Automat do gier: Wypróbujcie nasz eksperymentalny tryb z niestandardowymi zasadami!
przez Bin4r · Opublikowane
Dowódcy!
Przez chwilę wyobraźcie sobie, że charakterystyki każdego pojazdu w grze zostały zmienione nie do poznania. I nie mamy na myśli Ulepszeń polowych wprowadzających zmiany z zakresie 3–5% – mamy tu do czynienia z naprawdę niesamowitymi transformacjami!
Na przykład, co się stanie, jeśli podwójnie skrócimy czas celowania Leoparda 1? Lub gwałtownie zwiększymy zasięg bezpośredniego wykrywania wszystkich pojazdów w bitwie do 445 metrów? Jak grałoby się przy zakresie wartości uszkodzeń wynoszącym +/–75% standardowej wartości?
To szaleństwo? Dokładnie tak! Będzie to okazja, by spróbować czegoś niezwykłego – czegoś, czego jeszcze nie było w normalnych bitwach losowych.
Przygotujcie się na doświadczenie klasycznej mechaniki gry z zupełnie innej perspektywy, bez ryzyka, presji czy zobowiązań! 15 lipca startuje Automat do gier, czyli nowa eksperymentalna platforma. Bitwy będą odbywać się według standardowych zasad, ale z niezwykłymi modyfikatorami bitewnymi, które zmienią klasyczne techniczne charakterystyki. Łącznie, w okresie kilku tygodni odbędą się trzy edycje, każda ze swoim unikalnym tematem przewodnim i rozgrywką.
Czytajcie dalej, by dowiedzieć się więcej!
Jak znaleźć Automat do gier
Wybierzcie w garażu tryb Automat do gier z menu po prawej od przycisku „Bitwa”. Najeżdżając na przycisk trybu, zobaczycie modyfikatory bitewne, które zostaną zastosowane w bitwie. Zapoznajcie się z nimi i przygotujcie się na niespodziankę!
Pierwsza edycja: Działo elektromagnetyczne
Od 15 lipca, 06:00 CEST do 17 lipca, 05:00 CEST (UTC+2)
Nadszedł czas, by chwycić za działo elektromagnetyczne i pokazać przeciwnikom, kto tu rządzi, walcząc w pasjonującym starciu! Czas celowania, rozrzut działa, moc silnika i inne charakterystyki Waszych pojazdów zostaną natychmiast podniesione o 50%-100%. Nawet nowi gracze mogą wszystkim zaimponować swoimi umiejętnościami i celnością jak u Robin Hooda!
Co więcej, zakres bezpośredniego wykrywania zwiększy się do 445 metrów. Waszych przeciwników będzie widać jak na dłoni, więc wystarczy ich wyśledzić i zadać precyzyjne uszkodzenia z daleka! To Wasza okazja, by poczuć się jak snajper.
Modyfikatory bitwy
Druga edycja: Element zaskoczenia
Od 29 lipca, 06:00 CEST do 31 lipca, 05:00 CEST (UTC+2)
To Wasza szansa, by przekonać się, jak bardzo losowe mogą być nasze bitwy losowe i odkryć potęgę elementu zaskoczenia! W tej edycji możecie spodziewać się powalających zwrotów akcji. Może Wam się poszczęścić i jednym strzałem zdejmiecie IS-7 z ulepszonym wzmocnieniem, a kto inny może zadawać żałośnie niskie uszkodzenia i skierować się do garażu, licząc na szczęście następnym razem. Jak mawiają gracze World of Tanks: „Umiejętności to jedno, ale nie pobijesz generatora liczb losowych”!
Dokładne modyfikatory bojowe dla tego trybu podamy niedługo przed jego rozpoczęciem.
Trzecia edycja: Spokój
Od 12 sierpnia, 06:00 CEST do 14 sierpnia, 05:00 CEST (UTC+2)
Ponownie zupełna zmiana modyfikatorów bojowych oznacza zmianę rozgrywki! W trzeciej edycji zanurzycie się w cichy i spokojny nastrój. Nigdzie nie trzeba się spieszyć, zatem bez pospiechu przeładowujcie pociski i traktujcie trafienia bez przebicia niczym ziemskie marności. W pewnym sensie ta edycja może robić wrażenie, że to powrót „dobrego starego WoT-a”, czyli rozgrywka w spokojniejszym tempie i niespieszne bitwy. Rozkoszujcie się tym nostalgicznym smaczkiem!
