Zawartość aktualizacji 1.24.1
Aktualizacja 1.24.1 World of Tanks będzie dostępna na serwerach od 10 kwietnia
Uwaga dowódcy! Rozszerzamy polskie drzewo technologiczne o nową gałąź niszczycieli czołgów. Dostosowujemy również wydajność czterech pojazdów X poziomu, ulepszamy pięć map dla bitew losowych i wprowadzamy nowy tryb pośmiertny. To nie wszystko – obejrzyjcie nasz szczegółowy film lub przewińcie niżej, aby dowiedzieć się więcej!
Polska linia niszczycieli czołgów
Pierwsza w grze polska gałąź niszczycieli czołgów to sześć pojazdów do zbadania na poziomach od V do X. Poziomy V–VII to klasyczne, bezwieżowe niszczyciele czołgów z tradycyjną rozgrywką. Ale pojazdy poziomów VIII–X mają działa z głęboko gwintowanymi lufami i innowacyjną mechanikę pocisków. Umożliwia im to zadawanie maksymalne uszkodzeń w starciach na krótkim dystansie. Rzućcie okiem na to zestawienie!
WSZYSTKIE ZAŁOGI SĄ TERAZ NA 100%!
Ciągle poprawiamy system zarządzania załogami. Oto zmiany w tej wersji:
- Wszystkie załogi działają teraz na 100% skuteczności.
- Pojęcie „poziom głównej kwalifikacji” zostało zmienione dla jasności na „skuteczność załogi”.
- Kara do skuteczności atutu przy przeszkalaniu za darmo lub za kredyty stopniowo zmniejsza się wraz z gromadzonym doświadczeniem.
- Specjalne bonusy na przeszkolenia dla nowych graczy.
- Opcja zmiany kwalifikacji czołgisty przy przeszkalaniu za kredyty.
RÓWNOWAŻENIE POJAZDÓW X POZIOMU
Na podstawie Waszych opinii i naszych statystyk zidentyfikowaliśmy cztery pojazdy X poziomu wymagające poprawek. Pz.Kpfw. VII i AMX 50 Foch B otrzymają ulepszenia skuteczności, a Super Conqueror i Controcarro 3 Minotauro zostaną nieco zmodyfikowane, by były mniej śmiercionośnymi przeciwnikami.
Aby zapewnić spójność z powyższymi pojazdami, nieznacznie zmieniliśmy efektywność francuskich i włoskich niszczycieli czołgów w ich gałęziach.
Równoważenie map
Przerobiliśmy pięć map bitew losowych, by poprawić komfort rozgrywki. Przełęcz przeszła bardziej znaczące zmiany. Wprowadziliśmy też niewielkie poprawki do różnych pozycji na następujących mapach: Karelia, Kopalnie, El Halluf i Posterunek.
Natarcie: Walczcie o swoje nagrody roczne!
Przygotujcie się do Sezonu Jadeitowego Pegaza, kulminacji Roku Pegaza! Dajcie z siebie wszystko na polu bitwy, by zdobyć lepszą nagrodę roczną. Może to być Hurricane, czołg średni X poziomu, a także wiele różnych cennych przedmiotów. Zamykający sezon Natarcia 2023–2024 to również:
- Nowy element ulepszonego wyposażenia: Innowacyjne celowanie.
- Trening drużynowy na mapach Natarcia.
- Nowe nagrody w postaci elementów personalizacji.
Poprawcie swoje umiejętności dzięki trybowi pośmiertnemu!
Odkryjcie nową funkcjonalność trybu pośmiertnego, która pomoże Wam doszlifować Wasze umiejętności na polu bitwy! Funkcjonalność ta daje cenny wgląd w pozycję przeciwnika, trajektorię pocisku i mechanikę penetracji. Jest w niej dostępna opcja ostatnia chwila pokazująca szczegółowe informacje na temat strzału, który zniszczył Wasz pojazd. Opcja ta występuje w wersji szczegółowej i krótkiej.
Tryb pośmiertny pogłębia zrozumienie rozgrywki i pomaga uczyć się w każdej bitwie.
