Lista zmian wersji 1.14
przez Bin4r ·
Główne zmiany
Nowy tryb
Dodano nowy tryb treningowy: Topografia
Jest to tryb treningowy dla jednego gracza pozwalający poznać podstawowe taktyki do bitew standardowych na 15 mapach.
Ulepszenie polowe
Do gry dodano nową mechanikę: Ulepszenie polowe. Ulepszenie polowe pozwala graczom dostosować charakterystyki techniczne pojazdów poziomów VI–X po osiągnięciu statusu elitarnego.
Nowa gałąź czechosłowackich czołgów ciężkich
Dodano cztery nowe czołgi ciężkie (od poziomu VII do X):
- Poziom VII – 44-1
- Poziom VIII – TNH 105/1000
- Poziom IX – TNH T Vz. 51
- Poziom Х – 55
Nowa gałąź zacznie się od czołgu Škoda T 25.
Główną cechą tych pojazdów (zaczynając od VIII poziomu) jest wybór pomiędzy dwoma działami. Pierwsze działo strzela w trybie klasycznym (cyklicznym), a drugie posiada dwustrzałowy automat ładujący.
W przypadku każdego z tych trzech pojazdów oba działa są równie skuteczne w bitwie, co pozwala graczom wybrać działo, które lepiej pasuje do ich indywidualnego stylu gry bez utraty siły ognia.
Nowy sezon Linii frontu
Od sierpnia do listopada odbędą się cztery etapy Linii frontu.
Po spełnieniu pewnych warunków w bitwie gracze będą mogli używać pojazdów IX poziomu.
Do Linii frontu dodano następujące pojazdy:
ZSRR
- Т-54 ltwt. FL
- T-54 FL
Niemcy
- Ferdinand FL
- Jagdtiger FL
- E 50 FL
USA
- T30 FL
- M46 Patton FL
Francja
- AMX M4 mle. 51 FL
Wielka Brytania
- Conqueror FL
Chiny
- WZ-111 model 1-4 FL
Japonia
- Type 61 FL
Polska
- 50TP Tyszkiewicza FL
Szwecja
- Strv 103-0 FL
Zmieniono system rezerw bojowych:
Lot zwiadowczy
- Czas przygotowania zwiększono do 260/240/220 s
- Czas Lotu zwiadowczego zmniejszono do 15/17/20 s
Nalot
- Czas przygotowania zmniejszono do 210/190/170 s
Ostrzał artyleryjski
- Promień obszaru rażenia zwiększono do 12 m
- Liczbę bomb zwiększono do 22/24/32
- Czas użycia zmniejszono do 4 s
Pole minowe
- Czas przygotowania zwiększono do 240/220/200 s
- Maksymalny czas trwania ogłuszenia zmniejszono do 10 s
Gracze będą mogli zdobywać punkty przepustki bitewnej.
Wprowadzono zmiany balansujące, aby wzmocnić pozycje drużyny atakującej. Poprawiono trasy dostępu do dział dużego kalibru (dla ostatniego etapu ofensywy).
Mapy
Dodano nową mapę letnią 1000×1000 metrów do bitew losowych: Bezpieczną przystań. Mapa jest osadzona w Japonii z lat sześćdziesiątych, a jej główny punkt stanowi zdemilitaryzowany port cywilny.
Wprowadzono zmiany na mapie Ruinberg w celu poprawy zbalansowania: drużyny powinny mieć jednakowe szanse objęcia kontroli i utrzymania jej nad pozycjami w obszarach podmiejskich po wschodniej stronie mapy.
Fizyka ruchu
Poprawiono zachowanie pojazdów na pochyłościach i na dużych obiektach na mapach (takich jak głazy, rumowiska, ruiny itp.). Teraz pojazdy nie ślizgają się na takich obiektach. Zamiast tego, zachowują się tak, jak na normalnym terenie.
UWAGA: zachowanie pojazdów na normalnym terenie NIE uległo zmianie. Podczas ruchu po pochyłościach o nachyleniu pomiędzy 27,5 i 32 stopni przyczepność będzie się zmniejszać z maksymalnej do minimalnej w zależności od kąta (tzn. pojazd będzie się ślizgać). Podczas ruchu po pochyłościach o nachyleniu przekraczającym 32 stopnie pojazd całkowicie utraci przyczepność na powierzchni.
Bitwy rankingowe
Tryb bitwy zaktualizowano do uruchomienia nowego cyklu rocznego bitew rankingowych 2021-2022.
