Halloween 2023: Przewodnik po wydarzeniu
przez Redi ·
Dowódcy, czas ponownie odwiedzić Mirny-13! W ciągu dwóch tygodni obejmujących pewne pełne niesamowitości święto – od 18 października od 08:30 CEST (UTC+2) do 2 listopada do 07:30 CET (UTC+1) — będziecie mogli eksplorować dawne miasteczko badawcze, ostatecznie odkryć sekrety dziwnych zjawisk i poznać naturę Mirium. W wydarzeniu Mirny: Utracona nadzieja czyhają na Was nowe niebezpieczeństwa, w tym przeciwnicy kilku nowych typów i nie jeden, lecz trzech potwornych bossów. Oczywiście nagrody dla dzielnych badaczy są odpowiednie do większego wyzwania, a ich zwieńczeniem jest zupełnie nowy czołg premium VIII poziomu!
Podsumowanie wydarzenia
- W Waszych starciach traficie z powrotem do Mirny-13, opuszczonego miasteczka badawczego. Skażenie Mirium – substancją o niewyjaśnionych właściwościach – osiągnęło tam następny poziom. Ma to widoczny wpływ na okolicę, a także na przebywające tam dziwne i agresywne istoty.
- Zanim rozpocznie się bitwa, możecie wybrać jeden z trzech poziomów trudności: Normalny, Trudny albo Koszmarny. Na początku swojej kampanii macie dostęp tylko do poziomu Normalnego. Zwycięstwo w bitwie spowoduje odblokowanie poziomu Trudnego. Gdy odniesiecie sukces na tym poziomie, zyskacie dostęp do poziomu Koszmarnego.
- Walczcie jako drużyna lub pluton składający się maksymalnie z pięciu graczy (oddział zwiadowczy), która do wyboru ma sześć specjalnie przystosowanych pojazdów. Trzy spośród nich dostępne są od samego początku, a pozostałe możecie odblokować po osiągnięciu określonych etapów postępu lub kupieniu specjalnych zestawów.
- Łączcie materiały eksploatacyjne, aby wzmacniać swoje pojazdy (i pojazdy sojuszników). Dopasowujcie charakterystyki różnych czołgów do swojej taktyki, aby zwiększyć szansę przetrwania.
- Walczcie z różnorodnymi pancernymi wrogami kontrolowanymi przez SI, mającymi własne zachowania, role i ataki.
- Zbierajcie Mirium i dostarczajcie je do specjalnego urządzenia o nazwie Magnus (widocznego na minimapie), zanim upłynie czas.
- Gdy napełnicie Magnusa wymaganą ilością Mirium, zostaniecie teleportowani do nowej Fazy. Na każdym poziomie trudności bitwa przechodzi kolejno przez cztery kolejne Fazy.
- Czwarta Faza każdej bitwy w Mirny: Utracona nadzieja to walka z bossem. Nieśmiertelny to ostateczny przeciwnik na Normalnym poziomie trudności, a na końcu poziomów Trudnego i Koszmarnego spotkają Was jeszcze groźniejsi wrogowie dysponujący unikalnymi zdolnościami i taktykami.
- Jeśli choć jeden gracz dostanie się do następnej Fazy, wszystkie zniszczone pojazdy drużyny odrodzą się z 50% swoich maksymalnych PW. Pojazdy tych, którzy przetrwali, rozpoczynają nową Fazę z pełnymi PW.
- Na początku każdej Fazy otrzymacie losową Anomalię, która zapewnia Waszemu pojazdowi wyjątkowy bonus. Nie tracicie efektów Anomalii, gdy Wasz pojazd zostanie zniszczony. Jeśli uda się Wam przejść do Fazy 4, rozpoczniecie ją z czterema aktywnymi Anomaliami.
- Podczas przechodzenia przez Fazy i poziomy trudności odblokowujecie Szpule z zaszyfrowanymi informacjami dotyczącymi ostatnich wydarzeń w Mirny-13 i najmroczniejszych sekretów tego ponurego miejsca. Odszyfrujcie Szpule za pomocą Kluczy, które zdobędziecie podczas rozgrywki.
- Gdy odszyfrujecie Szpulę, otrzymacie też różne fanty. Odczytanie wszystkich 15 Szpul zapewni Wam ostateczną nagrodę: Obsidian.
