Automat do gier: Druga edycja – Element zaskoczenia
To Wasza szansa, by przekonać się, jak bardzo losowe mogą być nasze bitwy losowe i odkryć potęgę elementu zaskoczenia! W tej edycji możecie spodziewać się powalających zwrotów akcji. Może Wam się poszczęścić i jednym strzałem zdejmiecie IS-7 z ulepszonym wzmocnieniem, a kto inny może zadawać żałośnie niskie uszkodzenia i skierować się do garażu, licząc na szczęście następnym razem. Jak mawiają gracze World of Tanks: „Umiejętności to jedno, ale nie pobijesz generatora liczb losowych”!
Dowódcy!
Przez chwilę wyobraźcie sobie, że charakterystyki każdego pojazdu w grze zostały zmienione nie do poznania. I nie mamy na myśli Ulepszeń polowych wprowadzających zmiany z zakresie 3–5% – mamy tu do czynienia z naprawdę niesamowitymi transformacjami!
Na przykład, co się stanie, jeśli podwójnie skrócimy czas celowania Leoparda 1? Lub gwałtownie zwiększymy zasięg bezpośredniego wykrywania wszystkich pojazdów w bitwie do 445 metrów? Jak grałoby się przy zakresie wartości uszkodzeń wynoszącym +/–75% standardowej wartości?
To szaleństwo? Dokładnie tak! Będzie to okazja, by spróbować czegoś niezwykłego – czegoś, czego jeszcze nie było w normalnych bitwach losowych.
Przygotujcie się na doświadczenie klasycznej mechaniki gry z zupełnie innej perspektywy, bez ryzyka, presji czy zobowiązań! 15 lipca startuje Automat do gier, czyli nowa eksperymentalna platforma. Bitwy będą odbywać się według standardowych zasad, ale z niezwykłymi modyfikatorami bitewnymi, które zmienią klasyczne techniczne charakterystyki. Łącznie, w okresie kilku tygodni odbędą się trzy edycje, każda ze swoim unikalnym tematem przewodnim i rozgrywką.
Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej!
O ile 1 edycja bardzo mi się podobała, to ta jest… do bani. Może to tylko ja tak mam ale w ciągu 4 meczy, gdzie w każdym conajmniej „spłacałem swoje hp” mialem może 6 strzałów powyżej średniej (6 na skalę tych 4 bitew). Grałem kpz.07rh, is-6b i foch155 (mmmm soczyste 240 uszkodzeń i 40s na przeładowanie magazynka)
badżer będzie krulował ale ciekawi mnie jak się będzie grało moimi ulubionymi artami
Proxy spot 445m był do ****, ale te modyfikatory teraz mi się podobają. Chętnie zagram.
ta pierwsza edycja z celnoscia byla calkiem spoko, fajnie sie gralo – dobra odskocznia, zwiekszone rng jakos nie zacheca
Lodówka z tym modyfikatorem do rng dmg moze byc ciekawa, 3063 dmg jednym strzalem moze zejsc xD
bez kitu, a taki shptk na hekach moze miec maksymalny dpm 10 834 XDDD
a badger 10 850
„Jak mawiają gracze World of Tanks: „Umiejętności to jedno, ale nie pobijesz generatora liczb losowych”!”
Gracze mawiają tak: „*ebać RNG”!
*”*ebać WG”
Tylko Ci odważni powiadają tak na głos. Pozostali piszczą pod noskami – niestety.
co za odwaga, będziesz normalnie w podręcznikach od historii
„człowiek który postawił się złemu wg”
pomniki ulice place i ronda czekają
ej ludzie odpowie mi ktos, kiedy nowy prime gaming do wot?
Jutro
Fajny tryb na VIII premnium do zarabiania.
bo były celne działa, teraz nie będą xD
jeśłi nie walisz goldem i nie masz racji to premka w90% jest na plus nawet ze słabym wynikiem
wow dzięki za info myślałem że na minus zawsze są premki
a teraz masz szybsze przeładowanie i +/-75% uszkodzeń. Tu jest większy potencjał na uszkodzenia, a zwłaszcza jak weźmiesz czołg z plujką. Więc chyba muszę Cię uświadomiać, że to będzie dobry tryb do zarabiania. Troche wyobraźni nie będziesz ciągle strzelać -75%
szybsze przeładowanie to więcej pestek wywalonych czyli więcej kredek wywalone na nie, jako że nie trafisz i tak 1/4 pestek to dolicz kolejne kredyty, nie przebijesz 1/5 to dolicz kolejne, i bitwy będą dłuższe niż ostatnio. Więc mniej kredek/h.
nie podoba sie to nie graj a nie trujesz innym ****
o kolejny się spłakał, idź farmić kredki lepiej mały
To wytłumaczę Tobie jak dziecku z lekką chorobą umysłową.
Weź czeskiego TD’ka. WG wyraźnie napisało że prawdopodobieństwo ekstramalnych uszkodzeń jest zwiększona, więc będziesz częściej zadawać wyższe uszkodzenia. A skoro twierdzisz, że przebujesz tylko 1 na 5 to już nic na to nie poradzę, że grasz jak węgiel. bo nawet słaby gracz pewnie ma 2 przebicia na 5.
Tryb będzie fajny a takie Trole jak Ty tylko szukają dziury w całym.
No ja właśnie tyle strzelam. Może nie ciągle -75% ale strzały powyżej średniej, to raczej rzadkość