Prosto z Supertestu: Object 452K cz. III
Tier: HT-10, ZSSR, specjalny
Wytrzymałość: 2300
Moc silnika: 750 KM
Waga: 55 t
Moc na tonę: 13,6 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / – 15 km / h
Prędkość obrotu: 30 °/s
Prędkość obrotu wieży: 20 °/s
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 730 m
Pancerz kadłuba: 210 / 100 / 50
Pancerz wieży: 130 / 130 / 60
Działo:
Uszkodzenia: 560 / 560 / 700
Penetracja: 260 / 320 / 65
Szybkostrzelność: 4,17 4,47
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 336 2 503
Czas przeładowania: 14,38 13,42 s
Rozrzut na 100 m: 0,38 0,36
Czas celowania: 2,4 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -7 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Celowniczy, Kierowca-Mechanik, Ładowniczy
Ź: wotclue
Liczba Graczy już tak gwałtownie maleje że WG łączy wszystkich z regionów/serwerów NA, Azja i EU. Połaczenie kanałów video jak Youtube było tylko początkiem tego kroku. Jak ktoś oczekiwał znaku początku końca WoT to chyba nie będzie bardziej czytelnego. To oczywiście nie koniec WoT ale początek tego procesu. Tak zarżnięto tą grę decyzjami chciwego białoruskiego janusza 😀
Skąd masz info o połączeniu serwerów? Daj link do źródła.
fake news
Połaczenie nastąpi do końca tego roku. Przeczytasz to sobie niedługo na wotexpress a potem na polskich blogach – jeżeli będzie im się chciało informować o tym 🙂 a fake news jest news o tym jak bardzo WG pracuje ciężko aby „naprawić” WoT i wypociny tego łysego i kobiety z WG zamieszczane co jakiś czas w mediach społecznościowych. Załoga 2.0 w 2024? Haha jasne…..
No i jak tam panie konspiracja?
Dodam tylko że spadki graczy to nie 5 czy 10% ale 30-40%. WG już nie wyciągnie WoT z tego trendu. Wychodzi mnóstwo dobrych/ ciekawych gier skutecznie rywalizując o czas i pieniądze Graczy. Każda gra masowa inaczej doświadcza tego procesu. Ale takie same są reakcje kierownictwa. Łączenie kanałów informacyjnych. Zanik aktywności na forach. Kurczenie się bazy graczy. Łączenie serwerów w regionach. Potem łączenie regionów. Monetyzacja wszystkiego co się da. I na końcu mamy pufff…. 😀
Spadek 30-40% to chyba tylko w ciagu ostatniego roku bo w ciagu ostatnich 5 lat spadek wynosi ponad 80%. 🧠
i bardzo dobrze tak się kończy pycha i chciwość.
W najnowszym filmie dzisiaj Multi gadał o łączeniu serwerów więc już jest sprawdzone info, więc na nic twoje kłamstewka, donieś tam w wg, że twoja misja się nie powiodła kłamco.
po wejściu nerfa czifa i eboli odpłynie jeszcze więcej, nic dziwnego jak wg tylko chce się nachapać jednocześnie melając prosto w ryj graczom.
Tylko co mają zrobić by to odwrócić. Nowe czołgi i drzewka – „bleeee…niehistoryczne, projekty na chusteczce rysowane…” (a gdyby były tylko historyczne to by 30% może zostało). Nowe mapy – „bleeeee…. niegrywalne…. nie dla arty/raj arty… bobslejowe….”. Przywrócić stare mapy – też za nimi tęsknie ale na forach pamiętam płacze na bagno, na świętą dolinę, wichurę czy Stalingrad. Nowe wydarzenia – „nuda…., za trudne/za łatwe…”. Co by nie zrobili zawsze będzie lament. A gracze odchodzą bo to nie ich typ rozrywki. Nowe pokolenie nie lubi mozolnego expienia nowego czołgu, powolnego zarabiania kredek czy szkolenia załogi. Ma być szybko, wszystko i bitwa ma trwać góra 5 min. Dlatego wysyp szybkich medów zamiast taktycznych HT. Dlatego klanowicze narzekają na młodych, bo ci nie chcą karnie czekać w godz. 20-22 na zaproszenie do bitwy klanowej, wolą kilka szybkich randomków, w międzyczasie kilka filmików na tik toku.