Poziomy trudności
Dołączając do wydarzenia, będziecie mieć dostęp do Normalnego poziomu trudności. Ukończcie Fazę 4 (walkę z bossem) na tym poziomie, aby odblokować poziom Trudny. Gdy uporacie się z bossem na tym poziomie, będziecie mogli ustawić poziom Koszmarny.
Niezależnie od poziomu trudności każda bitwa składa się z czterech Faz o rosnącej złożoności. Z każdą kolejną Fazą przeciwnicy kontrolowani przez SI będą coraz twardsi i liczniejsi. W Fazach 2 i 3 na poziomie Normalnym i w Fazach od 1 do 3 na poziomach Trudnym i Koszmarnym będzie Was ścigać Nieśmiertelny.
Faza 4 to walka z bossem, a Wasz oponent zależy od poziomu trudności. Na Normalnym Wasz oddział zwiadowczy stawi czoła Nieśmiertelnemu, na Trudnym przeciwnikiem będzie Zainfekowany M103, a na Koszmarnym – [UTAJNIONO].
Koszmarny poziom trudności jest taki, jak wskazuje jego nazwa, więc kluczowa będzie skuteczna koordynacja drużyny. Skorzystajcie ze specjalnej zakładki w czacie ogólnym w garażu, aby zwerbować godnych zaufania sojuszników do swojego oddziału zwiadowczego!
Bossowie
Od czasu naszej ostatniej wizyty w Mirny-13 sporo się zmieniło. Obecne tu dziwne moce zostały zakłócone przez ostatnie wydarzenia i teraz po wypaczonej okolicy kręci się nie jeden, lecz trzech potwornych bossów. Od poziomu trudności zależy, którego z nich spotkacie w Fazie 4 bitwy.
- Normalny: Nieśmiertelny używa potężnych pocisków HESH zadających olbrzymie uszkodzenia po przebiciu Waszego pancerza.
- Trudny: Zainfekowany M103 wyposażony jest w podwójne działo, które szybko się przeładowuje i wystrzeliwuje salwy pocisków przeciwpancernych mogących przebić nawet pancerz czołgów ciężkich.
- Koszmarny: [UTAJNIONO] jest szybki i zwinny, często używa też doładowania szybkości. Masa, prędkość i [UTAJNIONO] na przodzie pozwalają mu taranować przeciwników z niszczycielską skutecznością.
Z bossami zmierzycie się na Arenie – niewielkiej części pola bitwy otoczonej ścianami energii. Przekroczenie ich spowoduje uszkodzenia Waszego pojazdu i może się skończyć jego zniszczeniem. W Fazie 4 bossowie są podatni na uszkodzenia i będziecie mogli zobaczyć słabe punkty na ich pancerzach. Użyjcie specjalnej amunicji, którą zebraliście wcześniej i specjalnych zdolności swoich pojazdów, aby spowodować dodatkowe uszkodzenia.
Poniższa ilustracja pokazuje, jak wyglądają słabe punkty pancerza wroga w Fazie 4. Z raportów bojowych wynika, że liczba i rozmieszczenie tych punktów zmieniają się z bitwy na bitwę.
Wszyscy bossowie mają aurę, która stopniowo wysysa zebrane przez Was Mirium. Po wyczerpaniu zapasów Mirium aura zacznie zadawać bezpośrednie uszkodzenia PW.
Aby pokonać bossa, Wasza drużyna musi go zniszczyć dwa razy. Po pierwszym zniszczeniu potworny czołg teleportuje się poza Arenę, odzyskuje siły i wraca. Jeśli w Waszym zespole będą jakieś zniszczone pojazdy, one odrodzą się także z 50% maksymalnych PW.
Nieśmiertelny będzie na swój sposób nękać Waszą drużynę w Fazach 2 i 3 na Normalnym poziomie trudności i w Fazach od 1 do 3 na poziomach Trudnym i Koszmarnym. W tych Fazach będzie niewrażliwy na uszkodzenia. Unikajcie jego laserowego namierzania!
