Prosto z supertestu: VZ. 71
Tier: LT-10, Czechosłowacja
Wytrzymałość: 1 400
Moc na tonę: 38,2 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 65 / –25 km / h
Prędkość obrotu: 45 °/s
Prędkość obrotu działa: 60 °/s
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 20 / 25 / 20
Pancerz wieży: 30 / 20 / 20
Działo:
Uszkodzenia: 12 / 9 / 25 PW
Penetracja: 190 / 250 / 50 mm
Prędkość pocisku: 800 / 1000 / 720 m/s
Czas przeładowania magazynka: 15 s
Rozmiar magazynka: 75 pocisków
Czas między pociskami: 0,05s.
Rozrzut na 100 m: 0,4
Czas celowania: 2 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -12 ° / +30 °
Załoga 3-osobowa: Dowódca, Celowniczy, Kierowca-Mechanik
jak dla mnieczaly ten wot to smiec i oszust ogladalem filmik jaki to programik maja(moze to wycofali film byl dostepny na youtube), ci co nazywaja sie kontr cos tam program umozliwial im wybor map uszkodzen i tiery koles obecnie mieszka w hollandi,mi zanizaja uszkodzenia nawet o 90% chyba dla tego ze to ujawnilem ,i zadnej odpowiedzi ze strony wota
W końcu lajty nowe a nie czekaj bo to będzie w gameplay med XDDD
Pamietajcie o ruskim BTR-7 rakietka wita x2
Czy ktokolwiek z moderacji zdaje sobie sprawę, że nie da się edytować komentarzy, bo strona wyje o spam?
Tak. Ale strona jest na wordpressie więc jak nie masz konta to nic nie poradzę 🫣
Już czuje jaką WG odwali pepege z niszczeniem modułów na tym pierdzącym dziale.
To jest nowy lajt? Czemu nie ma wartości camo przedstawionego na nim czy ja tylko tego nie widze?
Concealment na grafice to kamuflaż
moron inside XD
Co się stało ze zdjęciem bo nie wyświetla mi go
Jak długo się wot pobiera
5 minut jak masz dobry internet
Mi się już ponad 5 godz ponieważ miałem ale odinstalowałem
moze to kwestia dysku, powoli zapisuje dane.
Mam już czekam by w sklepie był gonsalo lub caliban
Widzę kolejne dziwactwo i jeszcze ta mniejsza pena na goldzie… Gold i tak jest kastorowany przez 400mm na każdej wieży. Niedługo tylko wylew będzie skuteczną taktyką
ja to na przykład chce premium armor do czołgu żeby kontrować premium ammo
Prawie każdy ciężki ma na wieży pancerz premium, który kontruje golda, wystarczy nie wyjeżdżać tyłem, ewentualnie włączyć monitor.
A ja chce helikopter.
I prawidłowo w końcu ameby życiowe nauczą się gdzie strzelać aby przebić, a nie byle najechać na czołg i ognia
Ameby życiowe trajhardują piksele 😉
To tak się da? Celować i przebijać? To chyba nie ta giereczka, bo w ameby życiowa stoją sobie na hulldownie są nie do ruszenia, bo pancerz gra za niech, chyba że RNG się zlituje i poprowadzi pocisk w pikselowy garnek?
Chyba mniejszy dmg, a nie pena.
Kiedy test otwarty ?
Szczerze, to bardziej liczyłem na czechosłowackie TDki. Dodali kolejną linię niszczycieli przełamania (polskie) a dalej brakuje czołgów snajperskich*, gdzie patrząc na szpatułkę, taka linia mogłaby się sprawdzić.
*aktualnie tylko Grille 15 i STRV
Osobiście najbardziej podobałaby mi się linia pod mowag taifun ii. W skrocie kunzepanzer/amx cda tylko że z większą lufą; szybki, zwinny, celny, dobre camo, ale gorszy dpm i alpha oraz kiepski pancerz.
Leopard 1, to nie snajper.?
A od kiedy Leopard 1 jest TD ? XD
Dla każdego czerwonego nubka to tedek.
Leopard 1 ci nie wystarczy?
Mam, gram, lubię – ale mi chodziło o TDki.
Przy okazji sprostowanie – okazuje się, że Ho Ri 3 również jest klasyfikowany jako snajperski. Poza drzewkiem mamy jeszcze nr. 4 – 114 SP
Poza tym zdziwił mnie fakt, że po takim czasie od wprowadzenia czechosłowackiej premki td 8 tieru jeszcze nie mamy zapowiedzi lini :/
powiem Ci szczerze, że z TDków to najlepiej mi sie gra Ho ri 3. W mojej opinii jest celniejszy od grilla 😛
Teraz już nie mam żadnych wątpliwości, że czas artylerii rakietowej testowanej w tym śmiesznym trybie również nadejdzie. Hehehe
Na konsoli już jest amerykańska katiusza.
zszyłka incoming
Hmmm ciekawe 900 DMG w 3.75 sekundy magazynkiem miękkie medy i te BD ładnie zajeżdżać do garażu plus idealny czołg do trzymania graczy na peramatracku no i pewnie ładnie będzie też podpalał mam nadzieję że zostanie w takiej wersji
Te pojazdy mają mieć mechanikę przegrzewania luf, więc w te twoje 4 sekundy na pewno się nie wystrzela
No i po 4 sekundach się wystrzelą i przegrzeją. To chyba logiczne.
