Zamknięte testy 14.2 – Nowe okręty
przez KrzysieQQ ·
Nowy patch, nowe okręty – przejdźmy od razu do tego, jakie nowe jednostki zostaną dodane do klienta do testów w aktualizacji 14.2!
Sowiecki niszczyciel Provorny, poziom VIII
Były niemiecki niszczyciel Z-33, typu 1936A(Mob), przekazany ZSRR pod koniec 1945 roku jako część reparacji wojennych. Przemianowany na „Provorny”, okręt służył na Bałtyku do połowy lat 50-tych XX wieku.
Na podstawie historycznego kadłuba Z-33, Provorny przywraca starą ciężką artylerię w postaci pięciu dział kal. 150 mm. Choć nie ma najwyższego współczynnika zadawanych obrażeń na minutę, Provorny może pochwalić się dobrą balistyką i skutecznie zadawać obrażenia dzięki potężnym pociskom AP oraz penetracji pocisków HE aż 30 mm. Dodatkowo, posiada solidny cios alfa dzięki wysokim obrażeniom zarówno pocisków AP, jak i HE. Jako wsparcie, jej osiem wyrzutni torpedowych wystrzeliwuje torpedy o charakterystykach podobnych do torped Delny; stanowi to przyzwoite połączenie zasięgu, prędkości i obrażeń. W zakresie przeżywalności, 25 mm opancerzenia kadłuba Provornego zapewnia ochronę przed pociskami HE o małym kalibrze, a dostęp do Grupy Naprawczej oraz Doładowania Silnika umożliwia jej grę na otwartych wodach. Niemniej jednak, brak Generatora Dymu i słaba maskowanie stanowią wadę, szczególnie przeciwko wrogim niszczycielom.
W bitwie Provorny najlepiej sprawdza się jako jednostka zadająca obrażenia, wykorzystując dobrą kombinację artylerii i torped do zagrażania wszelkim typom wrogich jednostek na średnie i długie odległości. Na wczesnym etapie gry wspieraj przyjazne niszczyciele, pozostając blisko za nimi i karz wrogie niszczyciele próbujące wyzwać cię na pojedynek. W późniejszych etapach szukaj wrogich jednostek, które posunęły się za daleko, i pomóż swojej drużynie je zniszczyć. Uważaj na dobór starć – mimo że Grupa Naprawcza może pomóc ci przetrwać pod ogniem, brak Wytwornicy Dymu oznacza, że będziesz musiał podjąć walkę, gdy ją rozpoczniesz.
Sowiecki niszczyciel Provorny, Tier VIII
Punkty wytrzymałości – 19600. Pancerz – 19 mm.
Główna bateria – 3×1 150 mm.
Zasięg ognia – 11,6 km.
Maksymalne obrażenia pocisku HE – 2150.
Penetracja pancerza pocisku HE – 30 mm.
Szansa na podpalenie – 12,0%.
Prędkość pocisku HE – 835 m/s.
Maksymalne obrażenia pocisku AP – 3700.
Prędkość pocisku AP – 835 m/s.
Czas przeładowania – 4,8 s.
Czas obrotu o 180 stopni – 22,5 s.
Maksymalny rozrzut – 102 m.
Sigma – 2,00.
Bomby głębinowe:
Maksymalne obrażenia – 2400.
Liczba ładunków – 2.
Liczba bomb w ładunku – 12.
Czas przeładowania – 40,0 s.
Wyrzutnie torped – 2×4 533 mm.
Maksymalne obrażenia – 15100.
Zasięg – 10,0 km.
Prędkość – 60 węzłów.
Czas przeładowania – 130 s.
Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7,2 s.
Wykrywalność torped – 1,2 km.
Obrona AA: 6×2 37,0 mm., 2×1 37,0 mm.
Obrona AA średniego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 158, prawdopodobieństwo trafienia – 100%, strefa działania – 3,5 km;
Maksymalna prędkość – 36,0 węzła.
Promień skrętu – 670 m.
Czas przestawiania steru – 5,1 s.
Wykrywalność na powierzchni – 7,9 km.
Wykrywalność w powietrzu – 4,0 km.
Wykrywalność po wystrzale głównych dział w dymie – 3,5 km.
