Prosto z Supertestu: Linia Mannerheima

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

43 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
RagnarokPriest

Niech zmieniają bo gra staje się nudna. 2 za łatwo idzie się do 10 tieru i człowiek traci zapał do gry musi być jakieś utrudnienie ze zdobyciem 8-10 tier gra ogólnie nastawiła się na łojenie kasy

Sos

Kolejna mapa staje się niegrywalna, dzięki wg

NEPTYK

Kazda z “poprawionych” map wyszła na gorsze.Studzianki,Lotnisko,Przełecz.Dlugosc bitwy na tych mapach…2,3 minuty.Czas przejsc na serwer RU.Cztery ” dodatkowe” mapy miejskie,Minsk,Charków,Stalingrad,Pilzno.Buffy dla wielu pojazdów,miedzy innymi dla dzewka sredniaków USA i oczywiscie Wafel E100(wersja gold) dostepny cały czas

heerre

Śmiało. Nikt cię nie usza do zostania na EU.

mgssnake

Zastanawiam się gdzie są mapy typu Malinovka, prochorowka , dawny komaryn z lekkimi wniesieniami, tudziez Bagno. Dają bobslejowo ukształtowane mapy gdzie jedziesz zwęzeniem.

eee

z ta skala bardzo dobra zmiana wrescie małpy nie beda sie topic przejezdzajac ledwo co

Yolo_Master

Kolejna CH nie zmiana! Leszcze z WG powinni zaczac grac w to, co wzorowo psuja. Lotnisko- uwalone. Przelecz- slabo. Jedyna dobra zmiana mapy to Debina.

Miki

Lotnisko jest zdecydowanie lepsze niż było, no chyba, że jest się pomidorem jak ty.

Sly

Studzianki też dobra zmiana

Bamboleo

Postawili wielką skałę, która blokuje linię strzału wzdłuż brzegu, robiąc nad wodą zagłębienie, które praktycznie nie będzie wykorzystywane (strome nadbrzeże pomiędzy dwoma skałami – 4 obrazek). Do tego na obrazku 2 – szerokość wyjazdu z przepychacza pomiędzy skałą a wodą została zwężona tworząc swoisty tunel. Nie wiem, rozgrywka na pewno się zmieni, ale nie powiedziałbym, żeby stała się ciekawsza jak na każdej mapie dewastowanej “rebalansem”. Zamiast dodawać nowe mapy częściej niż raz na rok to gmerają przy już istniejących. Po każdych takich zmianach mam coraz mniejszą ochotę grać w tę grę.

Warkot

W okresie ostatnich 4 lat dodano tylko dwie nowe mapy na randomy i dwie nowe mapy na Frontline, jednocześnie dwie mapy Mińsk i Charków dostały bana bo się źle kojarzyły ukrofilom.

eee

wrescie małpy nie beda sie topic przejezdzajac ledwo co

BZ-176_Enjoyer

Absurd. O ile rozumiem sens tych zmian, to WG nie robi nic z polami śmierci, które są problematyczne do przełamania po obu stronach i doprowadzają do remisów.
Co mi po wygraniu mordoru, jak nie jestem w stanie ruszyć się dalej, bo przed sobą mam kompletny brak osłon i pełno zakampionych TD, więc jedyną możliwością jest rotacja i objazd całej mapy dookoła?
WG dalej nie gra w swoje gry i balansuje mapy z poziomu diagramów spaghetti.

jules

Przegrasz górę to pozostaje kampa przy bazie której nieraz nie da się w ogóle przełamać.
O ile ja rozumiem, że jak przeciwnik zabetonuje się przy bazie i trzeba odpuścić żeby raz nie tracić HP a dwa zmobilizować wroga do ruchu, tak wielu graczy z uporem maniaka stara się wjechać do bazy wroga po trupach.
Przegrasz dół? praktycznie to samo, tyle że dało się jeszcze wykryć od strony wody TDki na tym balkonie i jakoś tą stroną można było coś ugrać.
Mapa do totalnej zmiany. Wkurzają mnie te pojedyncze wielkie głazy które uniemożliwiają artylerii albo snajperom strzał, z drugiej strony HTki mają więcej osłony. W mojej opinii zamiast tych głazów powinny być jakieś leje po bombach czy bunkry. Przydałoby się przerobić te jezioro żeby umożliwić manewr środkiem.

