Wsparcie Gracza: Możliwość czyszczenia konta wyłączona na stałe
Krótki komunikat z Działu Obsługi Klienta:
przez Bin4r · Opublikowane
Krótki komunikat z Działu Obsługi Klienta:
Bin4r
Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!
Szybszy start z aktualizacją 1.27 – pobierz wcześniej!
22:02, 22 listopada 2024
Sklep premium / Twitch / World of Tanks
Oferty nie do przebicia na Czarny Piątek i misje na Dziękczynienie
21:57, 22 listopada 2024
e-sport / Twitch / World of Tanks
DROGA DO ZWYCIĘSTWA: NADESZŁY FINAŁY WCI 2024!
21:32, 22 listopada 2024
Wieści z SuperTestu / World of Warships
Nowe okręty – Zamknięte testy aktualizacji 14.0
20:29, 22 listopada 2024
Wyprzedaż elitarna – rzadkie okazje do odblokowania codziennie elitarnymi biletami
15:05, 8 listopada 2024
Czy powinniście korzystać z oferty wymiany drzewkowych czołgów?
16:43, 24 października 2024
Facebookowa Grupa Wot
Facebookowa Grupa WoWs
War Thunder na Facebooku
a więc mamy brudne konta?
W końcu coś pozytywnego
Wyłączyć anonimizera!
no to wyłącz, nie umiesz?
Zacząłem gre rok po wyjściu wota z bety mając 12lat i grałem z tatą i młodszym bratem na jednym koncie dużo graliśmy na 6 tierach for fun w momencie gdy nabralem skilla jakieś 4 lata temu nie byłem w stanie już wyprowadzić statystyk konta na tyle żeby grac w jakimś lepszym klanie i moc zdobyć tanki nagrody w tej chwili mam 1376wn i 40k bitew pogodzilem się z tym że nie będę miał kolorku który dla tak wielu jest wyznacznikiem skilla ale w sumie to fajnie mi się gra jako żółty bo aktualnie gram na średnim poziomie 2.5k wn i przynajmniej arty nie fokusuja😁
Przecież dobre klany i tak patrzą na recent z ostatniego miesiąca lub 1000 bitew. A także na to ile srednio robisz na grywalnych dychach. Poza tym aby grać o czołg wystarczy być w klanie z pierwszej 100
Byłem w nie jednym takim klanie i się podczas cw potrafiła drużyna rozsypac kilkakrotnie i z drugiej strony to nie mam na tyle czasu wolnego żeby grać w klanie bo często jest tak że na grę siadam koło 23 na godzinę lub 2
Coś tu kręcisz – raz tak, a raz tak…..
Dobrze rozumiem bo mam bardzo podobnie ale po 23 gra już jest przyjemniejsza
Z tym się zgodzę a w weekendy winratio sięga całych 27% chociaż wczoraj też nie losowalo mi normalnych druzyn
Ta po 23 i 3.5 promila gra się fantastycznie 🙂 prawie jest sie Bogiem hehehe
1. Czytając całą dyskusję wydaje mi się, że jedyny sensownym rozwiązaniem że strony WG mogącym pogodzić słabszych i lepszych graczy jes stworzenie dywizji, lig, poziomów (jakkolwiek nazwiemy). Gracze graliby z innymi osobami mającymi podobne umiejętności. Jestem lepszy – idę do wyższej ligi. Nie radzę sobie – idę do niższej. Lepsi gracze nie musieliby narzekać na niszczenie gry przez pomidorki. Gorsi czy nowi nie wkurzaliby się na prosów sypiących goldem. 2. Wszelkie statystyki osobiste powinny być liczone dla V tieru i wyżej. Czołgi 1-4 tierów powinny być tylko do nauki gry, ew. bezstresowego grania dla samej gry. Gold powinien być usunięty z tych poziomów. Być może wtedy byłoby mniej toksyczności nawet w takiej dyskusji jak poniżej. Aczkolwiek WG odżegnuje się od takiego pomysłu (chociaż rankedy to dla mnie próba zdobycia takiej wiedzy). Pzdr
