Lista zmian wersji 1.11.1
przez Bin4r ·
Główne zmiany
Pluton 2.0: nowa funkcjonalność wyszukiwania członków plutonu i ulepszenia w plutonach dynamicznych
- Gracze mogą teraz wyszukiwać członków plutonu automatycznie z garażu.
- Członkowie plutonu będą wybierani na podstawie podobnego WTR, liczby pojazdów (każdego poziomu) w garażu oraz liczby bitew stoczonych na każdym poziomie.
- Gracze mogą ustawić dodatkowe preferencje wyszukiwania:
- Gra pojazdami określonego poziomu.
- Gracze preferujący wykorzystanie czatu głosowego.
- Ograniczenia i preferencje wyszukiwania z czasem są rozszerzane, by zagwarantować każde możliwe trafienie i skrócić czas oczekiwania.
- Jak tylko członkowie plutonu staną się gotowi do bitwy, ich pojazdy będą widoczne w Twoim garażu.
- Czołgi będą wyświetlane w spersonalizowanym widoku (opcja włączenia/wyłączenia elementów niehistorycznych ma zastosowanie).
- Gracze mogą włączyć/wyłączyć tę funkcję w ustawieniach gry.
- W dynamicznych plutonach czat głosowy jest domyślnie wyłączony.
- Gracze mogą przełączać czat głosowy, naciskając klawisz „H” podczas bitwy lub za pomocą nowego przycisku w oknie plutonu.
- Pluton 2.0 działa we wszystkich typach bitew losowych (standardowym, natarciu, bitwie spotkaniowej i wielkiej bitwie).
Nowe modyfikacje w kliencie
Zintegrowano trzy popularne modyfikacje:
- Klient gry zapamięta serwer wybrany przez gracza.
- Licznik czasu naprawy modułu
- Koło bezpośredniego wykrycia na minimapie
Dodano nową gałąź włoskich czołgów ciężkich.
Dodano poniższe pojazdy:
- Poziom VII—Carro d’assalto P.88
- Poziom VIII—Progetto CC55 mod. 54
- Poziom IX—Progetto C50 mod. 66
- Poziom X—Rinoceronte
Gałąź rozpoczyna się od P.43 bis.
Nieśmiertelniki
- Nieśmiertelniki innych graczy można obejrzeć w przebiegu służby.
- Nieśmiertelniki są teraz wyświetlane w wielkich bitwach.
- Naprawiono niektóre problemy.
Zmiany charakterystyk technicznych następujących pojazdów
ZSRR
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: K-91-PT.
Niemcy
Następujące pojazdy dodano do testów dla graczy supertestu:
- Kunze Panzer,
- Kampfpanzer 07 RH.
Wielka Brytania
Do testów dla graczy supertestu dodano następujący pojazd: Charlemagne.
Znane problemy
- W pewnych przypadkach ciąg zdarzeń w dzienniku jest nieprawidłowy.
- Klienta nie można zmaksymalizować do trybu pełnoekranowego, jeśli gracz jest w trakcie rozmowy przez Skype.
- W pewnych przypadkach powalone drzewa spadają poprzez teren.
- Materiały eksploatacyjne nie są uzupełniane z magazynu, jeśli gracz ma za mało kredytów na pełne automatyczne uzupełnienie amunicji.
- Po udanym zakończeniu misji „Alianci-14” podczas operacji „Chimera”, po bitwie wyświetlana jest ikona nieudanej misji.
- Na ekranie wyników bitwy brakuje wpisu o ukończeniu ostatniej misji w serii.
- Przy strzelaniu w ziemię z odległości przekraczającej 500 m efekt jest wyświetlany obok pojazdu, który oddał strzał.
- Po zamontowaniu wyposażenia Eksperymentalna optyka zasięg widzenia jest zaokrąglany w dół.
- Po naciśnięciu Nw wielkich bitwach nie są wyświetlane warunki misji osobistych.
- Przy użyciu komendy „Jadę na pozycję!” ze znacznikiem przed bitwą, związana z tym wiadomość nie pojawia się na czacie.
Poprawki i ulepszenia
- Naprawiono problem niedziałającego zabezpieczenia przed wielokrotnym kliknięciem na minimapie.
- Naprawiono problem przedłużającego się czasu przejścia do garażu po zastosowaniu elementów personalizacji na pojeździe.
- Poprawiono opis stabilizatora pionowego w okienku opisu w garażu.
- Naprawiono problem niewyświetlania załogi i misji dziennych przy niektórych rozdzielczościach ekranu.
- Naprawiono problem, polegający na niemożności rekrutacji nowego członka załogi do pojazdu, który otrzymano za ukończenie unitarki.
- Punkty postępu przepustki bitewnej nie są już dodawane za bitwy, które zaczęły się przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Na ekranie wyników bitwy gracze są teraz posortowani zgodnie z wyświetlaną nazwą z uwzględnieniem systemu anonimizującego (funkcjonalności, która ukrywa nazwy graczy w czasie bitwy).
- Misje osobiste z wymaganiem „umożliw sojusznikom zadanie X PW uszkodzeń pojazdom, które wykryjesz. Pozostań w tym czasie niewykryty…” nie będą się liczyć, jeśli pojazd gracza zostanie zniszczony.
- Naprawiono problem polegający na niewyświetlaniu nazw schematów kamuflaży w menu „Wygląd zewnętrzny”, jeśli jest dostępny schemat tylko jednej grupy.
- Naprawiono problem desynchronizacji wskaźników przeładowania przy ogłuszeniu podczas przeładowania.
Ź: Portal EU
Share
Macie w tej nowej aktualizacjj tzn. jak strzelam to nie odejmuje hp przeciwnikowi i widze tylko uszkodzenia mu zadane z boku ekranu
Poco umożliwia loczyc 1lvl z 10
To już jest do obrzygania wciąż te same mapy nic nowego monotonia , gra z klucza nich przywrócą mapy z bety , najważniejsze jest jak zarobić kasę ale jakieś nowe mapy to wielki problem
Gówniane mapy to największy problem tej gry, większy nawet od MM, powinni skasować Mińsk i Overlord i dać lepsze mapy w ich miejsce, nie nadające się do gry artyleria.
Żadnych nowych map nie będzie?
Kiedy mozna odbieracz czolgi-nagrody? zjebów pomidorów 100wn8 sie nie pytam
W czwartek od godziny 9
Ale tylko do 12 bo potem odpływa molo z wejherowa
kekw
Kiedy ma być ten buff do STA2?
Na chwile obecna sa to tylko plany a kiedy to wprowadza to nie wiadomo początkowo sa to tylko 4 pojazdy a dla nich jest to az tyle roboty przy tym takze w takim tepie to buffowanie tych pojazdow ktore tego buffa potrzebuja moze potrwac jeszcze dlugi dlugi czas..
Prędzej to pewnie znów wyjda jakies nowe op premki niz te stare premki doczekaja sie buffow..
A ja się zapytam o inne czołgi, kiedy zmienią te gówniane czołgi typu Panther. Nie wiem jak słaby gracz jeździ tym padłem, ale z pewnością łatwo nie jest. Sam przerabiam aktualnie Panther II i gdyby nie fakt że zachciało mi się E 50 to tych gniotów bym w życiu nie ruszył tylko przeskoczył ze schematów. Kompletnie bezużyteczny czołg bez jakiegokolwiek wpływu na bitwę 7 jak i 8 tier bez różnicy jakie ma działo i najlepsze ammorack pada po jakimkolwiek otrzymanym strzale niezależnie od kalibru