- Następny post Renesans: zasady i regulacje
- Poprzedni post Oferta specjalna: 4x PD za pierwsze zwycięstwa
-
Szybszy start z aktualizacją 1.27 – pobierz wcześniej!
22:02, 22 listopada 2024
-
Sklep premium / Twitch / World of Tanks
Oferty nie do przebicia na Czarny Piątek i misje na Dziękczynienie
21:57, 22 listopada 2024
-
e-sport / Twitch / World of Tanks
DROGA DO ZWYCIĘSTWA: NADESZŁY FINAŁY WCI 2024!
21:32, 22 listopada 2024
-
Wieści z SuperTestu / World of Warships
Nowe okręty – Zamknięte testy aktualizacji 14.0
20:29, 22 listopada 2024
-
Wyprzedaż elitarna – rzadkie okazje do odblokowania codziennie elitarnymi biletami
15:05, 8 listopada 2024
-
Czy powinniście korzystać z oferty wymiany drzewkowych czołgów?
16:43, 24 października 2024
-
Nurkowanie mówi:
Facebookowa Grupa Wot
Facebookowa Grupa WoWs
War Thunder na Facebooku
rykoszet.info
100 User(s) Online
Join Server
kiedy będą robili kopię serwerow testowych
kiedy odpalą serwery
czy jak się stworzyło konto w pażdzierniku 2020r to można grać na teście publicznym.
chyba tak
Wyłączyli serwery?
dziala
Serwery otwarte , można grać.
Serwer działa !!!!!
Poczekajcie , jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to 5 stycznia wystartuje pierwszy test publiczny. Nie ma co się spinać , trochę cierpliwości.
No tak ale może się okazać że Serwery padną w co wątpię ale no
Mnie tylko martwi to że wszyscy będą jak zawsze grali to X tierem , niższymi albo się nie da albo będzie długo losowało.
Na razie nie ma włączonych serwerów.
wiem
Bin4r na pewno będzie dzisiaj serwer testowy
może być tak że rykoszet info się pomiliło i nie będzie dzisiaj serwera testowego
Działa już?
chyba nie
czekaj sprawdze i dam znac
nie,nie działa
ccc wiesz o której będzie serwer
Nie wiem , ale jak się otworzy to napize w pierwszym komentarzu.
działa komuś już
Juz wiesz kiedy będzie serwer otworzony
Hej a czy bedzie jakis link do pobrania tego wot CT?
Uruchom Wargaming Game Center , u góry wybierz wszystkie gry i po prawej na górze : Zainstaluj grę na podstawie ID , kliknij w to i wpisz :
WOT.CT.PRODUCTION@https://wgus-wotct.wargaming.net
To jest od ccc
Właśnie pojawił się Update , dam znać po aktualizacji czy już można grać.
Już zainstalowałem ale nie ma włączonych serwerów.
jak bedzie juz mozna grac to napisz ok? będę wdzięczny
I co działa?
Jeszcze nie
Ok to napiszesz jak będzie działał?
Tak , pojawi się nowy komentarz na górze komentarzy.
Ok
O której będzie test publiczny.
wiadomo jest o której będzie aktualizacja i bedzie mozna grac?
Mam pytanie czy zeby grac w wota testowego trzeba pobiierac od nowa launcher? cz jak mam mam z wersji 1.11 to mi sie samo z aktualizuje
Samo się zaktualizuje
okej a wiadomo o której on będzie? bo jak narazie go nie ma
Serwer testowy startuje przeważnie w godzinach wieczornych. Około 18 powinno być info.
okej
halo
Chciałbym mieć pomarańczowe staty, przynajmniej spokój od arty.
o której będzie można grać na serwerze
Gdzie mozna pobrac serwer testowy bo na stronce wg nic nie ma?
Uruchom Wargaming Game Center , u góry wybierz wszystkie gry i po prawej na górze : Zainstaluj grę na podstawie ID , kliknij w to i wpisz :
WOT.CT.PRODUCTION@https://wgus-wotct.wargaming.net
Napisali ci co grają na złocie 😀Płaczecie jak dzieci na forach,że gra idzie w zła stronę.Ze bez konta premium się nic nie ugra,tak kupujecie dalej premkę
Chuck wpadł, niezniszczalne camo również i mam dylemat po co mi to i na co mi to i na jaki czołg kiedy mam wszystkie dobre załogi ah te dylematy xD
Będziesz miał na włoskie ciężkie, eventualnie czechosłowackie ciężkie
Dzisiaj będzie test publiczny o 20:00
Skąd taka informacja? Na wot express podali że dopiero jutro (5 styczeń), a oni prawie nigdy się nie mylą.
skąd info ???
