Podsumowanie Q&A TwitchCon 2024
- Program Supertest może zostać rozszerzony na region NA w przyszłości.
- X 🇬🇧 Chieftain Mk. 6 może zostać ponownie przetestowany na serwerach live w niedalekiej przyszłości.
- Nie podano daty nowej aukcji.
- W grudniu pojawi się nowy filmik z roadmapą/przeglądem rocznym, prawdopodobnie zapowiadający zawartość na 2025 rok.
- 15v15 clanwars może powrócić w przyszłości.
- Następną nową gałęzią będzie linia czołgów ciężkich, przy czym nie podano narodowości, ale przewiduje się, że będzie to brytyjska linia czołgów ciężkich z nową mechaniką podwójnych dział, jak w VIII 🇬🇧 FV226 Contradictious.
- Choć pojawiły się sprzeczne informacje na temat tych dwóch pojazdów/ich linii, stwierdzono, że zarówno X 🇯🇵 Type 5 Heavy, jak i X 🇯🇵 Type 71 otrzymają zmiany wiosną 2025 roku (patch legga).
- Zasugerowano obecność Tieru 11 w (małej) formie.
- Nowa nacja jest w planach i zostanie zapowiedziana we wspomnianym grudniowym filmiku.
- VIII 🇵🇱 Grom zostanie wydany; szczegóły są „tajne” (prawdopodobnie kolejny maraton, jak ujawniono na WoT Express).
- Nie podano szczegółów dotyczących VIII 🇨🇿 Squall, chociaż wspomniano o „stylu 3D”.
- 🇯🇵 Chi-Se podobno istnieje dla WoT PC i WG planuje go dodać, ale jeszcze nie ustalili jak.
- Nowy tryb eksperymentalny, zapowiedziany w filmiku na 2024 rok (tryb w stylu Fall Guys), jest podobno nadal w wewnętrznych testach, ale nie podano więcej informacji.
- Mapa Aquila jest nadal w wewnętrznych testach.
- Wargaming przyznało również, że region gry 🇨🇳 CN w pewnym stopniu służy jako poligon doświadczalny dla przyszłej zawartości.
- Mają duże nadzieje związane z dynamicznymi efektami pogodowymi, które są obecnie testowane na serwerze testowym 1.26.1 (oraz w nadchodzącej Rekonesansowej Misji 2024).
- Jeśli chodzi o nocne bitwy, nadal analizują opinie graczy.
- W odniesieniu do nocnych bitew i dynamicznej pogody rozważają usunięcie wpływu na rozgrywkę (np. zmniejszenie zasięgu widzenia/czasu wykrywania) w zależności od opinii graczy (na oficjalnym Discordzie WoT).
- Funkcja „3 czołgi wyszkolone na 1 załogę” z wcześniejszych testów Crew 2.0 nie została jeszcze odrzucona; jednak nadal pozostaje w fazie wewnętrznych testów.
- Nie podano informacji, dlaczego załogi z 0-perkowym Braterstwem Broni stały się znacznie mniej powszechne.
- Stałe wprowadzenie X WT auf E 100 jest nadal rozważane; decyzja zależy od tego, jak wynajem tego pojazdu spisze się w bitwach losowych w ramach obecnej aktualizacji.
- Pomimo nieco słabych wyników sprzedażowych X 🇬🇧 Vickers MBT Mk. 3, Warsztat Montażowy nadal będzie wracał w obecnym formacie na razie.
- Informacje dotyczące Operacji Świątecznych 2025 są obecnie trzymane w tajemnicy.
- Nie podano informacji na temat francuskich pojazdów wielowieżowych; Wargaming wciąż zastanawia się, jak zaimplementować ten mechanizm. Nie należy jednak traktować tego jako potwierdzenia, że one nadejdą.
- Obecnie nie ma planów ulepszania systemu powtórek.
- Nie podano dalszych informacji o przyszłych gałęziach.
- Mogą rozważyć osłabienie VII E 25, kiedy potencjalne kwestie prawne związane z nerfowaniem przedmiotów kupionych za prawdziwe pieniądze zostaną rozwiązane/omówione.
- Nerfy dla VIII 🇨🇳 BZ-176: może, ale nie jest to teraz pewne.
via: InfoCord
Jestem ciekaw jak oni to prawnie zrobią jeżeli chodzi o premki. Sam ma Bzte i plan nerfa osobiście mi się nie podoba. Jakiś kruczek prawny pewnie będzie do znalezienia żeby to obejść
Zostanie ci zwrócone 11 PLN za skrzynkę z której poleciał ci bz176 (nigdy nie był dostępny w normalnej sprzedaży więc nie wiadomo jaka jest jego oficjalna wartość w PLN) albo 11000 Golda bo mniej więcej taka wartość ma ten czołg w goldzie
Albo będziesz grać znerfionyn czołgiem
Można też zmienić regulamin i brak akceptacji będzie wiązać się z zablokowaniem możliwości logowania się do gry
W skrócie masz mało do powiedzenia w tym temacie
szkoda ze nikt nie zapytał czy armaty staną sie w koncu celne jak w blitz i innych grach o czołgach
Są celne, teoretycznie, duży procent strzałów leci koło środeka kółka celowania, ale są strzały, że leci na obręcz kółka i wtedy niezależnie czy wycelujesz na 100% czy nie i tak nie trafisz. To kwestia RNG, nie bazowej celności, bo nawet w tych „celnych” działach kółko celowania jest ogromne.