No właśnie niekoniecznie logiczne w zestawieniu z wcześniejszymi informacjami na temat linii (również tymi zamieszczanymi na rykoszecie).
Z parametrów wygląda to tak jak napisałeś, ale to sugerowałoby, że mechanizm przegrzewania został odpuszczony, albo będzie co najwyżej pogarszał parametry działa, bo nie wyobrażam sobie, żeby trzeba było robić przerwę w czasie tych 4 sekund…
Ogólnie nie wiem jak przy takich parametrach mieliby sensownie zaimplementować nową mechanikę, o której mówili nawet w oficjalnym filmie. Póki co wygląda to jak typowy mechanizm w niektórych niskich tierach, jak np. Luchs.
Jak wspominaliśmy w tym wpisie, czechosłowackie czołgi lekkie mają mechanikę przegrzewania się działa. Zgodnie z przedstawionymi parametrami, widać, że ta mechanika jest zastosowana. 0.05s między pociskami i 75 pocisków w clipie. Nie jest to jak char mle ani luchs czy pz. I C.
Mieliśmy jako społeczność możliwość przetestowania tej mechaniki i zobaczyć jak to działa i wygląda.
Na pewno jesteś supertesterem, dlatego jesteś taki pewny jak ta mechanika działa (Nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz)
A tak się składa, że już nie jestem supertesterem. Ale dziękuję za zainteresowanie się moją osobą.
Ale z tego co napisałeś to to przegrzewanie jest tylko z nazwy i działa to jak klasyczny magazynek jak np. Luchs. Chyba, że działo przegrzeje się szybciej niż przez te 75 pocisków?
Spodziewałem się mechaniki bardziej jak w trybie testowym, gdzie nawet mając pociski trzeba było robić przerwę… Jeżeli przerwa na chłodzenie ma trwać tyle co ładowanie magazynka to będę mega rozczarowany tą „nową” mechaniką.
Imagine wyjechać z magazynkiem HE (który w większości wypadków byłby bezsensowny) na Lodówkę/Grille 15/inny papier. Skromne 1875 dmg na magazynek 🙂
HE znerfią na 100% – albo mniejsza penetracja albo obrażenia (albo jedno drugie)
Co do detrackowania – nie ma tu informacji o kalibrze działa, natomiast pewnie będzie to ~20mm czy coś podobnego = mały dmg dla modułów*. Dodatkowo przeczuwam duużo dziwnych rykoszetów**
Nie ma co też w pełni oceniać „potencjału na papierze” bo jeszcze skończy się na tym, że zamontują mu całkowicie inne działo
*alfa =/= dmg dla modułów. To jest zależne od kalibru
**już nie wytrzymuję z Gonkiewicza XD
Działo 175mm z pociskami 85mm. Tym nie można nawet przebić STRV na spokojnie :c
Ogólnie przez ten kaliber dużo pocisków które powinny wejść rykoszetuje lub zatrzymuje się na gąskach
Chyba zaczną wprowadzać czołgi z mniejszym dmg na pocisku specjalnym.
Chyba miałeś na myśli DMG.
I super(!)
Ja czekam na to aż pojawi się możliwość wyboru różnych rodzajów pocisków na każdym czołgu – tj. zamiast 3 typów, dodać jeszcze min. 1 lub 2, na zasadzie (przykład)
IS-7
AP: 490 dmg, 250 pen
APCR: 490 dmg, 303 pen
APCR alt./HEAT alt: 390 dmg, 330 pen
HE: 640 dmg, 68 pen
HE (HESH) alt.: 570 dmg, 110 pen
Do wyboru przed bitwą lub nawet w trakcie odliczania. Odblokowywane w ramach dodatkowe modyfikacji polowej.
+myślę, że takie alternatywne pociski nie musiałyby być traktowane jako premium (premium dla mnie = tyle samo DMG, ale większa penetracja)
Poza modyfikacją interface wydaje mi się, że nie powinno być to wielką trudnością… Nawet w kontekście zbalansowania takich pocisków,
75 pocisków po 12 DMG = 900 DMG, co 15 sekund, nieźle
nie martw się, pewnie jak trafisz 3/4 to bedzie dobrze 😉
Teraz mając czołgi z 4 lub 5 pociskami i wsadzić wszystkie to radość a gdzie tyle pestek do tego pewnie będzie rzucać jak gównem, oczywiście wjechanie komuś na dupę i wjebanie klipa będzie satysfakcjonujące😁
Pewnie mechanika podobna do Char. Mle, jedno kliknięcie, kilka pocisków, ale rzadko na tym etapie czołg wydaje się interesujący dla mnie, tak ten, wpadł mi w gust, chyba w wakacje wchodzi nowa linia?
No właśnie nie, to będzie strzelać jak te pojazdy z trybu „większą siła ognia” czy jakoś tak.
>Mamo czy możemy mieć BMPT ?
>Mamy BMPT w domu.
>BMPT w domu.
Śmieszny, tylko wolny jak na taką penę. Oby zbalansowali dobrze.