Z tego samego instytutu co informacje o paczkach i innych planach na koniec roku nim WG jeszcze o tym kogokolwiek poinformowało, a które potem się „sprawdziły”. Z instytutu informacji znikąd 😉
xDDDD hah
„Object 907, T95/Chieftain, VK 72.01 , – Wiarygodne Źródło, jeszcze nigdy mnie nie zawiodło”
WG powinno wprowadzić zasadę że tiery od VIII do X można kupić posiadając wn8 na poziomie np. 1300. Dopóki gracz nie osiągnie takiego wn8 nie będzie grał tymi tierami i wtedy skończyło by się narzekanie na MM, RNG i boty oraz bitwy 1:15.
Nie zrobią tego bo wn8 nie jest ich parametrem oceniania osiągnięć gracza w grze. W sumie prawie przytoczyłem słowa jednego z typków co czasem wpadają do cceków i gadają o nowościach, ale nie mogąc o nich gadać.
Słabi gracze nie mają prawa grać na X? Jak chcesz wysoki poziom graczy to masz bitwy klanowe. Znajdź odpowiedni klan i problem z głowy.
Jeżeli ktoś ma X tier nie powinien być słabym graczem, a skoro jest, to nie ogarnia tej gry i tylko psuje rozgrywkę innym. Stąd właśnie zepsuty MM, RNG i bitwy 1:15 na który ci właśnie słabi gracze płaczą.
Dokładnie tak, czołgi drzewkowe powinny być dostępne dla wszystkich. Natomiast ich grindowanie powinno wymagać więcej czasu. Schematy w moim przekonaniu się nie sprawdziły. Pzdr
Sprawdź statystyki serwera, słabych graczy poniżej 1300 WN8 jest ponad 70%. Pomyślałeś o tym? Słabszych graczy zawsze jest więcej i to jest typowe dla mmo. Mnie też irytują nooby, ale tego nie zmienimy. To by spowodowało całkowite rozjechanie mm i wydłużyło kolejki. Problem jest ich rozłożenie w drużynach. Powinno być po równo na danych tierach, a nie w jednej drużynie jest noob na topie, a w drugiej zielony gracz.
Każdy kolejny warunek dla MM komplikuje jego działanie. Zresztą zgodziłem się wcześniej z Tobą, więc polemika jest jakby utrudniona.
Moja jedyna prośbą do MM na już to 1 arta na stronę. Z całą resztą jestem w stanie wytrzymać.
ja mam 730 wn8 głównie przez to że zacząłem grać w wieku 9 lat i nie ogarniałem wota, zagrałem około 3000 bitew w których robiłem nic, a w 2020 się ogarnąłem i mam teraz ponad 8 X tierów na których mam około 1300 wn8, a całkowicie mam tylko 730 wn8. i co mam mieć zakaz grania i wbijania nowych dych?
tak
A co, jesli Wargaming wprowadza swoje boty do gry? Jak niby one mają zdobyć cokolwiek powyzej 1000 wn8?
A co powiesz na to. Ja mam 1150 wn8, kiedyś grałem bardzo słabo. Ale ostatnie 1000 bitew i wogule dłuższy czas mam stary niebieskie, też nie mam prawa grać na X tierach?
Problemem nie są słabi gracze na czołgach tylko boty na artach, które „focusują dobrych graczy”. Gdy chłop uweźmie się na mnie to po bitwie sprawdzam i przeważnie mają oni 45-48% co sam łamię na kolanie bez straty hp. Jeden z drugim challenge mi daje ile zdołam nastrzelać przy perm stunie.
