Projekt Babilon i tryb Ostatni bastion – Jakie czołgi wybrać?

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

40 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
wlodek1928

Główna nagroda zrobiona w niecałe trzy podejścia.

W sobotę zmniejszyli ilość kluczy za wygraną bo zorientowali się , że za szybko ludzie go zrobią xDD

Darek

W jaką sobotę? Zrobili to już w piątek, na drugi dzień po rozpoczęciu eventu.

Freeeez

Ja miałem już przed eventem zrobione Wszystkie poziomy.

Wociszek

„Na podstawie mojego doświadczenia wiem że, branie Grenadiera, Podwójnego i Legio Feratty jest po prostu bez sensu.” autor tego stwierdzenia nie grał tego trybu, albo kompletnie nie ogarnia, bo tak sie składa że HT tutaj robią mega robote i są zdecydowanie najlepsze jak chce się regularnie wygrywać na koszmarnym.

Doubt_

Może pora porozmawiać o tym jak wspaniałą i niesłusznie opluwaną w komentarzach firmą jest WG. Tylu obrońców się ostatnio udzielało. W końcu wcale po cichu nie znerfili ilości zdobywanych kluczy, mając community za bandę idiotów.

A nie, czekaj, dzisiaj wszyscy youtuberzy o tym właśnie trąbią, na reddicie też huk się niesie. Polityka WG w pełnej krasie.

Mirrak1212

A ja widzę mały pozytyw w tym że WG już tak ostentacyjnie bawi się parametrami gry bez informacji czy też oficjalnego stanowiska samej firmy. Dlaczego? A to dlatego że od zawsze był spór czy WG zmienia parametry-statystyki w grze bez naszej wiedzy czy też nie. Sporo osób wkładało takie tezy między bajki czy teorie spiskowe ale teraz ci co głosili takie hasła zdobyli argument właśnie w tym zajściu. WG nie czuje się już w żadnej mierze odpowiedzialny za nastroje graczy więc mają ich już tylko i wyłącznie jako przenośnie bankomaty które trzeba wydoić. Nie ma już czegoś takiego jak dbanie o interes gracza bo zawsze jak mu się nie podoba to może po prostu nie grać. WG nie ma jako podmiot praktycznie już żadnej rzetelności ich zapowiedzi i stanowiska są jeszcze mniej warte od słów 5 latka który mówi że nie zbił wazonika mimo bycia złapanym na gorącym uczynku i tak trzeba ich już do końca tego cyrku traktować.

Lordharkon1212

Tak przynajmniej raz wg wpadło i wyszło na jaw, że majstrują coś po cichu i nawet o tym nie wspomnieli, jakby szanowali graczy to by dali info o tym ale mają wy… bo i tak kasa wpadnie na święta z paczek ponieważ gracze w grudniu już o tym incydencie zapomną, ja będę pamiętać i znowu pieniądze ulokuje w innej gierce niż wot, jak oni mnie to ja im tak samo i oby więcej ludzi przejrzało na oczy.

Bert

Osobiście nie zgadzam się z oceną podwójnego, gram nim i zazwyczaj robie 20-30k dmg co jest często dwukrotnością tego co robi reszta drużyny, moc na natychmiastowe przeładowanie + taranowanie dopalaczem i można naprawdę świetny wynik wykręcić, jedyne co to na końcowej walce z bossem troche gorzej sobie radzi przez mobilność, ale 4x strzały z he potrafią bossowi ściągnąć na raz 2k hp więc też potrafi oddać. A na pierwszych 3 fazach to robi więcej niż którykolwiek inny czołg + jest wytrzymały i może coś odbić

Krotkowzroczny Gracz

Gromy gromią w ostatnim bastionie. Moim zdaniem najlepszy skład to 3 gromy i 2 szybkostrzelne ht typu patriot albo Caern, ewentualnie twarde mt

Lubie_Szybkie_Czolgi

Akurat patriot jest słaby, ale skład 3 gromy i 2 szybkostrzelne czołgi jest jak najbadziej dobry. Bardzo dobry jest kpz 07, niemiecki spychacz, shptk lub obsydian. Carnarvon też jest bardzo dobrym wyborem, tak samo jak np Turtle I czy TS-5

Zapalony_Artylerzysta

Im więcej Gromów tym lepiej. Nie bez powodu rekordy serwera były kręcone na składach z full Gromami. Dobijać można na spokojnie skillami. Ale rzeczywiście trzeba mieć tutaj mega ogarnięty skład i grać bardzo agresywnie. Dla większości zestaw na 3-4 Gromy + coś szybkostrzelnego powinien być ok.

