Serwer Testowy aktualizacji 1.21
przez Redi ·
Uaktualniliśmy opis dotyczący szczegółów obliczania klasyfikacji WTR w teście publicznym. Poniższy akapit powinien brzmieć następująco:
Podczas testu publicznego nie można zobaczyć swojej klasyfikacji WTR z serwera głównego. Dzieje się tak, ponieważ klasyfikacja WTR w teście publicznym jest oparta na Waszych łącznych wynikach z poprzednich testów publicznych. Co oznacza, że może znacząco się różnić od klasyfikacji WTR na serwerze głównym. Wasze bitwy z testu publicznego w żaden sposób nie wpływają na Waszą aktualną klasyfikację WTR.
Czołem, Dowódcy!
Rozpoczęliśmy pierwszy test publiczny aktualizacji 1.21, w którym znajdziecie nowe wersje trybu Stalowy łowca o przyjaźniejszych i prostszych zasadach. Możecie również odkrywać nową pustynną mapę Linii frontu i wypróbować na własnej skórze inne udoskonalenia tego epickiego trybu. Co więcej, przerobiliśmy zakładkę Przebieg służby w garażu, aby lepiej ukazywała Wasze statystyki skuteczności i odznaczenia. Ruszajmy!
Dostępność funkcji podczas testu publicznego
FUNKCJA | DOSTĘPNOŚĆ |
---|---|
Linia frontu 2023 | Od 11 do 13 maja, 2023 |
Odrodzony Stalowy łowca | Od 14 do 17 maja, 2023 |
Natarcie: Sezon Karmazynowego Gryfa | Od 16 do 17 maja, 2023 |
Odrodzony Stalowy łowca
Nasz ekscytujący tryb battle royale powraca z odświeżonym formatem i wielkimi zmianami w rozgrywce, które sprawią, że zabawa będzie lepsza niż kiedykolwiek!
Odrodzony Stalowy łowca to nowa wersja klasycznego Stalowego łowcy, lecz z przyjemniejszymi zasadami. Wśród zmian są odrodzenia, przerobiony balans pojazdów, a nawet oponentów kierowanych przez SI w niektórych sytuacjach. Wciąż jest oparty na rywalizacji i nawet jeszcze bardziej dynamiczny, lecz szybciej można się włączyć do rozgrywki – co jest szczególnie istotne dla nowicjuszy. Weterani Stalowego łowcy z pewnością zauważą świeże mechaniki i będą mogli z innej perspektywy spojrzeć na standardowe zasady. Przyjrzyjmy się bliżej szczegółom.
Mechanika odradzania
Teraz będziecie mieli drugą szansę na zemszczenie się na Waszych przeciwnikach w początkowej fazie bitwy! Gdy zniszczeniu ulegnie Wasz pojazd, a Wy gracie solo, to automatycznie odrodzicie się w bezpiecznej lokalizacji. Ta zasada obowiązuje tylko w ciągu pierwszych pięciu minut bitwy.
Gracze z plutonów mają przyznane dwa odrodzenia na pluton. Możecie odrodzić się obok swojego sojusznika z plutonu w ciągu pierwszych ośmiu minut bitwy, ale warunkiem jest, aby ten sojusznik nie był zaangażowany w walkę przez 10 sekund.
Po odrodzeniu dzieją się następujące rzeczy:
- Zachowujecie poziom swojego pojazdu.
- Powracacie do gry z domyślnym zestawem pocisków i atutów, tak jak na początku gry.
- Po zużyciu swoich przydziałowych odrodzeń, możecie zebrać łupy ze zrzutów, aby uzyskać nowe odrodzenie.
Maruderzy (przeciwnicy kierowani przez SI)
W Odrodzonym Stalowym łowcy występują modele kierowane przez SI zwane Maruderami, są one słabszymi przeciwnikami niż realni gracze. Pojawiają się w określonych punktach na mapie – należy ich zniszczyć, aby otrzymać dodatkowe PD bojowego i łupy, a tym samym przyspieszając własne postępy w bitwie.
Mamy trzy rodzaje maruderów, każdy z nich charakteryzuje się indywidualnym zachowaniem i reaguje inaczej na obecność gracza, jak następuje:
- Zające są małymi i dynamicznymi pojazdami, które po wykryciu będą ratowały się ucieczką.
- Wilki są agresywnymi i wszechstronnymi przeciwnikami. Atakują z dystansu.
- Niedźwiedzie są najpotężniejszymi przeciwnikami i strażnikami łupów. Rzucą się na Was z bliskiej odległości, lecz zaprzestaną walki, jeśli się od nich oddalicie.
Nowy system doboru
W trybie Stalowy łowca doświadczenie i indywidualne umiejętności zawsze były Waszymi głównymi atutami. Lecz w bitwie w formacie battle royale – gdzie tylko najlepszy wygrywa –dla nowych graczy rywalizacja z doświadczonymi Łowcami może stanowić wyzwanie.
Aby gra był atrakcyjna, zarówno dla nowicjuszy, jak i weteranów wprowadziliśmy nowe zasady doboru, które wezmą pod uwagę Wasze dokonania w trybie oraz automatycznie postarają się znaleźć przeciwników z podobnymi wynikami w bitwach.
