Premiera aktualizacji ,,Dance of Dragons”!
Nadszedł ten piękny czas gdy ślimaki wrzucają kolejny update do War Thunder!
Tym razem jednak jest to spokojniejsza aktualizacja, nie zobaczymy bowiem tutaj żadnych nowych nacji a jedynym nowym drzewkiem są francuskie okręty floty przybrzeżnej w fazie zamkniętej bety. Nie znaczy to jednak, że nie zostały dodane żadne ciekawe nowe pojazdy, mamy ich bowiem aż kilkadziesiąt (i to nie licząc wcześniej wspomnianej floty!). Pozwólcie więc, że bez owijania w bawełne wymienię najciekawszą część każdej aktualizacji czyli wszystkie nowe zabawki, którymi od dziś możecie się poruszać w War Thunder – Dance of Dragons!
USA
- A-10C
- F-111F
- AV-8B (NA) (Zestaw)
Niemcy
ZSRR
Wielka Brytania
Chiny
Włochy
-
Tornado IDS
Francja
- Sea Fury FB 51
- Sea Hawk Mk.50 (Premium)
Izrael
- F-16C Barak II
USA
- T1E1 (90)
- M41A1 — Zaktualizowano model wizualny pojazdu.
Niemcy
ZSRR
- ZSU-23-4M2
- T-80U-E1 — Zaktualizowano model wizualny pojazdu, dodano siatkę maskującą.
Wielka Brytania
Japonia
- CTWV RCV (Maszyna dywizjonowa)
Chiny
- ZTZ99A — Zaktualizowano model wizualny pojazdu i naprawiono pewne nieścisłości w geometrii.
- Antelope ADS
- Al-Khalid-I (Zestaw)
Włochy
- Freccia — zaktualizowano model pojazdu: Dodano system optyczny Janus.
Francja
Szwecja
Izrael
- Tiran 6
USA
Niemcy
- SMS Derfflinger
ZSRR
- Izmaił
Wielka Brytania
- HMAS Fremantle
Japonia
- PT-802
- IJN Amagi
Włochy
- MAS 441
Francja
- VTB-8
- VTB-9 (Premium)
- VTB-11
- VTB-13
- VTB-14
- VTB-19
- MTB-96
- L9059
- VLT-1
- La Combattante
- Arras
- Mogador
- La Surprise
Poza dodaniem nowych samolotów, pojazdów lądowych oraz okrętów zmieniono też kilka rzeczy jak na przykład mapy. Poniżej krótki opis od twórców:
W Dance of Dragons nie znajdziecie żadnej nowej lokacji, ale zaktualizowaliśmy kilka istniejących map i misji. Pierwszą z nich jest nowa misja [Dominacja #2] Europa Wschodnia, w której punkt C znajduje się po drugiej stronie rzeki, a punkty A i B zostały nieznacznie przesunięte. Jeśli chodzi o aktualizacje map, 38. równoleżnik, Kubań, Zamek Iberyjski, Druga bitwa pod El Alamein i Europa Wschodnia doczekały się kilku zmian w zakresie dostosowania skał, jezior, domów i miejsc odrodzenia.
Wreszcie, [Dominacja] Europa Wschodnia ma zniszczone mosty, blokujące pozycje po północnej stronie rzeki. Ta zaktualizowana misja jest przeznaczona dla graczy z maszynami o niskiej Klasyfikacji Bitewnej, poniżej 4.0. Koniecznie sprawdźcie wszystkie szczegóły w rejestrze zmian.
Dodano również kilka nowości, które ułatwią życie pilotom, graczom odkrywającym nowe maszyny oraz tym, którzy jeszcze nie wiedzą gdzie dokładnie strzelać aby ubić na raz! Piloci będą w stanie teraz widzieć w czasie rzeczywistym zmiany wprowadzane w edytorze wyposażenia, pozwoli to na dokładne oszacowanie w jakim miejscu podczepione będą np. rakiety lub bomby. Jest to bardzo miła i moim zdaniem niezmiernie przydatna zmiana dla takich maszyn jak np. Aardvark.
