Aktualizacja 1.22: drugi test publiczny już tu jest!
Dowódcy!
Drugi test publiczny aktualizacji 1.22 jest już dostępny.
Ten test udostępniany jest dla celów technicznych i nie wprowadza nowej zawartości. Mimo to stanowi idealną okazję, by przetestować wszystkie te pojazdy, których nie posiadacie jeszcze na swoich kontach i eksperymentować z rożnymi aranżacjami wyposażenia.
Główne zmiany
Wprowadzono zmiany w parametrach technicznych następujących pojazdów:
Wielka Brytania
Concept No.5
- Prędkość pocisku HE została zmieniona z 1020 na 1120 m/s
Naprawione problemy i ulepszenia
- Naprawiono problem odpychania pojazdów podczas interakcji ze ścianami wzdłuż granicy mapy.
- Naprawiono problem z przycinaniem licznika dodatkowej misji dziennej podczas gry w trybie okienkowym.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nagroda za misję An A z geografii nie była przyznawana po jej ukończeniu.
- Naprawiono problem niewyświetlania okna wymiany w sklepie w grze.
- Naprawiono problem niewyświetlania się okna składu drużyny i misji po otwarciu okna pomocy (po F1), gdy otwarte jest menu kołowe (po klawiszu T).
- Naprawiono problem wizualnego nakładania się osłony działa ISU-152 na kadłub podczas maksymalnego uniesienia działa.
- Naprawiono niewyraźny stan ikony medalu na ekranie nagród kursu wprowadzającego Historie w niektórych rozdzielczościach klienta gry.
- Naprawiono problem z niepoprawnym działaniem przycisku Usuń niedostępne w przypadku elementów dostosowywania stylów progresywnych.
- Naprawiono problem z nieprawidłowym wyświetlaniem licznika czasu i animacji w przypadku broni z automatycznym przeładowaniem po ponownym połączeniu się z bitwą.
- Naprawiono problem z gąsienicami rezerwowymi M-V-Y wystającymi z gąsienic głównych, gdy pojazd jest przewrócony na bok.
Poprawa DPM o 50 zmieniła by więcej niż ten BUFF HE
VK 45.02 (P) AUSF. A dalej nie dostał poprawionej penetracji podstawowej 200 mm penetracji na czołg ciężki to za mało dali by chociaż te 212 -215 albo działo z Tygrysa II co ma 225 przebicia i 360 uszkodzeń.
Niech naprawią lepiej MM, bo żeby 9 na 10 bitew z rzędu przegrywać 0-3:15 to już nie jest nawet zabawne.
ja tak mam od kilku lat idzie sie przyzwyczaić przez 3 dni taki gwałt a potem jeden dzień normalny mm gdzie mogę odrobić straty w statystykach i tak w kółko.
Kolego drogi, póki kasa od graczy się zgadza, póki gracze wydają kasę na wota, PÓKI kupują dosłownie wszystko co wg daje to sklepu premium to nie licz, że wg naprawi MM.Kasa się zgadza ? to po co coś zmieniać.To jest ich myślenie.Nie ma sensu denerwować się nad mm to nic nie da, a oni mają polewke z nas.Nawet jeden streamer kiedyś pro gracz wota powiedział, że bitwy losowe to dno.Osobiście nie gram bitew losowych tylko twierdze z kolegami i od razu lepiej się czuje, choć od dłuższego czasu pogrywam w inny tytuł niż wot i tobie też polecam, im więcej graczy wyłoży na nich lache tym lepiej może da to im coś do myślenia i zabiorą się za to co powinni jak wspominany przez ciebie mm choć tyle lat w to gram, że już straciłem nadzieje, pozdrawiam.
Zgadzam się. Niestety ich interesuje tylko kasa a będą pieprzyć że ich opinia gracza obchodzi. 5-10 lat temu to jeszcze coś się starali ulepszać i poprawiać a teraz tylko po 4 premki w miesiącu wypuścić i kasa leci.
no, po takiej zmianie to warto robić tego concepta
ten buff zmienia teraz wszystko 🙂