Prosto z Supertestu: 🇮🇹 Controcarro 1 Mk. 2 – zmiana parametrów technicznych
Zmiany w charakterystyce włoskiego Controcarro 1 Mk. 2.
Tier: TD-9, Włochy, standardowy
Wytrzymałość: 1 800 1 900
Moc silnika: 700 KM
Waga: 53,43 t
Maksymalne obciążenie: 56,0 t
Moc na tonę: 13,10 KM / t
Maksymalna prędkość / Prędkość cofania: 35 / –10 km / h
Prędkość obrotu: 22,95 °/s
Prędkość obrotu działa: 18,77 °/s
Kąty obrotu działa: 40 / 40 °
Opór gruntu: 1,4 / 1,6 / 3,2 1,1 / 1,2 / 2,3
Zasięg widzenia: 380 m
Zasięg sygnału: 750 m
Pancerz kadłuba: 290 / 70 / 40
Pancerz wieży: 290 / 70 / 40
Działo: Cannone da 127/58 – TOP
Uszkodzenia: 490 / 490 / 640
Penetracja: 255 / 325 / 127
Szybkostrzelność: 4,53 5,11
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 218 2 502
Średnie uszkodzenia na minutę amunicją HE: 2 898 3 267
Pocisków w magazynie: 4 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 10 s 8,0 s
Czas pełnego przeładowania: 23,01 s
Rozrzut na 100 m: 0,42
Czas celowania: 2,59 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Liczba pocisków: 44 szt.
Działo: Cannone da 120/60
Uszkodzenia: 400 / 400 / 515
Penetracja: 210 / 250 / 120
Szybkostrzelność: 7,26
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 906
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8 s
Czas pełnego przeładowania: 9,3 s
Rozrzut na 100 m: 0,37
Czas celowania: 2,21 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Działo: Cannone da 105/73
Uszkodzenia: 320 / 320 / 420
Penetracja: 220 / 242 / 105
Szybkostrzelność: 7,53
Średnie uszkodzenia na minutę: 2 408
Pocisków w magazynie: 5 szt.
Czas ładowania pomiędzy strzałami: 8 s
Czas pełnego przeładowania: 7,86 s
Rozrzut na 100 m: 0,37
Czas celowania: 1,63 s
Ograniczenia opuszczenia/uniesienia działa: -10 ° / +20 °
Załoga 4-osobowa: Dowódca, Kierowca-mechanik, Celowniczy oraz Ładowniczy.
Kategoria wyposażenia: Siła ognia.
Rola w bitwie: Szturmowy niszczyciel czołgów (Pojazdy o niskiej mobilności, ale z solidnym przednim pancerzem. Wykazują wysoką skuteczność, walcząc na linii frontu.)
Wartość Kamuflażu:
- Maskowanie stacjonarnego pojazdu: 14,93 / 2,69 % (dla nieruchomego pojazdu / dla nieruchomego pojazdu po oddaniu strzału);
- Maskowanie pojazdu w ruchu: 8,95 / 1,61 % (dla ruchomego pojazdu / dla ruchomego pojazdu po oddaniu strzału).
Rozrzut Celownika:
- w trakcie obrotu wieży:
0,080,04; - w trakcie obrotu wieży z maksymalną prędkością:
1,500,75.
Wg dajcie 6s na magazynku pomiędzy strzalami i bd git a na X 5s i fajnie wszystko nie kombinujcie bo to i tak wam nic nie da kurde ze ci supertesterzy robia taką gówniana robote że aż przykro może ktoś im płaci za odwalanie tej maniany bo jak ma takie opory dla gruntu przy tak malej masie i mobilność to coś tu jest nie tak
Nie no teraz to op jest
Teraz ma toto sens. Z reguły nie narzekam na słabe statystyki ale 10s dla 490 uszkodzeń na wolnym tdku to był słaby dowcip.
Białoruski humor z nutką cyprowskiego zawsze był dziwny
Sens? widziales jak to wyglada na dwoch slabszych dzialach?
8 sekund miedzy pestkami i 9 sekund caly klip? przeciez to nie jest magazynek tylko zwykle dzialo
Zwykłe działo, które co 5 strzałów przeładowuje jak by zabiło amo rack i ładowniczego na stunie… Swoją drogą nie wygląda jak by miał mieć jakiś weak spot więc będzie to łykać heaty aż miło przy tak płaskim pancerzu z przodu.