Zamknięte testy 14.0 – Zmiany testowanych okrętów
Witajcie w nowym roku!
Wybaczcie drobną nieobecność – czas świąteczny nie omija nikogo 🙂 od dziś wracamy z regularnymi informacjami nt. World of Warships, artykułami oraz innymi rzeczami! Nie przedłużając, zapraszamy do lektury!
W 2022 roku ogłosiliśmy zamknięte testy nowej linii okrętów – sowieckich okrętów podwodnych. Teraz planujemy wprowadzenie tych okrętów do gry w przyszłym roku, aktualizując je o nową koncepcję, aby nadać im interesującą i wyraźną rolę w obecnym krajobrazie rozgrywki.
Początkowy projekt zbyt mocno zbliżał się do innych dostępnych stylów gry i okrętów podwodnych, nie oferując unikalnych cech poza unikatowymi materiałami eksploatacyjnymi do wykrywania innych okrętów podwodnych
Nowa koncepcja przesuwa te łodzie podwodne bliżej do niszczycieli w stylu gry, kładąc nacisk na używanie torped alternatywnych niekierowanych na większe odległości. Aby wspierać tę zmianę, poprawiamy obrażenia alternatywnych torped, jednocześnie osłabiając zarówno prędkość, jak i zasięg torped naprowadzanych. Te zmiany mają na celu zachęcenie graczy do skoncentrowania się na alternatywnych torpedach jako głównym źródle zadawania obrażeń. Dodatkowo, te okręty zachowują wyróżniające je cechy, takie jak przyzwoita prędkość na powierzchni i najlepszy w swojej klasie zasięg w przypadku Detektora okrętów podwodnych, które doskonale współgrają z nowym stylem gry.
Zmniejszenie pojemności zanurzenia oraz usprawnienia parametrów przyspieszenia dostosowują te okręty podwodne do stylu gry skoncentrowanego na powierzchni. Gracze odkryją, że sowieckie łodzie podwodne są lepiej przystosowane do działania na powierzchni, zanurzając się tylko pod presją lub w określonych sytuacjach taktycznych.
VIII L-20
Zmiany w parametrach Sonaru:
- Czas przeładowania zwiększony: 6,5 do 15s
- Prędkość rozchodzenia impulsu zwiększona: 500 do 800 m/s
Zmiany w parametrach torped:
- Liczba wyrzutni torped na dziobie zwiększona: 2 do 3
- Liczba wyrzutni torped na rufie zwiększona: 1 do 2
Torpedy akustyczne możliwe do zbadania:
- Zasięg uzbrojenia zwiększony: 290 do 400 m
- Prędkość zmniejszona: 75 do 68 węzłów
- Zasięg wykrywalności zmniejszony: 2,0 do 1,7 km
Alternatywne torpedy badawcze:
- Zasięg uzbrojenia zwiększony: 290 do 400 m
- Prędkość zwiększona: 69 do 73 węzłów
- Obrażenia zwiększone: 13 467 do 15 500
Jak już omawialiśmy w poprzedniej publikacji, wszystkie torpedy okrętów podwodnych będą zadawały zmniejszone obrażenia w pierwszych kilku kilometrach. Przez pierwsze 2,9 km będą zadawały tylko 10% obrażeń, a od 2,9 km do 3 km ich obrażenia będą rosły liniowo do 100%, unikając sytuacji, gdzie różnica w metrze może prowadzić do drastycznie różnych obrażeń.
