Aktualizacja 1.16: Pierwszy test publiczny już tu jest!
przez Bin4r · Opublikowane
Pierwszy test publiczny aktualizacji 1.16 już się rozpoczął, Dowódcy!
Dołączcie, by znaleźć się wśród pierwszych graczy, którzy wypróbują trzeci (i ostatni!) sezon bitew rankingowych 2021-2022. Możecie też przetestować różne ulepszenia balansu na mapach Linia Zygfryda, Miasto duchów oraz Erlenberg, a także wypróbować dodatkowy tryb szturmu udostępniony dla wybranych lokalizacji w bitwach losowych. Przyjrzyjmy się im bliżej.
Usprawnienia balansu na mapach
Ulepszyliśmy trzy mapy dla bitew losowych, aby uporać się z pomniejszymi błędami, które w nich znaleźliśmy. Sprawdźcie sami.
Linia Zygfryda
- Dodano pozycje z bunkrem dla dolnej drużyny, co pozwoli kontrolować pole i przejazd w mieście podobnie, jak byłoby to możliwe dla górnej drużyny.
- W trybie szturmu ulepszyliśmy także wjazd do miasta dla dolnej drużyny oraz dla atakujących.
- Jazda wśród ruin będzie teraz gładsza i wygodniejsza.
- Ulepszono pozycję defensywną w miasteczku dla dolnej drużyny.
- Usunięto kilka drzew, które umożliwiały przeciwnikom strzelać do dolnej drużyny bez zostania wykrytymi.
- Zmieniliśmy też lokację punktów pojawiania się mapie w trybie szturmu, aby drużyna atakująca mogła łatwiej kontrolować mapę.
Stara |
Nowa |
Erlenberg
Bitwy spotkaniowe będą niedostępne dla tej mapy. Wprowadziliśmy też na tej mapie pomniejsze zmiany dla bitew standardowych i szturmu, aby zbalansować możliwości skutecznej rozgrywki dla obu drużyn:
- Część poniższego budynku została usunięta w celu usprawnienia komunikacji pomiędzy stronami.
- Poniższy model domu został zamieniony w celu zminimalizowania dalekosiężnego ognia skierowanego na pojazdy przekraczające rzekę.
- Wprowadzono zmiany w balansie w celu zwiększenia komfortu gry na kilku poniższych pozycjach:
Miasto duchów
W trybie szturmu zmieniono lokację zdobywanej bazy.
Dodatkowo, powierzchnia ziemi została wyrównana pod niedokończonym budynkiem poniżej. Ta zmiana również dotyczy bitew szturmowych.
Teraz tryb szturmu jest wspierany przez następujące mapy:
- Redshire
- Step
Redshire | Step |
Na mapie Step jedna ze stref pojawiania się drużyny broniącej nie jest zaznaczona na minimapie, ponieważ pokrywa się z lokalizacją bazy. To samo tyczy się atakujących: jeśli na minimapie pokazany jest tylko jeden punkt, to cała drużyna tam się pojawi.
Mamy nadzieję, że te zmainy w balansie sprawią, że bitwy staną się jeszcze bardziej ekscytujące.
Main Changes
The visuals and sound effects of shots, hits, and reloading for guns of same type have been adjusted—they are now the same. Gun parameters remained unchanged.
Map Changes
Erlenberg Map Improvement
- The Encounter Battle mode has been removed due to a strong imbalance of the sides.
- Balance changes have been made to Assault and Standard Battles to balance the capabilities of the teams.
- Terrain on positions in square E5 is now playable.
- A part of a building has been removed to increase interaction between the teams in square F6.
- The house model has been replaced to minimize long-range fire at vehicles crossing the river at square E7.
Siegfried Line Map Improvement
- Balance changes have been made to Assault and Standard Battles to balance the capabilities of the teams.
- A position with a bunker in square H6 for the lower team has been added to facilitate control of the field and the passage in the town similarly to the position of the upper team.
- The entrance to the town (in square G6) for the lower team, as well as for the attackers in Assault Battles has been improved.
- In square F6, a pile of debris that covers vehicles from opponents which drive uphill has been added.
- Driving through the ruins in square F5 is now more comfortable.
- The defensive position in the town (square F7) for the lower team has been improved.
- Several trees in square C6 have been removed because they allowed opponents to fire at the lower team without being spotted.
- The terrain of the central entrance to the town in square F5 has been changed to provide cover for the lower base team.
- The location of the spawn points in Assault Battles has been changed. The attacking team can better control most of the map.
- In Assault Battles, the location of the base has been moved a little closer to the attacking team.
