Aktualizacja 0.10.4 – Niemieckie niszczyciele: część 2
przez Raven · Opublikowane
Kapitanowie!
Rozmiar aktualizacji: 3,5 GB. Po zainstalowaniu aktualizacji nadal możecie grać w bieżącą wersję World of Warships.
Ze względu na instalację aktualizacji, serwer będzie niedostępny
Gdy tylko serwer zostanie zaktualizowany i prace techniczne dobiegną końca, będziecie mogli natychmiast rozpocząć grę w nową wersję World of Warships.
Przeczytajcie ten artykuł uważnie, a dostaniecie prezent! Podzielcie się artykułem ze znajomymi i członkami klanu, żeby oni również mogli odebrać prezenty!
Cechy gałęzi okrętów
- Celne działa baterii głównej o dużym jak na tę klasę kalibrze — 150 mm.
- Potężne pociski PP o dobrym przebiciu i uszkodzeniach, a także z poprawionymi kątami rykoszetowania. Potrafią zadać duże uszkodzenia krążownikom.
- Dobre opancerzenie, jak na okręty tej klasy, skutecznie chroniące je przed pociskami OB większości niszczycieli (chyba, że mają opanowaną umiejętność Zapalnik bezwładnościowy dla pocisków OB) oraz duża pula PW. Cechy te w połączeniu z ich efektywną artylerią sprawiają, że rozgrywka nowymi niemieckimi niszczycielami jest wyjątkowa. Są to zasadniczo zwrotne okręty, które zwalczają przede wszystkim osamotnione cele — zazwyczaj lekkie krążowniki.
- Niskie uszkodzenia na sekundę pociskami OB oraz wysoka wykrywalność sprawiają, że nowe jednostki nie sprawdzają się najlepiej w walce o kontrolę nad strefami kluczowymi.
- Wytwornica dymu poprawia i tak wysoką przeżywalność nowych okrętów. Zaczynając od IX poziomu, niemieckie niszczyciele mogą stosować sprzęt eksploatacyjny Obrona przeciwlotnicza, który pozwala im z większą pewnością siebie stawiać czoło samolotom przeciwnika.
- Choć ich torpedy są stosunkowo powolne, a czas przeładowania typowy dla większości niszczycieli, to wyróżniają się wysokimi uszkodzeniami i dobrym zasięgiem.
Wczesny dostęp
Niemieckie niszczyciele VII Z-31 oraz Gustav-Julius Maerker, które pojawiły się we wczesnym dostępie w wersji 0.10.3, będą nadal dostępne w kolejnych zestawach w Zbrojowni. IX Felix Schultz jest do znalezienia w losowych zestawach, które są dostępne w Zbrojowni w zamian za dublony.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Po premierze aktualizacji 0.10.5 żetony niemieckie zostaną zamienione na kredyty po kursie 1:2100.
Po wprowadzeniu aktualizacji 0.10.5 niemieckie niszczyciele z poziomów VII–X staną się możliwe do zbadania przez wszystkich graczy.
W trakcie wersji 0.10.4 możecie wziąć udział w nowym wydarzeniu „Bitwa Bestii”, zainspirowanym germańskimi wierzeniami ludowymi. Dołączcie do jednej z czterech drużyn, wypełniajcie misje i zdobywajcie nagrody!
Główne zasady
- Wydarzenie podzielone jest na cztery etapy, z których każdy trwa 1 tydzień.
- Przed rozpoczęciem każdego etapu możecie wybrać jedną z czterech drużyn:
- Welthund: to wielki czarny pies z jednym, dużym okiem na czole.
- Feuerputz: demon, który może przybierać rozmaite formy. Najczęściej objawia się jako płonący szkielet lub jeździec.
- Glühschwanz to nocny duch w postaci smoka.
- Lindwurm: to bezskrzydłe stworzenie o głowie smoka i wijącym się ciele.
- Wszyscy uczestnicy otrzymują specjalne misje każdego dnia. Wypełnianie misji pozwoli osiągać cele osobiste i drużynowe.
- Misje można wypełniać za sterami okrętów V–X poziomu w bitwach losowych, kooperacyjnych i rankingowych.
- Postępy są zerowane na początku każdego etapu.
- Wszyscy gracze, którzy osiągnęli 8. poziom Przebiegu służby, mogą wziąć udział w wydarzeniu.
