Prosto z Supertestu: Object 590 – zmiana parametrów technicznych, cz. 2
Zmiany w charakterystyce technicznej radzieckiego Objecta 590.
Tier: MT-9, ZSRR, specjalny
Wytrzymałość: 1 750
Moc silnika: 800 KM 700 KM
Waga: 40,1 t
Maksymalne obciążenie: 42,0 t
Moc na tonę: 19,95 KM / t 17,46 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 52 / – 25 km / h 52 / – 20 km / h
Prędkość obrotu: 45,89 °/s
Prędkość obrotu działa: 37,55 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 850 m
Pancerz kadłuba: 110 / 75 / 45
Pancerz wieży: 200 / 130 / 100
Działo: 100 mm D-54TA
Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 225 / 268 / 50
Szybkostrzelność: —
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 961
Pocisków w magazynie: 3 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 3,51 s 4,30 s
Czas przeładowania jednego pocisku: 9,79 / 12,73 / 15,66 s 9,79 / 14,68 / 18,60 s
Czas pełnego przeładowania: 38,18 s 43,07 s (Czas pomiędzy wystrzeleniem ostatniego pocisku w magazynie i załadowaniem nowego magazynu)
Rozrzut na 100 m: 0,4 0,42
Czas celowania: 2,94 s 3,23 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 ° / +23 °
* DPM bez zmian, ponieważ liczony jest od pierwszego załadowanego pocisku w magazynie.
Liczba pocisków: 45 szt.
Załoga 3-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik i Celowniczy.
Prędkość wylotowa pocisków:
- APCR: 1 480 m / s
- AP: 895 m / s
- HE: 780 m / s
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 16,53 / 2,55 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 12,37 / 1,9 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Rozrzut Celownika:
- w trakcie obrotu wieży:
0,200,25; - w trakcie ruchu pojazdu:
0,230,27; - w trakcie obrotu pojazdu:
0,230,27; - w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością:
7,519,39; - przy maksymalnej prędkości pojazdu:
11,9614,04; - przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu:
10,5612,39.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
gdzie można pobrać supertest?
XD
Ciekawe gdzie jest haczyk
„I oto gruz stał się gruzem.” Jaki jest sens nerfić czołg, który na starcie wydaje się być szrotem jakich mało?! Kto chciałby tak długo ładować, żeby nie trafić, bo celność na to nie pozwala?! Jeszcze żeby to miało jakieś jebnięcie, ale nie…, po co… . Przecież Astron Rex, tier niżej ma taką samą alfę, celniejsze działo, więcej pocisków w magazynie, szybciej go przeładowuje i na nadmiar tego ma twardszą wieżę. No”xD”.
I prawda taz kola. Zagrałem dzis tym czołgiem. K##A ma CZTERY SEKUNDY INTERCLIPA czyli przeladowania miedzy pestkami w magazynku. CELOWANIE ??? OK 3 do 4 sekund . PO CH… U A przeladowanie calego clipa ? 3 pociski ? Zenada po calosci. Daja takie g..o jak to na wargaming przystalo. Tl7 inny czolg. Kierowcy to to nie ma, zwrotnosc kuleje jakby po smole bagnie jeździl. Przynajmniej celnosc ma. Widac na randomach tego czolgu ANI WIDU ANI slychu. Jesnym slowem ch.. owy
przecież to czołg „specjalny” czyli do dość łatwego wygrania, a nie płacenia, więc dlaczego miałby być mocny ?
9 tier, a parametry jak bardzo hooyowa 8-ka xDDDD
Dlaczego WG dodaje do gry magazynki które mają pomiędzy pociskami 4s+ czekania… strzelisz raz takim gruzem i już czerwony baron wie że musi uciekać i masz postrzelane bo przez te 4sekundy to konia można zwalić i spokojnie się schować za zasłonę…
Z przepustki bitewnej mam phase i char fjuta i widzę że nie będzie więcej ciekawszych opcji… bo kunze panzer czy ten ruski td to się do tarcia chrzanu nadają
Hmm czegoś tu nie rozumiem. Na początku piszesz, że czołgi, które maja 4s przeładowania w magazynku są gruzem. A potem piszesz, że „char fjuta” (który ma 4 sekundy przeładowania) jest lepszą opcją, niż czołgi, które nie mają tej przeogromnej wady. Czy mógłbyś wytłumaczyć swój tok rozumowania, jeżeli istnieje?