Wrogowie
Przesiąknięci Mirium pancerni wrogowie są jeszcze bardziej zróżnicowani niż w przeszłości. Pojawią się wśród nich po raz pierwszy trzy nowe typy (Traper, Zagubiony, Zainfekowany). Wraz z kolejnymi Fazami i poziomami trudności Wasi przeciwnicy stają się coraz liczniejsi i agresywniejsi.
Minimapa
Minimapa jest kluczowym narzędziem pomagającym Wam skutecznie wypełnić misję na każdym poziomie trudności bez gubienia się w otaczającym Was piekielnym krajobrazie. Zaplanujcie swoją marszrutę i akcje, abyście mogli na czas dostarczyć wymaganą ilość Mirium do Magnusa!
Interaktywne grafiki dostępne na portalu WG.
Pojazdy wydarzenia
Możecie uczestniczyć w wypadach do Mirny-13 w jednym z sześciu pojazdów specjalnych, które nadają się do jazdy i walki w niebezpiecznym środowisku. Szerszeń, Cerber i Podwójny są dostępne od początku wydarzenia, a Legio Ferrata, Malachit i Grenadier zostaną odblokowane po odszyfrowaniu odpowiednio Szpul #1, #4 i #7. Możecie też zdobyć tę trójkę jako bonusy w specjalnych zestawach dostępnych w sklepie w grze i Sklepie Premium.
Teleportacja i Anomalie
Niszczcie pancernych wrogów kontrolowanych przez SI i zbierajcie tajemniczą substancję znaną jako Mirium. Wypada ona dla każdego gracza osobno – zobaczycie tylko swój kawałek Mirium i nikt inny nie będzie mógł go podnieść, dopóki Wasz pojazd jest na chodzie.
Dostarczajcie zebrane Mirium do Magnusa – specjalnego kolektora zaznaczonego na minimapie – zanim skończy się czas. Gdy Magnus wypełni się Mirium, Wasza drużyna musi zebrać się wokół niego w określonym czasie i teleportować się do następnej Fazy bitwy. Jeśli nie dojedziecie do Magnusa na czas, by teleportować się wraz z resztą drużyny, Wasz pojazd zostanie automatycznie zniszczony. Nie oznacza to jednak, że Wasz udział w bitwie się zakończył – odrodzicie się w następnej fazie, ale tylko z połową swoich PW i bez Mirium.
Wraz z kolejnymi Fazami przeciwnicy stają się coraz groźniejsi, ale wzrastają również nagrody. Im więcej Faz ukończycie, tym więcej kredytów i Kluczy deszyfrujących otrzymacie po bitwie. Pamiętajcie, że będzie Wam coraz trudniej nawigować w każdej kolejnej fazie, zatem nie traćcie czujności i ściśle koordynujcie swoje działania z sojusznikami!
Mirny-13 to ekstremalnie wrogie miejsce. Samotne wilki nie przetrwają długo. Tylko razem możecie stawić czoła przeciwnikom, więc stwórzcie oddziały zwiadowcze i walczcie jako skoordynowany zespół! Jeśli nie gracie w oddziale zwiadowczym, trzymajcie się swoich towarzyszy, aby zwiększyć swoje szanse na wygraną.
Na początku każdej Fazy Wasz pojazd otrzyma losowe doładowanie – Anomalię. Zwiększy ona Waszą skuteczność w walce i pozostanie z Wami w kolejnych Fazach, nawet jeśli Wasz pojazd zostanie zniszczony. W Fazie 4 będziecie mogli korzystać z czterech Anomalii.
W tym trybie występuje dziewięć rodzajów Anomalii, a każdy z pojazdów ma własny zestaw Anomalii, które może otrzymać.
Misja bonusowa dla konkretnych pojazdów
Dostępna od 18 paź. o 02:30 (CEST) do 2 lis. o 07:30 (CET)
Mirny: Utracona Nadzieja wprowadza nowiutkie, zniewalające style 3D dla XCenturion Action X , VIIIBofors Tornvagn i VIIIPanhard AML Lynx 6×6 . Ale posiadanie niektórych lub wszystkich tych pojazdów daje dodatkową korzyść: możecie użyć ich, by zdobyć w następujących misjach cenne zdolności bojowe dla trybu Mirny!