Materiały eksploatacyjne:
1 slot – Grupa Ratunkowo-Naprawcza (czas działania 5 s; czas przeładowania 40 s; ilość użyć nielimitowana)
2 slot – Wyspecjalizowane Grupy Naprawcze (czas działania 20 s; HP na sekundę 196,0; czas przeładowania 80 s; ładunki 3)
3 slot – Doładowanie Silnika (czas działania 120 s; prędkość maksymalna +8%; czas przeładowania 120 s; ładunki 3)
Wszystkie statystyki są podane bez modyfikatorów załogi i ulepszeń, ale z najlepszymi dostępnymi modułami. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.
Europejski niszczyciel Błyskawica ’44, Tier VIII
Słynny polski niszczyciel, który brał udział w wielu operacjach II wojny światowej, w tym w Kampanii Norweskiej, ewakuacji Dunkierki i lądowaniu w Normandii, między innymi.
Historyczny refit niszczyciela Błyskawica, ta wersja posiada małokalibrową główną baterię ośmiu dział 102 mm, uzbrojonych wyłącznie w pociski AP. Szybkie przeładowanie i wysokie obrażenia pocisków zapewniają Błyskawicy ’44 dobrą ilość obrażeń na minutę, podczas gdy ulepszone kąty odbicia pocisków i niski próg zapalnika sprawiają, że jej działa stanowią zagrożenie dla każdego celu. Torpedy o podobnych właściwościach do torped znajdujących się na niszczycielu Öland stanowią godne wsparcie, ale dłuższy czas przeładowania sprawia, że torpedy pozostają bronią drugorzędną. Jak pierwotny okręt, Błyskawica ’44 charakteryzuje się wysoką prędkością maksymalną, a refit poprawił jej manewrowość i maskowanie. Okręt wyposażony jest także w potężny zestaw materiałów eksploatacyjnych: szybko działającą Grupę Ratunkowo-Naprawczą, Awaryjne Doładowanie Silnika oraz Sondę Hydroakustyczną o zasięgu wykrywania okrętów wynoszącym 5 km. Należy zauważyć, że Błyskawica ’44 nie posiada Wytwornicy Dymu – jest nastawiona wyłącznie na ofensywę!
Błyskawica ’44 to groźny niszczyciel do walki w zwarciu; choć jej główna bateria ma krótki zasięg i słabą balistykę, jej wysokie obrażenia na minutę oraz ulepszone pociski AP stanowią poważne zagrożenie dla wrogich niszczycieli w walkach na bliskim dystansie. Wykorzystaj jej prędkość i maskowanie, aby rozpocząć starcia z przewagą zaskoczenia, zadać duże obrażenia, a następnie wycofać się i wyleczyć obrażenia dzięki Grupie Ratunkowo-Naprawczej. W walce z cięższymi celami zachowaj ostrożność; walka z krążownikami i pancernikami na krótkim zasięgu może nie zakończyć się dobrze, więc wykorzystaj słabą balistykę pocisków na swoją korzyść, strzelając pociskami nad wyspami.
Punkty wytrzymałości – 18500. Pancerz – 19 mm.
Główna bateria – 4×2 102 mm.
Zasięg ognia – 10,3 km.
Maksymalne obrażenia pocisku AP – 2000.
Prędkość pocisku AP – 811 m/s.
Czas przeładowania – 4,0 s.
Czas obrotu o 180 stopni – 10,0 s.
Maksymalny rozrzut – 92 m.
Sigma – 2,00.
Bomby głębinowe:
Maksymalne obrażenia – 2500.
Liczba ładunków – 2.
Liczba bomb w ładunku – 32.
Czas przeładowania – 40,0 s.
Wyrzutnie torped – 2×3 533 mm.
Maksymalne obrażenia – 10700.
Zasięg – 10,0 km.
Prędkość – 76 węzłów.
Czas przeładowania – 100 s.
Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7,2 s.
Wykrywalność torped – 1,6 km.
Obrona AA: 2×2 40,0 mm, 4×1 20,0 mm, 4×2 102,0 mm, 2×2 7,7 mm.
