Prosto z Supertestu: Zmiany na mapie Ensk
Zmiany na mapie Ensk
Rozmiar mapy został powiększony z 600×600 do 1000×1000 m. Dodano nowy kierunek w zielonym obszarze, a bazy zostały przeniesione.
Teraz pojazdy mają znacznie mniejszą szansę na otrzymanie trafienia na początku, a początkowe manewry stały się bezpieczniejsze.
- Kluczową pozycją nowego kierunku jest wzgórze z wieżą ciśnień. Dodano kilka pozycji do kontrolowania kierunku i gry czołgami średnimi i lekkimi.
- Kierunek na zielonym obszarze wzdłuż granicy mapy został rozszerzony. Obejmuje teraz wystarczającą liczbę pozycji, aby odeprzeć ataki wroga.
- Zmniejszono liczbę pociągów na środku mapy i teraz można zmieniać flanki przez środek mapy.
- Główna strefa starcia dla ciężko opancerzonych pojazdów została ulepszona: dodano więcej pozycji i zwiększono odległość ostrzału, aby uniknąć gry turbo w tym kierunku i zsynchronizować ją z rozgrywką na zielonym obszarze.
- Strefa starcia dla czołgów ciężkich otrzymała nowe obszary gry wzdłuż granicy mapy, aby przeprowadzać manewry z flanki i bronić kierunku.
Rozmiar mapy został powiększony z 600×600 do 1000×1000 m. Dodano nowy kierunek w zielonym obszarze, a bazy zostały przeniesione.


Kluczową pozycją nowego kierunku jest wzgórze z wieżą ciśnień. Dodano kilka pozycji do kontrolowania kierunku i gry czołgami średnimi i lekkimi.


Kierunek na zielonym obszarze wzdłuż granicy mapy został rozszerzony. Obejmuje teraz wystarczającą liczbę pozycji, aby odeprzeć ataki wroga.




Zmniejszono liczbę pociągów na środku mapy i teraz można zmieniać flanki przez środek mapy.


Główna strefa starcia dla ciężko opancerzonych pojazdów została ulepszona: dodano więcej pozycji i zwiększono odległość ostrzału, aby uniknąć gry turbo w tym kierunku i zsynchronizować ją z rozgrywką na zielonym obszarze.


Strefa starcia dla czołgów ciężkich otrzymała nowe obszary gry wzdłuż granicy mapy, aby przeprowadzać manewry z flanki i bronić kierunku.






Spoko zmiany. Dużo nowych pozycji i w końcu LT będą miały cokolwiek do zrobienia.
I tak więcej robią, lepsze od mt i ht
Super, teraz to będzie trochę inna mapa, doda to też trochę balansu na tą mapę
Nosz na litość Boską, niech wg przestanie gmerać w starych mapach i zacznie dodawać nowe częściej niż 1 na rok…
świetnie, w końcu nie trzeba będzie blokować enska grając lightem/artą, bo lubię tą mapę
Tak samo powinni zrobić z korytarzówką Himmelsdorf, m.in. dlatego, że środek mapy to niepotrzebna „czarna dziura”, w którą nikt nie jedzie, no chyba, że ktoś chce walnąć samobója, a reszta mapy to przepychanki, w których prawie wszystko zależy od szczęścia.
Środek to zależy od szczęścia.
Może zamiast placu powinien tam być jakieś wzgórze które dałpby widok na np. Przepychacz i tory, ale nie byłoby to dobra pozycja strzelecka, ponieważ łatwoby było z zamku to miejsce ostrzelać, przez to tylko lighty miały by tam sens jechać
Nie trzeba blokować grając artą bo artą się nie gra.