Pomysł zacny, sam go nieraz forsowałem, ale to nie pyknie. z jednego prostego powodu – to nie jest w interesie wg. Dużo jest słabszych graczy, którzy grają tylko po to, żeby pograć i im nie zależy, żeby iść na wyższe tiery. Starcza im gra na 1-5 i są szczęśliwi. Dodatkowo wielu graczy zwyczajnie nie stać, aby grać na tierach 8-10. Bądźmy szczerzy – przy przeciętnych wynikach bitwa na X często kończy się na minusie. A trzeba taką X jeszcze kupić. Osoby, które nie mają konta premium i premek VIII tieru, bo nie chcą inwestować w grę zarabiają dużo mniej. Dlatego wolą zostać na niższych tierach, gdzie ponoszą mniejsze koszty za bitwę, a bawią się równie dobrze. Wydłużyłoby to kolejki dla graczy oczekujących na bitwę na wyższych tierach i zniechęciłoby to do gry na tych poziomach, a tam przecież lata najwięcej golda. Dodatkowo tych najlepszych graczy wcale nie ma tak dużo. Ich dywizja byłaby najmniej liczna i tam najdłużej oczekiwałoby się na dołączenie do gry praktycznie na każdym poziomie.
Brawo , popieram . Dawno tak powinni zrobić .
Pomysł bez sensu.Dobrzy gracze robią dobre wyniki właśnie dlatego ze grają ze słabszymi. Gdyby fiolety grały na fiolety a pomidory na pomidory nie nie było by już tak dobrych wyników.Nawet Hallack tłumaczył to w jednym z filmów. Poza tym obecny system premiuje skilla, ogarniasz więc możesz farmić dmg na noobach.Rankingówki były trybem w którym dobierało po umiejętnościach i były bardzo toksyczne i nielubiane przez dużą część graczy. Na wyższych rangach każdy obsrany kampił w krzaku żeby nie stracić punktów. Gdyby zrobili tak na randomach stały by się niegrywalne.Gdyby to weszło prawdopodobnie przestałbym grać w wota. Co do niższych poziomów to nie rozumiem dlaczego statystyki miałyby być liczone od 5 tieru i gold miałby być wyłaczony.Przecież już zabrali z drzewek dużo niskich trierów,zwiększyli HP, zlikwidowali pożary i wyposażenie. Mi to osobiście się nie podoba, nie lubią wspierania noobów. Sam lubię sobie pograć na niższych poziomach for fun,to jest nagroda za to że ogarniasz, poświęciłeś czas na naukę gry i teraz możesz rozwalać słabszych.A nowi gracze niech się uczą grać a nie płaczą bo jak widzę konta 10-30k bitew z czerwonymi statami i jednym strzałem na bitwę to mam wrażenie że ktoś nie używa mózgu a robienie gry pod idiotów nie jest dobrym pomysłem.
Obecnie najlepszym do WN8 i w ogóle hiper OP pojazdem jest 3- tierowy francuski TD-ek premium. Po zmianach HP na niskich tierach, oraz dolozeniu turbosprężarki, średni damage w okolicach 1000 / na bitwę. Na 3 tierze!
Drogie Panie, Drodzy Panowie. Możemy się zgadzać, możemy się nie zgadzać, dyskutować, polemizować. To jest właściwe miejsce. Ale róbmy to w sposób uznany za kulturalny. Chwalenie się znajomością proktologii, seksuologii itp. nie jest najlepszym pomysłem na prowadzenie dyskursu. Pzdr
Gosc u mnie w klanie zresetowal zolte konto z 50k bitew i co? i nadal jest żółty, tylko z troche wyzszym wn8 niz poprzednio. STONKS, deal życia..