Obrona AA krótkiego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 50, prawdopodobieństwo trafienia – 95%, strefa działania – 2,0 km;
Obrona AA średniego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 49, prawdopodobieństwo trafienia – 100%, strefa działania – 3,5 km;
Obrona AA długiego zasięgu: ciągłe obrażenia na sekundę – 60, prawdopodobieństwo trafienia – 100%, strefa działania – 5,8 km;
Liczba eksplozji w salwie – 2, obrażenia w obrębie eksplozji – 1260, strefa działania 3,5 – 5,8 km.
Maksymalna prędkość – 39,0 węzła.
Promień skrętu – 610 m.
Czas przestawiania steru – 4,5 s.
Wykrywalność na powierzchni – 7,2 km.
Wykrywalność w powietrzu – 3,0 km.
Wykrywalność po wystrzale głównych dział w dymie – 2,4 km.
Materiały eksploatacyjne:
1 slot – Grupa Ratunkowo-Naprawcza (czas działania 5 s; czas przeładowania 40 s; ilość użyć nielimitowana)
2 slot – Grupa Naprawcza (czas działania 14 s; HP na sekundę 185,0; czas przeładowania 80 s; ładunki 3)
3 slot – Awaryjne Doładowanie Silnika (czas działania 60 s; prędkość maksymalna +25%; czas przeładowania 110 s; ładunki 4)
4 slot – Sonda Hydroakustyczna (czas działania 100 s; zasięg wykrywania torped 3,5 km; zasięg wykrywania okrętów 5,0 km; czas przeładowania 120 s; ładunki 3)
Wszystkie statystyki podane bez modyfikatorów załogi i ulepszeń, ale z najlepszymi dostępnymi modułami. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.
Przed nami nowa grupa eksperymentalnych okrętów z unikalnymi mechanikami rozgrywki. Podobnie jak zestaw, który wszedł do testów w wersji 14.0 (DevBlog), te okręty będą dostępne tymczasowo, oparte na istniejących kadłubach, a także wprowadzą nowe koncepcje rozgrywki. W przyszłych publikacjach podamy więcej szczegółów dotyczących tego, jak je zdobyć.
Podobnie jak wcześniej ogłoszony zestaw, te okręty zyskują ulepszone cechy w zależności od tego, ile punktów życia utraciły, ale różnią się w kilku kluczowych aspektach; podczas gdy pierwszy zestaw koncentrował się na niebezpiecznych głównych działach, te okręty zyskują ulepszenia w zakresie działek pomocniczych w miarę tracenia punktów życia. Nie tylko zaczynają bitwę z pełną liczbą punktów życia, ale mają ich zwiększoną ilość, kosztem obniżonej zdolności do naprawy części okrętu. W miarę postępu bitwy i utraty HP, zasięg oraz tempo ognia ich działek pomocniczych rosną. Choć ich główny uzbrojenie jest stosunkowo słabe, mają dostęp do trybu Burst Fire z ograniczoną ilością amunicji, który oferuje znacznie poprawione parametry kosztem krótszego zasięgu. Szczegóły tej mechaniki znajdziesz w tym DevBlogu.
Okręty w tym nowym zestawie to:
Amerykański krążownik Protector, Tier VIII (oparty na Congress)
Okręt nazwany na cześć jednej z pierwszych fregat żaglowych marynarki wojennej USA.
Amerykański krążownik Protector, Tier VIII
Punkty wytrzymałości – 68000.
Pancerz – 27 mm.
Czas trwania pożaru – 60 s.
Ochrona przed torpedami – 13%.
Walka lub ucieczka
Charakterystyki okrętu stopniowo poprawiają się w miarę utraty punktów wytrzymałości, aż do minimalnego progu HP. W miarę jak odzyskujesz HP, modyfikatory te stają się mniej efektywne.
Uzbrojenie główne:
1×3 305 mm
- Zasięg ognia – 17,9 km.
- Maksymalne obrażenia pocisku HE – 4300.
- Penetracja pancerza pocisku HE – 51 mm.
- Szansa na podpalenie – 27%.
- Prędkość pocisku HE – 808 m/s.
- Maksymalne obrażenia pocisku AP – 7600.
- Prędkość pocisku AP – 762 m/s.
- Czas przeładowania – 26,0 s.
- Czas obrotu o 180 stopni – 30,0 s.