Nagrody:
- 1 zdolność bojowa: Naprawy grupowe
- 1 zdolność bojowa: Niewidzialność
- 1 zdolność bojowa: Życiokrad
Cele:
- Znaleźć się w pierwszej 7 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia w bitwie
Ograniczenia:
- Do wypełnienia w XCenturion Action X
- Raz na konto
- Bitwy losowe
Nagrody:
- 1 zdolność bojowa: Ładowanie cykliczne
- 1 zdolność bojowa: Tarcza energii
- 1 zdolność bojowa: Ładowanie magazynkowe
Cele:
- Znaleźć się w pierwszej 7 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia w bitwie
Ograniczenia:
- Do wypełnienia w VIIIBofors Tornvagn
- Raz na konto
- Bitwy losowe
Nagrody:
- 1 zdolność bojowa: Naprawa ratunkowa
- 1 zdolność bojowa: Uderzenie energii
- 1 zdolność bojowa: Pirokineza
Cele:
- Znaleźć się w pierwszej 7 graczy w swojej drużynie pod względem zdobytego doświadczenia w bitwie
Ograniczenia:
- Do wypełnienia w VIIIPanhard AML Lynx 6×6
- Raz na konto
- Bitwy losowe
Materiały eksploatacyjne
Aby zwiększyć skuteczność bojową swojego pojazdu (a czasem również pojazdów sojuszników) w Mirny-13, pamiętajcie o korzystaniu ze specjalnych materiałów eksploatacyjnych. Przed rozpoczęciem bitwy możecie za kredyty wyposażyć pojazd w trzy z dziewięciu dostępnych opcji. Dopasujcie materiały eksploatacyjne do zdolności swojego pojazdu i Waszego stylu gry!
Turbosprężarka jest dostępna za darmo dla wszystkich pojazdów wydarzenia. Przyspiesza ona pojazd na ograniczony czas i zwiększa uszkodzenia powodowane taranowaniem. Można jej używać wielokrotnie, nie zajmuje miejsca i potrzebuje kilku chwil na odnowienie.
Gdy wydarzenie Mirny: Utracona nadzieja dobiegnie końca, wszystkie niewykorzystane specjalne materiały eksploatacyjne znikną, a Wy dostaniecie z powrotem 50% ich ceny w kredytach.
Ekonomia trybu
Amunicja i naprawy pojazdów w tym trybie są darmowe, ale nie można zdobywać PD, PD załogi ani wolnych PD. Za ukończenie każdej Fazy bitwy otrzymacie w nagrodę ustaloną liczbę kredytów, która zależy od poziomu trudności.
POZIOM TRUDNOŚCI | NORMALNY | TRUDNY | KOSZMARNY |
---|---|---|---|
FAZA 1 | 5 000 | 10 000 | 15 000 |
FAZA 2 | 10 000 | 15 000 | 15 000 |
FAZA 3 | 10 000 | 15 000 | 20 000 |
FAZA 4 (WALKA Z BOSSEM) | 20 000 | 20 000 | 50 000 |
MAKSYMALNA LICZBA KREDYTÓW ZA BITWĘ |
45 000 | 60 000 | 100 000 |
Szpule i postępy w wydarzeniu
Wydarzenie Mirny: Utracona nadzieja ma bogatą obudowę fabularną zapisaną na 15 zaszyfrowanych Szpulach. Będziecie otrzymywać te pakiety pojedynczo po ukończeniu określonych Faz na różnych poziomach trudności lub po spełnieniu innych wymagań związanych z bitwą.
Aby rozszyfrować Szpule (i otrzymać dodatkowe związane z nimi nagrody), będziecie potrzebować Kluczy deszyfrujących, które możecie zdobyć z różnych źródeł.
- Bitwy wydarzenia: Liczba Kluczy zależy od poziomu trudności, ukończonych Faz, zadanych uszkodzeń i Mirium dostarczonego do Magnusa.
