Lista zmian wersji 1.14.1
przez Bin4r ·
Główne zmiany
Zmiany na mapach
W południowo-wschodniej części mapy Linia Mannerheima wygładzono nieregularności terenu, które powodowały, że pojazdy ześlizgiwały się do wody. Części pochyłości, na których pojazdy będą tracić przyczepność z powierzchnią, zostały uwydatnione za pomocą tekstur.
Ulepszenie polowe
Wybór alternatywnej konfiguracji pojawiający się przed rozpoczęciem bitwy można teraz wyłączyć. To ustawienie jest odrębne dla każdego pojazdu. Można to uczynić bezpośrednio w oknie Ulepszenia polowego pojazdu, osobno dla wyposażenia podstawowego (materiały eksploatacyjne i pociski) i pomocniczego (wyposażenie i dyrektywy).
Dodano funkcjonalność zmiany typu amunicji na ekranie ładowania bitwy.
Dodano funkcjonalność szybkiej zmiany pomiędzy dwojakimi modyfikacjami na ekranie ulepszenia polowego. Poprzednia dwojaka modyfikacja jest teraz automatycznie anulowana.
Portal WoT: gracze mogą teraz stosować filtry roli podczas przeszukiwania i sortowania pojazdów.
Fizyka ruchu
Dodano mechanikę zapasowej gąsienicy.
Dodano animację kawałków uszkodzonej gąsienicy dla pojazdów z zapasowymi gąsienicami.
Do listy charakterystyk technicznych dodano parametr prędkości napraw zawieszenia.
Do menu porównania pojazdów dodano umiejętność Naprawa.
Menu wyboru trybu bitwy
W menu wyboru dodano nowy rozmiar dla miniaturek.
Miniaturki trybów, w których można zdobyć punkty przepustki bitewnej, są teraz odpowiednio oznaczone.
Interfejs
Licznik przeładowania działa teraz wyświetla setne części sekundy.
Dla niektórych pojazdów zmieniono standardową liczbę pocisków w magazynie amunicji, aby dostosować ją do aktualnych sytuacji w grze. Nie zmieniono już załadowanej amunicji.
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów
Chiny
Type 59, Type 59 G
- Zmieniono rozrzut działa z 0,39 na 0,35 m
- Zmieniono czas przeładowania z 8,4 na 7,9 s
- Zwiększono prędkość maksymalną z 56 do 60 km/godz.
Type T-34
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba o 8%
- Zmniejszono rozrzut działa 57 mm 55-57FG przy obrocie wieży o 29%
- Zmieniono czas celowania działa 57 mm 55-57FG z 2,3 na 2 s
Type 58
- Zmieniono rozrzut działa 85 mm 56-85JT z 0,38 na 0,36 m
- Zmieniono czas przeładowania działa 85 mm 56-85JT z 5 na 4,8 s
- Zmieniono czas celowania działa 85 mm 56-85JT z 2,3 na 2 s
T-34-1
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba dla zawieszenia T-34-1 o 8%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba dla zawieszenia T-34-1 model 2 o 9%
- Zmieniono rozrzut działa 85 mm 56-85JT z 0,38 na 0,36 m
- Zmieniono czas przeładowania działa 85 mm 56-85JT w wieży T-34-1 z 5 na 4,8 s
- Zmieniono czas celowania działa 100 mm 44-100JT z 2,7 na 2,5 s
- Zmieniono czas celowania działa 85 mm 56-85JT w wieży T-34-1 z 2,9 na 2 s
- Zmieniono czas celowania działa 85 mm 56-85JT w wieży T-34-1 model 2 z 2,3 na 2 s
T-34-2
- Zmieniono rozrzut działa 122 mm 371-122JTX z 0,44 na 0,43 m
- Zmieniono rozrzut działa 85 mm 56-85JT z 0,38 na 0,36 m
- Zmieniono czas celowania działa 85 mm 56-85JT z 2,3 na 2 s
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Po-411RH dla działa 122 mm 371-122JTX z 250 na 280 mm
- Zmieniono wartość penetracji pocisku Chuan bei-411CJ dla działa 122 mm 371-122JTX ze 190 na 212 mm
- Zwiększono prędkość maksymalną z 50 do 56 km/godz.
WZ-120
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba dla zawieszenia WZ-120 o 11%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba dla zawieszenia WZ-120 model 3 o 12%
- Zmieniono rozrzut działa 100 mm 62-100T z 0,38 na 0,36 m
- Zmniejszono rozrzut działa 122 mm 60-122T przy obrocie wieży o 14%
- Zmieniono czas celowania działa 122 mm 60-122T z 3,4 na 2,7 s
- Zmieniono czas celowania działa 100 mm 62-100T z 2,9 na 2,5 s
121
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży o 17%
- Zmieniono czas celowania z 2,7 na 2,5 s
110
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba dla zawieszenia 110 o 20%
- Zmniejszono rozrzut podczas ruchu i obrotu kadłuba dla zawieszenia 110-1 o 22%
- Zmieniono rozrzut działa 100 mm 62-100T z 0,38 na 0,36 m
- Zmieniono czas celowania działa 100 mm 62-100T z 2,9 na 2,5 s
Wielka Brytania
Cruiser Mk. I, Cruiser Mk. II
- Pociski AP Mk. 1T dla działa QF 2-pdr Mk. IX prototype zamieniono na pociski AP Mk. 1Tp, ale ich parametry pozostały niezmienione.
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Caliban
ZSRR
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: KV-1 shielded
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Object 590
USA
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: M-IV-Y
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Convert Medium Tank T3.