Czolgistaa

Wczoraj miałem szczęście do drużyn. Z randomami udało się zrobić 5 fal na Ostatnim Bastionie i przejść koszmar w Projekcie Babilon. Byłem szczerze zaskoczony, bo w poprzednich dniach problemem było dojście do 4 fali w Bastionie i 3 fazy w Babilonie. W tym pierwszym trybie rzeczywiście tedeki takie jak TS-5, Turtle, Grom i Kilana są pożądane. W drugim skład z jednym Szerszeniem, jednym Podwójnym i trzema Cerberami działał ok. Teraz u mnie już z górki i zostało tylko nabijanie kluczy.

Kacperek

Podobnie. Wczoraj z randomami skończyłem Koszmar, a dzisiaj udało się elegancko ogarnąć fale. I co najlepsze żaden nie był z nikim w plutonie – ogarniętych gości dało i każdy robił swoje. W trakcie poprzednich prób zdarzyły się kilkukrotnie składy z ludźmi z jednego klanu – mimo nienagannych ich osiągów to niektórzy grali jakby w tym klanie w ogóle nie byli – brak jakiejkolwiek koordynacji działań i dobór czołgów totalnie z czapy (w tym przypadki gości co brali czołgi stockowe, mimo posiadania bogatego garażu w premki).

Pozostaje dofarmić resztę rozdziałów i czołguś wpada. Sam tryb jako odskocznia od randomów świetny. Najwięcej funu daje jazda Grenadierem na normalnym poziomie – złomowanie botów na strzał to czysta frajda.

Czolgistaa

Tryb też mi się podoba. Lubię takie odskocznie od randomów.

Supportlocalskateshops

A co jak nie mam premek pod basrion

Krll

Kilana to nie premka, t32 tez daje rade

sante_Paulus

Podwójnym po prostu nadrabiasz DPM taranem, przy dobrym wykonaniu można zdjąć 2 czołgi za full, choć nie jest to łatwe. Na starciu z bossem podwójny powinien się skupić na czyszczeniu pomocników bossa, gdyż jest nieco nieskuteczny w farmieniu weakspotów bossa. Co do umiejek imo tarcza jest przydatna na branie na siebie fali jeży, ale wystarczy 1 osoba w składzie z tarczą, która po prostu zwraca uwagę na to by jej tak używać.

Woofer76

Wczoraj męczyliśmy w plutonie koszmarnego prawie dwie godziny w różnych konfiguracjach i nic. Na ostatnią potyczkę wzięliśmy wszyscy szerszenie i to był strzał w dziesiątkę, przeszliśmy koszmarnego bez strat własnych, polecam spróbować.

Doubt_

Może mnie ktoś naprostuje, ale – na dziś lepiej jest powtarzać tryb wysoki na progresie 8-10 niż walczyć z koszmarem, jeden błąd i ląduje się z wynikiem na poziomie 3 pkt. Nigdzie nie ma supportu w tym temacie i wyjaśnienia punktacji, o poradniki niestety trudno.

Z kim nie rozmawiam – nie ma pojęcia jak działają punkty za rotację czołgami i misje – dopóki ktoś znajomy nie ogarnie i nie wyjaśni – to jeszcze da się zrozumieć, nie poczytali, ale…

..jak idiotyczne jest to, że nie da się sprawdzić statystyk czołgu wybierając maszynę do bastionu. Po prostu głupie, o niemożności dobrania załogi w trybie nie wspomnę.

Mirrak1212

Czy tylko mam wrażenie czy w trybie ostatni w porównaniu do wczoraj drop kluczy został dość mocno zmniejszony?

LordHarkon1212

A co ty taki zdziwiony że coś nie halo, wg jak zawsze zaczyna POGRYWAĆ w swoją GIERKĘ z nami.

