenträger auf E 100 zastąpiony przez Grille 15.
Zrebalansowano następujące pojazdy:
Chiny/Czechosłowacja:
– Skoda T 40,
– 59-Patton
Wielka Brytania:
– Challenger,
– Achilles.
ZSRR:
– T-54 ltwt.,
– T-22 medium,
– A-32.
Niemcy:
– Pz.Kpfw. V/IV Alpha
– Pz.Kpfw. V/IV
– Kanonenjagdpanzer.
USA:
– T95E6
– M56 Scorpion
Japonia:
– Type 95 Heavy
– Type 91 Heavy
– STA-2
– O-I
– O-I Experimental
– Heavy Tank No. VI
Do Supertestu dodano następujące czołgi:
– T71 CMCD,
– T-45.
Zmiany techniczne:
– Przerobiono niektóre misje indywidualne.
– Zoptymalizowano interfejs wskazówek i powiadomień.
– Wewnętrzną przeglądarkę WoT Awesomium zastąpiono przez Chromium Embedded Framework (wewnętrzna przeglądarka pojawiała się np przy zakupie golda). Zakończono przejście na CoreEngine 3.0: zrealizowano szereg poprawek, co pozwoliło zwiększyć wydajność klienta o ok. 30% na pewnych ustawieniach:
– wzrost FPS dla wyższych ustawień graficznych,
– wzrost FPS o ok. 15% dla średnich ustawień graficznych,
– poprawiono takie efekty jak: dym i eksplozje,
– możliwe jest wykorzystanie DX11, w związku z tym zaleca się zaktualizowanie sterowników karty graficznej.
Mapy
Dopracowano mapy Kopalnie i Mittengard z uwzględnieniem trybu PvE:
– wyrównano oba zespoły,
– we wszystkich scenariuszach uwzględniono możliwość gry 15 v 15,
– od teraz jest także możliwość single player w trybie PvE, czyli: drużyny 15 v 15 (14 botów + gracz przeciwko 15 botom)
Ź: Portal RU
Stare, „nowe” mody. Face Palm, też mi nowość
To z 3 aratami zrobiłem w miarę szybko , mam też 15 na lekkich zrobioną niestety bez wyróżnienia i dlatego stoję na tych misjach na t55a , brakuje mi tylko tą z tymi tdk-mi i mnie by puściło dalej. Przegięte są te misje ta z 2 podpalaniem też się mordowałem ale się udało. Nie wiem dla kogo oni robią te misje nie, każdy ma czas siedzieć np. po 12 godzin dziennie i grać.
Z tym T95E6 nie jest błąd? Chyba miało być o T95E2 😉
Nie, jest dobrze napisane 🙂
Ciekawe które , misje osobiste będą przerobione ? Mogliby zmienić misje cś-15 na t55a . Zniszczyć 2 tdki z poziomu przynajmniej o jeden większy niż twój pojazd . Nie wiem kto mógł wpaść na tak genialny pomysł z tą misją ale należy mu się nobel.
To tam spoko. Wyspottuj i uszkodź 3 arty lightem to pogadamy 😀
Gdzieś pisało że na pewno ta misja z podwójnym podpaleniem ma być zmieniona 😉 Też morduj tą misję z 2 TD 🙂 Tzn mordowałem, bo już prawie 2 miesiące nie gram WoT’a 😀