- Maksymalny rozrzut – 239 m.
- Sigma – 1,70.
Uzbrojenie główne:
2×2 305 mm
- Zasięg ognia – 17,9 km.
- Maksymalne obrażenia pocisku HE – 4300.
- Penetracja pancerza pocisku HE – 51 mm.
- Szansa na podpalenie – 27%.
- Prędkość pocisku HE – 808 m/s.
- Maksymalne obrażenia pocisku AP – 7600.
- Prędkość pocisku AP – 762 m/s.
- Czas przeładowania – 26,0 s.
- Czas obrotu o 180 stopni – 30,0 s.
- Maksymalny rozrzut – 239 m.
- Sigma – 1,70.
Ograniczone pociski AP:
- Liczba pocisków – 56.
- Zasięg ognia – 11,5 km.
- Maksymalne obrażenia pocisku AP – 8900.
- Maksymalny rozrzut – 175 m.
- Prędkość pocisku AP – 800 m/s.
Tryb salwy:
- Czas przeładowania – 52,0 s.
- Przerwa między strzałami – 1,7 s.
- Liczba strzałów w serii – 2.
Atak powietrzny (DC):
- Czas przeładowania – 30,0 s.
- Dostępne loty – 2.
- Liczba samolotów w atakującym locie – 1.
- Maksymalny zasięg – 7,0 km.
- Liczba bomb w ładunku – 2.
- Maksymalne obrażenia bomb – 4200.
Uzbrojenie pomocnicze:
- 6×2 127 mm,
- Zasięg – 7,7 km.
- Maksymalne obrażenia pocisku SAP – 2500.
- Prędkość pocisku SAP – 792 m/s.
Obrona przeciwlotnicza:
- 14×2 40 mm, 6×2 127 mm, 20×1 20 mm.
Obrona AA krótkiego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 151,
- Prawdopodobieństwo trafienia – 85%,
- Strefa działania – 2,0 km.
Obrona AA średniego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 273,
- Prawdopodobieństwo trafienia – 90%,
- Strefa działania – 3,5 km.
Obrona AA długiego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 109,
- Prawdopodobieństwo trafienia – 90%,
- Strefa działania – 5,8 km.
Liczba eksplozji w salwie – 5,
- Obrażenia w obrębie eksplozji – 1540,
- Strefa działania – 3,5 – 5,8 km.
Maksymalna prędkość – 33,0 węzłów.
Promień skrętu – 850 m.
Czas przestawiania steru – 13,0 s.
Wykrywalność na powierzchni – 15,0 km.
Wykrywalność w powietrzu – 9,7 km.
Wykrywalność po wystrzale głównych dział w dymie – 12,1 km.
Materiały eksploatacyjne:
1 slot – Grupa Ratunkowo-naprawcza (czas działania 5 s; czas przeładowania 60 s; ilość użyć nielimitowana)
2 slot – Grupa Naprawcza (czas działania 45 s; HP na sekundę 544,0; czas przeładowania 60 s; ładunki 3)
3 slot – Sona Hydroakustyczna (czas działania 100 s; zasięg wykrywania torped 3,5 km; zasięg wykrywania okrętów 5,0 km; czas przeładowania 120 s; ładunki 3)
3 slot – Obrona AA (czas działania 40 s; średnia siła obrony AA +50%; obrażenia w obrębie wybuchu pocisków z średniego i długiego zasięgu AA 300%; czas przeładowania 80 s; ładunki 4)
4 slot – Myśliwiec (czas działania 60 s; Myśliwce 3; zasięg działania 3,0 km; czas przeładowania 90 s; ładunki 3)
Wszystkie statystyki podane są bez modyfikatorów załogi i ulepszeń, ale z najlepszymi dostępnymi modułami. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.
Japoński pancernik Hotaka, Tier IX (oparty na Adatarze)
4×2 410 mm
- Zasięg ognia – 21,8 km.
- Maksymalne obrażenia pocisku HE – 6500.
- Penetracja pancerza pocisku HE – 68 mm.
- Szansa na podpalenie – 30%.
- Prędkość pocisku HE – 870 m/s.
- Maksymalne obrażenia pocisku AP – 10800.
- Prędkość pocisku AP – 870 m/s.
