Prosto z Supertestu: Lätt Stridsfordon 120
Lätt Stridsfordon 120. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100% (Wartości dla trybu ostrzału*):
Tier: TD-9, Szwecja
Wytrzymałość: 1600 1500
Moc silnika: 380 KM
Waga: 22,96t
Moc na tonę: 16,55 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 60 (20)* / 40 (20)*/ h
Prędkość obrotu: 52,15 30 °/s
Prędkość obrotu działa: 16,34 °/s
Zasięg widzenia: 360m
Zasięg sygnału: 741 m
Pancerz kadłuba: 40 / 20 / 20
Pancerz wieży: 10 / 10 / 10
Czas przełączenia na tryb ostrzału: 2 s
Czas przełączenia na tryb przemieszczania: 1,3 s
Amunicja: 40 pocisków
Działo 120mm
Uszkodzenia: 420 / 420 / 530
Penetracja: 290 / 330/ 60
Szybkostrzelność: 5,22 (7,36 6,8)*
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 190 (3 092 2 857)*
Czas przeładowania: 11,51 (8,15 8,82)* s
Rozrzut na 100 m: 0,30 (0,34)*
Czas celowania: 2,94 (1,96)* s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10° / 12 °
Załoga 3 osoby: Dowódca, Kierowca-Mechanik, Radiooperator.
Ma potencjał do climbów nie jest to udes ale na papierze może gdzieś wyjechać
Nie wiem czemu ale na pierwszy rzutki oka to wygląda jak nieślubne dziecko T-95 i Strv-103
wygląda jak rozwinięcie Udesa 03
Pancerz wieży???
Kolor zmiany hp powinien być chyba czerwony.
Już jest
Może być ciekawy pojazd – ale jedno mnie nurtuje jak to sie dzieje ze ostatnio pojazdy mają w SPECJALNYM trybie ostrzału dłuższy reload albo tak jak w tym wypadku gorszą celność niż w czasie jazdy 😛
WG próbuje zmusić graczy do myślenia. Szkoda, że nie zauważyli iż większość graczy nie ma czym, a nawet jeśli jest inaczej to nikt tego nie chce.
Kiedyś WOT był dużo prostszy. Obecnie jest tak wiele pojazdów o tak różnych charakterystykach że ciężko być na bieżąco różne tryby jazdy ostrzału ulepszenia polowe różne rodzaje wyposażenia różowe fioletowe eksperymentalne. Teraz żeby grać jako tako trzeba już dużo myśleć i ogarniać.
Czy ja wiem, czy był prostszy? Żeby coś w tej giereczce osiągnąć zawsze trzeba było myśleć. Ktoś kto znał podstawowe miejscówki, potrafił czytać minimapę, czy korzystać z podstawowych mechanik osiągał dużo lepsze wyniki od tych co tego nie robili. Część indywidualnych mechanik maszyn dodali na siłę, byleby jakaś gałąź czymś się wyróżniała, a w gruncie rzeczy nowość i tak jest w większości bezużyteczna. Dla danych rodzajów pojazu ulepszenia polowe zależnie od klasy to praktycznie robi się takie same. Ulepszone wyposażenie to już raczej dla graczy, którzy trochę czasu z tytułem spędzili i powinni ogarniać z tego tytułu co z czym się je i dlaczego. Osobiście poszedłbym nawet w stwierdzenie, że wot w staje się łatwiejszy z uwagi na wprowadzanie idiotoodpornych czołgów, które można kupić za $$$, a są wyraźnie lepsze od swoich odpowiedników z drzewka. Dodatkowo bosst do ekspa w postaci schematów lub mnożników, powoduje, że też dużo szybcie można zrobić daną linię. Tak samo możliwość szkolenia załogi za książeczki. Obecnie dobra załoga to nie tak jak kiedyś setki godzin spędzonych w grze, tylko zasobność portfela. Przekonwertowanie golda na kredyty i w kilka kliknięć mamy sześcioperkową załogę.
Jedyne utrudnienia to z uwagi na większą ilość maszyn teoretycznie trzeba się nauczyć nowym weakspotów. Teoretycznie, bo i tak spotykamy w grze praktycznie te same maszyny, które są w topce. W momencie, gdy jest wierzchołek drzewa na jakąś linię, to może wtedy widzimy większą przedstawicieli tejże linii.
pograj minecrafta tam masz od uja miksturek, kwadracików, młoteczków a to tylko dalej kwadratowa gra.