Ghost Town Map Improvement
- In Assault Battles, some map changes have been made to balance the capabilities of the sides.
- The location of the base has been changed toward the urban area in squares E7, F7.
- The shape of the building has been changed and the pit has been removed in squares E6, F6.
The following maps now support Assault Battles:
- Redshire
- Steppes
Battle Pass
Resources for Battle Pass Season VII have been added. The Season will become available in the next iterations of the Common Test.
Ranked Battles
The reward screen for selecting pieces of improved equipment has been enhanced.
The Ranked Battles Season will be available in a test format during the Common Test until February 6 at 23:59 CET (UTC+1).
Changes to Technical Characteristics of the Following Vehicles
U.S.S.R.
The T-44-100 tanks of all communications service providers (R)/(U)/(B)/(K)/(M) have been replaced with the T-44-100 (I), a single vehicle for all subscribers of the „Igrovoy” tariff. The vehicle has the same technical characteristics. All achievements, awards, statistics, equipment, crew, and customization elements have been saved and transferred to the new vehicle. More information about the vehicle, as well as the transfer details will be available in the release article of Update 1.16.
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: K-2.
Czechoslovakia
The following vehicle has been added for testing by Supertest players: ShPTK-TVP 100.
Ź: Portal EU
Do kiedy są włączone servery testowe ???
prawdopodobnie do jutro w godzinach 17-18 powinien wrócić
Odlokowałem i kupiłem na serwerze testowym Concept 1b, ale nie pojawił się w garażu. Czy na testowym te pojazdy specjalne są jakoś zablokowane do odbioru?
ej test publiczny jest jescze otworzony?
tak
Chciałbym zobaczyć poprawę map takich jak:
Urwisko: grać na środku to jest żart, TD wystarczy stać na własnej bazie żeby mieć przestrzał na pół mapy także prosiłbym o podwyższenie skałek bądź obniżenie środka.
Lodowiec: dojazd na HT dla wolniejszych czołgów jest bezsensowny dla jednej i drugiej strony, bez straty HP się nie obejdzie (nawet i powrót do garażu)
Linia Manenerheima: grać dół (HT’kownie) i dalej co? wyjechać z jednej i drugiej strony pod TD? do zmiany
Zatoka Rybacka: nie grasz LT, MT z dobrym kamo jesteś bity…aktualny środek jest kompletnie bez sensu, w wersji SD był spoko aktualny do wywalenia
Pilzno: poprawienie tekstur skałek…niby strzelam w czołg a w 80% przypadkach w teksture.
Urwisko i Lodowiec to mapy nie do poprawienia, trzeba je usunąć i dać na ich miejsce nowe.
jakoś Urwisko w SD mapach było świetne a tutaj w HD jest do ****, jak wszystkie mapy po reworku z SD na HD
W większości się zgodzę, zwłaszcza z Zatoką Rybacką, gdzie w mieście nastawiali krzaków, przez co stoi się i nie wie co zrobić, bo czołgi ciężkie mają za mało zasięgu widzenia, aby się przez te krzaki spotować. Jednak na Lodowcu wystarczy pomyśleć, aby przejechać na mordownię bez straty HP, wystarczy na początku czołgiem pojechać na środek, dopiero wtedy odbić na lewo/prawo, zależnie z którego respa gramy. Fakt, zajmuje to dłużej, ale przynajmniej nie tracimy HP, aczkolwiek też uważam, że Lodowiec powinien zostać zmieniony.
Czy mi się wydaje czy wg z balansowało na stepach
capa na korzyść drużyny z południowej strony? Z tego co widzę przeciwnicy musza przyjechać cały dystans od wody odkryci
Ruszają sie map, na które większość nie narzeka, albo przynajmniej nie w takim stopniu jak na inne mapy, a takie gówna jak zatoka rybacka, urwisko, lotnisko, lodowiec, redshire, overlord albo stulejki nadal leżą bebechem do góry totalnie nie ruszane. Żarty ze strony WG
da ktos linka do serwera?
Wystarczy ściągnąć klienta testowego czy są jakieś dodatkowe wymagania/kwalifikacje?
Nie ma wymagań, każdy może dołączyć do testu gdy tylko serwer testowy jest aktywny.
Fajnie, można sobie potestować X tiery czy warto wbijać czy nie
Jeżeli ktoś nie wyłapał, USUNĘLI DZIURĘ POD BIUROWCEM W MIEŚCIE DUCHÓW. To jest duża zmiana jeżeli ktoś używa tej pozycji
Szturm na Redshire jest bez sensu
O co chodzi?
pewnie o dźwięki dział skody T 56 oraz objekta 268 v5
wchodzimy już na serwerek!!!