- Czas przeładowania – 33,0 s.
- Czas obrotu o 180 stopni – 35,0 s.
- Maksymalny rozrzut – 278 m.
- Sigma – 1,70.
Ograniczone pociski AP:
- Liczba pocisków – 64.
- Zasięg ognia – 12,0 km.
- Maksymalne obrażenia pocisku AP – 12600.
- Maksymalny rozrzut – 180 m.
- Prędkość pocisku AP – 910 m/s.
Tryb salwy:
- Czas przeładowania – 55,0 s.
- Przerwa między strzałami – 2,2 s.
- Liczba strzałów w serii – 2.
Atak powietrzny (DC):
- Czas przeładowania – 30,0 s.
- Dostępne loty – 2.
- Liczba samolotów w atakującym locie – 1.
- Maksymalny zasięg – 10,0 km.
- Liczba bomb w ładunku – 2.
- Maksymalne obrażenia bomb – 4200.
Uzbrojenie dodatkowe:
12×1 140 mm
- Zasięg – 8,0 km.
- Maksymalne obrażenia pocisku HE – 2400.
- Szansa na podpalenie – 10%.
- Prędkość pocisku HE – 850 m/s.
6×2 100 mm
- Zasięg – 8,0 km.
- Maksymalne obrażenia pocisku HE – 1700.
- Szansa na podpalenie – 6%.
- Prędkość pocisku HE – 1000 m/s.
Obrona przeciwlotnicza:
- 10×3 25 mm, 15×1 25 mm, 6×2 100 mm, 12×2 40 mm.
Obrona AA krótkiego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 123,
- Prawdopodobieństwo trafienia – 85%,
- Strefa działania – 2,5 km.
Obrona AA średniego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 231,
- Prawdopodobieństwo trafienia – 75%,
- Strefa działania – 3,5 km.
Obrona AA długiego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 151,
- Prawdopodobieństwo trafienia – 75%,
- Strefa działania – 5,8 km.
Liczba eksplozji w salwie – 6,
- Obrażenia w obrębie eksplozji – 1470,
- Strefa działania – 3,5 – 5,8 km.
Maksymalna prędkość – 30,0 węzłów.
Promień skrętu – 880 m.
Czas przestawiania steru – 16,2 s.
Wykrywalność na powierzchni – 15,0 km.
Wykrywalność w powietrzu – 11,8 km.
Wykrywalność po wystrzale głównych dział w dymie – 15,0 km.
Materiały eksploatacyjne:
1 slot – Grupa Ratunkowo-naprawcza (czas działania 10 s; czas przeładowania 80 s; ilość użyć nielimitowana)
2 slot – Grupa Naprawcza (czas działania 45 s; HP na sekundę 756,48; czas przeładowania 60 s; ładunki 3)
3 slot – Myśliwiec (czas działania 60 s; Myśliwce 4; zasięg działania 3,0 km; czas przeładowania 90 s; ładunki 3)
Wszystkie statystyki podane są bez modyfikatorów załogi i ulepszeń, ale z najlepszymi dostępnymi modułami. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów.
Włoski krążownik Varese, Tier X (oparty na Michaelangelo)
Okręt odziedziczył nazwę po jednym z włoskich krążowników, który służył w Regia Marina na początku XX wieku. Nazwa została nadana na cześć włoskiego zwycięstwa pod miastem Varese podczas Drugiej Wojny o Niepodległość Włoch.
Włoski krążownik Varese, Tier X
Punkty wytrzymałości – 102540
Pancerz – 27 mm
Ochrona przed torpedami – 22%
Walka lub ucieczka
Charakterystyki okrętu stopniowo poprawiają się w miarę utraty punktów wytrzymałości, aż do minimalnego progu HP. W miarę jak odzyskujesz HP, modyfikatory te stają się mniej efektywne.