Moim zdaniem HTki mają teraz najtrudniejsze życie na polach bitew. Focus od arty, spot od szarżujących kołowców na dojeździe, 1 vs 1 z op czołgami z nagród na X tierze. Często spotykane są bitwy gdzie nawet dobrzy gracze robią max 1-2 strzały na bitwę i giną na dojeździe lub dostają lanie od czołgów pokroju Ebola czu Chieftain. Teraz najważniejszą cechą decydującą o przydatności w bitwie jest mobilność i dpm. Stąd mimo, ze mam w garażu Chieftaina, Obj 260, Obj 277 czy 60TP, które jeszcze do niedawna były moimi ulubionymi czołgami to obecnie częściej gram STB-1, Leopardem, Obj 140, Obj 907 czy EBR. O wiele mniej irytacji, nerwów i większy fun oraz lepsze wyniki.
Po kilkudziesięciu bitwach na Bisonte wątpię żeby włoskie HT miały to odmienić. Zapowiadały się dobrze, ale po serii nerfów przed wprowadzeniem nie jestem tego taki pewien. Może X będzie użyteczna bo reszta to raczej do szybkiego przejścia…
Od jakiegoś czasu marzy mi się „Przeładowanie 2.0” – żeby czołgi dostawały negatywną korektę do czasu doładowania zależną od prędkości i lekkości czołgu.
Realistycznie – jeżeli jedziesz nawet 30-40 kmph ciężkim czołgiem, to jest stabilnie. Jak zap** 70 kmph leciutkim EBR, to wszystko Ci lata, stąd albo reload trwa 5x dłużej, albo grasz na „wyjeżdżam, strzelam, chowam się, szybki reload i again”.
To by mogło przywrócić trochę funu grą HT, które proporcjonalnie najmniej byłby dotknięte taką zmianą.
Kolego włoska drzewkowa dyszką będzie taka sobie ale …
Nowa włoska dycha za kampanię – Carro Di Combatimiento będzie jak najbardziej dobrym czołgiem .
A to tylko potwierdza że WG świadomie tworzy dwie kategorie maszyn :
1. Zwykłe drzewkowa , czasem lepsze a czasem słabsze a jeszcze innym razem totalny szrot .
2 . OP nagrody za Kampanie , misje osobiste a także czołgi premium które są dostępne w sklepie premium i w zdecydowanej większości przewyższają zwykłe maszyny z drzewka .
Tak nam WG dba o balans …
Ale ty wiesz, że czołg za kampanię to med?
To teraz sprobój przycignac ludzi na kampanie dając im tylko np. 121B i M60 …. życze powdzenia.
Mogli by zachecic jakos inaczej niz dajac op czolgi…
Nie powiedziałbym, że czołgi są OP. RNG w sposób „świadomy” manipuluje wszystkim. Włączając w to czołgi premium. Na papierze rakieta, na polu bity +/– 25%.
Dojazd wolnym hewikiem na przepychacz na Lodowcu pozdro dla kumatych
Zgadzam się, jadę sobie dziś na przepych conqerorem na mapie lodowiec, przejeżdżam zagłębieniem aby mnie nie spot Eli i co 3 sekundy i 2000hp do kosza
Moja opinia jest dokładnie taka sama. Ciężkimi nie da się grać! Na takich mapkach jak Lodowiec, Linia Manhaimera itp. dojeżdżając do walki masz już pół hp, resztę stracisz pod strzałem art. Gra naprawdę idzie cały czas w złą stronę, a WG nic z tym nie robi.
Jeszcze jak grasz szybkim HT jak Obj 277 czy Obj 260 to masz szansę, ale super ciężkie jak E100, Maus, Type 5 odstają drastycznie… Tak jak mówisz, nawet na Malinówce podjeżdżając pod hill i dostając spota spada Ci połowa HP, a na górze czeka na Ciebie Chieftain…
Moim zdaniem HT to powinny być kluczowe maszyny w bitwie biorące ciężar gry na siebie, a wychodzi na to, że kluczowe są medy, kołowce i artyleria, a HT są głównie dostarczycielem hp… Na mapach otwartych i półotwartych ciężkie nie mają życia. TD po wyeliminowaniu pasywnego spota przez kołowce też mają coraz mniejsze znaczenie. Kto bierze TD na kampanię? Jeszcze E3 czy Obj 268 ver4 jako rush tanki dają radę, ale reszta ma ciężkie życie…
Lek jest na to prosty:
1) Artyleria ograniczona do 1 na team lub zmiana mechaniki grania tym pojazdem. Na ten moment jest to zbyt banalnie proste w porównaniu z innymi klasami, a ma możliwość robienia topowego dmg. Dlaczego najciekawsze bitwy na YT to te gdzie nie ma arty? Jeżeli WG chce zostać przy 3 artach na bitwę to niech zmienią mechanikę w taki sposób, żeby granie tym pojazdem było tak samo wymagające jak innymi, a nie bezkarne klikanie z nieba… Celowanie jak z satelity. Co to za pomysł? Na dodatek mają podgląd całej mapy i mogę obserwować gdzie się łamią płotki czy drzewa. Mają swoje drony czy jak? Artyleria powinna mieć zasięg widzenia jak reszta maszyn i ograniczony zasięg pocisków. Niektórzy nawet nie reagują na to co się dzieje na mini mapie, jakby nie mieli klawiatury żeby się przestawić.