POZIOM TRUDNOŚCI | MIEJSCE W DRUŻYNIE POD WZGLĘDEM SKUTECZNOŚCI | FAZA 1 | FAZA 2 | FAZA 3 | FAZA 4 |
---|---|---|---|---|---|
NORMALNY | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 |
2 | 0 | 1 | 2 | 2 | |
3 | 0 | 1 | 2 | 2 | |
4 | 0 | 1 | 1 | 2 | |
5 | 0 | 1 | 1 | 1 | |
TRUDNY | 1 | 1 | 3 | 4 | 4 |
2 | 1 | 2 | 3 | 3 | |
3 | 1 | 1 | 2 | 3 | |
4 | 0 | 1 | 2 | 2 | |
5 | 0 | 1 | 1 | 2 | |
KOSZMARNY | 1 | 1 | 3 | 5 | 5 |
2 | 1 | 3 | 4 | 4 | |
3 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
4 | 1 | 2 | 2 | 3 | |
5 | 1 | 1 | 2 | 3 |
- Misja dzienna wydarzenia: Dostarczcie 100 Mirium do Magnusa, aby otrzymać 1 Klucz. (Możecie to zrobić raz dziennie każdym pojazdem specjalnym, łącznie do 6 razy dziennie).
- Specjalne zestawy w sklepie w grze i Sklepie Premium: Klucze otrzymujecie w prezencie jako dodatek do wartościowych przedmiotów w grze.
Gdy wydarzenie Mirny: Utracona nadzieja się zakończy, niewykorzystane Klucze deszyfrujące zostaną usunięte bez rekompensaty.
Po odblokowaniu Szpul możecie je odszyfrować w dowolnej kolejności. Za każdą odszyfrowaną Szpulę otrzymacie nagrody, wśród których znajdują się: naklejki inspirowane wydarzeniem, rezerwy osobiste, dni konta premium WoT, podręczniki dla załogi, rozkazy przekwalifikowania, punkty Przepustki bitewnej, kredyty, obligacje i inne. Główną nagrodą jest Obsydian – zupełnie nowy czołg średni premium VIII poziomu o imponującym wyglądzie.
Wymagania:
Ukończyć Fazę 2 na poziomie Normalnym
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
10
Dodatkowe nagrody:
- 1 rezerwa osobista +50% PD
- 6 naklejek Odznaka mobilności
- Odblokowany Legio Ferrata
Wymagania:
Ukończyć Fazę 3 na poziomie Normalnym
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
10
Dodatkowe nagrody:
- 2 Zestawy demontażowe
- 100 000 kredytów
Wymagania:
Zadać 30 000 punktów uszkodzeń Strażnikom w dowolnej liczbie bitew
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
10
Dodatkowe nagrody:
- 1 dzień konta premium WoT
- 100 punktów Przepustki bitewnej
Wymagania:
Ukończyć Fazę 4 na poziomie Normalnym
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
10
Dodatkowe nagrody:
- 1 osobisty podręcznik szkoleniowy
- 100 obligacji
- Odblokowany Malachit
Wymagania:
Ukończyć Fazę 1 na poziomie Trudnym
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
20
Dodatkowe nagrody:
- 6 naklejek Symbol siły ognia
- 100 000 kredytów
Wymagania:
Ukończyć Fazę 2 na poziomie Trudnym
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
20
Dodatkowe nagrody:
- 3 Zestawy demontażowe
- 2× +50% kredytów
Wymagania:
Ukończyć Fazę 3 na poziomie Trudnym
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
20
Dodatkowe nagrody:
- 2 dni konta premium WoT
- 100 punktów Przepustki bitewnej
- Odblokowany Grenadier
Wymagania:
Zadać 10 000 punktów uszkodzeń Zainfekowanym w dowolnej liczbie bitew
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
20
Dodatkowe nagrody:
- 3 rozkazy przekwalifikowania
- 1 rezerwa osobista +100% PD
Wymagania:
Zadać 6000 punktów uszkodzeń Łowcom w dowolnej liczbie bitew
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
20
Dodatkowe nagrody:
- 6 naklejek Symbol nietykalności
- Rezerwa osobista +100% kredytów
Wymagania:
Ukończyć Fazę 4 na poziomie Trudnym
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
20
Dodatkowe nagrody:
- 1 osobisty podręcznik szkoleniowy
- 100 obligacji
Wymagania:
Ukończyć Fazę 1 na poziomie Koszmarnym
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
30
Dodatkowe nagrody:
- 50 obligacji
- 200 000 kredytów
Wymagania:
Ukończyć Fazę 2 na poziomie Koszmarnym lub wydać 50 Kluczy
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
30
Dodatkowe nagrody:
- 5 Zestawów demontażowych
- 200 punktów Przepustki bitewnej
Wymagania:
Ukończyć Fazę 3 na poziomie Koszmarnym lub wydać 50 Kluczy
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
30
Dodatkowe nagrody:
- 5 rozkazów przekwalifikowania
- 3 rezerwy osobiste +100% PD
Wymagania:
Zadać 5000 punktów uszkodzeń Zagubionym w dowolnej liczbie bitew lub wydać 50 Kluczy
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
30
Dodatkowe nagrody:
- 200 obligacji
- 3 rezerwy osobiste +100% kredytów
Wymagania:
Ukończyć Fazę 4 na poziomie Koszmarnym lub wydać 100 Kluczy
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
30
Dodatkowe nagrody:
- 1 podręcznik uniwersalny
- 3 dni konta premium WoT
Wymagania:
Odszyfrować wszystkie pozostałe Szpule
Liczba Kluczy do odszyfrowania:
–
Dodatkowe nagrody:
- Obsidian, załoga wyszkolona w 100% i miejsce w garażu
- Medal Ocalały
Szpule od #12 do #15 mogą też zostać odblokowane za Klucze deszyfrujące (ich dokładną liczbę znajdziecie powyżej).
