Automat do gier powraca z dwoma znajomymi trybami gry
Czołem, Dowódcy!
Automat do gier powraca z dwoma wypróbowanymi i przetestowanymi trybami gry: Elementem zaskoczenia i Działem elektromagnetycznym. Każdy z nich będzie dostępny przez jeden weekend, zaś trzeciego weekendu z kolei oba tryby będą dostępne jednocześnie.
Element zaskoczenia zwiększa losowość każdego strzału – w ten sposób czyniąc grę bardziej nieprzewidywalną i ekscytującą. W Dziele elektromagnetycznym otrzymacie znaczące udoskonalenie celności działa, ulepszenie wykrywania i mobilności, co sprawi, że bitwy staną się dynamiczniejsze i bardziej ekscytujące.
Gracze otrzymają również możliwość zdobycia do 1 200 obligacji podczas okresu działania Automatu do gier. Zatem przygotujcie się na jazdę bez trzymanki i zaznaczcie w kalendarzu te specjalne weekendy!
Jak znaleźć Automat do gier
Wybierzcie Automat do gier z menu po prawej stronie przycisku „Bitwa!” w garażu. Najeżdżając na przycisk trybu, zobaczycie modyfikatory bitewne stosowane w tej bitwie. Czeka Was coś zupełnie odmiennego!
Element zaskoczenia
Od 17 marca od 10:00 CET do 19 marca do 23:59 CET
Od 31 marca od 10:00 CEST do 2 kwietnia do 23:59 CEST
Rozrzut uszkodzeń przy standardowych zasadach World of Tanks wynosi skromne ±25%, co zdecydowanie wystarcza do porządnego podgrzania emocji. Jednak co się stanie, jeśli podkręcimy (lub przykręcimy) trochę kurek? W Elemencie zaskoczenia rozrzut uszkodzeń to ±75%, co oznacza, że zwiększa się szansa na zadanie skrajnie maksymalnych i minimalnych wartości uszkodzeń. Przygotujcie się na jazdę po bandzie i z ostrymi zakrętami! (Nie traktujcie tego dosłownie, rzecz jasna).
Szklany rdzeń uranowy Rozrzut uszkodzeń wynosi ±75% wartości standardowej, a prawdopodobieństwo wartości ekstremalnych zostało zwiększone. | |
Automatyczne ładowanie Czas przeładowania skrócony o 25%. | |
Domieszki paliwowe Moc silnika zwiększona o 50%. |
Mapy
- Step
- Klasztor
- Ensk
- Rzeka Perłowa
- Murowanka
- Kopalnie
- Autostrada
Działo elektromagnetyczne
Od 24 marca od 10:00 CET do 26 marca do 23:59 CEST
Od 31 marca od 10:00 CEST do 2 kwietnia do 23:59 CEST
Tryb godny jest swojej nazwy i sprawi, że poczujecie się jak w opowieści sci-fi! Pojazdy nie zmienią swego wyglądu, lecz ich działa zyskują niezwykłą celność i ekstremalnie niską wartość rozrzutu oraz szybkie celowanie. Rozrzut działa przy ruchu i obrocie pojazdu jest zredukowany do połowy, więc prawie każdy strzał jest elegancki. Zasięg bezpośredniego wykrywania wszystkich pojazdów w bitwie zwiększa się do 445 metrów, co oznacza, że przeciwnicy nie będą w stanie się przed Wami ukryć (w drugą stronę też to działa). Z solidną szansą na trafienie oponentów widocznych jak na dłoni Wasze taktyczne opcje rysują się niezwykle zachęcająco!
Modyfikatory bitwy
Strzelec wyborowy Rozrzut działa na 100 m zmniejszony o 70% | Zrobotyzowany system naprowadzania Czas celowania skrócony o 50% | ||
Stabilizator wielopłaszczyznowy Rozrzut działa w trakcie ruchu zmniejszony o 50% | Domieszki paliwowe Moc silnika zwiększona o 100% | ||
Wyważarki do kadłuba Rozrzut działa przy obrocie kadłuba zmniejszony o 50% | Jasno jak w dzień Zasięg bezpośredniego wykrycia zwiększony do 445 metrów | ||
Wyważarki do wieży Rozrzut działa przy obrocie wieży zmniejszony o 50% |
Mapy
- Malinowka
- Piaszczysta rzeka
- Kopalnie
- Paryż
- Tundra
- El Halluf
- Karelia
Zasady
Chociaż Element zaskoczenia i Działo elektromagnetyczne dają różne modyfikacje, to ich kluczowe zasady pozostają takie same:
- Wszystkie bitwy są toczone pojazdami tego samego poziomu, to znaczy albo VIII, albo X.
- Za bitwy otrzymacie PD i kredyty, możecie także używać wszelkich typów standardowych rezerw (osobistych i klanowych).
- W tych trybach działają mnożniki PD za pierwsze zwycięstwo dnia, a kredyty wpadają do sejfu.
- Bitwy w trybach Element zaskoczenia i Działo elektromagnetyczne nie wliczają się do misji dziennych ani osobistych, choć mają wpływ na postępy w trybie.
- Bitwy w trybach Element zaskoczenia i Działo elektromagnetyczne nie zapewnią obligacji z wyjątkiem tych wchodzących w skład nagród za postępy w trybie – szczegóły poniżej.
- Jeśli chcecie, możecie grać w plutonach (które kwalifikują się do premii, jeśli wy się kwalifikujecie).
Nagrody
Jeśli dowolny z tych trybów jest aktywny, możecie ukończyć krótki łańcuch misji bojowych i zdobyć obligacje (łącznie do 1200).
MISJE BOJOWE | WARUNKI | NAGRODA |
---|---|---|
Krok I | Wygrajcie dwie bitwy i za każdym razem znajdźcie się w najlepszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD | 100 obligacji |
Krok II* | Wygrajcie trzy bitwy i za każdym razem znajdźcie się w najlepszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD | 100 obligacji |
Krok III* | Wygrajcie pięć bitew i za każdym razem znajdźcie się w najlepszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD | 200 obligacji |
Dowódcy! Przed Wami dwa nowe sposoby grania!
Element zaskoczenia to jest na koniec bitwy jak się nie zarabia nawet na premkach
Jak ujowo trzeba grać, żeby nie zarobić premka xD
Czy tylko mi ten automat do gier nie działa o godzinie zaraz 16. Bo niby od 10 miał byc już
Czas odpalać Godzillę, focha 155, e3
Czy dobrze rozumiem że moja Godzilla będzie walić w przedziale 437-3062?
To raczej test na żywym organizmie – jak bardzo można jeszcze przeginać z RNG, żeby gracze nie protestowali 😉 Dziękuję, postoję
ale pog 400 free bondsów
no nareszcie to działko elektromagnetyczne, to jedna z najlepszych zabaw od lat była ostatnio
Snieżki i ślizgawka też były fajne.
Ciekawe czy bitwy w tym trybie będą liczyć się do przepustki bitewnej.
nie bedzie sie przepustka robic
nie będą
„Element zaskoczenia zwiększa losowość każdego strzału – w ten sposób czyniąc grę bardziej nieprzewidywalną i ekscytującą”
Ok WG. Go home you are drunk.
To nie WG. To tłumaczenie. Powinno być:”czyniąc grę bardziej nieprzewidywalną i irytującą”
Jak dodadzą tryb grawitacji jak z blitza to może zagram.