Kolejny czołg który wygląda jak by go zaprojektowano w Grze Sprocket
Gra ma masę wiernych fanów. Nie jesteśmy botami 🙂
Wot masę zalet:
Rozwój umysłowy: „World of Tanks” wymaga myślenia strategicznego, planowania ruchów oraz zdolności do szybkiego reagowania na zmieniającą się sytuację na polu bitwy.
Zabawa i emocje: Gra dostarcza intensywnych emocji podczas dynamicznych starć czołgowych, co stanowi źródło radości i ekscytacji dla graczy.
Współpraca i rywalizacja: Gra umożliwia graczom współpracę w zespołach czołgów oraz rywalizację z innymi drużynami, co sprzyja budowaniu umiejętności interpersonalnych i ducha współzawodnictwa.
Znajomość historyczna i techniczna: „World of Tanks” przedstawia czołgi z różnych okresów historycznych, co pozwala graczom zgłębić wiedzę na temat technologii wojskowej i historii wojen pancerzami.
Koordynacja ruchów: Gra rozwija zdolność precyzyjnego sterowania i koordynacji ruchowej poprzez zręcznościowe manewry czołgów na polu bitwy.
Taktyka i planowanie: Gracze muszą opracowywać taktyki na różnych mapach, uwzględniając topografię terenu oraz umiejętności swojego zespołu i przeciwnika.
Wyzwania i awanse: „World of Tanks” oferuje system awansów, nowych pojazdów i ekwipunku, co stanowi motywację do dalszego rozwoju umiejętności i zdobywania osiągnięć.
Społeczność graczy: Gra umożliwia interakcję z innymi graczami, co sprzyja budowaniu relacji społecznych i tworzeniu przyjaźni.
Estetyka wojny pancernej: Grafika gry pozwala na wcielenie się w atmosferę bitew pancernych i doświadczenie ich wizualnego aspektu.
Symulacja czołgów: Gra oferuje wierne odwzorowanie różnych typów czołgów, co pozwala na poznanie ich charakterystyk technicznych i umiejętności.
Strategiczne myślenie: Gracze muszą analizować sytuację na polu bitwy, przewidywać ruchy przeciwnika i dostosowywać swoje działania, co rozwija umiejętność strategicznego myślenia.
Przyjemność z osiągnięć: Wielokrotne zwycięstwa i zdobywanie nowych pojazdów dostarczają satysfakcji i nagrody za wysiłek włożony w grę.
Relaksacja: Dla wielu ludzi gra w gry komputerowe jest sposobem na relaksację i oderwanie się od stresującej rzeczywistości.
Wartość wydawania pieniędzy na grę „World of Tanks” może być kwestią indywidualną, ale istnieją pewne argumenty, które mogą przekonać niektórych graczy do inwestowania w tę grę. Poniżej przedstawiam kilka powodów, dlaczego niektórzy mogą uznać to za wartość:
Przyspieszenie postępu: Wydawanie pieniędzy może pozwolić na zakup premiumowych kont, pojazdów i ekwipunku, co może przyspieszyć zdobywanie doświadczenia i osiąganie nowych poziomów rozwoju w grze.
Unikalne pojazdy: Często dostępne są unikalne pojazdy premium, które nie tylko oferują ciekawe cechy techniczne, ale także mogą mieć znaczący wpływ na styl rozgrywki.
Konta premium: Subskrypcja konta premium może dostarczyć dodatkowe korzyści, takie jak zwiększone doświadczenie i kredyty za bitwy, co może ułatwić progresję i zarządzanie zasobami.
Ekskluzywne oferty: Często istnieją ograniczone czasowo oferty i promocje, które pozwalają na zakup cennych przedmiotów w grze po niższych cenach.
Wsparcie dla deweloperów: Wydawanie pieniędzy na grę może pomóc w finansowaniu dalszego rozwoju i utrzymaniu serwerów, co przekłada się na dłuższe trwanie gry.
Innowacje i aktualizacje: Część wpływów z mikrotransakcji może być przeznaczona na tworzenie nowych zawartości, trybów, map czy funkcji, co z kolei wpływa na świeżość i atrakcyjność gry.