Obsydian
Pojazd, który otrzymacie za odszyfrowanie wszystkich Szpul, wygląda zupełnie wyjątkowo. Będzie przypominać o zwycięstwie nad ostatecznym bossem wydarzenia tym z Was, którym uda się odnieść sukces na Koszmarnym poziomie trudności.
Oprócz unikatowego wyglądu Obsydian może pochwalić się zwartą i twardą wieżą, doskonałą szybkostrzelnością i dobrym prowadzeniem działa. Zdecydowanie warto się wysilić, by go zdobyć!
Style 3D i nie tylko
W trakcie wydarzenia Mirny: Utracona nadzieja możecie pozyskać różne niesamowite i makabryczne style 3D za złoto ze sklepu w grze. Trzy z tych stylów 3D nawiązujących do Mirny-13 jest zupełnie nowych:
- Symbiont dla XCenturion Action X
- Traper dla VIIIPanhard AML Lynx 6×6
- Proteusz dla VIIIBofors Tornvagn
Odszyfrujcie Szpule #1, #5 i #9, aby złapać trzy specjalne naklejki wprost ociekające mroczną esencją Mirny-13.
Wygrajcie na Trudnym i Koszmarnym poziomie trudności, aby zdobyć odznaki i odszyfrujcie wszystkie 15 Szpul, aby otrzymać medal!
Ścieżka dźwiękowa
Pod wpływem dalszych zmian Mirny-13 stało się jeszcze dziwniejsze i bardziej obce, co znalazło również swoje odzwierciedlenie w muzyce. Posłuchajcie utworów i poczujcie atmosferę tego mrocznego i wypaczonego miejsca!
- Podczas rozgrywki w tym trybie gracze z procesorami i kartami graficznymi o niskiej wydajności mogą napotkać problemy ze stabilnością i wydajnością (w tym spadek liczby klatek na sekundę). By ich uniknąć i cieszyć się bezproblemową grą, zmieńcie ustawienia grafiki w kliencie gry zgodnie z możliwościami Waszego komputera.
- Ponowne zalogowanie do gry podczas bitwy (na przykład w wyniku utraty połączenia sieciowego) może skutkować pomniejszymi usterkami interfejsu i efektów graficznych.
- W przypadku używania minimalnych lub niskich ustawień grafiki kliknięcie dowolny halloweenowy styl 3D w garażu może spowodować chwilowe zniknięcie tekstury terenu.
- Powtórki nie są w pełni wspierane w przypadku bitew wydarzenia, ale mogą być nagrywane. Podczas ich oglądania mogą znikać elementy interfejsu (co zdarza się częściej podczas używania funkcji przewijania do przodu).
Powodzenia, Dowódcy! Grajcie jako drużyna, zmierzcie się z potężnymi przeciwnikami i bossami, odkryjcie sekrety Mirny-13 i zdobądźcie Obsydian wraz z innymi świetnymi nagrodami!