Więcej szczegółowych informacji o modyfikatorach bojowych dla tego trybu omówimy przed jego startem.
Standardowe zasady dla wszystkich edycji
Wszystkie edycje Automatu do gier będą rozgrywane według standardowych zasad bitew losowych:
- Jednopoziomowe bitwy będą miały format 15 na 15.* Dopuszczalne są tylko poziomy VIII i X.
- Dobieranie opiera się na typie pojazdu.
- Cel: Zająć bazę przeciwnika lub zniszczyć wszystkie jego pojazdy.
- Plutony są dozwolone.
- Wyniki bitwy w tym trybie nie będą wliczane do Waszych statystyk. Nie musicie niczego udowadniać, więc po prostu cieszcie się grą!
- Zarobki w kredytach i bojowych PD, a także koszt napraw i materiałów eksploatacyjnych, są określane tak samo jak w bitwach losowych.
- W tym trybie nie można zdobywać obligacji ani punktów Przepustki bitewnej.
- Misje bojowe na kredyty będą dostępne w bitwach X-poziomowych.
- Zasad fair play należy przestrzegać we wszystkich bitwach.
Każda z edycji Automatu do gier będzie mieć odrębne kolejki dla pojazdów poziomu VIII oraz X. Jeśli nie ma wystarczającej liczby graczy w kolejce, mechanizm dobierania może zacząć bitwę z mniejszą liczbą uczestników.
Bitwy w edycjach trybu Automat do gier będą rozgrywane na następujących mapach:
Działo elektromagnetyczne
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Element zaskoczenia
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Spokój
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć
Ź: Portal EU
Tak na 3 dni spoko, ale na dłuższą metę ten proxy spot byłby męczący jak wszyscy jadą na yolo i każdy każdego widzi. Z drugiej strony, dzięki temu można szybkie bitwy robić rolując premkami i spoko zarobić kredytów bez obawy o statystyki. Kolejne sesje powinny być ciekawsze już bez proxy spota 445m.
Chyba mały błąd tam się wkradł bo bonusy z premki i rezerwy osobistej działają, ale klanowej już nie.
Bitwy 2 min zarobek 100-200k. 274 jest genialny to idealny czołg poza celnością i mocą na tonę. Ten tryb dał mu wszystko
Zagrałem 2 razy, większego Gie. nie widziałem w WoT. Autora/pomysłodawcę spokojnie mogą już zwolnić tak jak zwolnili autora Załogi 2.0. Wolę dobić punkty przepustki i odebrać tam obligacje.
nieźle muszą chlać w tym WG skoro takie g… tryby wymyślają
To jest ewidentny test paranetrow w stylu: co by było gdybyśmy to wlrowadzili do gry na stałe.
Zbiorą dane, jakoś debill jeden z drugim doda swoje i cyk – nowy wot gotowy.
Obaj pieprzycie jak potłuczeni.
Tryb jest for fun oraz pokazuje przy okazji co było gdyby niektóre pomysły graczy weszły w życie.
A dane zbierają przy każdej zabawie. Zawsze może być to podstawa da jakichś modyfikacji czy innych zabawowych trybów.
IMHo trzeci zapowiada się najciekawiej.
Można spróbować, szkoda że bez pkt przepustki
słabo – mogli dać edycje przez tydzień a nie na weekendy tylko…
czyli ebr bedzie zapierdalal 200km/h-**********
I będzie miał 500+m spota xD
Polecam czytać ze zrozumieniem. Zwiększona zostanie tylko moc silnika, a nie prędkość maksymalna.
Od dawna marzyłem żeby WG zwiększyło RNG z tego żałosnego 25%! Przy 75% nareszcie będę miał szansę z tymi cheaterskimi fioletami buahahah.
To się nie wlicza do statystyk
nie chce mi sie czytac, czyli nie ma modyfikatora na latanie, takie jak w blitzie?
Przeczytaj to się dowiesz
nie chce mi się odpowiadać
Ugh bez pkt przepustki