- Pojemność zanurzenia zmniejszona: 250 do 210 jednostek
- Tempo odnawiania zdolności zanurzania zwiększone: 0,8 do 1,5 jednostek/s
- Maksymalna prędkość zanurzenia i wynurzenia zmniejszona: 3,1 do 2,4 m/s
- Poprawione parametry przyspieszenia. Okręt teraz osiąga pełną moc silnika szybciej, z ustawieniami podobnymi do niszczycieli
- Zasięg wykrywalności na powierzchni zwiększony: 6 do 6,2 km
Wszystkie inne zakresy wykrywalności odpowiednio dostosowane
Zmiany w parametrach Detektora okrętów podwodnych:
- Czas działania zwiększony: 25 do 40 s
- Czas odnowienia zwiększony: 80 do 100 s
- Czas przygotowania zmniejszony: 290 do 285 s
Zmiany w materiale Grupa naprawczo-ratunkowa na Grupę ratunkową szybkiego reagowania z następującymi parametrami:
- Czas działania: 5 s
- Czas odnowienia: 45 s
- Liczba ładunków: 4
X K-1
Zmiany w parametrach Sonaru:
- Czas przeładowania zwiększony: 6 do 15 s
- Zasięg zmniejszony: 10 do 9 km
- Prędkość rozchodzenia impulsu zwiększona: 600 do 800 m/s
Zmiany w parametrach torped:
Torpedy akustyczne możliwe do zbadania:
- Zasięg zmniejszony: 10 do 9 km
- Zasięg uzbrojenia zwiększony: 270 do 400 m
- Prędkość zmniejszona: 78 do 70 węzłów
- Zasięg wykrywalności zmniejszony: 2,1 do 2 km
Alternatywne torpedy możliwe do zbadania:
- Zasięg uzbrojenia zwiększony: 270 do 400 m
- Prędkość zwiększona: 72 do 75 węzłów
- Obrażenia zwiększone: 14 600 do 16 800
Jak już omawialiśmy w poprzedniej publikacji, wszystkie torpedy okrętów podwodnych będą zadawały zmniejszone obrażenia w pierwszych kilku kilometrach. Przez pierwsze 2,9 km będą zadawały tylko 10% obrażeń, a od 2,9 km do 3 km ich obrażenia będą rosły liniowo do 100%, unikając sytuacji, gdzie różnica w metrze może prowadzić do drastycznie różnych obrażeń.
- Pojemność zanurzenia zmniejszona: 250 do 210 jednostek
- Tempo odnawiania zdolności zanurzania zwiększone: 0,8 do 1,5 jednostek/s
- Prędkość podwodna zmniejszona: 18 do 16 węzłów
- Maksymalna prędkość zanurzenia i wynurzenia zmniejszona: 2,9 do 2,4 m/s
- Poprawione parametry przyspieszenia. Okręt teraz osiąga pełną moc silnika szybciej, z ustawieniami podobnymi do niszczycieli
- Zasięg wykrywalności na powierzchni zwiększony: 6,1 do 6,3 km
Wszystkie inne zakresy wykrywalności odpowiednio dostosowane
Zmiany w materiale eksploatacyjnym Detektor okrętów podwodnych:
- Czas działania zwiększony: 30 do 40 s
- Czas odnowienia zwiększony: 60 do 90 s
- Zasięg wykrywania łodzi podwodnych zmniejszony: 10 do 9 km
Zmiany w materiale eksploatacyjnym Grupa naprawczo-ratunkowa na Grupa ratunkowa szybkiego reagowania z następującymi parametrami:
- Czas działania zmniejszony: 15 do 5 s
- Czas odnowienia zmniejszony: 60 do 45 s
- Liczba ładunków zwiększona: 3 do 4
W nadchodzących tygodniach podzielimy się dodatkowymi szczegółami na temat poprawek do bazowych modułów sowieckich łodzi podwodnych oraz aktualizacji okrętu S-1 VI tieru. Choć nadal dopracowujemy konkretne parametry zmian, będą one podobne do tych przedstawionych w tym wpisie deweloperskim.
Prosimy pamiętać, że wszystkie informacje zawarte w blogu deweloperskim mają charakter wstępny. Ogłoszone zmiany i funkcje mogą ulec zmianie wielokrotnie podczas testów. Ostateczne informacje zostaną opublikowane na stronie internetowej naszej gry.
Nareszcie nerf dla podwodnych!