Przerobiony Okres służby
- Trzy dzienne misje klanowe do wykonania kolejno.
- Finałowe dwie misje wypełnia się w plutonie lub oddziale z kolegami z klanu.
- Nagrodę za wypełnione misje odbiera się samodzielnie.
Nagrodami za wypełnienie misji mogą być surowce przemysłowe i nowa waluta klanowa. Ostateczną nagrodą Okresu służby jest Carro da Combattimento 45 t, włoski czołg średni X poziomu ze stylem 3D Prozerpina.
Rozszerzony dostęp do serwera dla wszystkich graczy z EU!
Wraz z aktualizacją 1.24.1 wszyscy gracze z EU mogą teraz dowolnie wybierać między serwerami EU1, EU2, EU3 i EU4. Cieszcie się wolnością wyboru serwera z najlepszym pingiem albo takiego, na którym grają Wasi koledzy z całej Europy i Azji Środkowej!
Wprowadzenie EU3 i EU4 pomogło przejąć graczy przeniesionych z obszaru WNP do EU, co poprawiło spójność i jakość rozgrywki. Wraz z EU1 i EU2 dają one pełne pokrycie dla całego regionu, zapewniając, że zawsze znajdzie się serwer odpowiedni dla Waszych potrzeb.
Świętujmy w kwietniu urodziny europejskiego World of Tanks i bądźmy razem jako jeden potężny pluton na wszystkich serwerach EU! Przygotujcie się na miesiąc koleżeństwa, współzawodnictwa i świętowania!
Smacznej Herbatki!
Dziadostwo – kolejna aktualizacja która zniechęca do grania i robi wszystko by jak najwięcej osób przestało grać. Zdobywanie zasobów do rezerw jest 10 krotnie mniejsze jak poprzednio. Teraz sa zasochy dzienne 100/200( w plutowanie)/250 ( w plutonie) x 14 dni daje max 500 x 1 4 dni 7000. Wcześniej było:1000+2000+4000+6000 = 13 tys. Co realnie się przekłada co najmniej 10 rezew mniej rezerw w klanie. O ile znajdą się chętni by grać w trybie Twiedzy – potyczki lun natarcia. Przezież jak ktos rozwija scieżkę na 7 lub 9 Tierze nie będzie grał w Twiedze.
Czy ja jestem slpey, ale nie widze zadnego czolgu premium w nowej linii polskich niszczycieli ? Zawsze chyba byly premki jak wchodzila nowa linia?
Nie zawsze 🤗
Szkolić załogę za 20k czy nie szkolić, odwieczne pytanie Januszu biznesu😂 a jak tam przypływ kostek wg nowego zaje… okresu służby?
bądź więc jak rasowy Janusz …
Witam . Dlaczego na rykoszecie nie ma informacji od której do której serwery są nieczynne? Na konkurencji jest podane. Konkurencja nosi nazwę na D.
Bo coś mi się odkleiło jak robiłem ten wpis
Tradycyjnie już, kolejna aktualizacja i kolejne poślizgi, te tępaki prograniści z WOTa nigdy tego nie ogarną. Po co oni podają datę i godzinę od której dane wydarzenie będzie dostępne, skoro ich serwery są nadal martwe? Kacap to wyjątkowo odporne stworzenie na wiedzę
Jutro powitamy uczciwych i honorowych rosyjskojęzycznych graczy z EU3 i EU4.
Nic tylko nagrywać bitwy i raportować hehe
Cześć chciałbym się poskarżyć że na kanale YT WOT przedstawiają aktualizację a w niej polską linię ale nie pokusili się o dodanie polskiego lektora, po co usunęli polski kanał wot ? czy do końca tej gry zawsze polska społeczność będzie od macochy ?
To jest jeszcze nic, dostępny jest tylko angielski, ukraiński i uwaga rosyjski. A ponoć WG oficjalnie odcięło się od kacapi. Tak wiem że część Ukraińców posługuje się wyłącznie orkowym, ale i tak nie przystoi.
