Piaskownica 2021: Załoga 2.0 – reakcje i komentarze
przez Bin4r ·
Uwaga:
Ze względu na krótkotrwały charakter testów w piaskownicy i ilość czasu niezbędną do przetworzenia imponującej ilości opinii i reakcji, zapewnienie tłumaczeń artykułu nie było w tej chwili możliwe. Niemniej jednak czuliśmy się zobowiązani do jak najszybszego podzielenia się wynikami. Na razie możecie sprawdzić wersję angielską, a my ciężko pracujemy, aby dostarczyć artykuł w Waszym języku.
Commanders!
Testing of Crew 2.0 on Sandbox is now complete, and once again, we thank you for your active participation in the development of World of Tanks.
We received a lot of questions, comments, and suggestions from the players, clearly, the proposed concept did not leave anyone indifferent.
It is now obvious to us that Crew 2.0 requires further improvements. Therefore, the main changes that we proposed in the current Sandbox will not be released in this form. We now need more time to keep working on them before we have a new version we are ready to present to you.
Preliminary Results
The preliminary survey results and direct feedback revealed that the proposed changes did not receive the approval we were expecting from the community. Many players pointed out the need for significant changes and improvements to Crew 2.0. Some of the players agree with the idea of changing the crew, but they still have several concerns regarding the proposed version. Parts of the player base did not like the concept at all, and their feedback largely points to the same concerns as mentioned before.
Main Discussion Topics
We studied your feedback and highlighted the most discussed points:
- Experience of a “0-skill” is not taken into account in the conversion
- No bonus to crew qualifications for a fully trained commander
- Randomness in the choice of instructor skills
- Effectiveness of different skills in new and old systems
- Unnecessary crews remaining from the old system.
What’s next?
We are now processing all the data collected in the Sandbox. We will go over it in detail, and then try to develop solutions that will address concerns and bring satisfaction for all types of players. Depending on the results of this work, we will decide on a possible second iteration of testing Crew 2.0 on the Sandbox server. We will keep you informed of all the details.
Once again, thank you for participating in the life of the game – it’s your feedback and suggestions that help us work out various ideas and ultimately make World of Tanks better.
Ź: Portal EU
Pytanie a co jeśli ktoś zaczął grindować załogi ? Co mam na myśli ? Chodzi mi o to, że np. teraz mamy 6 medów ruskich 10 poziomu czyli 140 t62a 430u k91 907 i t22 oczywiście ostatnie 2 to czołgi specjalne więc na nich załogi nowej się nie robi tylko przerzuca z pozostałych. A więc mamy 4 załogi dobrze wyszkolone 5/6 perków, a w aktualnym systemie można będzie mieć dowódcę co będzie operował 3 pojazdy tzn., że de facto będziemy mieli 2 załogi useless czy da się jakoś tych dowódców/załogę prze konwertować na PD.
Nie da się. Ale obowiązku przeszkalania 1 załogi na 3 pojazdy również nie ma, za taką opcję musisz zapłacić 750 golda a jak zginiesz w bitwie to musisz czekać aż się bitwa skończy żeby ruszyć ze swoją załogą 3w1 ponownie do boju…. więc czy to o jest taki cymes ta załoga 3w1 – dla kogoś kto ma dużo załóg raczej nie. Generalnie załoga 2.0 pogłębiała różnicę pomiędzy tymi którzy mają załogi minimum 5-perkowe (bez perków zerowych!) i tymi którzy mają słabsze załogi, bo od 5 pełnego perka w górę wchodził do załogi dodatkowy boost. De facto załoga 2.0 była nerfem dla załóg/pojazdów słabszych niż 5 pełnych perków (bez perków zerowych) dlatego większość graczy zwyczajnie nie mogła jej poprzeć po mimo naganiania i robienia wody z mózgu przez niektórych sprzedajnych CC-ków
Okej to ma w sumie sens dzięki za odp. 🙂 po prostu trzeba dalej grindować załogi, żeby mieć czym jeździć XD ile ja zabawy będę miał jak to wejdzie na głównym serwerze..o matko
Jak tym naszym usłużnym CC-kom którzy z takim entuzjazmem popierali Załoge 2.0 musi być teraz łyso co….. tym wszystkim Wiadrom, Dedom – oni tak się starali a i tak ich WG do wiatru wystawiło… ojej
„Niepotrzebne załogi które zostaną w garażu/koszarach po ewentualnym wprowadzeniu zmian”
A d3bile śmiali się, że pomysł kumulacji załóg jest z d00py
Do tylu czołgów co mam nie będzie mi się chciało klepać tych punktów , zamiast wprowadzić jakieś nowe perki pod każdy rodzaj czołgu tj. ht medy lajty to kombinują jak koń pod górę
A już myślałem, że otrzymali 120% pozytywnych reakcji…
I tak decydujący głos mają gracze z serwera RU. Widocznie był lament i płacz u nich, więc taka jest reakcja WG. Jeśli na RU dalej będą płakać, to załogi 2.0 nie będzie 🙂
To jest dopiero pranie mozgu przez spiskowcow.
Przecież logicznym jest to, że dla WG najbardziej liczy się zdanie graczy z serwera RU. No nie wiem, pomyślmy, może dlatego, że gra tam najwięcej graczy? 😮
A może powinno się liczyć zdanie wszystkich graczy bez podziału na ru na czy eu
WG posłuchało graczy pog
To sobie mogą zmieniać.
Muszą, a nie mogą