Dokonano usprawnień interfejsu.
Interfejs
Poprawiono ekran badań pojazdów: dodano opcję umożliwiającą automatyczną sprzedaż starych modułów podczas kupowania nowych. Wprowadzono także wizualny wskaźnik zależności między modułami (np. dla wież i zawieszenia).
Unitarka
Poprawiono okno wyboru kraju: teraz wyświetlane są wszystkie kraje w grze, ale tak jak poprzednio, można wybrać pojazd tylko z trzech z nich.
Dokonano pewnych zmian wizualnych.
Zaktualizowano okna pomocnicze w przewodniku.
Warunki misji osobistych dla dział samobieżnych
Warunki niektórych misji dla dział samobieżnych uległy zmianie ze względu na rebalans dział samobieżnych i zmiany w mechanice pocisków OB. Więcej szczegółów można znaleźć na portalu gry.
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów
ZSRR
KV-5
- Zwiększono penetrację pocisku UBR-420 z 186 do 196 mm
IS-6, IS-6 B oraz IS-6 FL
- Zwiększono penetrację pocisku UBR-471 z 186 do 196 mm
Niemcy
M48A2 Räumpanzer
- Zmniejszono rozrzut działa z 0,42 do 0,4 m
- Zmniejszono czas przeładowania z 7,6 do 7,0 s
- Zmniejszono czas celowania z 1,9 do 1,7 s
- Zwiększono wytrzymałość pojazdu z 1450 do 1500 PW
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy Supertestu: VK 28.01 mit 10.5 cm L/28
USA
T34, T34 B oraz T34 FL
- Zmniejszono rozrzut działa podczas ruchu o 11%
- Zmniejszono rozrzut działa przy obrocie kadłuba o 11%
- Zwiększono prędkość obrotu kadłuba z 22 na 26 st./s
- Zmniejszono rozrzut działa przy obrocie wieży o 27%
- Zwiększono prędkość obrotu wieży z 18 na 24 st./s
- Zwiększono moc silnika z 810 na 930 KM
M46 Patton KR
- Zmniejszono czas przeładowania z 8,1 do 7,4 s
- Zmniejszono czas celowania z 2,5 do 2,2 s
T95E2
- Zmniejszono czas celowania z 2,3 do 2 s
- Zwiększono penetrację pocisku AP M318 z 181 do 190 mm
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy Supertestu: ASTRON Rex 105 mm
Francja
AMX Chasseur de chars
- Zmniejszono rozrzut działa podczas ruchu o 20%
- Zmniejszono rozrzut działa przy obrocie kadłuba o 20%
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży o 38%
- Zmniejszono czas celowania z 2,2 do 1,8 s
- Zwiększono prędkość jazdy wstecz z 20 na 23 km/godz.
Chiny
WZ-111, WZ-111 Alpine Tiger, T-34-3, 112 oraz 112 FL
- Zwiększono penetrację pocisku Chuan bei-471 z 186 do 196 mm
59-Patton
- Zwiększono moc silnika z 520 na 620 KM
- Zmniejszono rozrzut podczas obrotu wieży o 17%
- Zmniejszono czas celowania z 2,3 do 1,9 s
Dodano następujący pojazd do testowania przez graczy Supertestu: WZ-113-II
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Przy strzelaniu w ziemię z odległości przekraczającej 500 m efekt jest wyświetlany obok pojazdu, który oddał strzał.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Po naciśnięciu Nw wielkich bitwach nie są wyświetlane warunki misji osobistych.
- Przy użyciu komendy „Jadę na pozycję!” ze znacznikiem przed bitwą, związana z tym wiadomość nie pojawia się na czacie.
- W menu „Wygląd zewnętrzny” model aktualnego pojazdu jest zastępowany przez model pojazdu, który wrócił z bitwy.
- Na mapie Normandia w trybie Linia frontu niektóre szwedzkie niszczyciele czołgów mogą się odrodzić po swojej stronie.
- W panelu drużyn nazwy pojazdów są wyświetlane różnymi fontami.
- Podczas zerowania umiejętności/atutów dla członków załogi posiadających ponad 13 umiejętności/atutów, są wykonywane nieprawidłowe obliczenia PD.
- Klawisz ESC jest wyłączony po przełączeniu konfiguracji na ekranie wyboru punktu odradzania w trybie Linii frontu.
- Animacja przełączania konfiguracji rozpoczyna się podczas wyboru pojazdów na ekranie wyboru punktu odradzania w trybie Linii frontu.