Ja znam przypadek gościa co kiedyś zresetował konto z zielonego a teraz nie może wyjść po za żółty xD
zacytuję tutaj jednego z graczy z którym się wyzywałem: jak będziesz miał 25k bitew, też będziesz miał pomarańczowe staty. na pewno każdemu się tak stało i stanie.
Czyli tłumacząc gadkę PR na ludzki:
Robiny co chcemy i co nam zrobicie uzależnione od gier nolify?
Ja kiedyś tydzień czekałem na reset. Aż już mi się nie chciało czekać i założyłem nowe. Stare mi zresetowali z łaski po jakimś miesiącu.
Teraz rozumiem ból ****. Niektórzy regularnie resetowali sobie konta jak im staty spadły a teraz nie będą mogli tego robić.
Teraz będą zakładali nowe xD
Tyle że nie będą już mieli tak łatwo i dobrze
Z tego co wiem tylko raz można było resetować dane konto.
wg jest na rękę zakładanie nowych kont
A na koniec, to nie ważne jaki masz kolor, tylko jakim jesteś człowiekiem. Czy takim który poświęci 2 minuty bitwy, by pomóc Ci się przewrócić na gąski, czy takim, który na chama wypchnie Cię z pasywnego spota. W tym momencie kolor nie ma znaczenia.
Teraz czytając te komentarze zrobiło mi się smutno, jaką rykoszet ma toksyczną społeczność, niektórzy wszędzie się obrażają jak tylko mogą, wystarczy ze ktoś ma inne zdanie na jakiś temat
Ogólnie jest tak z większością społeczności polskiej i czeskiej.
Polecam twittera, tam to dopiero jest…
To jeszcze gra czy już realne życie dla niektórych? Swoją drogą można zobaczyć ilu „koksowanych fioletów” dostało bany po ostatniej globalnej. Nie piszę tu o kolesiach, którzy bardzo dobrze grają. Dla nich szacunek o ile nie próbują poniżać innych. Piszę o gościach jadących na cheatach albo gościach co kupili sobie usługę poprawiania konta czy usługę robienia misji na 260 albo na Early. Albo co kupili miejsce w topowym klanie i dostali 907 albo coś innego. Wchodzi potem taki na rondomka lub klanówkę swoim extra czołgiem i … dramat lub śmiech na sali. Ja sobie jestem cytrynką (a może niedługo limonką) co dzieli ją 1 bitwa od 260. Jak mi się uda za pół roku to też dobrze. A najlepsi są tacy co przychodzą na chwilę do klanu (czasami i ponad 8/9 k osobistej) no i tłumaczą że mody na usuwanie krzaków to wcale nie są zakazane. Albo że strzały przez pół mapy na pełnym gazie to im notorycznie wychodzą przez talent wrodzony. No kurna śmiech. Ja już wolę być cytrynką.
+1
… żyć nie umierać…
Takich ludzi to popieram. Przynajmniej możesz bez wstydu spojrzeć w lustro
Dla mnie kupowanie misji na 260 albo Early jest jedną z najbardziej w******* rzeczy w tej grze.Tak samo jak kupowanie miejsca w klanie na kampanie żeby zdobyć chieftajna i 907.Ostatnio spotkałem gracza który miał early i robił nim średnio1700dmg.To chyba jeden z najsłabszych wyników na tym czołgu. Na 260 miał podobne wyniki. Nie wieżę że zdobył te czołgi w uczciwy sposób. Patrząc na jego staty widać było że nie dałby rady zrobić misji na 260 i early.
Jak zwykle wg jest łase na hajs. Teraz żeby zresetować statystyki trzeba kupić nowe czołgi premium, bo ta ułomna firma, zrobiła taką ekonomię że trzeba 80% czasu grać czołgami premium 8 tiery. Jebać tych oszołomów.
Sami komuniści..
Jak w życiu napiętnowani są bogaci i trzeba im zabrać bo najpewniej ukradli tak tutaj gracze z fioletowymi statystykami są rakiem gry. Ale coś wam powiem, kolor nic nie zmieni. Jeśli będziecie grali słabo i wasz recent wn8 będzie na poziomie 1.000 to i tak będziecie traktowani jak pomidory.