Wsparcie dla społeczności: Wpłacając pieniądze, gracze mogą otrzymać dodatkowe elementy kosmetyczne czy przedmioty, które mogą pokazać ich zaangażowanie w grę i wzmocnić poczucie przynależności do społeczności graczy.
Komfort rozgrywki: Wydawanie pieniędzy może pomóc w uzyskaniu pewnych udogodnień, takich jak większa ilość miejsc w garażu czy bardziej zaawansowany ekwipunek, co może przyczynić się do wyższego komfortu rozgrywki.
Konkurencyjność: Posiadanie lepszych pojazdów i wyposażenia premium może pomóc w osiąganiu lepszych wyników i wyższej pozycji w rankingu, co może być motywacją dla niektórych graczy.
Jezu ale rozprawka…
Redi zachowuj się ,WG posłało admina z oficjalnego forum aby ratował sytuację i wypisał same zalety wota więc doceń admina, że się stara jak coś nie mów mu tego nic nie wiemy 🙂
Dobrze napisana rozprawka, teraz prosił bym o wypisanie w tym samym stylu ale WADY wota.
Oczywiście, oto niektóre z potencjalnych wad gry „World of Tanks”:
Mikrotransakcje i płatności: Gra korzysta z modelu mikrotransakcji, co oznacza, że niektóre najlepsze pojazdy, wyposażenie i elementy kosmetyczne są dostępne za dodatkową opłatą, co może być frustrujące dla graczy, którzy nie chcą lub nie mogą wydawać dodatkowych pieniędzy.
P2W (Pay-to-Win): Niektóre płatne pojazdy premium mogą dawać przewagę w bitwach w porównaniu do darmowych pojazdów, co może wprowadzać nierówności i utrudniać rozgrywkę dla tych, którzy nie inwestują w dodatkowe treści.
Balans pojazdów: Czasami balans między różnymi typami pojazdów i tierami może być nierówny, co prowadzi do niezdrowej dominacji pewnych pojazdów i frustracji wśród graczy.
Wymagająca krzywa nauki: Gra może być trudna dla początkujących graczy, ze względu na rozbudowany system umiejętności, różnorodność pojazdów i złożone taktyki, co może zniechęcać nowych graczy.
Długi czas oczekiwania: Czasami oczekiwanie na znalezienie meczu w odpowiedniej dywizji i zrównoważonych drużynach może być długie, co może prowadzić do znudzenia.
Schematyczność rozgrywki: W niektórych przypadkach bitwy mogą wydawać się schematyczne, szczególnie jeśli mapy i strategie drużyn są ograniczone.
Mikropłatności kosmetyczne: Często elementy kosmetyczne, takie jak kamuflaże czy emblematy, są dostępne tylko za dodatkową opłatą, co może być rozczarowujące dla graczy, którzy chcieliby spersonalizować swoje pojazdy bez konieczności płacenia.
Toksyczność społeczności: Jak wiele gier wieloosobowych, „World of Tanks” nie jest wolne od toksyczności wśród graczy, co może negatywnie wpływać na doświadczenie społecznościowe.
Monotonia rozgrywki: Dla niektórych graczy systematyczne bitwy czołgów na tych samych mapach i w podobnych scenariuszach może stać się monotonne po pewnym czasie.
Wysoki próg wejścia: Dla nowych graczy trudno jest nadążyć za doświadczonymi graczami, co może skutkować frustracją i poczuciem nieefektywności.
Warto pamiętać, że te wady mogą być subiektywnymi doświadczeniami i niekoniecznie dotyczyć każdego gracza. Każda gra ma swoje mocne strony, ale także pewne aspekty do poprawy.
