Ostatnia szansa na podboje w Sezonie Karmazynowego Gryfa
przez Redi · Opublikowane
Dowódcy!
Epickie bitwy wciąż się toczą, lecz czas powoli dobiega końca. Natarcie: Sezon Karmazynowego Gryfa zbliża się do kulminacyjnego finału 12 czerwca o 03:00 CEST (UTC+2). Nie przegapcie tej okazji do zaznaczenia swojej obecności, zdobycia wyższych stopni i odebrania wspaniałych nagród, zanim będzie za późno!
Od początku maja Sezon Karmazynowego Gryfa przyciąga uwagę graczy dzięki dynamicznej rozgrywce, ścinającej krew w żyłach akcji i ekscytującej mechanice. Osiągnięcie stopnia Legenda to test umiejętności, strategii i czystej determinacji. Ale bez obaw – bitwa jeszcze się nie skończyła! Wciąż macie czas na zebranie swych sił, podbicie pola bitwy i osiągnięcie niespotykanych poziomów chwały.
Czy musicie wyrąbywać sobie drogę, począwszy od stopnia Żelazo, czy jesteście o krok od tytułu Mistrza – teraz jest idealny moment na ponowne wskoczenie do akcji. Wskakujcie w zacięte starcia 7 na 7 z unikalną mechaniką, gdzie każda decyzja ma znaczenie, a użyte w odpowiedniej chwili umiejętności roli mogą przechylić szale bitwy. To Wasza szansa na pokazanie swej taktycznej biegłości i poprowadzenie drużyny do zwycięstwa.
Nagrody Natarcia
Wciąż jest czas na ukończenie tygodniowych misji bojowych, zapewniających przydatne nagrody. Ukończcie pięć misji za szczęśliwe żetony, które można automatycznie wymienić na najcenniejsze nagrody sezonu. Czekają na Was, między innymi bogactwami, najnowsze progresywne style 2D, podręcznik uniwersalny, dni konta premium WoT i inne fajne fanty.
Misje tygodniowe
Warunek: Znaleźć się w najlepszej 5 graczy pod względem zdobytych punktów prestiżu
Ograniczenia: Tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei.
Nagroda: Jeden dzień konta premium WoT
Warunek: Zdobyć 150 punktów prestiżu w dowolnej liczbie bitew
Ograniczenia: Tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei.
Nagroda: 100 000 +50 obligacji
Warunek: Zadać 3000 PW uszkodzeń w dowolnej liczbie bitew
Ograniczenia: Tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei.
Nagroda: 125 000 +50 obligacji
Warunek: Zniszczyć 3 pojazdy przeciwnika w dowolnej liczbie bitew
Ograniczenia: Tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei.
Nagroda: 125 000 +75 obligacji
Warunek: Wygrać 2 bitwy
Ograniczenia: Tylko w Natarciu. Wszystkie misje bojowe trzeba wykonywać po kolei.