System postępów
Odrodzony Stalowy łowca będzie miał swój własny system postępu z fajnymi nagrodami w grze. Aby otrzymać je wszystkie, należy ukończyć łatwe misje dzienne w tym trybie.
Wszystkie nagrody podczas testu publicznego nie przyjęły jeszcze swojego ostatecznego kształtu i mogą wyglądać inaczej przy uruchomieniu Odrodzonego Stalowego łowcy na serwerze głównym.
System obserwacji
System obserwacji wykorzystujący stożek widzenia odejdzie do lamusa. W zamian w Odrodzonym Stalowym łowcy obowiązywał będzie system znany z bitew losowych i innych trybów oparty na pełnym zakresie pola widzenia. Pozwoli to sprawniej wykrywać przeciwników i zbierać łupy.
Inne zmiany w rozgrywce i rebalans
- Zredukowaliśmy również lukę przewagi między poszczególnymi poziomami pojazdów. Wasze szanse pokonania przeciwnika wzrosną w sytuacji, gdy na przykład gracie pojazdem V poziomu i stawiacie czoła maszynie VII poziomu.
- Teraz w Stalowym łowcy łatwiej jest zadawać uszkodzenia. Wszystkie specjalne pojazdy w tym trybie mają mniej pancerza i mniej ekranów przeciwkumulacyjnych, więc macie większą szansę na przebicie pancerza przeciwnika. Zwiększyliśmy także szybkość pocisków i wprowadziliśmy mechanikę automatycznego celowania – którą posługiwały się pojazdy kołowe – we wszystkich pojazdach specjalnych tego trybu, aby ułatwić zadawanie uszkodzeń w ruchu.
- Zbieranie łupów następuje teraz szybciej. Zajmie to Wam trzy sekundy, aby zebrać standardowy łup i pięć sekund, aby zgarnąć zrzut.
- Skróciliśmy czas przygotowania zdolności Regeneracja. Można jej teraz używać częściej. Dodatkowo, zdolność ta znajdzie się w każdym łupie z materiałem eksploatacyjnym oznaczonym zielonym dymem.
- Liczba graczy w bitwach solo zmniejszy się z 20 do 15. Możecie również dołączyć do bitwy jako dwuosobowy pluton. W bitwie może uczestniczyć maksymalnie 10 plutonów.
- Skróciliśmy czas przeładowania o 50% po ulepszaniu działa pojazdu, włączając w to działa z systemem automatycznego ładowania.
- Na koniec wszystkie pojazdy specjalne będę dostępne od samego początku i nie będzie żadnych pojazdów do wypożyczenia.
Linia frontu 2023
W pierwszej odsłonie Linii frontu 2023 będziecie uczestniczyć w bitwach tych samych poziomów 30 na 30 na zupełnie nowej mapie o nazwie Fata Morgana. Ogromna lokacja 3×3 km zabierze Was na gorące piaski Afryki Północnej.
Fata Morgana ma do zaoferowania szeroki wachlarz rozmaitych terenów: znajdziecie tu skalisty kanion, ruiny antycznej warowni, mroczne jaskinie i bujne oazy. Jednak najbardziej spektakularną częścią tego piaszczystego miejsca jest wielka rafineria ropy naftowej i przybrzeżne miasto z tradycyjną architekturą. Sprawdźcie sami!
Usprawnienia balansu
W nadchodzącym epizodzie Linii frontu wszyscy gracze otrzymają dodatkową 1,5% premię do głównych kwalifikacji załogi za każdego Generała w szeregach swojej drużyny. Maksymalna liczba Generałów w drużynie, za których można otrzymać premię, wynosi 10.
Rezerwy bojowe mają teraz więcej poziomów. Po uzyskaniu rangi Kapitana można je ulepszać do poziomu II, zaś do III poziomu po uzyskaniu rangi Majora.
Naprawy polowe po aktywacji odnawiają wszystkie uszkodzone moduły.
Pole minowe ma teraz 3-sekundowy licznik aktywacji, który rozpoczyna odliczanie po umieszczeniu pola. Podczas odliczania miny nie będą aktywne i nie będą zadawać uszkodzeń pojazdom przeciwnika.
Bardzo cenimy sobie Wasz udział w teście publicznym. Pragniemy podziękować Wam za czas i zaangażowanie – otrzymacie poniższe przydatne nagrody, które prześlemy na Wasze konta główne:
- Za 3 bitwy rozegrane w Linii frontu: 100
- Za 5 bitew rozegranych w Linii frontu: 100 + 1 Rezerwa osobista: +50% do kredytów przez godzinę
- Za 7 bitew rozegranych w Linii frontu: 100 + 3 Rezerwy osobiste: +50% do kredytów przez godzinę + 3 dni konta premium WoT
Wszystkie wymienione wyżej nagrody można otrzymać jedynie raz na konto niezależnie od tego, jak wiele razy uczestniczyło się w testach publicznych. Liczą się tylko te bitwy, w których braliście udział w randze Sierżanta lub wyższej. Nagrody zostaną przekazane w ciągu siedmiu dni po zakończeniu ostatecznego testu publicznego aktualizacji 1.21.