- Zdobędziecie nagrody za osiągnięcie konkretnych celów osobistych i drużynowych.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Misje dostępne są tylko w określonych godzinach każdego dnia.
Początek: 09:30 CEST (UTC+2)
Koniec: 03:30 CEST (UTC+2)
Do nagród zaliczyć można tematyczne naszywki, flagi, dowódców z 10. punktami umiejętności, a także nowy, tymczasowy zasób — żetony bestii . Żetony te można wymieniać na rozmaite przedmioty w Zbrojowni, w tym kontenery Bitwa Jutlandzka i Niemieckie niszczyciele.
Kontener Bitwa Jutlandzka może zawierać okręt III König Albert lub V Agincourt, stałe kamuflaże „Ku upamiętnieniu Skagerrak” i „Weteran Jutlandii” dla tych okrętów oraz inne nagrody. Kontenery Niemieckie niszczyciele mogą zawierać sygnały, jednorazowe kamuflaże oraz elementy kolekcji o tej samej nazwie.
Szczegółowy opis nowego wydarzenia znajdziecie w specjalnym artykule. Więcej wiadomości znajdziecie wkrótce na naszej stronie internetowej!
Będziecie mogli również zdobyć po jednym z każdych nowych dowódców poprzez wypełnianie misji, które można uzyskać poprzez specjalne Twitch Drops. Wkrótce opublikujemy artykuł wypełniony szczegółami.
Ta kolekcja jest poświęcona niemieckim niszczycielom i dostarczy Wam wiedzy na temat historii okrętów tej klasy, a także o ludziach, którzy na nich służyli. Kolekcja składa się z czterech sekcji, a każda ma po cztery elementy.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Nagrody za wypełnianie sekcji: 1 dzień konta premium Warships za każdą sekcję.
Nagrody za zebranie całej kolekcji: m.in. stały kamuflaż Żelazny Krzyż dla okrętu VIII Gustav Julius Maerker i flaga wydarzenia „Niemieckie niszczyciele: część 2”.
Elementy kolekcji można zdobyć tylko z kontenerów Niemieckie niszczyciele.
Możecie zdobyć darmowy kontener Niemieckie niszczyciele dzięki specjalnemu artykułowi poświęconemu kolekcji. Więcej wiadomości znajdziecie wkrótce na naszej stronie internetowej!
Wraz z wprowadzeniem wersji 0.10.4 dajemy Wam nowy sposób na zdobywanie przedmiotów w grze. Jego nazwa to „aukcja” — możecie w nich uczestniczyć i konkurować z innymi graczami o rzadkie towary. To dodatkowy i przyjemny sposób na uzupełnienie zapasów ważnych przedmiotów i zasobów.
Główne zasady
- Każda aukcja ma ograniczony czas trwania.
- Składa się z następujących etapów:
- Pozycje dostępne na aukcji są ogłaszane. W tym samym czasie ogłaszana jest cena wywoławcza i liczba możliwych zwycięzców aukcji.
- Aukcja się rozpoczyna i przyjmowane są oferty.
- Kończy się przyjmowanie ofert. Wyniki aukcji są podsumowywane.
- Zwycięzcy aukcji otrzymują swoje nagrody, a osoby, które nie wygrały, otrzymują z powrotem zaoferowane przez siebie środki.
- Możecie zmienić wartość swojej oferty w dowolnym momencie, pod warunkiem, że aukcja przedmiotu jest wciąż aktywna.
- Liczba przedmiotów aukcji jest ograniczona. Wygrywają najwyższe oferty.
- Podawać będziemy informacje o cenach wywoławczych wszystkich pozycji i dopuszczalnej liczbie zwycięzców.
- W zależności od przedmiotu, możecie przedstawić ofertę w formie różnych zasobów w grze.
- Po obliczeniu wyników wygrywa najwyższa oferta. Jeśli oferty są równe, wygrywa ta, którą złożono wcześniej. Brany jest również pod uwagę czas zmiany ostatniej oferty.
- To przygoda bez ryzyka! Wszystkie oferty, które nie wygrają, zostaną przywrócone licytującemu, gdy aukcja zostanie zamknięta.
Na przykład, jeśli mamy 500 flag pamiątkowych, 500 graczy z najwyższymi oraz najwcześniej złożonymi ofertami otrzyma po jednej fladze. Wszystkie pozostałe oferty zostaną zwrócone na konta uczestników.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Aukcja w wersji 0.10.4
Pozycje
- 100 000 jedn. węgla: cena wywoławcza — 25 000 000 kredytów; 5000 zwycięzców.