FlyReon

Czekałem na zmiany w tej mapie, bo granie wolnymi klocami z dołu jest trudne. Myślałem, że przesuną miejsce na schowanie kadłuba bliżej dolnego capa, dadzą nowe kamyczki na dole i poszerzą brzeg przy wodzie. A tu wypłaszczyli strasznie, ale reszta zmian wydaje się na minus.

Nie podobają mi się ostatnie zmiany w mapach. Przełęcz niby zmieniona, ale teraz tam miękkim czołgiem gra się słabo, to samo z Lotniskiem, gdzie zmiany były, ale w ogóle nie potrzebne.

ratujmy co sie da

teraz mam 6 map zbanowanych (nie wiadomo jak dlugo), ale juz widac ze bedzie brakowalo mozliwosci banowania kolejnych heh, ale przy takiej masie czoglow mozna poprostu zabic sie szybciutko i podziekowac nielubianej mapie, to ma byc rozrywaka a nie mus

Dr Adam

Takie kamienne górki przy których wszyscy się zbierają to patologia. Zero możliwość manewru. Chcą tylko utrudnić grę, jak zawsze, bo gracze płaczą o krótkie bitwy…

BZ-176_Enjoyer

Najlepsze jest tworzenie takich miejscówek, ewentualnie wąskich przesmyków, gdzie w danej pozycji może grać tylko jeden czołg. Efekt jest taki, że gracze są często sfrustrowani, głupio postawiony wrak sojusznika doprowadza do przegranej, albo jakiś dzban wypycha cię z “jego miejscówki”. Po co?

Bogver

W końcu, bo startując z górnego jadąc nad rzekę – strona praktycznie przegrana. Odpowiednie ustawienie TDkówi i HTków sprawia, że każdy wyjazd to powrót do garażu. Więc zmiany tej strony jak najbardziej na plus.

Martwi środek, że dalej za mało osłon i nadal mamy dwustronną mapę.

Hubert

Według mnie te zmiany niewiele pomogą. Fajnie jakby wzięli wzór z Murowanki bo dla HT jest naprawdę niezła.

cham

zmienią jeden brzeg a cały środek mapy jest niegrywalny

Femboy

mam nadzieje ze tego nie wprowadzą bo nie jest to nikomu potrzebne i w dodatku bedzie nie grywalne

Radek2723

Półeczka przy bazie teraz będzie miala jeszcze większy sens jak i krzaczki bo nie da sie przejechać woda do pkt nr 4 z pkt nr 2 tak jak to bylo wcześniej bez wyparowania co utrudnia znaczaco spota tamtych rejonów. Push na bazę tamtym rejonem bedzie hardcorem teraz.
To tylko takie moje spostrzeżenie zobaczymy jak będzie aie grac po zmianie jesli wejdzie taka jak teraz została pokazana XD

xxx

A ty jesteś tego świadomy że druga baza też przez cały czas musiała się wychylać pod ostrzał półki i snajperów xD? I na dodatek nie miała takiego przejazdu

Radek2723

Nigdy nie miałem problemu z przejechaniem na mordor czy graniem na wieże z dolnego capa przy wodzie.
Zdecydowanie łatwiej pushowac górny cap niz dolny.
Przy dobrze ustawionych przeciwnikach na wodzie obecnie jest patowa sytuacja.
Te poprawki są na jednostronna korzyść w mojej opinii i to widać mocno.
Robiąc już poprawki powinni zmienić więcej elementów mapy niż tylko jeden tym bardziej, ze druga strona jest trudniejsza w prowadzeniu wymian.
Jak sie dojeżdża jak osioł to i sie dostaje w łeb na dojeździe jak osioł od zawsze tak było jesteś tego świadomy???

gadzina

Się nie popluj profesjonalisto …..

smuteczeg

Lubię linię ht z obu stron na tej mapie, ten nowy klocek na środku to chyba jedynie ukłon w stronę td na półkach…

Trolololo

Ani trochę mi się te zmiany nie podobają.
Mogli coś z linią medów zrobić, która według mnie jest gorsza.