2) Rozróżnienie przez MM kołowców od lightów, ciężkich i super ciężkich oraz czołgów z nagród i za misje. Jest już tego tyle, że nie sądzę żeby miało się drastycznie przełożyć na czas wylosowania do bitwy. Chyba każdy wolałby poczekać nawet 30 sekund, ale dostać w zamian wyrównaną i ciekawą bitwę, a nie wylew w 3 min i rozjazd przez 3xEBR…
3) Zmiana niektórych map, które powodują że mimo tego, iż chcemy grać zgodnie z ogólnym założeniem dotyczącym przeznaczenia czołgu to jesteśmy za to karani. Lodowiec i ostrzał z środka mapy przez medy i lighty, które mają HT bokiem… Powinno być to zblokowane lub mocno utrudnione przez ukształtowanie terenu. Tracimy często pół HP bo chcemy jechać na przepychać zgodnie z przeznaczeniem pojazdu… Karani powinni być gracze, którzy np zostają ht na bazie i bawią się w snajpienie. Takie miejscówki powinny być łatwo ostrzeliwane. Same mapy uczą żeby nie grać tak jak się powinno tylko najlepiej campić blisko bazy w bezpiecznym miejscu od arty i czekać aż przeciwnicy zaczną się wylewać. Ostrzał na HT przez czołgi wsparcia powinien być możliwy dopiero w momencie aż jedna strona przepchnie lub druga flanka padnie i przepychacz jest w ogniu krzyżowym. Teraz HT nie mogą skupić się na walce ze sobą bo dostają ostrzał w tył lub w bok z takich miejscówek jak lotniskowiec na lodowcu… Kołowce wjeżdżają tam szybciej niż HT zdążą dojechać na swoje pozycje… Taka miejscówka powinna być nagrodą za wygranie drugiej flanki, a nie „kto pierwszy ten lepszy”…
Problem leży w tym, że WG w pierwszej kolejności chce zarabiać hajs, a potem zadowalać graczy. Często jedno z drugim nie idzie w parze. Gracz ma być zirytowany i przeświadczony, że bez gold ammo (szczególnie na X) nie jest w stanie ugrać dobrego wyniku. Racje, dyrektywy, gold i ammo i na każdej bitwie najlepiej jakbyś był 100k na minusie. Wtedy albo musisz wydawać realną kasę na golda lub kupować czołgi premium i próbować „odrabiać” straty z bitew na X. Stąd pomysł żeby tylko najlepszym dać OP czołgi. Mają oni karać resztę graczy i zmuszać do grania na goldzie.
Człowieku w WG pracują ludzie ograniczeniu umysłowo więc nie nalezy się spodziewać nic dobrego!
jeszcze bym dodał do tego że większość topowych klanów i graczy gra z niedozwolonymi modami, czitami jak zwał tak zwał, co dokładnie uwidoczni się na Mapie Globalnej! WG o tym wie i nic z tym nie robi bo po postu dostaje za to pieniądze! Zwykły gracz myśli że jak dostaje lanie to jego wina że nie potrafi grać, wiec wydaje pieniądze na golda czołgi premium myśląc że to mu pomoże, nic bardziej mylnego, więc Wy którzy zaczynanie grać w tą grę zastanówcie się 2 razy czy warto być dymanym
Jeżeli chodzi o CW to bez pełnego składu Chieftainów, Eboli, Obj 260 itd to nie jesteś w stanie nic ugrać. Nawet jak jesteś mistrzem WOT… teraz po wyrzuceniu Chieftaina z puli nagród ta dysproporcja się jeszcze bardziej uwidoczni.