Powiem tak mimo mogę dostać bana ale ***** serwer jest tak zjebany ameby z wg nie potrafią zrobić corocznego eventu który ma tyle bagów że nawet admini LOLa mogli bubje naprawić z palcem w ***** nie widzę Magnusa i nie widzę zebranego mirium poza ty po każdej porażce craszuje mi grę pierdolcie się białoruskie świnie bo 13 latach fry kasuje to kurewską grę idę na planszówki
W dwa dni ogarnąłem…
Kupkę po zatwardzeniu.
nie musisz wierzyć …
za drugim razem udalo sie wygrac na najtrudniejszym poziomie, dodałem do plutonu randomow ktorzy pisali na czacie i siadło, za 1 razem ostatecznemu bossowi zostalo niecale 2k hp. teraz pozostalo nabijanie kluczy i bede to raczej robil na srodkowym poziomie trudnosci bo tam nawet grajac solo mozna wiekszosc gierek wygrywac a na najtrudniejszym grajac solo mysle ze byloby bardzo trudno
kolejny mistrz gry, na trudnym solo? chce to zobaczyć. Puścisz stream? 😀
Żaden wyczyn. Za pierwszym razem z randowmowyk składem ubikismy Novaka na koszmarnym.
no ale tam gość pisał, że solo 😀
solo niemożliwe… nawet jak będziemy unikać to czasu zabraknie…
Tryb jest fajny
dwa pierwsze poziomy banalne
Koszmar dosyć trudny czyli jakieś wyzwanie jest (Przynajmniej jak grasz z randomami)
Nagrody welp czołg pewnie lepszy niż tiger sprzed dwóch lat
btw nie kupujcie tego tigera za 150 zł chyba że nie macie na co wydać kase albo jej macie za dużo
Jak sprawdzić w tym nowym profilu ile PD brakuje załogantowi do kolejnego procenta, bo nigdzie tego nie widzę (może jestem już stary i ślepy od grania w gry)?
Skasowali to.
Brawo artyści z WG!!!! Jak bardzo trzeba się wysilić aby spieprzyć coś co było przejrzyste i łatwe w obsłudze!!!!! Mam na myśli koszary i wyświetlanie załogantów w czołgu. Tragedia!!!!
zawiesza się gra po tej aktualizacji. Wisi na etapie wczytywania garażu i napis „synchronizacja danych osobowych”. Wot czysty, bez modów. Poradźcie coś
Dużo graczy tak ma , oczywiście problem znany i wg już pracuje xd kur…w a.
no to ja pierwsze słyszę, że to problem większej ilości graczy. Reinstalka Wota nic nie dała
Problém je známy a funguje. Teda funguje ten problém a nie jeho riešenie??? 😀
Są nowe czołgi za obligacje?
Bedzie 59-patton, STA-2 i WZ-Qulin oraz szermanik z wackiem 😀
A było jakieś info o tych czołgach czy tylko plotki?
nie ale jest 50TP w malowaniu z ukry
nię podobna mi siem tem tryb, bo nie moge jeśdzić mojom ulubioną bezetka, co mi tattus kupil na 10 urodżinki :(((((( !!!!!
Nie udawaj kidosa stary pryku
A gdzie czołgi za Obligację ? hahahah wg dyma dyma
Ja mam. Podobno trzeba mieć odpowiedni WTR i kwotę wydaną na grę, żeby się odblokowało. Nawet Cziftejn jest.
ty z twoim intelektem nie odblokowałbyś nawet 2 levelu w mario bros
Dwa wymiary do ogarnięcia, to dla mnie za dużo, ale za to markowanie OP tanków i rzucanie kupą wychodzi mi doskonale.
pamietaj tylko żeby palców nie oblizywać…
Jeszcze nie ma serwerów jak coś
Oczywiście że nie, za to sklep premium działa bez zarzutu.
Widać co jest dla wg priorytetem
I co jak teraz kolego drogi?
Żeby było wiadomo, wyśmiewam się ze słabszych graczy czyt. kacperków ponieważ w szkole zabierali mi kanapki, teraz to ja się odgrywam grając w kupionej przez rodziców bezetce.Tylko tyle potrafię i mam nadzieję, że już to dla was zrozumiałe.
Avatar jeszcze zmień, a i tak podejrzewam, że do tak beznadziejnego poziomu trollingu jaki tu czasem prezentuję nie dasz rady doszlusować. Mimo wszystko próbować warto.
