Prosto z Supertestu: Char Murat
Char Murat (Francja, MT-IX)
Średnie uszkodzenia: 390/390/480
Średnia penetracja (mm): 248/300/53
Czas przeładowania magazynka (s): 35
Czas przeładowania pocisku (s): 2,5
Ilość pocisków w magazynku: 3
Szybkość obrotu wieży (°/s): 45°
Szybkość obrotu kadłuba (°/s): 40°
Kąty opuszczenia i podnoszenia działa (°): -12°/15°
Czas celowania (s): 2.5
Rozrzut na 100 m: 0.35
Uszkodzenia na magazynek: 1,170
Wytrzymałość: 1650
Pancerz kadłuba: 150/50/30
Pancerz wieży: 35/30/30
Moc na tonę (km/t): 21.1
Prędkość maksymalna (km/h): 60/20
Zasięg widzenia (m): 390
AMX 30. Prawie kopia. Powodzenia
Pomyliłeś wartości pancerza kadłuba z pancerzem wieży. Chyba, że błąd jest na grafice.
Tak Murat jest na WoT konsolowym ale X tierze i ma skubany150mm pancerza na wieży . Niby nie wiele ale sporo nią odbija ,camo też niczego sobie. U nas jest OP
Mało peny na goldzie
Wot potrzebuje więcej magazynków bo bitwy są za wolne
Trzeba potrafić grać magazynkiem, a nie jechać jak pipa na 1 full out i zdychac
Powiedz to ludzią na randomkach. Yolo do przodu i albo sie uda i wygrają 15:2 albo sie nie uda i przegrają 2:15 ;p
Tak na oko wyglada fajnie, wiec pewnie dostanie nerfa 🙂
Czyli pojazdy z Blitz prawdopodobnie jako czołgi specjalne itp. Ten sam pojazd jest finałową 10 nowej linii w Blitz. No cóż, bywa.
Na konsoli tez jest Projet Murat
Egzotynie wyglada.Cekawe czy do pczzek bedzie jako zacheta
ma tak jakby dwie gąsienice. Przednią i tylnią. Ciekawe czy będzie to miało znaczenie
Takie jak w AE Phase I- żadne. Tylko wizualnie się odróżnia.
Bat z dodatkową pestką, na papierze spoko, ale kluczowe będzie maskowanie.
Bourasuqe na 9 tierze. Jak by 4 min bitwy były za długie..
Na pierwszy rzut oka to samo pomyślałem – ale jest tu parę gwiazdek. Wiele zależy od maskowania, a nawet bez punktu odniesienia po obrazku widać że czołg będzie raczej spory ( a na pewno nie tak mały jak Burasek ) i pewnie kamuflaż nie będzie wyjątkowy. Nie wiadomo też jakie będą opory gruntu i parametry stabilizacji działa. No i sam magazynek – wygląda dobrze, ale to co jest na Burasku jest w realnej grze wybitne ( 2s na 2×360 i ok. 20s przeładowania ). Tutaj dosyć często po 2 strzałach będzie wypadało się schować bo 5 sekund to za długo na widoku.
Tak czy tak – to pierwszy od bardzo dawna czołg który chętnie bym dodał do swojej kolekcji… o ile nie będzie miał jakiś dramatycznych parametrów które obecnie nie są jeszcze widoczne…