- Brytyjski dowódca Adrian Griffiths z 14 punktami umiejętności i 20 kamuflaży jednorazowych Wschodzący: cena wywoławcza — 9000 dublonów; 1000 zwycięzców.
- Flaga pamiątkowa Thunderer: cena wywoławcza — 1500 dublonów; 2500 zwycięzców.
Liczba zwycięzców i ceny wywoławcze będą takie same dla regionów CIS, EU, NA i ASIA.
Zmiany w umiejętnościach dowódców
W aktualizacji 0.10.4 zmieniliśmy następujące umiejętności:
Umiejętności dla krążowników
Ekspert przeżywalności:
- Premia PW dla każdego poziomu okrętu została zwiększona z 350 do 450.
- Premia PW ulepszonej umiejętności została zwiększona z 400 do 500.
Umiejętności dla niszczycieli
Ekstraciężkie pociski PP:
- Premia pocisków PP głównej baterii została zwiększona z 5% do 7,5%.
Nieustraszony awanturnik:
- Usunięto karę do wykrywalności okrętu.
Umiejętności dla lotniskowców
Skrócony czas reakcji:
- 25-procentowa kara do czasu działania sprzętów eksploatacyjnych Myśliwiec patrolowy i Myśliwiec przechwytujący została zastąpiona 25-procentową premią.
Umiejętności dla pancerników
Superciężkie pociski PP:
- Premia pocisków PP głównej baterii została zwiększona z 5% do 7,5%.
- Kara do czasów gaszenia pożaru i zwalczania zalania została zmniejszona z 30 do 25%.
Sokoli wzrok
- Umiejętność Sokoli wzrok zastąpiono Cichym sprinterem, dającym pancernikom zwiększoną o 10% prędkość, gdy okręt pozostaje niewykryty.
Parametry tych umiejętności odbiegały od umiejętności w tej samej cenie pod względem przydatności bojowej, co wpływało na ich popularność.
Zastępując te umiejętności daliśmy więcej możliwości pancernikom pod względem zajmowania pozycji, pozwalając im na szybsze zaangażowanie się w bitwę lub łatwiejszą zmianę położenia podczas wymiany ognia. Gdy wprowadzona zostanie aktualizacja 0.10.4, wszystkich dowódców z opanowaną umiejętnością Sokoli wzrok dosięgnie darmowy reset umiejętności pancerników. Umiejętności powiązane z innymi klasami okrętów nie zostaną zresetowane.
Zmiany w okrętach
Przeprowadziliśmy zmiany parametrów niektórych okrętów na podstawie naszej analizy ich wydajności bojowej oraz opinii graczy. Te zmiany były potrzebne, aby ostrożnie skorygować zbalansowanie wybranych okrętów wojennych. W przyszłych aktualizacjach mogą pojawić się dalsze zmiany, jeśli zajdzie taka potrzeba.
Radziecki niszczyciel X poziomu Grozovoi
- Maksymalne uszkodzenia możliwych do zbadania torped zostały zwiększone z 15 100 do 16 200.
- Szansa na spowodowanie zalania została zwiększona z 250% do 271%.
Niemiecki niszczyciel X poziomu Z-52
- Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 4 do 3,8 sekundy
Brytyjski niszczyciel IX poziomu Jutland
- Czas przeładowania torped został wydłużony ze 125 do 133 sekund.
Wschodnioazjatycki niszczyciel VIII poziomu Hsienyang
- Zasięg możliwych do zbadania torped został wydłużony z 9,2 do 9,5 km.
- Prędkość torped została zwiększona z 56 do 59 węzłów.
Wschodnioazjatycki niszczyciel IX poziomu Chung Mu
- Zasięg podstawowych torped został wydłużony z 9,2 do 9,5 km.
- Prędkość torped została zwiększona z 56 do 59 węzłów.
Wschodnioazjatycki niszczyciel VIII poziomu Fenyang
- Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 5,2 do 4,9 sekundy.
Niemiecki niszczyciel VIII poziomu Gustav-Julius Maerker
- Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 6,5 do 6,1 sekundy.
