Prosto z Supertestu: GSOR 1006/7
GSOR 1006 Scheme 7 to brytyjski kołowy czołg średni IX poziomu.
Jest to pojazd o dobrej mobilności i zasięgu widzenia, a jego uzbrojenie stanowi snajperskie działo. Stosunek mocy do masy pozwala mu wraz z czołgami średnimi szybko zajmować kluczowe pozycje na polu bitwy i wspierać sojuszników, pojawiając się w różnych punktach mapy. Trzeba jednak być ostrożnym, bo ma słabe opancerzenie – lepiej unikać trafień.
Pojazd będzie uzbrojony w działo kal. 105 mm, które przeładowuje się co 11, 7 s. Wartość penetracji pociskami standardowymi i specjalnymi to, odpowiednio, 248 i 315 mm. Uszkodzenia na strzał wynoszą 390 PW, rozrzut działa 0,32, a czas celowania 1,9 s.
Jego pancerz przedni ma grubość do 60 mm. Pojazd posiada pulę 1650 PW. W jeździe w przód rozwija maksymalnie 65 km/h, a stosunek mocy do masy to 24,4 KM/t. Zasięg widzenia wynosi 390 m
🇬🇧 GSOR 1006/7. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%
Tier: MT-9, Wielka Brytania, standardowy
Wytrzymałość: 1 650
Moc silnika: 560 KM
Waga: 22,95 t
Moc na tonę: 22,4 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 65/ –32 km / h
Prędkość obrotu: 35 °/s
Prędkość obrotu działa: 50 °/s
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 60 / 35 / 20
Pancerz wieży: 85 / 30 /20
Działo
Uszkodzenia: 390 / 390 / 480
Penetracja: 248 / 315 / 53
Szybkostrzelność: 5,13
Średnie uszkodzenia na minutę: 2001
Czas przeładowania: 11,7 s
Rozrzut na 100 m: 0,32
Czas celowania: 1,9 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +16 °
Ostatnio pyknąłem sobie bitewkę T57 Heavy. 20 strzałów (z czego ponad połowa z HEATów), 16 trafień i… 2 przebicia! A gram od 10 lat i umiem strzelać w weakspoty z zamkniętymi oczami. Teraz ktoś proponuje meda, do którego można maksymalnie zabrać 20 pocisków. Bezsens to mało powiedziane. Przy 390 dmg/strzał to kretynizm do n-tej potęgi. 7800 potencjalnych uszkodzeń przy średniej celności rzędu 70% i połowie penetracji na trafiony strzał daje nam średnio 2700 dmg po wystrzeleniu całego ammoracka. A może przecież być gorzej (jak opisany przeze mnie przykład), przy 50% celności i 25% przebić daje to już niecałe 1000 dmg. Może jakiś fiolet zrobi z tego użytek, natomiast dla kogoś takiego jak ja, gdzie z „głównego nurtu” wypadłem jakieś 3 lata temu, to nie jest warte nawet kilku tysięcy kredytów.
Próbuję dziesiątki razy wracać do tej gry, ale za każdym razem przekonuję się, że nie warto. Chciałem teraz w czerwcu ruszyć z nową przepustką bojową, ale znowu dobiły mnie misje dzienne. Najpierw w którąś sobotę gram 15 bitew żeby zrobić 3 pierwsze misje, po czym wpada „a teraz zrób 4500 expa”. Przy nieco gorszej sesji (nie mówię o beznadziejnej) i WR 30% to jakieś 15 kolejnych walk, gdy zegar wskazuje już 23, to nawet nie ma sensu startować. Innego dnia w ogóle nie dochodzę do misji nr 4, bo zrobiłem 2 ostatnie, ale poległem na pierwszej, do której potrzebowałem… 1 fraga (w 7 bitwach robiąc 2 razy top dmg nie notuje ani jednego). Wchodzenie do gry na 1-2 godziny dziennie traci sens, a na dłużej nie mam ochoty, więc kończy się tym, że nie loguję się wcale.