Porównaj sobie parametry tego gruzu z char fjutem to będziesz wiedział o co chodzi. Francuz mimo tych 4s pomiędzy pociskami jest grywalny bo ma dobrą pene, mobilność i z dobrą załogą nawet nie jest rozrzutnikiem gnoju. Po za tym ma 4 pociski po 390 a nie 3szt po 320 które się ładują dłużej niż te 4 u char fjuta… penetracja u tego ruskiego gruzu na goldzie jest identyczna jak u francuza na zwykłym pocisku.
Trzeba być ograniczonym umysłowo idiotą by nie dostrzegać znaczących różnic pomiędzy tymi pojazdami.
Podsumowując największą wadą u francuza są te zasrane 4s ale, reszta parametrów jest okej w przeciwieństwie do tego ruska który ma pomiędzy pociskami ma 4,3 sekundy … a resztą parametrów nie zachwyca a wręcz odstrasza 😀
Jako ograniczony umysłowo idiota przypomnę ci geniuszu co sam napisałeś: „ Dlaczego WG dodaje do gry magazynki które mają pomiędzy pociskami 4s+ czekania… strzelisz raz takim gruzem i już czerwony baron wie że musi uciekać i masz postrzelane bo przez te 4sekundy to konia można zwalić i spokojnie się schować za zasłonę…”. Każdy logicznie rozumiejący człowiek może wywnioskować z tego zdania, że hejtujesz tylko i wyłącznie czołgi, która mają 4 sekundy między pociskami. Z tego co widzę nie ma tu ani słowa o żadnych innych parametrach pojazdu oprócz przeładowania między pociskami. Owszem ten czołg to największy syf na 9 tierze, ale proponuję opanować umiejetność wyrażania swojej opinii, bo żaden normalnie myślący człowiek nie wywnioskuje tego co napisałeś w drugim komentarzu z pierwszego komentarza.
Akurat Kunze to spoko czołg. Trudny w obsłudze i dlatego nie każdy jest w stanie nim grać, ale jak go ogarniesz to można nabijać fajne wyniki. Oczywiście w moim rankingu również wyżej stawiam Char Futura, ale Kunze na pewno jest warty brania pod uwagę, gdy wybiera się czołgi z przepustki.
Haha ale gruz… z tymi parametrami początkowymi był to gruz a teraz jest to super ultra gruz xD
Oj tak byczku +1
No cóż potencjalne czołgi do przepustki nie mogą być nawet grywalne jak widać. Ale spokojnie nowe premki 9 tieru na pewno będą lepsze 😉
Przez chwilę myślałem że ten czołg ma tak słabe statystyki z tego względu że będzie lądował szybciej pocisk niż wynosi czas pomiędzy pociskami, ale wg lubi zaskakiwać
Haha
Jak z czołgu choojowego zrobić czołg turbo choojowy
ten czolg nie ma NIC co sie charakteryzuje. celnosc jest tragiczna, dpm tragiczny CZAS PRZELADOWANIA POMIEDZY POCISKAMI 4,30S, brak penetracji, brak zasiegu widzenia, mobilnosc taka sobie. jak na razie slowo „tragiczny” jest zbyt malym okresleniem na ten czolg.
Porównując ten pojazd do Standard B – to ten drugi ma przy nim krótki czas między pociskami I – większą alfę, o penie nie wspominając; lepszą moc silnika; celności i czas celowania – no widać, że ten pojazd będzie specjalny, a nawet za przepustkę w nowym roku 2022. Parametry mówią wszystko XD
Czas celowania na poziomie ISa3, rozrzut w ruchu i przy obrocie pomiędzy ISem3, a GSORem1008, a w trakcie obrotu wieżą na gdzieś na poziomie wieżowych TDków – tylko trochę lepszy niż Lodówka. Wolałbym odinstalować grę niż grać z takim działem
taki amx cdc z magazynkiem
TO FAJNE 43S I BRAK CELNOSCI W ZAMIAN ZA MAGAZYNEK KTORY ROBI 1000 DMG XDD
Nie zapominajmy, że ten magazynek wystrzeliwuje w tylko 8.6 sekundy
coooo czołg będzie jeszcze więszym szrotem? PogU
19 SEKUND NA POCISK 320 ALPHY NA 9 TIERZE
Jak ogólnie lubię grać szrotami w tej grze typu AMX 30b, RHM pzw, to w tym czołgu nie widzę ŻADNYCH plusów xD Co najwyżej prędkość pocisku na podstawie mogę uznać jako dobrą xD
Też lubię AMX 30B i zgadzam się że nawet na tle takiego gruzu jak on to ten Objekt jest do kitu XD