Nagroda: 150 000 +75 obligacji
Nagrody za postępy
Schemat kamuflażu Debiutant dla stylu Skrzydło i pazur (karmazynowy) | Styl 2D Skrzydło i pazur (karmazynowy) | WZ-111 model 5A | E 50 Ausf. M | T110E4 |
Żelazny schemat kamuflażu Debiutant dla stylu Skrzydło i pazur (karmazynowy) | Element nieśmiertelnika: grawerunek Punkty prestiżu | Element nieśmiertelnika: Żelazne tło |
Brązowy schemat kamuflażu dla stylu Skrzydło i pazur (karmazynowy) | Element nieśmiertelnika: Brązowe tło | Dodatkowa kopia stylu 2D Skrzydło i pazur (karmazynowy) |
Srebrny schemat kamuflażu dla stylu Skrzydło i pazur (karmazynowy) | Element nieśmiertelnika: grawerunek Zwycięstwa Karmazynowego Gryfa | Element nieśmiertelnika: Srebrne tło |
Złoty schemat kamuflażu dla stylu Skrzydło i pazur (karmazynowy) | Element nieśmiertelnika: Złote tło | Dodatkowa kopia stylu 2D Skrzydło i pazur (karmazynowy) |
Mistrzowski schemat kamuflażu dla stylu Skrzydło i pazur (karmazynowy) | Odznaka Ciernista droga | Element nieśmiertelnika: Mistrzowskie tło | 25 obligacji dziennie za utrzymanie pozycji w klasyfikacji | Dodatkowa kopia stylu 2D Skrzydło i pazur (karmazynowy) |
Legendarny schemat kamuflażu dla stylu Skrzydło i pazur (karmazynowy) | Odznaka Do gwiazd! | Pasek z nazwą Ostatni Gryf | Element nieśmiertelnika: Legendarne tło | 50 obligacji dziennie za utrzymanie pozycji w klasyfikacji | Dodatkowa kopia stylu 2D Skrzydło i pazur (karmazynowy) |
Pierwsza linia nagród krąży wokół progresywnego stylu 2D, któremu towarzyszą emblematy, napisy i personalizacje nieśmiertelnika. Nagrody są przyznawane za postęp gracza przez stopnie i niektóre osiągnięcia w bitwie.
Nowy progresywny styl 2D
Najcenniejszą nagrodą jest progresywny styl 2D Skrzydło i pazur (Karmazynowy), który zmienia się wraz z każdym nowym stopniem. Styl składa się ze wzorów kamuflaży, napisów i emblematów.
Gracze otrzymają styl po rozegraniu swojej pierwszej bitwy w nowym trybie oraz mogą zdobyć jego cztery dodatkowe kopie za osiągnięcie stopni brązowego, złotego, mistrzowskiego i legendarnego. Jedną, dodatkową kopię stylu można otrzymać za 6 szczęśliwych żetonów, przyznawanych za ukończenie misji tygodniowych.
Od tego sezonu możecie zastosować ten styl na każdym pojeździe w Waszym garażu.
Schemat kamuflażu zmienia się każdorazowo, gdy gracz po raz pierwszy osiąga nowy stopień.
Można zdobyć trzy warianty pięciu emblematów i dziewięć unikalnych napisów, spełniając odpowiednie warunki w trybie Natarcie, takie jak wygranie 15 razy w ramach super plutonu czy zadanie 25 000 PW uszkodzeń. Te specjalne elementy personalizacji można zastosować tylko do stylu 2D Natarcie.
Elementy nieśmiertelnika
Przy osiągnięciu każdego nowego stopnia od żelaznego wzwyż, gracze odblokują unikalne tło nieśmiertelnika. Przy stopniu żelaznym otrzymacie również grawerunek za zdobyte punkty prestiżu, a przy stopniu srebrnym dodatkowo grawerunek za zwycięstwa w aktualnym sezonie.
Grawerunek Punkty prestiżu | Grawerunek za zwycięstwa w Sezonie Karmazynowego Gryfa |
Odznaki i paski
Najlepsi i najambitniejsi gracze, którzy osiągną prestiżowe stopnie, otrzymają świetną odznakę mistrzowską i rozpoznawalny pasek Legenda Gryfa, a także dzienną nagrodę 25 obligacji za stopień mistrzowski i 50 obligacji za stopień legendarny.
Odznaka Ciernista droga | Odznaka Do gwiazd | Pasek z nazwą Ostatni Gryf |
Zegar tyka, a sezon Karmazynowego Gryfa powoli, lecz nieubłaganie zbliża się ku końcowi. Nie przegapcie ostatniej okazji, by zanurzyć się w tryb Natarcia. Artykuł na portalu i przewodnik po Natarciu zawierają wszystko, co potrzebujecie wiedzieć, aby zdobywać nowe stopnie i wydać swoje zasłużenie zdobyte szczęśliwe żetony.
Ruszajcie do boju, wypełnijcie swoje przeznaczenie i stańcie się legendą w trybie Natarcie: Sezon Karmazynowego Gryfa.