Szwecja
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Bofors Tornvagn
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Przy strzelaniu w ziemię z odległości przekraczającej 500 m efekt jest wyświetlany obok pojazdu, który oddał strzał.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Po naciśnięciu N w wielkich bitwach nie są wyświetlane warunki misji osobistych.
- Przy użyciu komendy „Jadę na pozycję!” ze znacznikiem przed bitwą, związana z tym wiadomość nie pojawia się na czacie.
- Na mapie Normandia w trybie Linia frontu niektóre szwedzkie niszczyciele czołgów mogą się odrodzić po swojej stronie.
- W panelu drużyn nazwy pojazdów są wyświetlane różnymi fontami.
- Brak powiadomienia głosowego o trafieniu pojazdu przeciwnika przy jego późniejszym zniszczeniu.
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze, których system spełnia wymagania, widzieli komunikat o słabej wydajności w trybie Linii frontu.
- Naprawiono problem dotyczący wiszących powiadomień o wydarzeniach bitewnych w trybie Linii frontu.
- Naprawiono problem z wyświetlaniem komunikatu „Wyzwany” po zdobyciu niektórych stref w trybie Linii frontu.
- Naprawiono błąd polegający na tym, że powód kary dyscyplinarnej nie był wyświetlany w trybie Linii frontu.
- Naprawiono błąd resetowania filtra pojazdów podstawowych podczas wyboru pojazdu na panelu pojazdów w trybie Linii frontu.
- Naprawiono błąd braku wizualnej zmiany poziomu postępów gracza po rozpoczęciu nowego etapu w trybie Linii frontu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że podczas podglądu niektórych stylów 3D model pojazdu był zamieniany na model pojazdu powracającego z bitwy.
- Naprawiono błąd zwiększonej częstości powtarzania map w rotacji.
- Naprawiono problem komunikatu „Nie trafiono w pancerz” wyświetlanego po zniszczeniu pojazdu przeciwnika.
- Naprawiono rzadki problem formowania drużyn znacznie różniących się pod względem poziomów pojazdów.
- Naprawiono błąd w opisie grawerunku „Wygraj sam z przeciwnikami”.
U mnie najbardziej znanym chyba jak i u większości jest problem MM, bo do RNG już się przyzwyczaiłem, aczkolwiek WR też ostatnio kuleje gdzie w bitwie co bym nie zrobił to i tak porażka . Na 10 bitew mam max 3 wygrane. Kiedyś grałem więcej dziś po 10 bitwie i kolejnej porażce po prostu robię alt f4. Pozdrawiam pasjonatów tej gry 😃😉
Heh, ja się też wypaliłem… 10 lat grania w to samo… w końcu można stracić cierpliwość 😉
Pozdrawiam Weterana. Chciałbym tylko – bez złośliwości – odnieść się do WR.
Wargaming przesyła od Września (w każdym razie nie widziałem tego wcześniej) taki raport skuteczności bojowej wg. którego za w/w miesiąc miałem 62% winratio. Nie znaczy to, że przy wysokiej osobistej skuteczności miałem pełny wpływ na wynik bitwy. Dużo zależy też od klasy pojazdu, którą wybrałeś, oraz odpowiednich rozjazdów. Teoretycznie największy winrate umiejętnościami można sobie zagwarantować grając LTkami, szczególnie jeśli rzuca otwarte mapy – ale i to nie jest zasadą. Na pewno nikły wpływ na wynik bitwy masz grając wolnymi HTkami, bądź – o zgrozo – artami.
Czasem zaczynam sesyjkę od kilku porażek z rzędu, po 10 bitwach ukazuje mi się wspaniały wynik – 10 tyś WTR i 1 wygrana. To boli, ale nie zniechęcam się i o ile kontynuuję daną sesję, potrafię po tak słabym początku wykręcić conajmniej te 55% , a często okazuje się że to takich – przykładowych – 9 porażek dojdzie mi jeszcze 1 lub 2, ale zwycięstw 20.
Na winrate nie wpływają tylko drużyny i mapy, ale również podejście do przegranych bitew, oraz dobór odpowiednich pojazdów do aktualnych realiów gry.
Pozdrawiam
mam to samo przyjacielu cos w tym jest warto byc cierpliwym
To o czymi piszecie jest argumentem za tym że RNG „ustawia” bitwy. Skoro druga część sesji „wyrównuje” straty z pierwszej części to musi tak się dziać. Jeszcze kilka lat temu takie stwierdzenia były uważane za teorie spiskowe a ludzie je głoszący za foliarzy. Teraz mówią o tym już nawet niektórzy CC (oczywiście nie polscy bo nasi nie mają na to jaj)
Zmiany w typku59 zacnie się zapowiadają…
W ciągu ostatnich lat Typek sporo zyskał. Sporo dały pierwsze poprawki, gdzie dołożono mu pestek i poprawiono ogólną obsługę działa. Później coś mu zmieniali z pancerzem i jest znacznie grubszy. Teraz kolejne poprawki. A to wszystko przy zachowaniu MM +1. Po tym buffie to już nie jest aż tak oczywiste, czy on odstaje od bdb radzieckiego T-44(-100).
Dokładnie. Te bufy dla czołgów z ograniczonym mm były konkretne. Super pers, t34-3, a teraz typek 🙂 ciekawe który kolejny pójdzie na warsztat.
T-34-3 ma ograniczony mm?
https://wiki.wargaming.net/en/Tank:Ch14_T34_3
o ch*j to kupuje go przy najbliższej okazji
.. a pomyśleć, że kiedyś T-34-3 miał depresję -3 …
W sumie nie za dużo zmian ale widać podłoże pod czołgi yoh
Teraz trzeba modlić się żeby WG Mirny-13 nie popsuli
Skąd wiesz, że będą mirny? Jest gdzieś info?
KLIK