Niemiecki niszczyciel IX poziomu Felix Schultz
- Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 7,8 do 7,4 sekundy
Amerykański krążownik VIII poziomu Cleveland
- Skrócono czas działania Radaru dozorowania z 30 do 27 sekund.
Brytyjski pancernik X poziomu Thunderer
- Zmniejszono zasięg ognia głównej baterii z 23 do 21,5 km.
Radziecki krążownik X poziomu Stalingrad
- Skrócono czas działania Radaru dozorowania z 25 do 20 sekund.
Amerykański krążownik VII poziomu Flint
- Zasięg ognia głównej baterii został zwiększony z 11,1 do 11,9 km.
- Wydłużono czas przeładowania baterii głównej z 4,9 do 5,1 sekundy.
Brytyjski krążownik VI poziomu Leander
- Skrócono czas rozpraszania zasłony dymnej z 99 do 96 sekund.
- Wydłużono czas przeładowania baterii głównej z 7,5 do 7,7 sekundy.
Brytyjski krążownik VII poziomu Fiji
- Skrócono czas rozpraszania zasłony dymnej ze 103 do 96 sekund.
- Wydłużono czas przeładowania baterii głównej z 7,5 do 7,7 sekundy.
Brytyjski krążownik VIII poziomu Edinburgh
- Skrócono czas rozpraszania zasłony dymnej ze 106 do 99 sekund.
Radziecki krążownik X poziomu Pietropawłowsk
- Wydłużono czas przeładowania dział baterii głównej z 13 sekund do 13,5 sekundy.
Japoński pancernik VII poziomu Nagato
- Skrócono czas przeładowania dział baterii głównej z 30 do 29 sekund
Włoski pancernik V poziomu Conte di Cavour
- Skrócono czas przeładowania głównej baterii z 31,5 do 30 sekund
Włoski pancernik VI poziomu Andrea Doria
- Zwiększono maksymalne uszkodzenia pociskami PPO z 9500 do 9900.
Włoski pancernik VII poziomu Francesco Caracciolo
- Parametr sigma zwiększono z 1,6 do 1,7.
Włoski pancernik VIII poziomu Vittorio Veneto
- Parametr sigma zwiększono z 1,6 do 1,7.
Zaktualizowaliśmy interfejs, by poprawić komfort nawigowania w sekcji osiągnięć i śledzenia postępu w grze:
- Zaktualizowano wygląd ekranu osiągnięć.
- Dodano kategorie i zaktualizowano sortowanie osiągnięć.
- Zaktualizowano podpowiedzi wyskakujące w Porcie oraz w statystykach po bitwie.
Dzięki aktualizacji tej sekcji, w przyszłości będziemy mogli dodać więcej osiągnięć do gry.
Zmieniono warunki zdobycia nagród za osiągnięcia. Na zwykłym serwerze zostaną one zastąpione specjalnymi cotygodniowymi łańcuchami misji bojowych na zdobywanie bazowych PD w zwycięskich bitwach. Misje można wypełniać w bitwach rankingowych, losowych i kooperacyjnych, jak i w operacjach oraz potyczkach. Pozwoli to na uzupełnianie zapasów sygnałów w większości bitew. Warunki misji będą miały różne poziomy trudności. Można na przykład często wygrywać w bitwach kooperacyjnych, otrzymując w każdej z nich mniej PD, lub osiągnąć ten sam efekt w mniejszej liczbie zwycięskich bitew losowych czy rankingowych, które gwarantują więcej PD na bitwę.
Dostępne są dla Was dwa łańcuchy misji bojowych:
- Pierwszy składa się z trzech misji tym samym warunkiem wypełniania. Należy zdobyć 2500 bazowych PD w zwycięskich bitwach. Nagroda: do trzech kontenerów Więcej sygnałów i jeden kontener Prezent.
- Drugi składa się z pięciu misji z tym samym warunkiem wypełniania. Należy zdobyć 5000 bazowych PD w zwycięskich bitwach. Nagroda: do pięciu kontenerów Więcej sygnałów i dwa kontenery Prezent.
Trzeci sezon bitew rankingowych rozpocznie się 19 maja.
Format
7 na 7
- Poziomy VI–VII w brązowej lidze
- Poziomy VIII–IX w srebrnej lidze
- Poziom X w złotej lidze
Nagrody
Nagrody we wszystkich ligach będą odświeżone i ponownie dostępne na początku każdego nowego sprintu.
