Wersja 1.18: 🇮🇹 Controcarro 1 Mk. 2 – zmiana parametrów technicznych
Zmiany w charakterystyce włoskiego Controcarro 1 Mk. 2.
Tier: TD-9, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 1 900
Moc silnika: 700 KM
Waga: 53,43 t
Maksymalne obciążenie: 56,0 t
Moc na tonę: 13,10 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / –10 km / h
Prędkość obrotu: 22,95 °/s
Prędkość obrotu działa: 18,77 °/s
Kąty obrotu działa: 40 / 40 °
Opór gruntu: 1,1 / 1,2 / 2,3
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 290 / 70 / 40
Pancerz wieży: 290 / 70 / 40
Działo: Cannone da 127/58 – TOP
Uszkodzenia: 490 / 490 / 640
Penetracja: 255 / 325 / 127 250 / 325 / 127
Szybkostrzelność: 5,11
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 502
Średnie uszkodzenia na minutę amunicją HE: 3 267
Pocisków w magazynie: 4 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8,0 s
Czas pełnego przeładowania: 23,01 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 2,59 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Liczba pocisków: 44 szt.
Działo: Cannone da 120/60
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 210 / 250 / 120
Szybkostrzelność: 7,26
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 906
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8 s
Czas pełnego przeładowania: 9,3 s
Rozrzut na 100 m: 0,37
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Działo: Cannone da 105/73
Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 220 / 242 / 105
Szybkostrzelność: 7,53
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 408
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8 s
Czas pełnego przeładowania: 7,86 s
Rozrzut na 100 m: 0,37
Czas celowania: 1,63 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Siła ognia.
Rola w bitwie: Szturmowy niszczyciel czołgów (Pojazdy o niskiej mobilności, ale z solidnym przednim pancerzem. Wykazują wysoką skuteczność, walcząc na linii frontu.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 14,93 / 2,69 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 8,95 / 1,61 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Rozrzut Celownika:
- w trakcie obrotu wieży: 0,04;
- w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością: 0,75.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Nie no po tym nerfie to nie grywalny, co wy zrobiliście WG!
Niby 5 mm mniej do penetracji a już nie grywalny… jak to mówi młodzież iksde
nerf który zmieni bieg ludzkości
Strasznie malutko peny na podstawowym jak na tedeka 🙄