Jak nie pisze tego chat gpt to nie wierzę w ludzi
To na pewno jest chat gpt XD
wot ma zrąbany MM -2+2 a powinno być -1+1 dla czołgów preferencyjnych 0-1, wot ma masę botów żeby rozgrywka wyglądała na koniec 15-1, 15-3, wot ma za małe mapy na więcej jak jedną artylerię na stronę i cała taktyka w wocie wygląda tak włączasz pociski premium i do przodu, pancerz nie istnieje a op czołgi takie ja BZ -176 zamiatają połowę przeciwnej drużyny bo RNG 25% im sprzyja. Proszę bardzo to naprawcie a gra przejdzie renesans. Macie tip za zupełną darmochę…
oczym ty pier….lisz ty biłoryski smieciu ta gra jest tak zjebnananan ja ty i twoj skarzony łeb bioloruskim syfem wypir….dal z tej normalnj dla normalych ludzi strony bo my nie potrzebujemy syfu czyli ciebi nieudaczniku jeba….y
Wot tak naprawdę teraz wymaga 800 rubli na lolzie
Szczerze mówiąc dla mnie póki co jest… nijaki, pomijając słabą wieżę. Oczywiście to 100x lepiej niż miałby być przegięty, ale ja dałbym mu choć jedną cechę żeby się jakoś wyróżniał. Mogłaby być to np. celność 0,3 kosztem DPM, mógłby być obrót ponad 40 stopni na sekundę, czy pena na HE 150 mm. Cokolwiek żeby nie był kolejną niemal identyczną maszyną w grze.
nie wiedzac dlaczego,czekam sobie jedynie na bz 176 w sklepie
Z nim jest teraz jak z Defenderem. Za mocny nigdy go nie damy do sprzedaży, a potem leci co miesiąc 😀
Ale fakt jest na co czekać. Jestem szczęśliwym posiadaczem i naprawdę warto.
Znając życie pojawi się w święta w kalendarzu za pln… chyba ze faktycznie nie dadzą go do sprzedaży bo na pewno widza jaki błąd był go
I ludzie myślą, że tak jak defender, to czołg samograj, a po kilku bitwach – oddajcie mój hajs złodzieje, bo rzeczywistość ich weryfikuje (tak jak to było z defenderem). Bezeta jest mocną maszyną, ale trzeba też coś potrafić. Wypstrykamy się z dopałek na samym początku i później nie nadążamy w bitwie za resztą. Nie trafisz/nie przebijesz/rng Ci pokaże faka, bo kapryśne działo i też możesz w bitwie nie zrobić dmg. Nie ma co jej demonizować. W dobrych rękach każdy czołg jest mocny.
BZ nie wybacza błędów, niepolosuje i po herbacie
Ale pieprzycie. Nie nadążysz za bitwą? A co mają powiedzieć takie T95 np. Nie wybacza błędów? Ciekawe bo pancerz akurat ma lepszy niż większość czołgów 10poziomu z przodu. Bierze 8 na 2 strzały i wcale jakoś długo nie ładuje jak na takie uszkodzenia a i zadziwiająco często trafia i przebija 8 ciężkie od przodu. Ja nie wiem jaki wy byście chcieli czołg jak na OP maszynki narzekacie. Jak dla mnie Najlepsze lata wota za nami gdzie 5-8 lat temu w bitwie było po 2 czołgi premium na 8 na team a teraz 2 to drzewkowe. Lepiej się grało zdecydowanie
A czy ja gdzies narzekam na bezete? Napisałem, że to nie jest czołg samograj i ma swoje mankamenty. Jeden kacperek z drugim napali się na bezetę jak szczerbaty na suchary, bo będzie masakrować dychy, a jak przyjdzie co do czego to będzie płacz i zgrzytanie zębów, że wugie złodzieje okradły go sprzedając mu wybrakowany czołg.
800 rubli czyli około 7$ i możesz mieć jeśli myślisz
Ten czolg z parametrow bardzo przypomina mi amxa m4 54, szczegolnie jesli chodzi o dzialo. Niektore parametry ten rusek ma nawet lepsze. Moze byc calkiem dobra maszynka
Szczerze teraz zaczyna wyglądać ciekawie. Już na maksymalnej konfiguracji wyciągnie z 3000 dpmu. Jeszcze jeden buff o sekunde zmniejszajacy przeladowanie i bedzie fajna maszynka
Przy okazji mam wrażenie, że może być to nagroda za 3 front misji osobistych, nerfią ebole i chiefa, 5 lat nie ma nowego frontu to akurat mogliby go wcisnąć, dodatkowo podtrzymując tradycje ze najlepszą nagrodą za misje jest Ruski X ciezki, tak jak bylo w przypadku 260 i eboli
Gra zmaga się z odpływem graczy; tego nie załatwi ruski ht jako w/w nagroda – raczej wręcz przeciwnie 😀
Aby ktoś wrócił – np. taki cham do tej gry to WG musi klęknąć, zniszczyć tunelowe mapy, zrobić rebalns pojazdów TOTALNY, zrobić załogę i dać ciekawe eventy.\
Wiedząc iż WG zrobi ZERO z w/w warunków – to tak samo ZERO mojej kasy zobaczy i nie w grze 🙂
Żal tylko moje 4 litery (tłuste) ściska że gra z takim potencjałem została zaorana pod wzg. grywalności przez chciwego białoruskiego janusza/CEO.