Masakryczna jest ta zbieranina na rykoszecie: banować fiolety, wywalić golda, płacz podczas nerfu pocisków HE i euforia na widok misji w której można zdobyć jedną dużą apteczkę, bo są tacy, którzy powiedzą że „mogło nic nie być więc nie narzekaj”.
Tylko zakompleksione dzieci mogły mieć problem z resetami, bo nie widzę żadnego problemu i w jaki sposób wpływało to na rozgrywkę..
Hipokryci, gdy ktoś ma Ebole bo zrobił trudne misje, które są po za waszym zasięgem to trzeba to usunąć, jak gracie KV2 albo FV które biorą ludzi na hita to jest fajnie i to taki styl gry.
Wypisz wymaluj – Komuniści.
Ta wasza zawiść jest przerażająca..
Zandberg to by tutaj z łzami w oczach przeczesywał sekcję komentarzy..
fiolety są rakiem gry – czyli ja jestem 3/4rakiem, a zieloni są półrakiem, a jeszcze żółci są 1/4rakiem?
jeśli będziecie grali słabo z recentem 1000 wn dalej będziemy pomidorami – czyli będę pomarańczową cytryną/cytrynową pomarańczą?
Tu nie chodzi o to jak kto gra, ale jak sie zachowuje. Ilu jest takich pseudofiolecikow po resecie konta, ktorzy nabili wuenka na low tierach i uwazaja sie pozniej za alfy i omegi. Bo on ma kolorek i moze bezkarnie jechac po kims jak po szmac*e. A to, ze na tierach 8-10 gra jak ostatnia piz*a i niejeden zolty czy zielony gracz ma wiekszego skilla niz on to juz cheater i oszust jest… Tu chodzi tylko i wylacznie o takich toksycznych graczy. Osobiscie nigdy konta nie zresetuje bo zwyczajnie szkoda mi czasu, ktory poswiecilem na grind linii. Oszukiwac sie tez nie mam zamiaru, ze jestem jakims pro graczem i pogodzilem sie z tym, ze do konca zycia zostane zielona ameba z wn na poziomie 1300.
Sam mam 9k osobistej, WN8 2100 i gdyby nie gold to na pewno nie miałbym takiej oceny. Problem w tym, że ja nie udaje, że jest inaczej jak to robią fioletowe skillzory. Dużo gram bourrasque i na pewno bez golda nie byłbym tak efektywny. Tylko w przeciwieństwie do płaczków ja dołączyłem do trendu i sieje złotem jak nie mogę przebić, czasami nawet sieje goldem z uwagi na wyższą prędkość pocisku niż penetrację. Nadal oczywiście skill nie zalezy od golda, ale obecnych statystyk bym nie utrzymał, zawsze to kilka strzałów na bitwe więcej które wejdą. Śmieszy mnie jak fiolety negują, gdy walą z radzieckich medów 330 pen we front HTków…to skill a nie gold:) Mniej hipokryzji też by się przydało. Płaczki muszą zaakceptować jak wygląda obecnie WoT i grać tą amunicją jak wszyscy inni.
I bardzo dobrze
W końcu. Zwierzątka nie będą robić resetów, na 2-3 tierach nie będą grać i 4000 wn zrobić, a jak 10 tiery mają to wypychają i piszą „hahaha you nob i hawe 4000 wn a ty hawe 2000 chachacha”
Bracie, polałbym Ci, ale się nie da, więc pie*dolnę całego sztagana za Twoje zdrowie. A poważniej, przez debili pędzących za statami, powoli przestaje się dawać grać. Polowa „graczy” najwyraźniej zapomniała, że to jest rozrywka i ma służyć do zabawy.