Aktualizacja strony Przebieg służby
Zakładka Przebieg Służby w Garażu od bardzo dawna nie zmieniała swojej formy. Aby ją zaktualizować oraz uczynić bardziej przejrzystą i przydatną, przerobiliśmy jej interfejs, dodaliśmy WTR oraz wprowadziliśmy możliwość wyboru osiągnięć bojowych.
Jako dodatek do znanych Wam parametrów, takich jak łączna liczba stoczonych bitew czy przeciętnych uszkodzeń znajdziecie tam teraz na stronie z głównymi statystykami kilka nowych: maksymalna liczba zablokowanych uszkodzeń, statystyki asysty i uszkodzeń, oraz łączną liczbę zniszczonych pojazdów. Zobaczcie sami!
Zastępujemy również klasyfikację indywidualną wskaźnikiem WTR, jako że ten system lepiej przedstawia aktualne dokonania graczy. Dokonaliśmy również wizualnych przeróbek. W systemie wyróżniamy pięć następujących grup:
Każda grupa składa się z trzech poziomów mistrzostwa, co oznacza, że będzie dostępnych łącznie 15 poziomów, każdy z nich z unikalnym wizualnym stylem. Aby osiągnąć dany poziom, należy osiągnąć określoną liczbę punktów WTR. Teraz szybciej można określić, jaka liczba punktów jest potrzebna, aby osiągnąć nowy poziom.
Wasz wizualny wygląd aktualnej klasyfikacji WTR zależy od Waszych wyników: im bardziej efektywni jesteście w bitwie, tym wyższy jest wasz poziom mistrzostwa.
System klasyfikacji WTR oblicza indywidualny ranking dla każdego pojazdu, a następnie wykorzystuje ten szczególny wynik pojazdu do określenia ogólnego poziomu efektywności gracza. Klasyfikacja ta szybko odzwierciedla zmiany w strategii bitewnej oraz porównuje Wasze statystyki do przeciętnej wskaźników serwera.
Przy obliczaniu klasyfikacji specyficznego pojazdu pod uwagą mogą być brane następujące kluczowe parametry:
- Zadane uszkodzenia + asysta w uszkodzeniach
- Zablokowane uszkodzenia
- Liczna zniszczonych pojazdów przeciwnika
- Wskaźnik przeżywalności
Przerobiona strona Przebiegu służby zapewni Wam lepszą wizualizację wskaźnika systemu klasyfikacji WTR oraz wyświetli Wasze postępy efektywności w grze w bardziej przystępny sposób. To również ułatwi Wam porównywanie własnej klasyfikacji z klasyfikacją innych graczy.
Dynamiczny system klasyfikacji WTR zmienia się w zależności od Waszej efektywności w walce. Oznacza to, że możecie czynić postępy, lecz także możecie stracić punkty i pogarszać swoje wyniki.
Macie też możliwość doboru paroma kliknięciami Waszych osiągnięć bojowych na głównej stronie ze statystykami. Pochwalcie się ulubionymi medalami i innymi rzadkimi osiągnięciami, z których jesteście najbardziej dumni – niech inny Dowódcy Wam pozazdroszczą!
Podczas testu publicznego będziecie mogli zobaczyć swoją aktualną klasyfikację WTR, lecz po zakończeniu testu nie ulegnie zmianie. Dzieje się tak dlatego, że bitwy toczone w teście publicznym nie mają wpływu na Waszą klasyfikację WTR.
Przepustka bitewna 2023: Sezon XI
Przepustka bitewna i funkcja Kolekcji są dostępne we wstępnych testach. Nagrody obecne w kliencie gry nie mają jeszcze ostatecznego kształtu i mogą nie odzwierciedlać tych, które pojawią się w ostatecznej wersji Przepustki bitewnej XI sezonu.
No wy sezon Przepustki bitewnej wkrótce pojawi się na serwerze głównym, lecz zanim to nastąpi, przetestowana zostanie jej kolejna iteracja.
W sezonie XI wszystkie kluczowe mechaniki Przepustki bitewnej nie ulegną zmianom, choć zaktualizowane zostały obie ścieżki nagród: nagrody podstawowe będą zawierać wyposażenie eksperymentalne, zaś nagrody ulepszone, złoto.
Jak zawsze będziecie mogli zdobyć żetony, specjalną walutę unikalną dla Przepustki bitewnej. Zbiera się je przez cały rok we wszystkich sezonach Przepustki bitewnej, w których bierzecie udział w 2023 roku. W sezonie XI możecie już zdobyć wystarczającą liczbę żetonów, aby odebrać rzadkie pojazdy IX poziomu, w tym IXBZ-58-2 oraz IXKPz 3 Projekt 07 HK .
Dołączcie do testu publicznego i podzielcie się swoimi opiniami, Dowódcy!
Ta mapa na linię frontu wygląda bardzo ciekawie
A muzykę ma bardzo fajną