Automat do gier: Ciemności nocy
Zapadła noc zmieniając pole bitewne w całkowicie inne miejsce, skąpo oświetlone światłem bladego księżyca. Kto tam się czai, tak złowrogo owity ciemnością? Któż to atakuje z głębokich cieni, by później przepaść bez śladu? Cóż, możecie to być Wy w nowym trybie Automatu do gier o nazwie Ciemności nocy, który dostępny będzie od 30 czerwca do 2 lipca, a następnie od 7 do 9 lipca przez menu wyboru trybu bitew!
Zapowiadany już w naszym filmiku z planami na przyszłość opublikowanym na początku 2023 roku, tryb Ciemności nocy nie tylko zmienia niektóre z podstawowych parametrów rozgrywki, wprowadzając również odmienne efekty świetlne oraz dźwięki otoczenia z odgłosami nocy. Za ich sprawą uzyskacie całkowicie nowe wrażenia, które pobudzą Waszą taktyczną wyobraźnię. Zasięg widzenia zmniejszony o ponad jedną trzecią, zasięg radiowy zmniejszony o połowę, krótszy zasięg renderowania pojazdów, a to jeszcze nie wszystko – walka w nocy polega na dyskretnym działaniu i zawiązuje się na mniejszych niż zwykle odległościach.
Mapy
Blady księżyc przyświeca nad trzema odmienionymi lokacjami przy wsparciu nielicznych źródeł światła.
- Na mapie Lakeville, ubywa Księżyca, ale w mieście dogasają pozostałości po pożarach. Jakimś cudem niektóre z latarni ulicznych wciąż działają.
- Na Piaszczystej rzece, na niebie maluje się poświata przedświtu, wspomagana iluminacją księżyca, ale nie oczekujcie zbyt wiele: to miejsce jest tak samo zacienione, jak reszta.
- Na Lodowcu blaskowi naturalnego satelity Ziemi towarzyszy zorza polarna, a latarnia morska przydaje tej scenerii bardzo potrzebnych fotonów.
Zasady
- Możecie grać w dowolnym pojeździe VIII lub X poziomu.
- Bitwy rozgrywane są w formacie 15 na 15 w pojazdach jednego poziomu.
- Plutony są dostępne i wszystkie premie plutonowe mają zastosowanie.
- Nie można wypełniać misji z wyjątkiem tych stworzonych na potrzeby trybu.
- Można zdobywać kredyty i PD.
- Nie ma zarobków w punktach Przepustki bitewnej oraz obligacjach.
- Wszystkie typy rezerw (osobiste i klanowe) mogą być stosowane.
- Mnożniki PD za pierwsze zwycięstwo dnia mają zastosowanie.
- Kredyty są dodawane do rezerwy kredytów.
- Złoto nie jest dodawane do rezerwy złota.
Przyciemniana optyka
Zasięg widzenia jest zmniejszony o 35%.
|
Zagłuszanie
Zasięg sygnału jest zmniejszony o 50%.
|
||
Wyblakły kamuflaż
Maksymalny czas widoczności pojazdu po wykryciu
jest skrócony do 6 s.
|
Błysk w nocy
Kara do maskowania po wystrzale jest zwiększona 10-krotnie.
|
||
Zamglony horyzont
Maksymalny zasięg rysowania dla pojazdów jest
zmniejszony do 465 m. Nie jesteście w stanie
dostrzec pojazdów znajdujących się dalej niż 465 m
od Was, nawet jeśli zostały zauważone przez
sojusznika, ale przy odrobinie szczęścia możecie je uszkodzić.
|
Pojazdy łatwiej wykryć po oddaniu strzału w ciemności, więc nie zapomnijcie o wypatrywaniu błysku na wylocie lufy!
Nagrody
Pomimo że gra opancerzonym nocnym łowcą jest nagrodą samą w sobie, możecie również wypełnić łańcuch misji bojowych przy każdym wprowadzeniu Ciemności nocy i zgarnąć trochę obligacji.
Wygrać dwie bitwy i za każdym razem znaleźć się w najlepszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD.
Nagroda: 100 obligacji
Wygrać pięć bitew i za każdym razem znaleźć się w najlepszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD.
Nagroda: 100 obligacji
Wygrać pięć bitew i za każdym razem znaleźć się w najlepszej 12 w swojej drużynie pod względem zdobytych bazowych PD.
Nagroda: 200 obligacji
Ruszajcie tajemnie w swoich cichych pojazdach i zwyciężajcie dyskretnie, Dowódcy!
tragicznie nudne to
Zagrałem i powiem, że to jest koszmar dla ludzi którzy tylko żyją ze snajpy. Nagle trzeba zjechać z czerwonej linii, opuścić przytulny krzaczek… Wielu będzie narzekac, ale ja zauważyłem że gra nabrała pewnej dynamiki, tylko że tej takiej lepszej, nie takowej jak na randomie. Zespół trzyma się w sumie bliżej siebie, z racji ograniczonego widzenia.
Tryb spoko, ale jeśli to chcą wprowadzić to muszą dodać element w opcjach żeby wyłączyć takie bitwy, bo może to psuć misje osobiste, lajty no cóż .. mają ciężej, papierowi snajperzy? Także .. ht i medy są w tym trybie najlepsze.
