High Ping Value Issues

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

25 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Anty Cheater

Już wiem dlaczego mamy lagi. Słyszałem, że WG z patchem 1.14 wprowadziło antycheata który sprawdza wasze pliki instalacyjne, stąd są lagi. Wiadomo, że tego nie napiszą oficjalnie. To tak jak by Sanepid, napisał do firmy gastronomicznej X, że za tydzień będzie kontrola w barze. „Dowodów” winy można by się pozbyć wtedy. Teraz zobaczycie jaka będzie FALA BANÓW… Jak to mówią: „nosił wilk razy kilka, ponieśli i wilka”…

Bolo

No to co niektórzy mają pozamiatane… Jeśli to prawda.

Tankista

Podaj źródło tych informacji albo przestań opowiadać bajki.

Gracz23

A kiedy to naprawicie? xd

AntyPolak

Faktycznie jest jakis problem z pingiem od serwera, ale z 30 skok do 60 pingu. Jesli macie jakies freezy czy cos to polecam sie zainteresowac swoim sprzetem lub dostawca xD
Jeszcze te wasze dopowiadanie i wymyslanie problemow, ech polaczki, zwierzaczki XDD

Last edited 3 lat temu by AntyPolak
Tankista

Anty-mózgu Posłuchaj: mam kompa, który wyciąga mi prawie 280fps w wot i internet 600mb na światłowodzie. Po patchu i aktualizacji gra mi sie tnie i laguje, a ping z zakresu 35-50 wskoczył mi na 80-100 więc zwierzaczku-dzieciaczku przestań wymyślać bzdety i gadać tu o sprzęcie bo do grania w wot na ultra wystarcza komp sprzed 10 lat za 1500pln. Poza tym masz oficjalna informacje od WG, że po tym patchu wystąpił problem, ale skoro jesteś anty-mózg to…

Jerzaq

Potwierdzam miałem ping 25 do 35 przed łatką teraz od 80 do 100 . Coś tu jest nie halo Dodam że łącze mam szybkie po kablu a komp nowy za 15 tysi – 450 fps
Jak wg tak będzie robić to szybko pozbędzie się graczy . Gram od 7 lat

Last edited 3 lat temu by Jerzaq
Damiano

Ale oni pier.ola głupoty. Kur.a w losowych momentach czolg freezuje jakby było 600 pingu A oni mówią że gracze sobie to wymyślili xd

Pawel_152

Normalnie mam około 60-70 pingu po patchu dwa razy tyle że skokami do 400

misiek166

Lagi są absurdalne. Stoję sobie w krzaku, ping 70-110, nagle wyjeżdżam spotując 4 czołgi które od razu we mnie walą i nagle ping skacze do 600 i wszystko zaczyna się wieszać i świrować, czy ktoś może potwierdzić podobne zachowania gry? Neta mam lokalnego światłowodowego gdzie zwykle miałem ping 20, prędkość 300/30mbs

Iwi

Potwierdzam, też tak mam

Sylwek

Mój internet nie jest rewelacyjny, ale testping pokazuje średnio 80 ms, w grze skacze 120-200, czasem 999. Celność STRV 103B przy takim działaniu serwera porównałbym do IS-4

miszczunioaleniewwot XD

Mam to samo. Speed test 35-50ms, w garażu pokazuje 60-80ms w bitwie już jest 110-130 a co jakiś czas skacze do ponad 500ms i to od tego patcha. Neta mam LTE i tylko ja korzystam, a nie mam nic włączone oprócz gry. Próbowałem metody z odpalaniem bezpośrednim, a nie przez game center i różnica jest ale niewielka.

Heh

Tez mi ping tak skacze, ale w żaden sposób nie wpływa to na rozgrywkę, wiec u mnie rzeczywiście jest to tylko wizualny błąd

Ten tego

Aktualizacja bez pozniejszych problemow to nie aktualizacja wedlug WG, no i teraz musze czekac az naprawia ten ping, bo w kazdej bitwie mnie wywala, a dni konta premium mijaja nieublaganie. Brawa dla wargamingu za dobra robote!!!!!!!

Stachu
Dowódcy!

Po wprowadzeniu aktualizacji 1.14 mogłeś zauważyć zwiększoną wartość pingu w kliencie gry podczas bitwy.

Dlaczego to się stało? Wraz z wydaniem aktualizacji 1.14 przeprowadziliśmy konserwację techniczną mającą na celu poprawę jakości gry. Jednocześnie oprócz opóźnień w sieci dodano dodatkowy czas na przetwarzanie serwera w systemie obliczania pingów (czas ten nie był wcześniej brany pod uwagę). W wyniku prac konserwacyjnych rzeczywista jakość połączenia dla graczy pozostała taka sama lub poprawiona, ale nowe wartości pingów mogą powodować zamieszanie.

Co dalej?
Gracze są przyzwyczajeni do określania jakości połączenia na podstawie już ustalonych zakresów pingów, a my chcemy zachować komfort, do którego są przyzwyczajeni. Dlatego w następnej aktualizacji serwera przywrócimy wizualne wyświetlanie pingu do poprzedniego systemu, zachowując nowe mechanizmy optymalizacji.
O_o

Z pingiem i lagami to problem był jeszcze przed wprowadzeniem 1.14. Podpytałem nawet tutaj w jednym z tematów i wiele osób potwierdziło, że również mamten problem…

Tankista

U mnie było to samo. Problem trwa od początku roku. Na moim kompie miałem zawsze max 50ms ale średnio było to 35ms teraz mam 80-100 że skokami do 400ms

True

Spróbujcie odpalać grę bez Game Center. U mnie ping się nie zmienił, może to dlatego. Ja nie mam netu po kablu, tylko przez sim w orange i jest ok. Caly czas 50-70 i jest dobrze.

Last edited 3 lat temu by marigo42
Tankista

50-70 to dobry ping? 30-35 to dobry ping powyżej 50 to już są problemy choć gra może działać płynnie.

Afeeewugie

„ciężko pracujemy, aby dostarczyć artykuł w Waszym języku”

  • przetłumaczenie tego to max 15 min z małą kawą XD
Maniek

Google tłumacz to 30 sekund plus poprawki aby miały zdania były „polsko poprawnie” na 100 % to jakieś 3 minutki w sumie.

Ach te ludzie

No ciekawe. Jestem przekonany, że wcześniej grało się lepiej, bo opóźnienie było mniejsze. Tak czy inaczej, tego że grę freezuje co chwilę już nie wytłumaczyli :/

Regnorak

Dup** sałata jakby to było tylko wizualne to nie wieszało by gry i nie było by zacinek w postaci celowni serwerowy stoi mimo tego że sie ruszasz

wg pls

dokładnie xD o czym oni gadają, po 1.14 czołgi przeskakują, może o taki efekt wizualny im chodzi