Dziś w Superteście: 🇮🇹 Controcarro 1 Mk. 2
Supertest wkrótce powita włoskiego niszczyciela czołgów IX poziomu Controcarro 1 Mk. 2, który będzie reprezentował nową gałąź włoskich pojazdów tej klasy.
Umożliwia on grę zarówno na średnim, jak i bliskim dystansie. Począwszy od VII poziomu, wszystkie pojazdy będą posiadać automat ładujący, ale ich działa będą funkcjonować nieco inaczej od klasycznych dział, które już znacie. W większości przypadków najlepiej będzie grać pojazdami z tej gałęzi tak, jak pojazdami z działem cyklicznym. W porównaniu z charakterystykami działa pozostałych pojazdów w grze, ten włoski niszczyciel czołgów ma możliwość szybkiego przeładowania magazynku i zadania wysokich uszkodzeń na strzał, nie martwiąc się o długi czas przeładowania.
Wyposażono go w działo 127 mm z automatem ładującym na 4 pociski. Czas ładowania pomiędzy pociskami wynosi 10 s, a ogólny czas przeładowania to 24 s. Przebicie pancerza pociskiem standardowym APCR wynosi 255 mm, a specjalnym pociskiem kumulacyjnym HEAT – 325 mm. Uszkodzenia na strzał wynoszą 490 PW.
Ten pojazd posiada solidny, jak na ten poziom, pancerz. Przedni pancerz kadłuba i wieży osiąga 290 mm. Kąt obrotu wieży jest ograniczony do 80 stopni. Wytrzymałość: 1800 PW. Prędkość maksymalna w przód: 35 km/h. Moc na tonę: 13,1 KM/t.
Controcarro 1 Mk. 2 będzie prezentował podobny styl gry jak pojazd z najwyższego poziomu nowej gałęzi włoskich niszczycieli czołgów. Będzie miał takie same wady i zalety, ale na niższym poziomie.
co minute 4 pestki – rewelacja, do tego 40km/h z fioletowym turbo to powinien byc 11 tier!!!
i jawazniejsze: nigdy nie zabraknie ci amunicji !!!
290 płaskiego pancerza z przodu, przy pomijanlnym garnku, będzie łykał golda jak Jola siusiaki…
wg strasznie nie lubi włochów
progetto znerfione bez potrzeby, rinoceronte tragiczny, to wygląda jakościowo jak japońskie ciężkie…
Magazynek, w którym więcej zajmuje wystrzelenie wszystkich pocisków niż załadowanie ich. Ten czołg zniszczy world of tanks. Niech na ósemce dadzą analogicznie 12 s, a w premce 6 żeby był balans
Włoskie to inny styl grania magazynkami, TO NIE francuskie, amerykańskie, czeskie, szwedzkie magazynki. Dlaczego patologia chce żeby każdym czołgiem grało się tak samo?
Ale ja nie mam pretensji do innowacyjności. Mam problem o to, że ta innowacyjność idzie w parze z brakiem funkcjonalności. Pojazd ten wolno się obraca, więc załóżmy że oddasz w kogoś strzał (w gąskę lub też nie) i ten ktoś ma 10 sekund na objechanie. 0,44 celności zmusza do grania na krótkie dystanse więc objeżdżanie będzie na początku dziennym. Jak na moje pojazd zapowiadający się źle – chociaż nie mówię że na 100% taki będzie. Pamiętam jak przed ogłoszeniem 4 rozdziału przepustki bitewnej pod postem Multiego były same komentarze, że wszystko byle nie czeski TD, a potem było ZOO na randomach byleby ten pojazd mieć.
mogli by już dać te działo cykliczne, dziwnie to 10sek między pestkami wygląda 😀
też jestem tego zdania