Jeżeli chodzi o mody i cheaty to się nie wypowiem bo nikogo za rękę nie złapałem. Tundra i „drzewka” to raczej standard… ale czy są to mody przesądzające o losach bitew? Doświadczony gracz zna położenie modułów najpopularniejszych maszyn na pamięć więc tutaj też cheat pokazujący moduły jest raczej mało popularny. Te top, top klany jak Invil czy Fame są na takim „świeczniku”, ze raczej nie mogą sobie na to pozwolić.
Ja osobiście wolę grać bez tundry bo przeważnie gram czołgami z dobrym camo i muszę widzieć gdzie się chować i unikać spota. Cheat na „auto aim” to chyba nie na najwyższym poziomie… Chyba, że są jakieś nowe cheaty, o których nawet nie wiem… Cheaterzy, oszuści, ustawki itd. zawsze były i będą. Nie boli mnie to na tyle co źle zbalansowany MM, który nie odpowiada najnowszym realiom gry.
W pełni się zgdzam!!! Sam korzystam z moda fame.exe xdddd Tak na poważnie niby skąd tak uważasz? Byłeś w takim klanie? Przypuszczam że nie, skoro tak mówisz. A ja byłem w klanie top3, za cheaty był izi kick z klanu. Powiedziałbym że słabe i średnie klanu, zeby dorównać lepszym od siebie pomagają sobie
Jeszcze ograniczenie RNG do max 10%. Ostatnio nie byłem w stanie skończyć Skorpiona mającego 598hp na 3 pestki grając Progetto VIII… przecież to nie ma sensu. Odliczając 20% RNG, patologiczny dobór drużyn przez MM, ping serwera, ciągłe błędy w grze (znikające pociski, dołujące pociski, „pancerne” tekstury) to tak naprawdę w max w 30% gracz ma wpływ na swój wynik i końcowy rezultat. Dlatego wszyscy mają WR zbliżony do 50%. Załóżmy, że mamy niebieskiego gracza z WR 52% i pomarańczowego Osiołka matołka z WR 49%. Obaj mają powiedzmy po 7k bitew. Oznacza to, że ten „dużo lepszy” gracz wygrał zaledwie 200 bitew więcej… 3 klasy lepszy gracz powinien mieć przecież wpływ na zwycięstwo w większej ilości bitew… Jednak MM pilnuje żeby Osiołki Matołki nie przegrywały zbyt często i nie odeszły od gry. Stąd mamy WR u wszystkich na poziomie 48-52% bez skrajnych wyników wybitnych graczy i zwierząt, które maja mniej niż 48%.
problemem nie jest to co wymieniłeś tylko przede wszystkim amunicja premium która jest dostepna dla wszystkich i tera jak tylko uda ci się coś odbić czołgiem ciężkim od razu wszyscy zmieniają na tzw. amunicje goldową i tyle masz z grania ht
Nie zgadzam się z opinią, że Gold to samo zło bo taki Chieftain jak gra na wieże to potrafi odbić Jagodę na goldzie. Podobnie dobrze ustawiona Ebola. Co wtedy?
Mnie Gold amunicja tak nie irytuje bo jej używanie nie umożliwia strzelania na ślepo gdzie popadnie. Bardziej irytuje działanie amunicji HE… Dlatego zbliża się jej nerf.
Znowu zgoda, teraz rządzi mobilność i w dobie powszechnego golda dpm. Golda zresztą będzie coraz więcej. Właściwie stał się podstawową amunicją dla części graczy. WG zapowiadało zmiany w mechanice pocisków. Pomysł odłożony na nie wiadomo kiedy. Założę się, że nie będzie kontynuowany. Pzdr
Moim zdanie nerf goldowej amunicji będzie wymagał buffa dla wielu pojazdów. Wtedy OP czołgi będą jeszcze bardziej OP, bez Golda i po nerfie amunicji HE (juz zapowiedziany) to taka Ebola będzie jeszcze bardziej gnieść rywali, a czołgi z niska penetracja na AP będą niegrywalne… Jesteś 60tp i masz solo z Ebola, co robisz? Teraz przy dobrym ustawieniu i używaniu HE lub Gold ammo jesteś w stanie jako tako nawiązać walkę i nawet zmusić Ebole do odwrotu. Po zmianach ammo 60tp będzie zaorane, a granie Ebola będzie polegało na sklejaniu się z innymi czołgami i ich rozjazd.
