Dziś w Superteście: Zmiany balansujące na mapach Westfield, Urwisko i Dębina

Bin4r

Gracz World of Tanks od 2014 roku. Gram, bo jestem pasjonatem i wiem, że większość graczy w WoT to pasjonaci. Niech nasza gra będzie bardziej taktyczna i przemyślana. Trudniejsza, ale mniej irytująca – a przez to bardziej satysfakcjonująca. Postawmy na miodność!

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

17 komentarzy
Newest
Oldest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Otaku_pl1

3 pytania
1 co da że podniesiecie półkę pod latarnia na urwisku
2 dla czego miasto na dębinę zostało zrównane z ziemią
3 czemu nikt nie nie powiedział że cap na westfield został przeniesiony

EkoYolo

Zmiany słabe dla Dębiny i Urwiska, oraz Westfield-a.

graczwot

Fajne i dobre zmiany. Ale czy oni muszą wpychać wszędzie tyle tych różnych płotków, drzewek i małych obiektów? Mapy są mało przejrzyste, przez co czasami ciężko się na nich odnaleść a o strzelaniu przez te wszystkie pierdoły nawet nie wspomnę.

Święty_Mikołaj

Tundra załatwia sprawę;)

Hardi_SE

A ja chciałem powiedzieć odwrotnie bo tundra nie likwiduje płotków hehe

TheBossX

jeżeli dla Ciebie mapy są mało przejrzyste to zagraj w WT

Gogi

Żądamy więcej map na bitwy klanowe bez faworyzowania hull down.

Johhny Sins

Wszystkie te zmiany w mapkach mają wejść w 1.19 bardzo duży patch 🙂 niestety anulowali zmiany na przełęczy oraz tej chunskiej z murem. A co do zmian to dębina na duży +, westfield też na + ale dalej td beda Kampic i walić HT z tych krzaków. Mogli by trochę miasto powiększyć. A zmiany na urwisku to jakiś żart… dalej będzie u mnie banowana. I niech dadza limit tierowy na kopalniach

Johhny Sins

.

Last edited 1 rok temu by Johhny Sins
Hardi_SE

No też uważam że niektórym mapom bardziej przydał by się limit tierowy niż zmiany np: Ensk na X jest poprostu za ciasno na Dębinie tylko dojazd do miasta na plus ale miasto mogli zostawić strasznie teraz tam pusto , na urwisku ostatnio za bardzo zaczynają na tyły wjeżdżać od strony wody czasem ciężkim nie dojedziesz a Burasuuuka już cię klepie .

Stonoga

“Drogi do miasta i do baz zostały poprawione. Teraz osiągnięcie miasta z dolnej bazy jest bezpieczniejsze.”
Bardzo dobra zmiana na Dębinie

Last edited 1 rok temu by Stonoga
Zkaj

Zmiany na Dębinie bardzo przykre – ok, może pomogą one w rozgrywce graczom, ale znowu nikt nie myśli o NPC-ach – stawianie domków na 4 obrazku dosłownie w jeziorku praktycznie uniemożliwia jego mieszkańcom wygodne mieszkanie, zmuszać ich będzie do częstych remontów i walki z wilgocią. Podobnie usunięcie wielu domów z miasta może prędko doprowadzić do kryzysu na rynku mieszkaniowym, pogłębionego jeszcze jeżdżącymi dookoła czołgami. Ale o tym oczywiście WG nie myśli… 😉

QooCis

To właśnie ci z miasta przeprowadzili się nad jeziorko. Wiadomo, miejski zgiełk na dłuższą metę nie jest dla wszystkich.

patum

może kiedy dolano rtęci do wody, to poziom wody się podniósł i dotarł aż do tego domku

Edek

Westfield nadal w banicji dla HTków. I tak naprawdę pogłębiając tą dziurę, zepsuli górny cap jeszcze bardziej – teraz wzniesienie jest tam łagodne i na większej przestrzeni dzięki czemu można było grać na wieżę i skutecznie kontrować pojazdy z dolnego capa (które mają na tej mapie lepiej). A w nowej wersji podjazd jest bardziej stromy, przez co w wielu przypadkach będziemy musieli pokazać kadłub. Do tego jest węższy i dojdzie albo do przepychanek albo niemożności ustawienia się tak, żeby nie pokazać połowy czołgu przeciwnikowi… Już nie wspomnę o tym, że jak ktoś z dolnego capa dostanie się do tej dziury to dla górnego jest już totalny game over

Last edited 1 rok temu by Edek
Gogi

Zmiany na plus. Jedyne co mam wątpliwość to samo miasto na Dębinie i spory plac w rogu. Strefa śmierci 🙂 ?

Ok.

trzeba przyznac ze debina wyglada bardzo ciekawie