Zapytaj Streamera – Zurugula

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

19 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
uuu sigma

co się stało z pieniędzmi z zbiórki na mame?

Klicker_arciarz

Kupa botów i nawet tego nie balansują bitwy 3 min, balanc czołgów dychy na 8ki oni 705a a u mnie bc25t kpina, RNG to robi z tą grą co chce, balanc map gdzie na malinowce lajt jest po 40 sec na półce i spotuje respa na polnocnej stronie i za każdym razem tak jest, nie wszystko jest ok nie mówiąc o innych mapach,jedyne co ważne jest w tej gierce jak wydoic baranów z kasy, jak narazie nikogo nie widziałem żeby coś się działo z poprawa tej gry nikt nawet szumu nie robi każdy tylko narzeka i się na to godzi, zrobić jakąś stronę internetowa jakieś tak jakby związki zawodowe i bojkoty ich śmiesznych eventow czy innego badziewia, na wg ma tylko wpływ prak pieniędzy z gry

yebac oczoyebne camo

+2/-2 to różnorodność i wyzwania, gdy na dole, zabawa na górze, jedynym minus to 3 top tanki, bo jak trafi się tam 2 botów to pograne…

classic

przeciez wlasnie dzięki temu, że bardzo słabi gracze szybko wbijają dychy i nikt ich nie uczy grać można ich farmić i robić 5k dpg na 10. a ten jeszcze na to narzeka xD wiadomo są często bitwy 4 minutowe ale przecież nawet w takich zdążysz swoje nastrzelać (no chyba że robisz po 2,5k na dyszkach to wtedy mozesz jedynie narzekac xD)

misio

mój pomysł to premki MM +/-2, a drzewkowe +/-1, co prawda
została mi misja na odbijanie, a cały czas losuje Mausa na X tier na otwartych mapach,
a jak biorę stokową ósemke w drugiej bitwie już mam dychy,
po prostu niefart

E lo

ten twój pomysł jest totalnie idiotyczny i odklejony

misio

przeciez są premki z preferencyjnym MM superpers, type59, e25, is6, t34-3 kartofel,
moim zdaniem to drzewkowe powinny mieć a nie za kasę w dodatku ….. wymaksowane

mgssnake

“A co sadzisz, że dobrym pomysłem byłoby zmienienie matchmakingu” Jasne że to by zmieniło obraz gry względem wyników. Jeśli po Twojej stronie losuje Ci płowe teamu z świeżakami do 1 tys bitew … a po drugiej stronie 80% teamu to średni i dobrzy gracze z 40 i 50 tys bitew to masz wynik 3:15. To jest problem tej gry. 4 czołgi z magazynkiem po Twojej stronie a u przeciwnika jeden ? Tak to możliwe w World of tanks. Zbalansowany

Makrela Merkel

ooooooooooo,komuchy wracają ?

Robb

Zrobione też dział wota konsolowego i umarło.

hehe

Jezus?

Zurugula

Tak, Synu?

😉

Raxo88

Ty zurygula mi przypominasz na wykopanego ozzego osuborna tyle temacie

heerre

Fajna rozmowa – miło posłuchać mądrego 🙂

BTW – z tym sprzętem to nie przesadzaj. Ja gram na lapku HP OMEN z i7 7Gen 1050Ti
łącze 1GB ratuje 😉

Matizzz

He he, u mnie nie ma tak dobrego łącza, z resztą widać xD

Doubt_

Ciekawa rozmowa, trochę info od kuchni.

Czarnobylski Szabrownik

Oczywiście spoko wywiad. Odniosę się kwestii, która najbardziej zwróciła moją uwagę, a mianowicie bitwy z mm +/-0.
Absolutnie niemożliwy do realizacji pomysł moim zdaniem.
Po pierwsze WG musiałoby złamać zasadę nienerfienia czołgów premium i nagród.
Takie ósemki na 6 i/lub 7 trafiają od święta. Większość bitew rozgrywają na swoim tierze lub wyżej. W scenariuszu bitew +/-0 mocne premki stałyby się jeszcze mocniejsze.
Po drugie, przy aktualnej liczbie maszyn balansowanie wszystkich tierów zajęłoby lata, jak znam WG.

Blighthorn

Moim zdaniem takie bitwy byłyby po prostu mniej ciekawe.

GriszaG1

VDR Szkoda że nie ma już cyklu”plutonowy jeleń”