Opiatej

Jest taki sam
Zależy które miejsce zajmujesz
Do tego czas i ukończona fala

Object_Moon

Masz rację teraz to za top mam 3 klucze gra niewarta świeczki na tego nergala

Curtan

Ograniczyli i to sporo ostatni bastion. Same przejście 5 fazy nie ,ale wszystkie pozostałe o połowę.

Object_Moon

bardzo mozliwe nie zrobisz 5 fazy z graczami co biora is 6 albo kv 5

Lubie_Szybkie_Czolgi

IS-6 akurat jest dość słaby na tym trybie, ale KV-5 oddaje

Adam

Nie tylko Ty. Po pierwszym dniu mocno zmniejszyli liczbę kluczy, bo pewnie gdy trochę przetrzeźwieli, to zdali sobie sprawę, że gracze zbyt szybko zakończą te wydarzenie. Na początku po ukończeniu 3 fal dostawało się 6-7 kluczy, teraz tylko 3.

Zenek

Masz rację, już po pierwszym dniu mocno ograniczyli ilość kluczy. Pierwszego dnia po ukończeniu 3 fal, było 6-7 kluczy, a teraz tylko 3.

Anonim

Co do pojazdów pod tryb Koszmarny, nie zgadzam się co do Szerszenia i Podwójnego. Moim zdaniem dwururka jest naprawdę ok, ale gdy weźmiemy 1, max 2 na drużynę, reszta medy (w ostatniej odsłonie tak mi się udało przejść ten poziom). Natomiast AMX nie ma przeżywalności, a magazynek sprawia, że jest to pojazd zbyt sytuacyjny.
Co do trybu Ostatni Bastion, tu pełna zgoda. Od siebie z pojazdów drzewkowych polecę także Tigera II, to czołg mobilny, dobrze opancerzony i z genialną lufą. Osobiście udało mi się przejść już wszystkie fazy grając kotkiem (wraz z Turtle, ISU-152, i dwoma Obsydianami). Regularnie robię nim też najlepsze wyniki uszkodzeń.

Xxxx

Polecam chińską niszczarka wz na u mnie 3500 dpm.

Down_w_BZ-176

A ja mam inne zdanie dot. Podwójnego. Daje radę, a branie Szerszenia uważam, że jest bezsensem, bo sam długo ładuje. A bardzo potrzebnym wyposażeniem jest hp, osłona czy niewidzialność.

zasrany pomidor

ShPTK-TVP – najlepsze pojazdy

co to za stek bzdur i wymysłów, naczytają się pomidory, że trzeba brać papierowe pojazdy i później mm losuje z 3 charioterami albo progetto

sparowpl

ShPTK-TVP to tylko jeden „miękki” pojazd, reszta wymieniona przez autora jest już dużo twardsza, a z ich wyborem się w 100% zgadzam. Natomiast posiadanie jednego ShPTK-TVP powinno się przydać na niszczenie jeży.

Trolllollolo

Ta a później wjeżdżają e50 alfa i zmiatają ich z planszy 😄 tylko turttel jest najlepszy na ten tryb

214154

jeze wypadaja tylko raz, wystarczy ze kazdy wyceluje dobrze i jest po jezach, szkoda miejsca na ten papierowy gniot ktorym sie musisz chowac za oslona zeby w ogole przezyc, lepiej turtla w to miejsce albo kolejnego groma

Biały Pan

Potwierdzam, topka robiąca czasy sub 7:10 grała 2x grom + 3x shpth z modułami: wampir, obrażenia grupowe oraz szybkie ładowanie

Banan

Nie masz pojęcia o czym piszesz. To świetny czołg, bo zawsze robi największy DMG i doskonale nadaje się do osłabiania przeciwnika zanim dojedzie do pozycji drużyny, a wtedy reszta je spokojnie wykańcza.

Jeli

Nie masz pojęcia o czym piszesz. To świetny czołg, bo zawsze robi największy DMG i doskonale nadaje się do osłabiania przeciwnika zanim dojedzie do pozycji drużyny. A wtedy reszta go spokojnie wykańcza.