- Podczas wyboru konfiguracji zwiększającej wytrzymałość pojazdu na ekranie ładowania bitwy PW pojazdu są aktualizowane dopiero po rozpoczęciu bitwy.
- Brakuje dźwięku przełączania konfiguracji na ekranie ładowania.
- Okno porównania pojazdów może wyświetlać dwa identyczne pojazdy oznaczone statusem „Bieżący” jako posiadające różne charakterystyki techniczne.
- Opisy niektórych charakterystyk technicznych są wyświetlane niepoprawnie dla szturmowych czołgów ciężkich z dwojaką modyfikacją „Dodatkowy system bezpieczeństwa”.
Naprawione błędy i dodane usprawnienia
- Naprawiono błąd, który powodował, że uprzednio uszkodzone moduły nie były wyświetlane po przełączeniu kamery na pojazd sojusznika.
- Naprawiono opis misji Koalicja-11 w ramach Operacji: Object 279 (e) w oknie Opis i wskazówki.
- Naprawiono błąd braku dźwięków w garażu po ukończeniu unitarki.
- Naprawiono błąd, który powodował, że kwalifikacja była wybierana automatycznie po zwerbowaniu nowych członków załogi.
- Naprawiono błąd, który powodował, że ogłuszający pocisk OB (wystrzelony z działa samobieżnego) mógł zranić członka załogi w pojeździe z zamkniętą kabiną.
- Na niektórych mapach usunięto możliwość wjeżdżania na obszary nieprzeznaczone do gry.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było użyć naklejek ze stylem 3D „Widmo Mk. II”.
- Zmniejszono prędkość wiatru na mapie Charków. Samolot już nie leci bokiem.
- Menu wyboru trybu bitwy nie wyświetla już postępów zakończonego sezonu bitew rankingowych.
a co z
Tank Rewards ?
A co ze zmianami typa 59 g to w końcu będą czy nie
Po jaką cholerę WG dodawało jakieś nowe pociski dla artylerii jak nawet po zmianach większość misji na nią jest na ogłuszenie? xD Jedynie czas ogłuszenia zmniejszyli o 20 sekund na każdej z nich i wymagany dmg w niektórych o 200-400
Nie wiem jak tobie ale mi odpowiada zmniejszony średni czas ogłuszenia na bitwę.
Zmniejszony czas ogłuszenia zawsze na +, co nie zmienia faktu że np. ja, jako osoba która robi misje na 260 artą i tak jestem zmuszony przez WG by strzelać w 90% przypadków pociskami zadającymi ogłuszenie.
śmieszne
na czym stanal temat z zaloga 2.0?
A gdzie zmiany w misjach dla artylerii, ach sorry narazie zbierają dane…
Jakbyś czytał to jest o tym wzmianka
Bin4r byłem na lajwiku Zuruguli, fajnie że wziąłeś w tym udział i że można cię było zobaczyć w akcji :)) jakieś tam wsparcie przelałem, może nie miliony ale zawsze 🙂 na przyszłość jak miałyby być takie wydarzenia charytatywne to myślę że na spokojnie wrzucaj na rykoszet bo aż przyjemnie było patrzeć jak Zurugula się dziwił ile mu osób przyszło na streama
Poprawiono zachowanie pojazdów na pochyłościach i na dużych obiektach na mapach (takich jak głazy, rumowiska, ruiny itp.). Teraz pojazdy nie ślizgają się na takich obiektach. Zamiast tego, zachowują się tak, jak na normalnym terenie.
Pierwsze co zrobię, to sprawdzę czy dalej będę się ślizgał w jednym miejscu na Lodowcu, mało że pod górkę to jeszcze bokiem.
XDDDDDDDDDDDDDD
Zmniejszono szybkość wiatru na mapie Charków teraz samolot nie leci bokiem. Właśnie tego brakowało wszystkim gracza. Sam czekałem na ta wyśmienita zmianę w grze.
Słownik za to paru graczom by się przydał 🙂
Powiedźcie proszę, który to już buff dla zasłużonego staruszka IS-6? Jeszcze trochę i wartość penetracji standardowego pocisku przerośnie goldowe
Na pewno (chyba) drugi w ciągu 2/3 lat
Na pewno czy chyba masz mały mózg?
po co wybierać? najlepiej zabrać obie
Nie tak mały jak ty, ja nie pruję się do przypadkowych ludków w intrenecie.
Pozdrawiam 🙂