Zagrałem nawet Arta, dla niej spoko bo jest duże skupisko pojazdów, więc pewnie dużo osób się przerzuci…
Ciekaw jestem, kiedy wprowadza noktowizor jako nowy moduł.
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony spoko innowacja, ale z drugiej wyobraźcie sobie, że mapy wchodzą, a akurat markujecie czołg. Ciężki na nocnej miejskiej będzie w teorii lepszy, bo spot zupełnie straci znaczenie, tylko klata na klatę, ale na open mapie będzie miał przewalone jak nigdy.
Dobra, dostaję minusy. Ktoś uzasadni dlaczego? Nowe mechaniki, o ile trafia na randomy, znacząco wpłyną na osiągane wyniki na części czołgów, dotkną szczególnie mocno wybrane typy maszyn. To źle, że się tego obawiam?
Dostajesz minusy, bo ten tryb liczy sobie już chyba ze 2 lata i tam od zawsze były takie dziwaczne mechaniki, ale nie ma żadnych planów żeby weszły na stałe do gry. A nocne bitwy jeśli kiedykolwiek wejdą na stałe to na 99,9% będzie bez zmian w stosunku do normalnego randoma.
W obu wypowiedziach zaznaczyłem, że „o ile wejdą te mapy”. Wczoraj pograłem, ludzie szybko się nauczyli zbijać się w lemming trainy. Lighty niemal bezużyteczne ze skróconym widzeniem, wybija im zęby. Nie przekonuje mnie w obecnej formie.
zorza polarna przypomniała halloweenowy event z glutami, który tak jak tryb piłkarski bardzo miło wspominam
Te stare eventy 90% graczy miło wspomina, diabli wiedzą czemu nie chcą powrócić do czegoś, co przyciągało ludzi do gry. Mam kumpla który dzięki nim ze 3 razy powracał do WoT, a już nie grał. Potem został jeszcze na 4 czy 5 lat, ostatecznie przestał grać rok temu. Taki Automat jest fajny, tylko co z tego, skoro nie można nabijać w nim punktów przeklętej Przepustki, która i bez tego zmusza do grania po kilka godzin codziennie. Wolałem te stare czasy, gdy w weekend były gwiazdki x3, co jakiś czas zniżki na sprzęt, misje na czekoladę, apteczki, do tego kilka kodów promocyjnych do wklepania i to wystarczało. Teraz mam na koncie 35 mln kredytów, a kilka dych czeka odkrytych i nawet nie kupionych, bo nie daję rady rywalizować w erze napakowanych goldem ciptejnów z modyfikatorami polowymi i ulepszonym wyposażeniem. Mi do komfortowej gry zawsze wystarczały dosyłacz+staba+wenta, do tego zwykłe ammo, mała naprawiarka, apteczka i autogaśnica. A jak to przestało wystarczać, to ja przestałem grać. Takie już mam zasady.
20 bitew i 400 obligacji, może się skuszę
Myślałem że te nocne mapy to na stałe do gry wejdą. A tu jakiś zabawowy trybik do nabijania ulepszeń na dychach. Może i dobrze że coś robią, ale mi w WoT od lat brakuje dawnych eventów – wyścigi, piłka nożna, 8 bit itp. Random mnie nudzi i irytuje, Steel Hunter frustruje, a Frontline psują i psują. A pomysłów WG pokroju marsjańskich lazików już nie pojmuję kompletnie. Gdzie tu czołgi?
beda na stale, na razie testują
Czołgi znikają już po 6 sekundach , tak jak by teraz już tak się nie działo .
to chyba błąd, bo mają 50% szybciej znikać 🙂 według oryginalnego tekstu.
przy dobrej załodze, plus moduła, plus polówkach, plus dyrektywach świecisz przeciwnika ponad 12 +, chyba na czerwonej załodze grasz :P:P:P
jeśli czołg ci wjedzie za budynek to żadne bonusy nie pomogą z wyjątkiem tego perka co dodaje 2 sekundy ale to też musi tam być w jakimś tam zasięgu zobacz sobie jak czasem ciężkie znikają ze środka drogi i mają po 13 pkt cammo wiec one to bez dodatków powinny sie świecić 12sec.
PS; po 9 latach to już raczej niemożliwe , ale czasem sie zdarzało by coś uzupełnić skończyć zalegający czołg ( jakiś bonus X5 ) to sie brało na pare bitw a przeszkolenie nie miało sensu .
domagam się art premium VIII poziomu i to z każdej nacji
Ja też. Można hejtować, rozumiem bo każdy ma swój gust. Ale mnie sprawia ogromną przyjemność granie artą t92 i wspieranie sojuszników. Nie widzę też problemu z oberwaniem od arty bo to zwyczajnie element gry. Myślę że hejt na arty to zwykle wymuszony hejt na jeden punkt w wocie, zabiorą arty, ludzie będą płakać z innego powodu. Może po to są.
w tym trybie nie bedzie sie dalo gracz niczym innym niz hatek bo trzeba bedzie podjezdzac na 50 metrow bo wszystko slepe jak kret – brawo wg
Złej baletnicy……………
zaraz, co??? XDDDD
niezły bajcior
I ogólnie jestem pała, która myśli, że jest fajna.
trochę prawda bo mapy nocne są 3 i są słabe same z siebie pod td czy spotowanie, ale bez przesady, niemiecki lajt X i bedzie spotowane bez problemu [przy zalozeniu ze czegos wg nie spieprzy]