Do zobaczenia na randomiu, po trzech gwiazdkach mnie poznacie.
rel
Nie ma załogantów w maskach gazowych. Szkoda, reszta nagród spoko
Wygląda banalnie. Nawet jak Kacperki nie oddadzą, to zawsze będzie można ten poziom czy dwa wyfarmić kluczami.
Łatwy zawsze się wygrywało, na średnim w ostatniej edycji też nie było problemów, a te 150 czy 200 kluczy spokojnie można z misji wyfarmić. Spodziewałem się jakiegoś hardcore grindu albo głupiego gated progression. Pytanie czy nie dokręcili poziomu botów…
Tylko podejrzewam nie chcieli żegnać się z tym kultowym jak na ten tytuł trybem w sposób który nie dawał by radości (nadziei na zdobycie nagród) wszystkim łącznie i tym słabszym graczom.
Hola, hola! Czołg w Miernym był raz i był to Tygrys VII tieru, dość przeciętny zresztą. Rozanov też taki jest.
Ale fakt, szkoda tego trybu. W nowożytnym WoT nr 1, chociaż droga na Berlin też była blisko.
Mam nadzieję, że w przyszłości też pojawi się coś robionego z takim rozmachem. Dyniowe balangi, czy nawet marsjańskie łaziki, to była niestety porażka.
Mają ciekwe tryby – niszczą je; mają wciągające wydarzenia – jak Czarny Rynek – kasują je.
Czy ta firma sama siebie nie może usunąć ale niech wcześniej sprzedadzą WoT komuś kto ogarnia gry online bardziej niż te frędzle z WG.
Dla mnie był najlepszy Leviatan i śmieszne czołgi z dwoma działami. Ale to już było tak dawno że nie wszyscy pewnie pamiętają.
Bo ja wiem czy taki lajtowy grind – licząc średnio 3 klucze na bitwę, pod odliczeniu 84 kluczy za misje dzienne, zdobycie pozostałych 226 zajmie 75 bitew, ok 5 dziennie – niby spoko, nawet mniej niż maraton; ale tylko zakładając że koszmar da się zrobić na randomach, inaczej trzeba doliczyć kolejne 250 kluczy czyli 11 bitew dziennie – na oko minimum 2h… a prawdziwe pytanie czy 3 klucze na bitwę to realne założenie…
Oby to był przyjemny tryb, inaczej to będzie (kolejne) bolesne przeżycie
Tak zupełnie poważnie, podzielę się moim spostrzeżeniem z poprzednich edycji – na randomach da radę zrobić najwyższy poziom trudności, ale trzeba w pierwszych dniach wydarzenia odblokować najwyższy poziom trudności i liczyć, że akurat trafi się team dobrych graczy, ale im szybciej od początku wydarzenia tym większe na to szanse. Im bliżej końca, tym mniej dobrych graczy gra na najwyższym poziomie trudności (pewnie już się znudzili trybem itp), a więcej jest nieogarniających Kacperków, którzy zrobili jakimś cudem niższe poziomy trudności na plecach lepszych graczy, więc ukończenie tego poziomu graniczy z cudem. A specjalnie za Mirnem tęsknić nie będę, osobiście wolałem wydarzenie z Leviathanem, które zastąpili Mirny.
Z tymi Kacperkami, to ja też bym uważał. W ostatniej edycji zrobiłem z takimi praktycznie cały event w jednej sesji drugiego dnia, Ot wylosowało nas razem, wygrana poszła gładko, po bitwie pluton i jazda do końca, a pomijając mnie każdy był tam max. pomarańczowy XD
Na trybie z łazikami, też potrafiłem być przez takich graczy klepany gorzej jak niejeden fiolet. Wychowali się na tych Fortnajtach i Robloxach, więc ja – stary dziad dorastający na GTA i Need for Speedzie nie mam szans.
jak grasz na srodkowym poziomie trudnosci to spokojnie mozesz zdobywac 8-9 kluczy co gre, oczywiscie na najtrudniejszym mozesz zdobywac jeszcze wiecej, ale grajac z radnomami nie da sie tam wygrac wszystkich gierek wiec imo nie warto.