Również zgoda. Ta gra wymaga zmiany wielu elementów. Nie twierdzę, że zmiana amunicji jest lekiem na wszystko. Zmiana ammo wymaga oczywiście rebalansu pojazdów. Obawiam się,że WG ma swiadomość złożoności problemu i pozostawi samą mechanikę bez zmian. Na zmiany dot. Artylerii, o których mówiłeś wcześniej też bym nie liczył. Generalnie zakładam, iż WG już dawno straciło wizję z jaką tworzyło grę i pozostaje jej dryfowanie poprzez proste dodawanie nowych projektów czołgów bądź usuwanie (vide czif). Paradoksalnie, z każdym dodanym czołgiem jakiekolwiek zmiany w mechanice gry będą coraz mniej prawdopodobne. Pozostaje z tym zaakceptować lub zmienić gierkę. Miło, że skończyłeś z wcześniejszym trolowanie. Tym bardziej pozdrawiam.
Nie wiem o co Ci chodzi. Moim zdaniem e100 gra się genialnie. Po kilku bitwach z dnia 4.8k dmg. W ciągu tego miesiąca nie spadłem poniżej 4k dmg. Największym problemem jest mobilność, z trolla musiałem przenieść się na słomkę, bo trady dobre, ale przy krótkich bitwach dpm musi się zgadzać. Fajne to jest że nie musisz pocić się żeby grać na pixele jak np na stbku czy chiffie tylko wyjeżdżasz i jeeeb, nikt nie zwraca na Ciebie uwagi bo myślą że bot na e100. Mówi ci to gracz z recentem 3,6k wn8
Oby byly grywalne
Super schematy już czekają 👍😉
bo inaczej nie jesteś wstanie zrobić tego czołgu… a potem wyjeżdża taki z załogą 2 perki robi 2 strzały bez przebicia dla teamu nie pomoże i do garażu… sam nie pogra innym nie da… Szkoda że nie ma już tych czasów gdzie się naprawdę wbijało te dychy i trzeba było coś umieć…
Przecież załogę też można poprawić dzięki książeczkom. Poza tym załoga szkoli się w bisonte (wiem, nie wszyscy mają).
ot typowy JANUSZ…
Mam fioletowe staty bocie i nie potrzebuje grać nic znacząca 8 czy 9.a jak masz ból 4liter to jest coś takiego jak wazylina odrazu po zrobi ci się lżej
Jak ktos musi pisac ze ma fioletowe staty, zamiast cos merytorycznie znaczy to tyle ze jestes sabotazysta w bitwie.
Jak masz fiolet staty to podaj nick cwaniaku 😎
nie wiem skąd te minusy skoro prawde piszesz. Widać pomidorów boli to że nie mogą grać na dychach
A free exp też masz już odłożony ? Bo bez zbadania modułu łączącego do przodu nie pojdziesz
Mam około 1mln
Do samo xd, Schematy czekają – wolny exp także. Książki załogi też odłożone. Nic tylko czekać
Hej, do kiedy można wykorzystać upusty od Chucka ?
chyba do 11 (nie jestem pewien) może do później czy coś, włoskie pojazdy wejdą na pewno po 25 stycznia
A komu to potrzebne? A na co to komu? Lepiej niech naprawią MM. No właśnie.
Z naprawiania MM nie ma dengów!
Aktualnych graczy maja w pompie. Po co naprawiać jak kasa wpada na konto.
ja nie mogę pod każdym postem ktoś taki się znajdzie kto tylko narzeka na MM. według mnie powinni zrobić wybór pomiędzy całkowicie losowymi bitwami a takimi gdzie jest tyle samo osób o podobnych statach. np. 3czerwonych 5żółtych 2czarnych 5zielonych w każdej drużynie. co myślicie 😀?
że masz pewną pracę w WG – składaj podanie
W WOT nie ma czegoś takiego jak „całkowicie losowe” bitwy. Jakby tak było to by nie było tak jak jest teraz, że praktycznie wszyscy mają WR na poziomie 49-51%, przypadek? Gram w inne gry online gdzie MM działa w sposób bardziej racjonalny i możliwym jest, że bardzo dobrzy gracze wyciągają 70-75% WR. Widziałeś kogoś w WOT z takim WR?