Więcej informacji o nowym sezonie bitew rankingowych znajdziecie w osobnym artykule.
W wersji 0.10.4 odbędzie się także nowy sezon odświeżonych Potyczek:
Format
Format: 5 na 5, okrętami X poziomu
Ograniczenia dot. okrętów w drużynach:
- Jeden lotniskowiec.
- Dwa pancerniki. Jeśli w drużynie jest jeden lotniskowiec, to nie może w niej być więcej niż jeden pancernik.
- Dwa krążowniki.
- Dwa niszczyciele.
Nagrody
10 000 jedn. węgla, 2 250 000 kredytów, 80 000 elitarnych PD dowódcy i dużo sygnałów.
Szczegółowy opis nowego sezonu znajdziecie w specjalnym artykule. Więcej wiadomości znajdziecie wkrótce na naszej stronie internetowej!
Format
Okręty X poziomu, 7 na 7.
Ograniczenia
- Jeden lotniskowiec.
- Dwa pancerniki. Jeśli w drużynie jest jeden lotniskowiec, to nie może w niej być więcej niż jeden pancernik.
- Nie więcej niż trzech najemników na dywizjon.
Nagrody
Do 11 000 jedn. stali oraz inne nagrody.
Więcej informacji o nowym sezonie bitew klanowych znajdziecie w osobnym artykule.
Nowe nagrody codzienne będą dla Was dostępne od 1 czerwca.
Sekcja dostępna jest w menu gracza w Porcie i zawiera 24 nagrody, które odświeżane są raz na miesiąc. Jeśli udało się Wam zebrać wszystkie 24 nagrody, a miesiąc nie dobiegł jeszcze końca, to logując się do gry w każdy kolejny dzień do końca miesiąca otrzymacie dodatkową nagrodę — 750 wolnych PD. Jeśli nie klikniecie przycisku Odbierz nagrodę, to jest ona odbierana automatycznie na początku nowego 24-godzinnego okresu.
Od 28 maja w Zbrojowni dostępny będzie okręt VIII Tiger ’59. To jeden z ostatnich krążowników artyleryjskich Royal Navy, uzbrojony w cztery szybkostrzelne działa kal. 152 mm w dwóch wieżach o wysokiej prędkości obrotu. Jego działa baterii głównej posiadają wysoki łuk balistyczny i strzelają tylko pociskami PP. Tiger ’59 ma niską wykrywalność, dobrą manewrowość oraz bogaty zestaw sprzętu eksploatacyjnego — Wyspecjalizowane grupy naprawcze, Radar dozorowania, Wytwornica dymu oraz Obrona przeciwlotnicza. Okręt dostępny będzie za 11 300 dublonów.
Od 4 czerwca VI Ise — pierwszy okręt hybrydowy w World of Warships — dostępny będzie w Zbrojowni. Uzbrojony jest w osiem szybkostrzelnych dział kal. 356 mm o dobrym zasięgu. Główną cechą charakterystyczną Ise jest jego eskadra bombowców torpedowych. Pancernik ten posiada solidną pulę PW. Okręt dostępny będzie za 6800 dublonów.
Dodano nowy stały kamuflaż Lodowy żmij dla okrętu X Shikishima. Jest dostępny w zamian za 3 żetony klanowe.
Gdy wprowadzona zostanie wersja 0.10.5, okręty VI Erich Loewenhardt, VII Nelson, VI T-61, VII Haida, VII Z-39, VIII Asashio, VI Admiral Graf Spee oraz VIII Lenin nie będą już dostępne. Okręty te zostaną usunięte z gry z powodu ich popularności i skuteczności bojowej. W celu utrzymania niezbędnej różnorodności okrętów w drużynach, wycofujemy możliwość nabycia ich na czas nieokreślony, mogą jednak powrócić w przyszłości.
Dodano następujące stałe kamuflaże: „Weteran Jutlandii” dla V Agincourt, „Ku upamiętnieniu Skagerrak” dla III König Albert, „Pamięć o Jutlandii” dla VIII Tiger ’59 oraz „Pas Bałtycki” dla Weimar.
Dodano kamuflaż jednorazowy „Bitwa Jutlandzka”.
Dodano flagi Bitwa o Skagerrak, Polowanie na Bismarcka, „Generał Admirał – naczelny dowódca Kriegsmarine” oraz „Niemieckie niszczyciele: część 2”, a także naszywki Bitwa Jutlandzka, Bitwa o Skagerrak, Polowanie na Bismarcka, Tiger i Weimar.