dla mnie największą rozrywką jest nie tyle samo prowadzenie czołgu i strzelanie, co po prostu satysfakcja po bitwie i patrzenie z dumą na swój progres 😉 co do resetów, sam bym nie zresetował mojego konta, także serio wszystko mi jedno, co tam sobie postanowili i jaki jest o to ból **** community
Jeszcze golda wywalić z gry i będzie git wtedy fiolety będą mieli ból ****
XDDDDDD
Myślisz, że się przejmą? W byciu tym filetem nie ma za dużego znaczenia amunicja premium. Wg testów różnych graczy bez premium ammo robili, uwaga, 1 pestkę mniej na bitwę. Takim jak ty się wydaje tylko, że ma i nagle z fioleta będzie z niego co najwyżej żółty. Nie. Dalej będziesz dla tego fioleta darmowym fragiem, a dla drużyny obciążeniem.
Żyjesz w innym wyniarze
Te twoje dowody to z przez paru lat są
Rzeczywiście trochę czasu minęło i zapomniałem, że były to czasy Defendera, ale czasy bez 279e, czy zalewu Cziftejnów. Więc może w niektórych sytuacjach różnica mogła by być większa. Niemniej wydaje mi się, że w większości wypadków nic by się nie zmieniło. No i standardowy przykład, niestety lub stety już niegrywającego w WoT, SirFocha.
Jeżeli by tak było to nie graliby z goldem po sufit. Wyniki są takie jakie chce żeby były osoba testująca.
Tu wydaje mi się, że bardziej chodzi o zachowanie pewnej ciągłości w przebijaniu. Przy markowaniu jedna gorsza bitwa może znacznie obniżyć postęp, którego może nie być aż tak łatwo odrobić. Przy teście takie gorsze bitwy mogą być łatwe do zamaskowania innymi lepszymi.
Co masz do golda?Gold nie daje 100% szansy przebicia. Pomidory też używaja golda ale nie umieją celować i nie przebijają. Niektórzy są tak oburzeni na amunicje premium jakby to były zakazane mody.Lepsi gracze którym zależy za wynikach robią wszystko zeby poprawić skuteczność dlatego graja na fioletowych modułach,goldzie,racjach.Nie widzę w tym nic złego, gold kosztuje dużo więcej od zwykłych i po bitwie wychodzi się na minus. Sam używam dużo golda bo zależy mi na statach i chce mieć lepszą skuteczność. Poza tym niektóre czołgi mają potencjał właśnie na goldzie.Na niektórych czołgach jak IS& gram full gold.jeżeli ktoś chce robić dobre wyniki AMX 50B to zaleca się granie na goldzie. Takich czołgów jest więcej. Osoby które narzekaja na amunicje premium to w większości pomidory które nie umią jej wykorzystać bo nie maja wiedzy gdzie celować.
****. gold robi przewagę zwłaszcza w pojazdach z kiepską penetracją.
ZAJE***BIŚCIE
Znalazłem jakies stare konto z premkami i czołgami za staż.
Mam tam sporo kredytów. Jednak staty tam to koszmar.
Kupiłem sobie troche golda na czarny rynek i po nim planowałem reset.
NO LIPA I STRACIŁEM GOLDA.
W sumie w większości przypadków nie popieram resetów, ale tutaj ci w sumie współczuję, nie było przedtem już jakiejś informacji o tym? Bo jeśli nie to troche lipton
No i bardzo dobrze. Koniec z resetowaniem konta a potem się wymondrzaniem jaki to ja nie jestem the best w tej giereczce. Kolejna prawidłowa decyzja WG. Już widzę płacz kacperkow i paziow od Multiego którzy nie będą mogli zrobić resetu 😁😁😁
*wymądrzaniem, polska język, trudna język
O 9 lat za późno 😁
No to już fioletów nie będzie i supper
Przecież aktualni gracze nie stracą kolorku
cicho, niech zyje w swoim swiecie. Nie psuj mu tego
nie będzie fioletów, niebieskich i zielonych graczy według bunnego. czyli ja będę miał czerwony wn8 i pomarańczowy recent :c