Uzbrojenie główne:
2×4 320 mm
- Zasięg ognia – 18,4 km
- Maksymalne obrażenia pocisku AP – 8300
- Prędkość pocisku AP – 830 m/s
- Maksymalne obrażenia pocisku SAP – 10250
- Penetracja pancerza pocisku SAP – 83 mm
- Prędkość pocisku SAP – 830 m/s
- Czas przeładowania – 30,0 s
- Czas obrotu o 180 stopni – 30,0 s
- Maksymalny rozrzut – 244 m
- Sigma – 1,70
Ograniczone pociski AP:
- Liczba pocisków – 64
- Zasięg ognia – 12,5 km
- Maksymalne obrażenia pocisku AP – 9700
- Maksymalny rozrzut – 185 m
- Prędkość pocisku AP – 870 m/s
Tryb salwy:
- Czas przeładowania – 50,0 s
- Przerwa między strzałami – 1,7 s
- Liczba strzałów w serii – 2
Atak powietrzny (DC):
- Czas przeładowania – 30,0 s
- Dostępne loty – 2
- Liczba samolotów w atakującym locie – 1
- Maksymalny zasięg – 8,0 km
- Liczba bomb w ładunku – 2
- Maksymalne obrażenia bomb – 4900
Wyrzutnie torped:
2×3 533 mm
- Maksymalne obrażenia – 20433
- Zasięg – 8,0 km
- Prędkość – 72 węzły
- Czas przeładowania – 120 s
- Czas obrotu wyrzutni o 180 stopni – 7,2 s
- Wykrywalność torped – 1,7 km
Uzbrojenie dodatkowe:
10×2 90 mm
- Zasięg – 8,3 km
- Maksymalne obrażenia pocisku SAP – 1900
- Prędkość pocisku SAP – 860 m/s
3×4 152 mm
- Zasięg – 8,3 km
- Maksymalne obrażenia pocisku SAP – 3650
- Prędkość pocisku SAP – 950 m/s
Obrona przeciwlotnicza:
- 8×6 20 mm, 10×2 90 mm, 12×2 37 mm
Obrona AA krótkiego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 105
- Prawdopodobieństwo trafienia – 85%
- Strefa działania – 2,0 km
Obrona AA średniego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 245
- Prawdopodobieństwo trafienia – 90%
- Strefa działania – 3,5 km
Obrona AA długiego zasięgu:
- Ciągłe obrażenia na sekundę – 165
- Prawdopodobieństwo trafienia – 90%
- Strefa działania – 4,6 km
Liczba eksplozji w salwie – 7
- Obrażenia w obrębie eksplozji – 1330
- Strefa działania – 3,5 – 4,6 km
Maksymalna prędkość – 33,0 węzłów
Promień skrętu – 830 m
Czas przestawiania steru – 14,4 s
Wykrywalność na powierzchni – 13,5 km
Wykrywalność w powietrzu – 10,9 km
Wykrywalność po wystrzale głównych dział w dymie – 11,1 km
Materiały eksploatacyjne:
1 slot – Grupa Ratunkowo-naprawcza (czas działania 5 s; czas przeładowania 60 s; ilość użyć nielimitowana)
2 slot – Grupa Naprawcza (czas działania 45 s; HP na sekundę 820,32; czas przeładowania 60 s; ładunki 3)
3 slot – Sonda Hydroakustyczna (czas działania 100 s; zasięg wykrywania torped 3,5 km; zasięg wykrywania okrętów 5,0 km; czas przeładowania 120 s; ładunki 3)
3 slot – Obrona AA (czas działania 40 s; średnia siła obrony AA +50%; obrażenia w obrębie wybuchu pocisków z średniego i długiego zasięgu AA 300%; czas przeładowania 80 s; ładunki 3)
Wszystkie statystyki podane są bez modyfikatorów załogi i ulepszeń, ale z najlepszymi dostępnymi modułami. Statystyki mogą ulec zmianie podczas testów
Zaktualizowane modele
Model wcześniej zapowiedzianego panamerykańskiego okrętu wojennego Valparaíso jest teraz gotowy!
Dodatkowo do gry trafiają nowe okręty w edycji turniejowej: Borodino TE, Kléber TE oraz Odin TE. Jak można się spodziewać, będą to klony odpowiednich okrętów Borodino, Kléber i Odin, przeznaczone wyłącznie do wykorzystania w nadchodzącym turnieju.
W ramach tej aktualizacji chcemy również ujawnić dodatkową zawartość, którą przygotowaliśmy:
Dwa nowe permanentne kamuflaże:
- Midnight Hollow
- Like and Subscribe