no cóż, jesli masz problem ze zrobieniem 1 fraga w 7 bitwach, to może faktycznie lepiej się nie loguj xD
19 lipca nowa aktualizacja na EU 😄
Czyli 20-22 bedzie maraton na kolowca, tzn 4 rozdzial przepustki
Może zbalansuja te MM bo to śmiech żeby ludzie wychodzili czy się topili po restarcie, 2 chify w plutonie i 2 ebole nie w plutonie w przeciwnej a w twojej żadnego czołgu specjalnego 4 pomarańczaki, czy 705A w przeciwnej na ósemki a w twojej BC 25t ciężkiego braklo a 43k graczy na serv, nikt nic z tym nie robi, trzeba też chlup do wody i następna grać i mieć wyj… ne
i czego nie rozumiesz? XD Przecież w wocie nie ma wcale ustawianego MM ani RNG jak jest 14:4 po 4 minutach bitwy to przecież twoja wina bo nie potrafisz grać, tak przecież każdy znawca ci powie
yikes
Ilość amunicji w pojazdach poziomu 10 i 9 jest puki co po prostu śmieszna, chyba że chcą by gracze tymi pojazdami czekali na koniec bitwy i dopiero wtedy grali.
Dokładnie, kilka razy miałem na manti tak że, że mając 5k uszkodzeń nie miałem czym strzelać i bitew nie wygrywałem, 20 pocisków w tym 3-4 rykoszety, ile kolkowiec ma? 36?
skończy się era blind shootów 🙂 bo każdy będzie chciał nie zmarnować pocisku strzelając na ślepo.
fajne pierdzikółko ale balansowanie pojazdów liczbą pocisków to choroszcz
imo troche beka ze medy kolowe, czyli te ktore powinny jezdzic szybciej od zwyklych jada wolniej niz taki leopard 1 (X tier kolowiec nowy) czy leopard pt a (ten wlasnie gsor). ja rozumiem oburzenie panow januszow ze uga buga z ich grillow 15 nie wchodzi w kola ebra hurr durr ale to nie jest ebr ktory ma spotowac tylko kvrwa med XDD wiec takich sytuacji nie bedzie. mozna by mu np alfe zmienic do 360 ale ta predkosc to troszke zart (zwlaszcza cofania XDD). pozdrawiam i nie zapraszam do dyskusji. najlepiej wyjdz z grupki i usun konto
Największym problemem kołowców jest de facto ich rozmiar i model kolizyjny. Wystarczy zerknąć na tier VIII i porównać sobie Ferrari z Lynxem i jaką różnicę robi sylwetka pojazdu.
Z tymi medami będzie podobnie. Mi się one podobają, a jak to wypada w odniesieniu do rzeczywistości? Wiadomo, że to WG i nie takie babole już robili.
Gra ma o wiele więcej poważnych problemów niż nowe kołowce, które NIC nie zmienią.
Community ostatnio jest niestety straszne. Permanentny lęk przed zmianami, brak podstawowej wiedzy o tej grze i powszechne kreowanie swoich opinii na jakiś głupich stereotypach, często nie mających zaczepienia w rzeczywistości.
Wieczne szukanie afery tam gdzie jej nie ma.
Inna sprawa, że ta gra doszła już do pewnych nieprzekraczalnych granic. Jeśli masz medy w stylu Leo czy CSa i chcesz mieć coś szybszego, to jako deweloper masz problem, bo różnica na poziomie 5 km/h to niewiele, a 10 to już jest więcej niż lighty. Tak samo jest z innymi parametrami. WG od czasu do czasu przegina i masz w ten sposób broken tanki.
Dawno temu był pomysł globalnego rebalansu, ale jak masz to zrobić nie tykając prem tanków i czołgów specjalnych?
Cały projekt zwany World od Tanks, to tak naprawdę zbiór większych i mniejszych łat. Trochę bez planu i długoterminowej strategii wykraczającej ponad hasło „zarabiajmy więcej pieniędzy”. Trudno im się dziwić, że tak jest, ale też z roku na rok jest to coraz bardziej widoczne.
WG dalo mu tylko 20 pociskow XD
stosunek mocy do masy jak na kolowca tez dosc slaby