Dodano naszywkę i flagę World of Warships: Piękna gra.
Szczegółowe informacje na temat tego, jak można zdobyć te przedmioty, ogłoszone zostaną w późniejszym terminie.
Następujące okręty zostały dodane do testowania przez deweloperów, supertesterów oraz współtwórców społeczności: I Van Kinsbergen, Geldrerland, III Java, IV De Ruyter, V Celebes, VI Kijkduin, VII Eendracht, VIII Haarlem, IX Johan de Witt, X Gouden Leeuw, VIII De Zeven Provinciën oraz VIII Congress.
Dodaliśmy „atak lotniczy” — nowy rodzaj uzbrojenia. Ponieważ jest to nowy element mechaniki, jego działanie może zmienić się znacznie w miarę testów.
Wszystkie samoloty stosowane przy ataku lotniczym uzbrojone są aktualnie w bomby OB. Samoloty takie będą skuteczne na średnich dystansach i mogą zrzucać bomby na obszarze porównywalnym z rozmiarami dwóch pancerników. Nie będą one jednak wymagały ręcznego sterowania, w przeciwieństwie do eskadr lotniskowców.
Zmiany w podsumowaniu bitew kooperacyjnych
Zasady podsumowania bitew kooperacyjnych uległy zmianie. Wcześniej, gdy bitwa kooperacyjna dobiegała końca, ponieważ opuszczał ją ostatni gracz, wynikiem był remis. Teraz w takiej sytuacji wyniki bitwy obliczane będą tak, jakby czas bitwy dobiegł końca w momencie, gdy opuścił ją ostatni gracz.
Zmiana taka zapobiegnie sytuacji, w której ostatni gracz musiał czekać do zakończenia bitwy, żeby jej wynikiem nie był remis.
Instrukcja:
- Podłącz urządzenie USB do komputera.
- Otwórz Eksplorator plików.
- Kliknij prawym przyciskiem myszy na nazwę urządzenia USB w panelu nawigacyjnym.
- W menu kontekstowym wybierz opcję Formatuj…
- Z listy rozwijanej System plików wybierz NTFS.
- Wciśnij Rozpocznij, żeby rozpocząć proces formatowania.
Pamiętajcie jednak, że wszystkie dane przechowywane na tym dysku będą wymazane w trakcie formatowania.
Zmiany wejdą w życie wraz z wersją 0.10.5 i nie będą miały żadnego wpływu na instalację wersji 0.10.4.
Pozostałe zmiany
- W oknie ustawień klienta gry dodano możliwość wyłączenia wsparcia sprzętowego dla przeglądarki w grze. Wyłączenie tego ustawienia pomoże użytkownikom laptopów, którym doskwierały błędy, gdy otwarte było okno przeglądarki w grze.
- Zmieniono efekty pogodowe i świetlne w stoczni Hamburg.
- Naprawiono błąd umożliwiający włączenie autopilota w chwili, gdy wciśnięty był klawisz steru, przez co ster działał nieprawidłowo.
- Naprawiono błąd powodujący natychmiastowe przeładowanie dział baterii głównej przy zmianie typu amunicji, gdy wieże były poważnie uszkodzone.
- Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie czasu lotu pocisku, gdy celowano do obiektu znajdującego się za osłoną terenową.
- Naprawiono błąd powodujący, że ekran wyników bitwy nie był wyświetlany po jej zakończeniu.
- Naprawiono błąd powodujący wyłączanie autopilota przy ręcznym zmniejszaniu prędkość, gdy autopilot ustawiony był na prędkość maksymalną.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nie był odtwarzany dźwięk powiadomienia informującego o zbliżających się torpedach.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego blokował się interfejs skrętu steru, gdy ten skręcony był maksymalnie w lewo.
- Naprawiono błąd powodujący wyłączanie się klienta gry na komputerach wyposażonych w karty graficzne Intel HD.
- Inne zmiany i usprawnienia. Kompletna lista znajduje się na stronie Wsparcia Gracza.
Oto nagroda dla uważnych czytelników. Kliknijcie „Odbierz swój prezent”, aby otrzymać 1 dzień konta premium. Zegar rusza natychmiast po kliknięciu przycisku.
Ź: WoWS EU
super