Aktualizacja 1.18: Poprawa zbalansowania map
przez Bin4r · Opublikowane
Dowódcy!
Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem i uatrakcyjnieniem rozgrywki na mapach do bitew losowych. W aktualizacji 1.18, zmienimy łącznie 14 lokacji, w tym Berlin, Himmelsdorf, Rzeka Perłowa, Murowanka i nie tylko. Niektóre z tych map zostały znacznie zmodyfikowane, a inne otrzymały tylko pomniejsze i wybiórcze poprawki balansujące. Podczas testu publicznego aktualizacji 1.18 będziecie mogli ocenić te zmiany i podzielić się swoją opinią.
Obszerne zmiany na mapach
Najwięcej zmian wprowadzono na tych 6 mapach: Sprawdźcie sami!
Lodowiec
Rzeka Perłowa
Himmelsdorf
Berlin
Redshire
Murowanka
Ulepszenie doświadczeń z gry
Ulepszyliśmy też kilka pól bitwy. Te zmiany nie są tak zasadnicze, ale warto o nich wspomnieć.
1. Miasto duchów
Główny obszar starć dla pojazdów ciężkich został osłonięty przed pociskami niszczycieli czołgów strzelających z obrzeży mapy. Dodano struktury na polach H7 i C7.
Przemieszczono też niektóre struktury z pól E7 i F7.
2. Paryż
W początkowej fazie bitwy, odstęp czasowy w ostrzale z pola E3 w kierunku czołgów ciężkich poruszających się na polu J7 został skrócony. Na polu H7, została dodana platforma (balkon), która zupełnie lub częściowo zakrywa pojazd zmierzający w kierunku obszaru walk czołgów ciężkich. Można się też do niej bezpośrednio dostać.
Budynek na rogu na polu G6 został przeniesiony bliżej obrzeży tego pola.
3. Klasztor
Możliwość „wdrapania się” na obszary nieprzeznaczone do gry została usunięta z pola E5.
Wybrane poprawki balansujące
Na poniższej liście znajdują się mapy, które otrzymały wybiórcze poprawki balansujące rozgrywkę:
1. Lakeville
Pozycja dla czołgów lekkich obok struktury na polu G7 została ulepszona. To lekkie przesunięcie pozwala teraz zwiadowcom śledzić manewry przeciwników w obszarach miejskich. Na tym polu dodaliśmy też zarośla, by ułatwić zwiad w centrum mapy.
Na polu F2 przeprojektowaliśmy teren. Teraz pojazdy z południowej drużyny mogą poruszać się wzdłuż góry.
2. Karelia
Zmieniono odległość między skałami na polach A3 i C1.
Kształt skał uległ zmianie, a na polu B4 zostały dodane strategiczne zarośla.
3. El Halluf
Dodano skałę na polu A1, co pozwoli graczom z południowej drużyny grać z ukrytym kadłubem i strzelać do przeciwników wzdłuż linii A. Północna drużyna ma podobną pozycję na tym polu.
4. Cichy Brzeg
Pojazdy wpadające do wody na polu J7 mogę teraz z niej wyjechać.
5. Linia Zygfryda
Zmieniono punkty pojawiania się na mapie dla pojazdów w bitwach w trybie szturmu, by umożliwić atakującej drużynie przejęcie kontroli nad większym niż uprzednio obszarem mapy. Koło zajmowania zostało przeniesione bliżej centrum obszaru miejskiego.
Na polu A6 przeprojektowaliśmy teren.
6. Murowanka
Dla bitew spotkaniowych na polach E3–F4 przesunięto bazę w celu lepszego zbalansowania pozycji, które pozwalają na kontrolowanie kół zajmowania.
7. Redshire
Dla bitew w trybie szturmu wprowadzono kilka zmian balansujących, aby ulepszyć pozycje drużyny broniącej. Baza i punkty pojawiania się pojazdów zostały przemieszczone dla obu drużyn.
Dołączcie do testu publicznego i wypróbujcie te ulepszone mapy przed ich oficjalną premierą w aktualizacji 1.18! Nie możemy się już doczekać, by zobaczyć jak drużyny wykorzystają te zmiany, by zyskać przewagę i jakie nowe strategie przez to powstaną. Zatem wjeżdżajcie do bitwy jak tylko rozpocznie się aktualizacja i dzielcie się opiniami.
Zostańcie z nami, by nie przegapić ulepszeń dla bitew losowych!
Ź: Portal EU
Najlepszy balans to byłoby wywalić wszystkie mapy i zostawić tylko Prochorowke, Malinowke, Miasto Duchów, Studzianki i Redshire.
to juz na paryzu nie bedzie mozna spotowac przejazdu hewikow, tak samo na redshire, kolejne oslabienie dla lajtow
No tak, szkoda że tak jest. Ale rozumiem zamysł, na redshire to było ekstremalnie niesprawiedliwie, natomiast na paryżu było to trochę wkurzające dla heavików.
a co z piaszczysta? byl zapowiadany fajny rebalans a tu nic o tym ni ma ze to wprowadza w 1.18
Jest jakies info kiedy ten serwer testowy bedzie dostepny?
Szczerze powiedziawszy jestem zaskoczony. Zapowiada się najlepsza i najwięcej wnosząca aktualizacja w grze od 2 lat.
cieszę się że zaczęli balansować mapy