Gracz

Tragiczne zmiany w których tylko chodzi o wydłużenie bitew na tej mapie, a nie
o przyjemność z gry.

raczek

Buahahahahah ….. chyba ci się już totalnie popieprzyło …..

Ursus

Imo zmiany na gorsze, teraz nie można pograć w żaden sposób na znajomość mapy i umiejętności aby przejechać i się nie utopić.

trzeci081

Jeżeli chodzi o mapy to poprawiają je na plus, widać że wiedzą gdzie jest problem i go naprawiają natomiast jeśli chodzi o czołgi sytuacja jest całkiem odwrotna, i nawet jak coś poprawią w danym czołgu to nie poprawiają problemu przez który jest on słaby tylko poprawiają rzeczy w nim nieistotne. Osoba która zajmuje rebalansem czołgów nie ma o tym pojęcia, przez co firma WG nie wykorzystuje swoich możliwości w zarabianiu. To samo tyczy się nowo dodawanych czołgów które są w większości beż sensu.

Dr Adam

Co niby naprawili? Mapy to najgorsze co jest w tej grze przez takie zmiany. Takie kamienne górki, na które nie da się wjechać i wszyscy zbierają się od boków to największy rak i uwalenie manewrowości

MeczenikWoTa

Wkoncu cos robia z ta gowno mapa, zawsze ja insta banuje moze teraz uda sie cos na niej pograc

Warkot

Najgorsze to Lotnisko, Berlin lub Overlord, ta jest w porządku.

maremel

Każdy ma swoje najgorsze mapy. A najgorsze jest to, że robią te mapy pod twardołbe hulldowny prowadzone za rączkę – o tu macie się strzelać, właśnie w tym miejscu co sobie deweloper ustał we łbie. Coraz mniej swobodnej gry premiującej myślenie – ale co ja się dziwię, znak czasów.

PaK_Wagen

Weź mnie nie mów pan takie rzeczy! Pięknym przykładem takiego badziewia jest piaszczysta rzeka z tym korytem przez środek albo zatoka rybacka z dwoma korytarzami na bokach i całkowicie niegrywalnym środkiem

patum

nom, brakuje mi też map dla lightów, 2 mapy są dla tej klasy świetne, następnie jest masa takich ok map, a później są same beznadziejne. wiem że light też ma działo i w ogóle, ale np. elc evenem no nie zrobisz tych 3k w 3 minutowej bitwie na himlu

Guma

W ogóle misje kampanii trudno jest zrobić w trzy minutowych bitwach. Ebola znerfiona a trudność zdobycia pozostała ta sama. Quo vadis WG?

jules

a próby zrobienia misje na odbijanie? to dopiero jest hardcore. 6 lat temu to było do zrobienia. Teraz jak tylko kogoś nie da się przebić to cyk dwójeczka i nie ma odbijania… Nawet na niższych tierach. Misje kampanijne do zmiany. Tak samo misja na uszkadzanie modułów, wszystko opiera się o rng. reszta to umiejętności i szczęście że dobrałeś pierdołowaty przeciwny zespół z tym, że on wtedy wykrzacza się w 3 minuty i koło się zamyka.

patum

Mi się udało łatwo zrobić te misje mausem, ale innymi czołgami to się nawet nie zbliżyłem. Ale misje na lighty nie są bardzo trudne, da się je zrobić na ok mapach a na 2 wyśmienitych już w ogóle

M@c

Z cyk dwójeczka to sie nie ma co dziwić – graczy w większosci stać na to 😀 No i jaki sens strzelać z 10% szans na przebicie jak mozna miec 90%? 😀 Szczytem jest ze ktos nie przebija ze zwykłych to ładuje np na magazynka HE 🙂 Misja na moduły to wielkie RNG, poza tym wyposazenie mocno zwiększa wytrzymałość modułów wiec trudniej je uszkodzić.

Sly

Ja tam lotnisko i overlord lubię. Najgorsze jak dla mnie to miasto duchów, piaszczysta rzeka i paryż.