Do dzieła!
********* tryb zrobiłem 8k s conq na 1 linii bitwa przegrana a typ medem na campie pruje się na czacie ze nic nie zrobiłem. Po zobaczeniu wyników bitwy już mi nie odpisał. To jest esencja gry w tym trybie. Szkoda czasu rzeźbić w tym g.o.w.n.i.e
Ale ja nie wiem czym ty się przejmujesz,ja jestem Pomidorkiem a mimo to lepiej mi sie grało jak na FL.
Ktoś to gra w ogole ten tryb ? jak gra to dla nagród czy funu tak z ciekawości pytam.Byłem top1 na przegranej a i tak spadłem niżej i tak co chwile.Tryb odpuściłem w 1 edycji bo zdbyt nerwowo było grając w ten tryb a nie o to chodzi w graniu w grę a raczej w rozluźnieniu się i przede wszystkim gra ma sprawiać przyjemność, a nie grać na pełnym wku i stresie jak przy wocie i tych śmiesznych trybach.Wiem, że był grind i można było nagrody wyfarmić na luzie, ale mi bardziej chodziło o odznaczenia,a grajć solo z randomami to ciężko coś ugrać.
Ja odpuściłem gdzieś po 50 bitwach. Mogę być spoceńcem ale jak trafiam na team ebrów czy artylerzystów to mi się odechciewa
W pełni rozumiem, sam dałem sobie spokój w tym nowym sezonie, nawet 1 bitwy nie zagrałem bo szkoda mi nerwów, a nagrody nie zachęcają to tracenia czasu.Arty powinny być zabronione w tym trybie i bardziej uczciwe zasady, a nie że ktoś zrobi top wynik i jest karany bo mm dał mu do drużyny graczy którzy obracają wieżę w snajperskim by zobaczyć czy ktoś z nimi jedzie, to nie dla mnie pozdrawiam.
Rankingówki bardziej mi przypadły do gusty a też było dużo spoceńców. Takie życie :v
Co ty pieprzysz za farmazony ja ten tryb bardzo rakotwórczy i toksyczny dostawałeś murowanej agresji oraz wchodziła tobie piany z usty frustacja tam się nie dało pykać z bezmyślnymi półgłówkami co koczkowali w jednym miejscu na dodatek wyzwywali ciebie od najgorszych od botów, oszustów i Mongołów tam był normalnie istny zwierzyniec oraz cyrk na kółkach bardzo że dezaktywowali to cholerstwo a zresztą po zarabiać to śmiech na sali jak traciłeś kasiorę bo byłeś na minusie non stop brzerwy strzelałeś tymi pociskami premium a nie używać podstawowych pocisków te pięty achilesowe ta trzeba używać z głową bo się nie ma za mało oleju tym rozumie mi jakoś nie przepadł do gustu. Bardzo dobrze dali event podtarcie tu przynajmiej masz dodatkowe bonusy oraz modyfikatory ty redi masz problem z czatem ta najlepiej wyłączyć mieć z głowy przynajmej masz święty spokój nikt będzie tobie czepiał o byle gówno i nie będzie tobie zawracał madoliny
Co ja „pieprze” za farmazony? Wyrażam opinie ^^
Tu jestem od listopada więc jak mnie ktoś wyzywa to możesz być pewny, że się przy tym uśmiechnę. A co do twojego komentarza to poprosiłem Chat GPT aby poprawił go by był łatwiejszy do przeczytania:
„Co ty mówisz za bzdury? Ten tryb jest bardzo frustrujący i toksyczny, powodujący dużo agresji i frustracji. Tam było niemożliwe grać z bezmyślnymi osobami, które tylko przeszkadzały i obrażały, nazywając cię najgorszymi epitetami, oszustami i osobami nieinteligentnymi. To było jak cyrk i zoo, cieszę się, że to wyłączyli. Co więcej, nie ma sensu zarabiać, gdy jesteś ciągle na minusie, strzelając pociskami premium zamiast podstawowych. Te pięty achillesowe powinno się używać z głową, bo nie masz wiecznego zaopatrzenia w te pociski. Nie podobało mi się. Cieszę się, że wprowadzili eventy i bonusy, przynajmniej masz dodatkowe korzyści i modyfikatory. Jeśli masz problemy z czatem, lepiej go wyłączyć, żeby mieć spokój i uniknąć niepotrzebnych sporów.”