Po drugie jak możemy mówić o „całkowitej losowości” jak z definicji masz ograniczenia tierowe i klas pojazdów. Dobrze działający MM w grze to taki, który pozwala umiejętnością graczy mieć decydujący wpływ na bitwę przez dobór wyrównanych składów. W WOT niestety jest tak, że po samym doborze maszyn i plutonów jestem w stanie przed bitwą stwierdzić z dużą skutecznością kto wygra bitwę.
Jest taka ilość maszyn i graczy (na bitwę nie czekasz dłużej jak kilka sekund), że w celu usprawnienia MM mogliby wprowadzić tzw. „podklasy pojazdów”. Ciężkie – Super Ciężkie, Lighty – Kołowce. Przecież takie E100, Maus czy Type 5 to nadal „worki z hp” dla reszty maszyn, a EBR praktycznie w każdym aspekcie zjada T100lt. Mały zabieg, a już by poprawił dobór drużyn.
49-51? Nie rzadko widze 42-58. Poza tym czy w tym twoich innych grach online, rozgrywki sa 15 vs 15? Bo jezeli mowisz o 5vs5 to cale twoje zdanie nie ma sensu
Przeciez sa wprowadzone podklasy na superciezkie etc. Jezusie nie graj w te gre jezeli nie wiesz co piszesz..
Takie wr mozna miec w grach 3vs3 lub 5v5 bo im mniej osób w druzynie tym TY masz większy wplyw na wynik. Analogiczne im więcej graczy w bitwie tym twoj wplyw sie zmniejsza dlatego czasami możemy zagrac epicka bitwe a i tak przegrac bo pozostałe 14 osób zagra piach i samemu nie wyciagniesz
Wiesz pustaku że większość graczy ma wr na poziomie 46 procent a nie 50? Po za tym są gracze co mają po 50k bitew i 65 %wr więc przestań siać propagandę
To że ty masz wr na poziomia 50% nie znaczy że jest zły, marudzisz tak jak wszyscy inny którym to przeszkadza a wystarczy aby boty jak ty nauczyly się grać, ja expiąc czołgi mam wr na poziomie 60-70%
Masz, krzywe nogi jak srasz…
I tu jest właśnie problem – staty staty stay…czy myślisz że kolega co ma 30 tyś bitew i jest czerwony i ten co 100 i też czerwony to to samo ???? ( mówię o graczach co zaczynają a nie o graczach co sobie konto nowe robią dla rekruta czy tam dla kolorku)
To wiadomość aby się nauczyli lepiej grać w tą gre a nie takie boty po 30k bitew grają heavykiem jak artą, tacy ludzie używają bota aby se poprostu czolgi wbijac a wszyscy powinni dostac ip bana
Tak, to jest to samo 🙂 Nadal nie potrafi grać i męczy się w tej grze.
No nie to samo, ten po 100 bitwach jest słaby bo nie zna mechaniki gry, a ten po 30k… w sumie sam nie wiem, w każdym razie nawet pod pomidory nie nadaje się, bo ziemię zanieczyści.
W bitwie WN się nie liczy tylko WR i tak wychodzi, że albo wygrywasz bitwę albo nie chyba że grasz pluton tu masz większą szanse na przebieg bitwy.
Żaden poprawiony mm nic nie da jeśli w bitwie np. taki Lowe na topce jedzie na kampę albo wywala się w 1 min bitwy. Albo jak jedyny light w Twojej drużynie na Malinówce ginie jako pierwszy, bo nie ma pojęcia jak spotować mimo że gra na 8 tierze już. Większą winą WG jest to, że małpy przez schematy mogą w maks kilka dni 10 tier zdobyć. O premkach 8 tieru nie wspomnę. A kierowcy Lowe to po prostu cyrk i paraolimpiada…
Tacy ludzie bana powinni dostac za sabotowanie bitew porownaj sobie jak na EU sie konczą bitwy(15:0)(15:3) itd a na RU czy innych normalnie sie gra długie bitwy i wyrównane
Niestety założyłem konto na EU nie na Ru a przeniesc sie nie da…