Prosto z Supertestu: XM57
XM57
Drugim nowicjuszem jest XM57, amerykański niszczyciel czołgów VIII poziomu z wyjątkowym pancerzem i śmiercionośną siłą ognia. Jego wysokokalibrowe działo ma wyjątkową wartość penetracji 270 mm i unikalne uszkodzenia alfa 630 PW na strzał. Rozwija skromną prędkości 24 km/h, ale jego solidny silnik o mocy 810 KM zwinnie ją osiąga i z łatwością utrzymuje. Dodatkowo, ciężko opancerzony XM57 ma niesamowity stosunek jednorazowych uszkodzeń do czasu przeładowania, zadając 630 PW uszkodzeń w około 16,4 sekundy. Unikalna, częściowo obrotowa wieża, pokrywająca niesamowite 150 stopni, daje przewagę taktyczną, umożliwiając zaskakiwanie przeciwników. A na dodatek jego -7 stopni opuszczenia i +15 stopni wzniosu lufy umożliwiają skuteczne prowadzenie walki na zróżnicowanym terenie. No i na koniec, XM57 ma unikalny wygląd i na każdej mapie sprawi, że ludzie Was zauważą. Jak grać XM57
- Wykorzystujcie pancerz i siłę ognia: Mając wyjątkowe zdolności penetracji i duże uszkodzenia alfa na strzał, skupcie się na związaniu przeciwnika na krótkim dystansie.
- Wykorzystujcie zalety częściowo obrotowej wieży: Użyjcie jej, by zaskoczyć i wymanewrować przeciwnika, utrzymując przewagę pozycyjną w każdej potyczce.
- Mistrzowsko korzystajcie z terenu: Kąty opuszczenia (-7) i podniesienia (+15) lufy to mocny kapitał do wykorzystania w XM57. Ustawcie się strategicznie na nierównym terenie, by zmaksymalizować własną skuteczność, używajcie naturalnej osłony, by chronić podatne części pojazdu.
- Optymalizujcie czas przeładowania: Pomimo długiego czasu przeładowania, dzięki imponującym uszkodzeniom jednorazowym możecie sporo ugrać. Utrzymujcie rozeznanie w sytuacji i ostrożnie wybierajcie swoje cele.
- Wsparcie drużyny: Pamiętajcie, by pomagać swojej drużynie, udzielając wsparcia ogniowego i utrzymując kluczowe pozycje. To powolny pojazd, więc również polega na sojusznikach, którzy chronią jego skrzydła.
Może i ma tragiczne działo, za to jest wolny i bez pancerza.
hej Wania, co może pójść nie tak?
Tragiczna celność + słaba mobilność
Czołg będzie bardziej irytujący niż przyjemny
Często zanim dojedziemy to drużyna wyczyści flankę lub zostaniemy sami na 4 , pancerz raczej będzie mieć problem by odbijać swoje poziomy
Przy takiej celności nawet strzały na 50m będą niepewne
Kolekcjonerzy z miejsca to kupią wiec kilka tysiecy sztuk maja od razu sprzedane. Ja na ich miejscu bym robil premki jak najczesciej.
WG doszło do tego stopnia ze nie opłaca sie robić żadnych lini bo premki prawie wszystkie są po prostu lepsze…
Zamiast zrobić nową linię – nowe premki. *********** WG, ***********
przeciez jest nowa linia 😀 i kolejna czeska za pasem 😀
Po co nowa linia jak i tak ludzie zrobią schematami i free expem, teraz to nie ma grindu
Ja maksuje czołgi z nowych linii i gram az nazbieram ekspa na kolejny 😀 Schematy krajowe są potrzebne na warsztat 😀 najgorzej z uniwersalnymi :/ zbierają sie i nie ma na co wydawać :/
Dokładnie. Zanim uzbiera się kredyty na wykup wszystkich maszyn, modułów i garaży dla nich to szybciej mija czas do następnej aktualizacji. (a niech przychodzi szybko, bo mi raptem ze 20 czołgów do kupienia zostało.)