Rankedy miały 2 plusy według mnie: Najlepszy gracz awansował mimo przegranej i nagrody były w złocie i obligacjach i dla nich ludzie grali te rankedy.Po za tym rankedy też były toksyczne, mnie nie raz wypychały fiolety bo „zająłem” ich miejscówkę gdzie robią wynik i to nie raz byli gracze z polski z topowych klanów.Po bitwie oczywiście wyzwiska, że nie umie grać i mnie musiał wypychać bo on tam grał, gdzie ja 1 dojechałem do miejscówki.Od tamtej pory mam włączone nagrywanie i każdą taką akcję nagrywam.Jak wejdą jeszcze rankedy to support takich patusów będzie nagradzał i trochę sobie odpoczną.
Toksyczności raczej nie da się uniknąć w bitwach rankingowych jakiegokolwiek rodzaju. Bardziej mi się podobał po prostu system bitew rankingowych niż natarcia
to jest abolutnie cyrk, że jak robisz topowy wynik to po przegranej odejmują Ci pkt xD nie wiem kto projektował ten tryb, ale jedno jest pewne nie na trzeźwo.
Redi – Kary za wyzywanie i nie uczciwą grę jak np:wypychanie kogoś.Najpierw ban na 5 dni później 2 tyg, miesiąc i na stałe to by nie było toksycznych trybów jak i takiego zachowanie w gierce.
jules – Księgowi z wg pewnie tam decydują i nie mają pojęcia o grze byle by zarobki były to później są takie efekty jak ktoś w swoją grę nie gra.
Ja sobie grałem ot tak oooo. Doszedłem do złotej ligi bez jakiegoś spinania – gra bardziej pod zarobki. W godzinę przy rezerwach osobistych i klanowych grając stb1 albo centkiem można było ładnie zarobić (około 1mln na czysto przy moich umiejętnościach). Bardziej mi się ten tryb podoba niż np. FL. Ale smutny jest fakt ilu sfrustrowanych i toksycznych graczy spotykałem – wyzywają od botów, p***łów, cz***uchów, itp. Jedna bitwa wyjdzie lepiej inna gorzej ale to jak jeden gracz potrafi znieważyć innego to oczy krwawią od czytania.
tu nie chodzi o toksycznych graczy w głównej mierze, bo to było zawsze. A o fakt, że często twój wysiłek w natarciu jest „karany” po prażce.
Coraz bardziej niegrywalny tryb. Poprzednim epizodem wbiłem złoto. W obecnym już spadek do żelaznej ze srebrnej B. Żenada! Kiepscy gracze, żeby nie powiedzieć niedojdy. I na dodatek to dramatyczne RNG.
Przeciwnik S.Conc płyta dolna wystawiona do pałowania, a 110E5 2 razy pod rząd nie przebija pancerza a raz nie trafia w pancerz! Brak słów jak ten Wocik jest ustawiony z serwera!
nie sądze, że jest to kwestia ustawiania.