Jak już wiecie lub nie po każdej aktualizacji nowe pojazdy, które weszły pomiędzy stare maszyny drzewkowe otrzymują status ,,Nowych” co charakteryzuje się złotym paskiem na miniaturce. Oznacza to, że dalej można odblokowywać pojazdy, które dawniej ze sobą sąsiadowały z pominięciem tych nowych, często drogich zabawek. Wraz z wejściem update’u ,,Dance of Dragons” okres ten zmienia się z 14 dni na aż 28 dni!
Ostatnią zmianą interfejsu jest dodanie selektora modułów w sekcji x-ray w hangarze. Pozwoli ona wam na zaznaczanie i odznaczanie modułów w sekcji przekroju pojazdu, dzięki czemu od dziś każdy z was będzie wiedział w jakie miejsce trzeba oddać strzał żeby ułatwić sobie niszczenie przeciwników!
Jedną z ostatnich ważnych zmian jest dodanie edytora niestandardowych celowników dla pojazdów lądowych.
Jak sama nazwa wskazuje Gaijin wreszcie wprowadził możliwosć edycji celowników dla pojazdów naziemnych. Będzie można tworzyć swoje własne kreacje z poziomu gry bez potrzeby wchodzenia na stronę War Thunder Live (choć możesz pobierać dodatkowe siatki jeśli chcesz!).
Następujące elementy można dostosować:
- Siatka. Możesz wybrać ją spośród siatek już dostępnych w grze lub zainstalować własną załadowaną do folderu /UserSights/ znajdującego się w katalogu gry.
- Wskaźnik dalmierza
- Wskaźnik obrotu wieży
- Wskaźnik pola widzenia przy maksymalnym powiększeniu
- Wskaźnik gotowości do strzału (pokazuje stan gotowości i czas przeładowania
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w tym artykule od Gaijin.
To by było na tyle z ważniejszych zmian wprowadzonych w ,,Dance of Dragons”. Natomiast tych, którzy chcą prześledzić dodatkowe bug-fixy itp. zmiany odsyłam do oficjalnego artykułu Ślimaków.
O, w końcu coś o Łatanda. Fajna gra ale expienie to koszmar, w Wociku typowy Kacperek zrobi X w tydzień, w Łatanda topke w rok. W Wociku zginie widząc sojego woga a w Łatanda dostanie ppk z helikoptera 🙂
w ,,łatanda” expi się o wiele szybciej niż w wot
Kpisz czy o drogę pytasz? Pierwszy komentarz był bardzo prawdziwy – wiem z własnego doświadczenia. 2 lata temu wróciłem do WT rzucając w cholerę WoT. Gram mniejwięcej 1-2h dziennie (rzadko więcej, czyli jak typowy przeciętniak) i nie zaczynałem od zera tylko na starym koncie (pom. T4 a t5 we wszystkich gł. nacjach). Najdalej jestem w RU, bo tam dojechałem do połowy Pantsira ale nadal nie mam żadnego toptiera po 2 p@....__(@....#$@.... latach. W WoT za ten czas pewnie miałbym wszystko zrobione i tylko kredki by się kumulowały, tak tam wymagania xp zostały zmniejszone (i w takiej ilości jesteś zasypywany boosterami). Ciekawe czemu z 2 gł. problemów (ilość zdobywanych kredek oraz xp) ślimak po „buncie” z zeszłego roku zaadresował tylko jeden, a z 2 ociągał się prawie rok aby dopiero pod poprzedniego miesiąca dać żałosną protezę proponowanego rozwiązania (toptier research bonus)? O skillbonus nie będę wspominał, bo jest śmiesznie mały (przez liczenie od basexp) i nieosiągalny dla przeciętnego kacperka po za sytuacjami od święta.
Głównie kwestią jest taka że linia w wot to 10 czołgów (z czego niektóre odnogi wychodzą z tieru 5-6-7, w WT zdarza się że w jednym „ranku” jest więcej pojazdów. No i rozstrzał między farmieniem w samolotach a czołgach też jest spory, w jednym meczu da się zrobić do 20-25k RP w samolocie, a w czołgach 5k to już dużo
T1E1 to bestia na swoim br