Wersja 1.11: 🇨🇳 122 TM – zmiana parametrów technicznych, cz. 2
Zmiana w charakterystyce chińskiego 122 TM.
Tier: MT-8, Chiny, premium
Wytrzymałość: 1 400
Moc silnika: 580 KM
Waga: 37,50 t
Maksymalne obciążenie: 39,0 t
Moc na tonę: 15,47 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 50 / – 15 km / h
Prędkość obrotu: 41,72 °/s
Prędkość obrotu wieży: 31,29 °/s
Opór gruntu: 1,3 / 1,5 / 2,5
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg sygnału: 782 m
Pancerz kadłuba: 135 / 80 / 50 120 / 80 / 50
Pancerz wieży: 280 / 140 / 70
Działo: 120 mm TG
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 233 / 299 / 62
Szybkostrzelność: 3,58
Średnie uszkodzenia na minutę: 1 430
Czas przeładowania: 16,78 s
Rozrzut na 100 m: 0,32
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +15 °
Liczba pocisków: 30 szt.
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Prędkość wylotowa pocisków:
- APCR: 1 368 m / s
- HEAT: 907 m/s
- HE: 722 m / s
Rozrzut Celownika:
- po wystrzale działa: 2,877;
- w trakcie obrotu wieży: 0,15;
- w trakcie ruchu pojazdu: 0,20;
- w trakcie obrotu pojazdu: 0,20;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 4,69;
- przy maksymalnej prędkości pojazdu: 10,0;
- przy maksymalnej prędkości obrotu pojazdu: 8,34.
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 15,9 / 3,02 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 11,91 / 2,26 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Dramat po update nie pokazuje mi załogi ;s
Ij paczki chyba nie sprzedały się jak trzeba więc w styczniu maraton na chinola …
Lisu ładuję 7 sekund z hakiem za 320 dmg. Tutaj ładujemy dwukrotnie dłużej za 40 dmg więcej. W ciągu 15 sekund Lis odda dwa strzały = 640 dmg. Nijak mi się ten pojazd nie kalkuluję.
Niewiem oco wam chodzi to jest taki med jak T-34-3 ino że tego żuca na 10 (gra tak się nim tak samo)
Jak patrzę na te statystyki to niepokoi mnie kilka rzeczy
Nie, 370 to nie „dobry wynik”. Ale nie jest on ślepy. Ślepy jest 703 II z 350 m.
Co wy ludzie macie z tymi garnkami? To teraz każdy pojazd ma mieć twardą wieżę z tycimi garnuszkami jak Chifjetn czy Kranvagn? I jak wam się gra przeciwko nimi gdy są ustawieni hulldown? Fajnie?
Jest to standardowej wielkości właz dowódcy, który być powinien. Nie jest to guz na wieży jak u Rene czy zielonego pattona, który cholernie utrudnia grę ale standardowy weakspot, który uniemożliwia daną maszyną, gdy ta dobrze się ustawi, zatrzymania natarcia 4 innych maszyn. Jeśli szukasz właśnie tego – poluj na chiftejna, nie na premki VIII.
Dalej w temacie garnków, jeśli model na tanks gg jest prawidłowy, mają one 160-180 mm. To nie mało. Do tego mamy skątowaną, twardą dolną płytę – 125 mm i pancerz warstwowy na bokach.
Obawiam się, że na śdrednim dystansie ten czołg może być za mocny… Grając przeciwko niemu ósemkami, nie wspominając o 7 i 6.
Na koniec wisienka na twoim komentarzu – „penetracja to tylko 233”. Żaden inny med na VIII nie ma tyle, a i mało który ht. Więc zapytam, ty tak na serio?
jak tobie nie wystarcza 233 penetracji na podstawie to odinstaluj grę 🙂
pan to chyba myli tiery, bo na VIII 223mm peny to kosmos
Kolejny szrot, drugi object 274a
I dwa garnki do bigosu
Jak dla mnie spoko. Fajnie w nie będzie się strzelało:)
Dziwna maszyna, bardzo dziwna… Wszystkie parametry są po prostu OP. Pancerz, alfa, penetracja, celność, dobra mobilność… Wszystkie poza dpm. To jedyne co go ciągnie w dół. Pytanie czy wystarczająco? Wygląda to na meda pokroju stg, snajpiacego z tyłu. Chociaż z takim pancerze z odległości może być trudno go wyciągnąć. Dziwna maszyna…
Nie zapominaj o średniej mobilności i co najważniejsze – dwóch wielkich garnkach na wieży. Niestety wg nie dba o komfort graczy, grający Chińczykiem nie będzie mógł wygodnie pograć na wieżę, a jego przeciwnicy nie mają gwarancji penetracji kadłuba, jeśli Chińczyk popełni błąd i takowy odsłoni.
