Prosto z supertestu: ISU-122-2 cz. II
Tier: TD-8, ZSRR. Parametry dla załogi wyszkolonej na 100%:
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 40 / – 20 km / h
Moc silnika: 800 750KM
Moc na tonę: 16 15 KM / t
Prędkość obrotu: 36.51 31,29 °/s
Prędkość obrotu działa: 18 °/s
Wytrzymałość: 1 400 1 300 PW
Pancerz kadłuba: 190 / 65 / 40
Zasięg widzenia: 370 m
Zasięg sygnału: 720 m
Działo:
Uszkodzenia: 390 / 390 / 530
Penetracja: 258 / 300 / 68
Czas przygotowania salwy: 2 s
Czas przeładowania pocisku: 10 s
Czas zmiany działa: 7 s
Blokada czasu przeładowania: 1 s
Ilość pocisków: 60 szt.
Wychył działa: 24°
Prędkość pocisków: 1100 / 850 / 850 m/s
Rozrzut na 100 m: 0,37
Czas celowania: 2 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -5 ° / +15°
Załoga 5-osobowa: Dowódca, Celowniczy, Kierowca-Mechanik i dwóch Ładowniczych
Tyle pytań nasuwa mi się w głowie patrząc na to coś ale jedno wybrzmiewa niczym Dzwon Zygmunta – „PO CO?”
for money
Jak to po co? Żeby wszystko jeszcze bardziej, szybciej i skuteczniej kasowało wszystko jak najszybciej. I cyk kolejna bitwa…. 2024 zapowiada się nadzwyczaj tragicznie. Żal mi wszystkich tych, którzy codziennie poświęcają swój czas na tą p2p i p2w grę
Dla urozmaicenia. Jak nie lubisz takich wynalazków to nie musisz kupować lub ekspić. Ale są gracze, którzy nudzą się szybko i dla nich 500 bitew jednym czołgiem to nuda. Wolą co miesiąc nową zabawkę i oni się cieszą a WG ma za co działać (dotacji z budżetu na serwery, programistów i energię nie dostają). Kolega niżej płacze, że bitwy będą szybsze. Raczej nie. To co ostatnio wypuszczają nie jest super mobilne lub przegięte (lekcja z BZ). Gry 3-5 minut to bardziej efekt nowego pokolenia graczy, takich na hura. Zwycięstwo instant. biorą mobilne buraski, Progetto, itp.(to czołgi wydane kilka lat temu) i szarża. Wciąż są mapy w WoT które taką taktykę szybko karzą ale na wielu dale to efekty. A nawet jak nie to klikam bitwa i gram dalej w kolejnej. To pokolenie nie płacze nad przegraną, nie wyzywa na czacie bo się im świat zawalił przez pomidora, nie sprawdzają na tanksgg czemu w dolną płytę nie weszło. A dodatkowo robiąc jedną 12-15 min bitwę taktyczną zarobią tyle samo srebra i expa co za bitwę 3-5 min bo nie oszukujmy się to, że bitwa trwa 15 minut nie znaczy, że zrobisz 10k DMG a często po huraganie 15do3 pierwsza 3-5 graczy ma 3-5k DMG i robią kolejną bitwę. Więc szybciej wyekspią czołg lub więcej zarobią.
Gry 3-5 minut to efekt mobilnych czołgów i tego że wszystko teraz ma niesamowity zasieg widzenia i wszystko niszczy wszystko coraz szybciej no i nie zapominajmy o mm. Kto tu roni łzy, że tak to podkreślasz? Może zwyczajnie ktoś piszę co ma na myśli. Jeśli to dla Ciebie płacz to nieźle masz pod kopułą.
Jeśli ktoś płacze to tylko ty.
zmien pampersa