Dziś w Superteście: KV-1SA
KV-1SA jest czołgiem ciężkim z odwróconym automatycznym systemem przeładowania. Ten pojazd ma działo kal. 76 mm i magazynek na 6 pocisków. Uszkodzenia na strzał wynoszą 110 PW, a penetracja standardowymi pociskami podkalibrowymi wynosi 120 mm, a pociskami podkalibrowymi premium 150 mm. Czas przeładowania to odpowiednio 4/5/6/7/8/9 s, czas celowania to 2,5 s, a celność 0,45.
Całkowita wytrzymałość pojazdu to 800 PW. Jeśli chodzi o żywotność, pojazd ten ma dobry pancerz przedni, sięgający do 82 mm z przodu wieży i 75 mm z przodu kadłuba.
Pod względem rozgrywki i charakterystyk pojazd ten będzie podobny do czołgów z rodziny KV-1, ale będzie wyposażony w niezwykłe działo z odwróconym automatycznym systemem przeładowania.
dla kasy wymyslają czołgi a jeleńie kupują
660 DMG w 5 s na V tierze?! Pojazd jest broken z założenia. Podoba mi się :))
podejrzewam, ze bedziesz musial byc bardzo blisko, bo rozrzut dziala po strzale bedzie potezny i to 1s tylko na papierze 😛
No wiadomo, nikt nie będzie tym snajpił z krzaków na Proho. Ale na miejskiej mapie jeśli wyjechać na kogoś to kończysz praktycznie wszystkie 4 i dużo piątych tierów.
Super! Mamy bardzo mało ruskich czołgów. Myślałem że jak WG jest teraz niby europejski to skończą wieczne i ciągłe dodawanie ruskiego złomu, ale nie. Cały czas idą w złą stronę i niszczą grę. Masakra jakaś.
no, bardzo dziwne, że wargaming, położony na terenach zsrr, ma łatwiejszy dostęp do schematów czołgów z zsrr niż z argentyny albo hiszpanii
No tak bo ich siedziba jest na terenia rosji. Skąd takie twoheady jak ty się biorą
patrząc na to, że pochodzą z białorusi, z tak jak napisałem terenów zsrr, na pewno nazbierali tam od groma schematów i w następne 5 lat się z nich nie wystrzelają
a 2headem jestes ty skoro ci przeszkadza, ze nowy czołg wprowadzany do gry jest radzieckiDX
impo nie dyskutuj z nim, ten gość nie wie co bredzi, niezły z niego psychol co ? i takich jak on pełno w wocie.
Jest i nasz psychol, ten który udaje, że jest normalny i nawet się tak podpisuje.Byłeś już u tego psychiatry ?
do jakich schematów ??????????/ czołg totalnie z tylka, jak wiele innych, równie dobrze mógłby być mongolski
ciekawy nawet
pewnie do paczek coby sprzedaż podbić
Ja rozumiem, że wot nigdy nawet nie miał być realistyczny ale to już lekka przesada. Zaraz zobaczymy pz.II z pancerzem reaktywnym
660 dmg w 5 sekund na V tierach. Będzie balansował rozgrywkę
skupia 2,5s więc realnie to czas między pociskami, spory rozrzut do tego… jak się wychylisz i cię złapią na gąskę to jak wypstrykasz magazyn to czekasz 40s na pełne naładowanie – lub walisz pojedynczo i już nie ma 660dmg
Przecież jak wypstrykasz wszystko to ładujesz tylko 4 sekundy kolejną kulkę, działa to jak IS3a. Jak się niewiele dzieje to załadujesz do pełna a jak jest w co strzelać to walisz, nie ma nad czym się zastanawiać, to nie włoch tylko rusek.
Tylke po wypstrykaniu 660 w 5s, kolejny pocisk masz co 4s, co realnie daje 10 pocisków w 40s !
Tak jak napisał kolega z przodu, balans na 5t
39 sekund -> full reload, potem 5 sekund – 6 pestek
razem 44 sekundy, potem 4 sekundy – 1 pestka
w dopełnieniu do 60s zmieści się (60-44)/4=4 pestki
czyli razem 10 pestek w 60 sekund, otrzymujemy dpm 1100 od początku przeładowania
licząc jednak czas wyłącznie od końca przeładowania, tj.
5 sekund – 6 pestek, w dopełnieniu do 60s (60-5)/4=13,75 pestki
otrzymujemy 19,75 pestek/60 sekund, czyli dpm=2173
nie chce mi się liczyć, ale załóżmy, że racje+bia podniosą rof do 21/min => 2310 dpmu
nadal mniej, niż ma zwykły kv-1 na racjach, bia + rammerze, który nie musi przed tymi 60s czekać 40s na pełne przeładowanie
churchill 1 na racjach, bia + rammerze na plujce 110dmg ma 2700+ dpmu
a kv1sa i tak będzie musiał czekać na skupienie działa, więc efektywny czas inter-clipu będzie ~2 sekundy, a nie 1
Paczki świąteczne?