Gra zmaga się z odpływem graczy; tego nie załatwi ruski ht jako w/w nagroda –
Z tym się zgodzę, coraz więcej ludzi odchodzi i przesiada się np do wt.WG stara się robić powoli ukłony w kierunku (resztce) tych najsłabszych graczy bo jest ich większość, ale to nic nie da skoro nie naprawią w grze to co jest najważniejsze czyli mm i rng bo to one grają pierwsze skrzypce.Zrobiłem małą ankietę wśród moich kolegów których znam osobiście i grali kiedyś w wota ze mną :
Czy powrócą do wota, jak WG za samo zalogowanie da im najlepsze czołgi w grze jak 279 i chief.
Ich wypowiedzi były negatywne, nie zamierzają wracać bo nie zamierzają się wku nad ustawioną grą, też nie wiedzieli co to za czołgi i nic im nie da nawet jakby je dostali bo nie o nagrody chodzi itp podobne odpowiedzi z bluzgami.Także, wg może dalej robić sobie ukłony w stronę słabszych graczy i tak nic to nie zmieni kto skończył z wotem to już nie wraca bo ma ku temu powódy.
Obecnie nawet z kolegami nie da się zagrać pluton na 8 tierach bo wyrzuca w ponad 90% przypadkach na 10 tiery i co to za fun grania na goldzie przeciwko 10 tierom i do tego ciągle przegrane bitwy.
Chyba żartujesz z tym że ludzie z wota na wt przechodzą, tam wcale nie lepiej
Wg ma gdzies Twoje warunki ,podobnie jak my
Niektórzy żyją w swoich bajkach 🤣
Też widzę, że liczba graczy dramatycznie spadła i WG zastępuje ich botami, by na pierwszy rzut oka nie było tego widać. Odnoszę wrażenie, że obecnie w każdej bitwie jest już około 60-70% botów i wnioskuję to z obserwacji, bo można je łatwo rozpoznać po zachowaniu. Podczas walki zawsze skupiają się na jednym przeciwniku, ignorując całkowicie inne czołgi.
Muszę cię rozczarować. Tak gra większość graczy …..
Ja myślę, że 100% graczy to boty, albo i więcej 🤣 Może nawet wszyscy pracownicy WG to boty 👍
Jakbyś grał wraz ze swoimi kolegami na jakimś poziomie to w bitwie nie byłoby tyle botów.
Gracie jak gówno i narzekacie że gra jest usatawiona a pewnie nawet się spłacić w bitwie nie potraficie xDD
Widzę, że masz doświadczenie w niespłacaniu się w bitwie z hp, ale to nie znaczy, że inni też grają tak jak ty, nie oceniaj wszystkich swoją miarą.Za niedługo szkoła 🙂 skończy ci się pisanie głupot i do nauki .
Fakty są takie. Ludzie w 80% graczy nie używa minimapy to jak może cofnąć na bazę i ją bronić? Albo wylewy wkurzonych graczy których robię do zera. Nie panują nad emocjami a później wszyscy giną bo próbują mnie za wszelką cenę zniszczyć a przez nich drużyna traci HP kilku czołgów. Albo mają wyspotowane i nie potrafią klikać w myszkę i celować równocześnie. I mogę się założyć że dotyczy to ponad 80% osób piszących komentarze tu… Początkujący gracze to oczywiście to nie dotyczy bo oni się uczą więc logiczne że czegoś nie potrafią.