Ale nie potrafię wytłumaczyć dlaczego nie które przebcia są „zablokowane” tj nie wliczają się do odbitego strzału. Sprawdź sobie kiedyś po bitwie albo w jej trakcie czy jakiś strzał przeciwnika został na tobie zablokowany. podlicz punkty i wyjdzie Ci, że to nie zostało odbite. Nie mam pojęcia dlaczego coś takiego w ogóle w grze istnieje. Tak samo jak ty strzelasz (domyślam się, że posiadasz kolor wyżej od żółtego) to często pocisk zwyczajnie nie przebija pancerza który w normalnych warunkach przebity być powinien. Od jakiegoś czasu korzystam także z moda który pokazuje mi gdzie leciały pociski i tam też jest pokazane, że przebicie zostało przez gre zablokowane (czyli powinno być, ale chooy wie dlaczego nie przebiło)
To jest właśnie RNG, które Total ie niszczy ta grę. Jednego dnia grasz jak progracz, a kolejne 2-3 dni tak jak opisałeś bo system gry musi sprowadzić Twoje statystyki do odpowiedniego poziomu. RNG decyduje w tej „grze” dosłownie o wszystkim, a umiejętności komcza się na wybraniu czołgu w garażu i obserowoanou mapy. Tyle.
Jezu takich głupot to już dawno nie widziałem…
Co ty piszesz za duby smalone o tym rng to jak wierzyć w ufoludki które nie istnieją zwykły wymysł ludzki. Weź człowieku nawijasz makaron na uszy te twoje teorie spiskowe stuknięty fanatyku od siedmiu boleści.
A no taki ze jak gram niszczarka chińską IX poziomu to to że ja mimo iz mam przeogromny kaliber,penetracje i alfe to strzelam po 630 a śr. to 750 a taki M60 , przebija mnie w jarzmo za 473 z jego 390 potem dokłada mi Obj. 257 który ładnie wyjechał przodem pod lufe a ja go nie przebiłem mając 290peny a on za 525 z jego 440 a na koniec Lisek za 376 ale tu jeśli pamiętam to on ma 320 śr, .Czyli co RNG stwierdziło że w końcu należy im sie lepsze losowanie a ja po prostu miałem pecha. Mając taki kaliber alfa nie powinna schodzić poniżej 700 a jak już to marginalnie , oczywiście przy słabszym pancerzu ale 630 z 750.
I tak powiedzą, że to Twoja wina bo zle strzelasz hahah. Ja mam prawie 2700Wan i jakieś tam 51% ledwo WR a są dni kiedy nie mogę przekroczyć 1400. Nie umiem grać po 40k bitew hahah.
Szkoda czasu na tłumaczenie tumanom do czego służy RNG w takich grach jam wot.
od niecałego tygodnia mam takie lagi, że nie da się grać wszystkie gry śmigają bez problemu tylko wot niedoyebany jakis i ich serwery z d*py…
to samo mialem mega wyciag prawie 8k dmg ale niestety trafic zapierniczajacego ebr albo innego lighta kiedy on sie teleportuje nie ma szans
Właśnie tak samo mam z kolegą , skaczę ping jak ******** a chciałbym pograć linie frontu tylko jak gdy cię ścina do przodu i tyłu
dobrze wiedzieć, że nie jestem sam…
a no nie jesteś , kolega nie o mało się nie posikał że śmiechu jak mi wota wywaliło a ja sobie w kółeczku tańczyłem on wjeżdża na Himlu na zameczek w natarciu a tam ja sobie kujawiaczka w kółeczko zapierdzielałem
Łatwo było w tym sezonie
Ty w to grales? Lol ja tylko tyle co zrobic misje w tygodniu i wyjechane
To i tak gratki, że się zmotywowałeś :v
Nie wiem ja jakoś tylko raz miałem że mnie wypchano ale przeżyłem a ogólnie lepiej szło zarobić jak na randomach do tego exp fajnie szedł na ulepszenia polowe.
Według mnie najlepszy tryb do grania dychami. Jest dynamicznie i szybko, a na randomie…kampa do kwadratu.
No dokładnie. Ja wbiłem legende i wole zbijac misje dzienne tam niż na randomkach
gratulacje. Wydaje mi się jednak, że żadnej legendy nie wbiłeś 🙂
udowodnić tego i tak nie ma jak.
Ale zazdrość ściska xd
To tylko world of tanks, już dawno osiągnięcia w tej grze nie robią wrażenia 🙂