Niedługo medy VIII premium będą miały więcej penetracji na podstawie niż IX tiery 😀 Co to za mutant? Ni to med, ni to HT.
Myślę, że to może być krok w stronę ujednolicenia 2 klas – HT i MT w określenie jako „Podstawowe”. Granice zacierają coraz bardziej. Może to tylko moja nietrafna teoria, ale innego wytłumaczenia nie mam.
kiedyś z takich wybryków natury było E50, E50 M i T-10 dzisiaj staje się to już normą 😛
Ciężkie czołgi, wielkie i wolne powoli odstają do lamusa.
Kiedyś to było 🙂
To ja już wole moim burasem walnąć w 2sec 2x po 360 i ładować niecałe 20 sec, dla mnie czołg słaby.
A ja jak widzę burasqe specjalnie ląduje w nie z he jest fun oj jest
We mnie jakoś rzadko, ale ja nie gram tak, żeby pozwolić się wystawiać na ostrzał jak baran.
I cyk 30 mm efektywnego pancerza mniej.
Moim zdaniem to czołg na zamknięcie kalendarza, wyłącznie za gotówkę
Też wydaje mi się to prawdopodobne
Moim zdaniem palisz frana.
Ogólnie gracze 2k Wn8 + beda robić na tym niesamowicie dobre wyniki
Powiedział bym że nowy obj będzie zapinany w dupcie
Tak z tym dpemem to nawet defender na solo go zje buhaha w 2 min bitwach snajpiac zrobisz 3 strzały wiec o czym ty piszesz wogole?
czy ja wiem? czołg ma podobne wady do obj imo, będzie powolny, wolniejsze od 274a ale za to lepsze działo jeśli chodzi o celność i skupianie, Pytanie czy pancerz wieży będzie jednym wielkim weakspotem jak z 274a(tam strzały wchodzące w jarzmo to porażka) plus reload nie jest zbyt dobry w porównaniu z 274a. Prawda jest taka że gracze 2kwn8+ wszystkim zagrają w miarę dobrze więc dasz im cdc z odpowiednim wyposażeniem i będą dobrze nim grać 😛
Gdyby tak było to byś czasem cdc widział a tu ni ma. Zobaczymy czas zweryfikuje
o kurrr jaki reload za 400 dmg ? obj 274 w tym czasie strzeli dwa razy
Fajny dpm można by zejść do równego 1000 – przecież on bazuje na pancerzu, pociski 30 po co – 5 wystarczy a po wystrzeleniu należy spotować w ruskich tego nie brakuje, pancerz kadłuba w ciężkim po co -zrobić 30. Wtedy może się ktoś przebudzi że pewne rzeczy w swojej klasie są konieczne.
Zaczyna mi się kreować obraz WG próbującego przedłużać bitwy wprowadzając pojazdy z niskimi obrażeniami na minutę.
Ostatnie kilka czołgów to potwierdza, ale z drugiej strony jest tyle premek z 2000+ obrażeniami na minutę, więc te pierwsze może po prostu będą grane dla zabawy a pod zarabianie ludzie i tak wybiorą coś lepszego
dokladnie to samo pomyslalem jak zobaczylem wprowadzony obj274a i bisonte, dpm 1500, celowniki na pol ekranu, tak jakby WG sie staralo zmniejszyc zadawane obrazenia i celnosc strzalow aby wydluzyc bitwy. Moim zdaniem zmniejszenie obrazen powinno byc we wszystkich czolgach, celownik powinien byc za to mniejszy bo jest to naprawde frustrujace ze celujesz skupiasz i nie trafiasz
Moze jutro za hajs. Nerfy dzien przed znajome zjawisko
Dokładnie, tak samo było chociażby z tą 4 niszczycielem Niemieckim
Dwulufka będzie teraz dostępna tak często jak defender pewno zauwazyli ze ludzie bardzo ja by chcieli ale do końca nie wiadomo zobaczymy
Takze szykowac kase bo nowka maszyna wychodzi z produkcji:)
Ta jest słaba, ostatnio czeste zjawisko reload pol godziny i celownik na caly ekran
Celność da radę zbic do 0.30
Więc gdzie ten celownik na całą mapę ?
Przeładowanie tutaj trochę za długo gdyby bazowo ładował ok 15 z czego dało by radę zejść do 13 też było by spoko
Niby tak ale nie do końca bo ma spory rozrzut celownika, tak jest np w przypadku CDC niby na papierze fajna celność i czas skupiania ale przez jego ogromne rozrzuty ma faktycznie celownik na pół ekranu 😀
Jeszcze zbyt OP. Wydłużyć RLD