A kto to jeszcze ogląda? Przygłupy i tak nic nie robią konkretnego, to co tu omawiać
Zamiast kombinować, wystarczyło by nie wrzucać graczy na dwa tiery wyżej . Nie było by wyników 4/15
Połowa bitew jakie miałem w ostatnim tygodniu z wynikiem 5-15 lub 15-5 była tylko na VIII tierze. Więc to nie reguła. Jak grając na samych 8-kach jeden team ma same wyścigówki a drugi powolne worki expa to wynik 15-5 i tak jest sukcesem. Problem leży głębiej i nawet najlepsze zmiany w MM nic nie dadzą. W bitwie gdzie obie drużyny są prawie lustrzanym odbiciem (różniły się 2 czołgi ale i tak były zbliżone) wystarczy, że za agresywnie grającym graczem ruszy 3-4 czołgi i przełamią linię. A drugi – czytaj nasz ;-( team boi się wychylić żeby dobić dwa ogryzki to żadne czary WG nie pomogą.
wina leży w dużej mierze po części graczy że bitwy tak wyglądają. Wygrywa ta drużyna które pierwsza przepchnie flanke, cała filozofia. Mozesz mieć np po 1 burasce na drużyne ale co z tego jak jedna stwierdzi że przypilnuje bazy a druga z enemy team w pierwsze tempo pojedzie na środek i wyświeci pół drużyny przeciwnej.
Źródłem zła w wocie są głupie mapy – za małe, za gęste, ze źle umieszczonymi bazami-punktami startowymi. W WT jest to lepiej zrobione bo cele są w środku map i aby grać trzeba ruszyć dupę ze strefy neutralnej. Podobnie jak w WT są zrobione mapy na Frontline tylko że trzy razy większe. Też mamy strefy neutralne i walka toczy się o kolejne bazy i cele.
czyli co? szkolić ile sie da załogantów za 20k kredek żeby potem wymienić ich na ksiażki 20k exp czy nie?
A odnośnie czego ten płacz? Bo jak komentarz ma zaczepiać złośliwie innych to możesz iść robić to gdzieś indziej.
Przecież top jest typ co nawet jednej bitwy na WOT nie rozegrał a to jest jedyne forum w Internecie, gdzie akceptują jego „internetowe wypociny” 🤣 🤣 🤣 .
„Wprowadzenie EU3 i EU4 pomogło przejąć graczy przeniesionych z obszaru WNP do EU, co poprawiło spójność i jakość rozgrywki.”
Od kiedy nabrali do gry makiety graczy ze wschodu, tak serwery EU1 i EU2 przypominają gotujące się szambo. Jakość rozgrywki runęła na pysk!
Dodatkowo wiele zmian w grze i niedogodności RNG sprawia wrażenie przemyślanych na korzyść zaproszonych na serwery.To jest zerowa jakość.
Europa ma wystarczająco dużo różnorodności, aby można było lać toksyny i robić dobre gry. Nie potrzeba nam obcych o zerowych walorach jako gracze. Pojedyncze przypadki mnie nie interesują. Nie sa one w stanie rozcieńczyć i wybielić tej brązowej mazi.
Prawda.Zresztą widac to po ilości banów.kiedys max 1000-1500 a teraz jak do nas doszli goscie ze wschodu 12k+
Zgadzam się z przedmówcą. Wypowiedź do rzeczy, bez koloryzowania. Uwypukla fakty – dodam, że autentyczne. Nasza ulubiona gra jest skalana przez nonsens ludzi, którzy tym programem zarządzają.
Chyba coś pokręciłeś. Przecież dopiero teraz łączą te serwery i gracze się wymieszają. Na EU1 i EU2 grała Europa a na EU3 i EU4 gało WNP. Wyjątkiem było zaproszenie do plutonu i rozgrywki klanowe.
Magda wierzy tylko w to, co napiszą na wotowskich portalach. Niczego innego w grze nie widzi, nie zauważa. Nie jest zdolna do oceny i analizy sytuacji.
Dla niej dopiero teraz zacznie się napływ graczy ze wschodu.
Ciekaw jestem co tym razem zepsują 🥴🥴
Jak co zwierzęta z EU3/4 wpuszczają całą gromadą
Natomiast możesz być spokojny o sklep premium – będzie działał bez zarzutów! 😊