Prosto z Supertestu: 🇨🇳 BZ-75
Garść zdjęć i kompletna charakterystyka chińskiego BZ-75.
Pokazane charakterystyki dotyczą trybu włączonych (dopalaczy odrzutowych)*
Tier: HT-10, Chiny, standardowy
Wytrzymałość: 2 500
Moc silnika: 800 KM (2 000 KM)*
Waga: 63,17 t
Maksymalne obciążenie: 65,0 t
Moc na tonę: 12,66 KM / t (31,66 KM / t)*
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / –15 km / h (53 / 1 km / h)*
Liczba dopalaczy: 6 szt.
Czas działania dopalacza: 10 s
Czas przeładowania dopalacza: 5 s
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu działa: 25,03 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 200 / 110 / 60
Pancerz wieży: 330 / 165 / 70
Działo: 152 mm 64-152T
Uszkodzenia: 650 / 650 / 840
Penetracja: 258 / 319 / 90
Szybkostrzelność: 3,68
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 393
Czas przeładowania: 16,30 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,59 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Żywotność.
Rola w bitwie: Szturmowy czołg ciężki (Mocno opancerzone pojazdy, które skutecznie wymieniają swoje punkty wytrzymałości i powstrzymują atak przeciwnika, pozostając na szpicy natarcia.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,01 / 0,95 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,53 / 0,48 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
BZ-75. Charakterystyki dla załogi wyszkolonej w 100%, działo 180 mm:
Tier: HT-10, Chiny, standardowy
Wytrzymałość: 2 500
Moc silnika: 800 KM (2 000 KM)*
Waga: 62,0 t
Maksymalne obciążenie: 65,0 t
Moc na tonę: 12,9 KM / t (32,26 KM / t)*
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / –15 km / h (53 / 1 km / h)*
Liczba dopalaczy: 6 szt.
Czas działania dopalacza: 10 s
Czas przeładowania dopalacza: 5 s
Prędkość obrotu: 31,29 °/s
Prędkość obrotu działa: 25,03 °/s
Opór gruntu: — / — / —
Zasięg widzenia: 390 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 200 / 110 / 60
Pancerz wieży: 330 / 165 / 70
Działo: 180 mm 65-180T
Uszkodzenia: 1 600 / 1 050
Penetracja: 75 / 225
Szybkostrzelność: 2,09
Średnie uszkodzenia na minutę: 3 338
Czas przeładowania: 28,76 s
Rozrzut na 100 m: 0,38
Czas celowania: 2,88 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -8 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Żywotność.
Rola w bitwie: Szturmowy czołg ciężki (Mocno opancerzone pojazdy, które skutecznie wymieniają swoje punkty wytrzymałości i powstrzymują atak przeciwnika, pozostając na szpicy natarcia.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 7,01 / 0,84 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 3,53 / 0,42 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Czołg z dopalaczami rakietowymi, OMG brakuje jeszcze Arty na kołach z magazynkiem. Będzie jeździć, sportować i rzucać goownem z nieba na wszystkich…
Czeska arta Dana, na kołach, 60 pestek, zasuwa 80 na godzine
No i kaliber 152 mm! Chciał bym!
co daje kod ?
BLITZHELL22
Ciekawe, czy przy takiej alfie, i tak solidnym pancerzu, nie będzie czasem lepszym czołgiem od 60TP, a tego bym nie chciał:D
husarzem nie umiem grać. To sadzi takie kartofle ze az mozg sie lansuje ;/
WG juz tak poprzewracalo sie w glowach, ze przydalaby sie im mobilizacja na wojne z Ukraina i wymiana kadr. Idiotyczna alfa, wieza nie do przebicia, szybki, wielka pula HP.
Kretynski ten czolg.
Puknij się gdzieś
O, typowy polski cham z WOTa sie odezwal. Pelno tego polskiego smiecia na serwerach.
ulala długa, gruba lufa 😳😳😳
Lubisz takie? ;]
That’s what she said! 😛
Jeżeli staty dział pozostaną takie same to 180mm będzie kompletnie bezużyteczna xD 75 mm na HE podstawowym przy takim kalibrze to śmiech, moim zdaniem powinno być te 100-120. Pociski goldowe to też żart, tyle peny co tu ma 8 premium z tej linii. Żeby efektywnie grać z takim działem powinni dac jakies 250-260 mm peny, bo inaczej to bedzie ciezko przebic dolne plyty czolgow ciezkich X tieru a biorac pod uwage celnosc dziala to nigdy nie powinno nawet do glowy komukolwiek wpasc. Reszta rzeczy apropo czolgu mysle ze w miare zblanasowana, moze powinni mu tylko zmniejszyc hp o 100/200
no tak potrzebna nam kolejna lodowka/godzilla. jakby juz wystarczajaco te 2 pojazdy spierdolily ta gre 😉
Pewnie, niech zdejmuje medy tieru 8 albo 9 jednym strzalem. Swietnie bedzie. Cudowna rozgrywka.
Jeżeli zdejmuje 8 na hita a na 10 jest totalnym szrotem bo ma za mało peny to znaczy tylko jedno, wg ujowo balansuje czołgi
albo dać drugie działo do wyboru bez trolla.
oni tak tam ćpią, że może będzie perk od zmiany lufy w czasie bitwy xD
Jest coś takiego jak zasada trzech kalibrów. Działem 180mm bedzie automatycznie przebijał wszystkie płyty pancerza mające mniej niż 60mm grubości (daszki dużej części czołgów), a jako że gra hulldown na blisko to jak złapie taki daszek np. 60tp to polak zbiera za 1600 dmg.
Zasada trzech kalibrów działa tylko na pociski AP i APCR. Pociski HEAT, HE czy HESH muszą się przebić przez cały pancerz w danym miejscu (więc taka lodówa może w teorii odbić się od odpowiednio ustawionego Sheridana strzelając z burzaka).
Ale ma ogromne, długie działo.. 😮
Prawie takie jak moje
Skoro do tego nawiązałeś to wiadomo kto ma kompleksy 😀
Droga bezosobowa persono, nie możesz, według neoliberalnego protokołu Zachodu, uznawać, że ta osoba stojąca przed tobą za monitorem to on. Równie dobrze może się chwalić tym, co posiada w szufladzie w szafce nocnej…
Do czego konkretnie nawiazal? Wymyslasz kompleksy na podstawie wlasnych domyslow
Bo to oczywiste do czego nawiązał. Widać że też masz kompleksy skoro szukasz dziury w całym 😉
pozdro dla osob z ujemnym iq ktore twierdza, ze dzialo 180mm jest lepsze bo ma 1600 alfy XD
na fioletowych modułach, żarciu i dyrektywach pewnie będzie siał fear factorem a tak to nawet na blisko będzie jedynie przeszkodą. czyli taki to czołg ktory ma pompować zasoby z naszych kont