Przepustka bitewna 2022: Sezon 8.
PRZEPUSTKA BITEWNA 2022: SEZON VIII
Przepustka bitewna powraca! Sezon VIII już tu jest i zostanie na całe lato, od 1 czerwca 2022 roku o 05:30 CEST (UTC+2) do 31 sierpnia 2022 roku. Zapowiada się gorący i niezapomniany sezon. Fabuła przeniesie Was do świata Warhammera 40,000, gdzie dojdzie do epickiej konfrontacji pomiędzy trzema dowódcami z mrocznej i ponurej przyszłości. Ci potężni czempioni zostaną Waszymi rekrutami po ukończeniu odpowiednich rozdziałów VIII sezonu. Inne nagrody obejmują trzy imponujące, progresywne style 3D inspirowane określonymi frakcjami dowódców, żetony Przepustki bitewnej do wymiany na rzadkie pojazdy IX poziomu (w tym potężny czołg Cobra), style 2D i o wiele więcej. Po ukończeniu wszystkich trzech rozdziałów będziecie mogli zdobyć niektóre nagrody z sezonów, które odbyły się wcześniej.
Rozdziały: najpierw wybierzcie to, co Wam najbardziej pasuje
Porucznik Volusad Thassius jest częścią jednego z (prawdopodobnie) najbardziej zasłużonych Zakonów Kosmicznych Marines, elitarnej siły walczącej Imperium Człowieka rozciągającego się na miliony światów. Jego siła woli i nieskazitelna dyscyplina opierają się na solidnym jak skała fundamencie: niezachwianej wierze w Imperatora Ludzkości.
Czempion Gwardii Śmierci Dolgoth Sepk to heretycki Kosmiczny Marine, który w pełni zaakceptował boga Chaosu Nurgle’a, Wielkiego Plugawiciela. Jest zwolennikiem gnuśności i zgnilizny, ponieważ rozkład i śmierć są częścią życia. Jedyną rzeczą, która go niepokoi, jest nieustająca obecność jego dawnych braci lojalnych wobec Imperatora.
Wszyscy orkowie żyją, by chwytać dzień i kierują się żądzą zniszczenia i dominacji. Ale Kroglin jest też Mekiem, intuicyjnym inżynierem…
(ŚWIST!!! CHLAP!)
Jo je Kroglin. Żech sie stoł Wielki Mek. Tera najlepszo pora! WAAAGH!
Pod względem mechaniki ten sezon jest taki sam jak poprzedni. Zacznijcie od wybranego rozdziału, aby rozpocząć zdobywanie nagród. Jeśli chcecie, zatrzymajcie go i przełączcie się na inny bez utraty postępów. Możecie grać z intensywnością odpowiednią dla Ultramarine: po ukończeniu wszystkich rozdziałów wszystkie dodatkowe punkty Przepustki bitewnej można zamienić na nagrody z poprzednich sezonów i inne cenne fanty. Ale pamiętajcie, aby wydać wszystkie swoje punkty przed zakończeniem VIII sezonu!
Style 3D w tematyce Warhammera 40,000
Style 3D będące nagrodami VIII sezonu to stylizacje, jakich jeszcze nie było. Dzięki nim podstawowe pojazdy tego sezonu otrzymują wizualną oprawę inspirowaną przez trzy kultowe (i bardzo różne) frakcje z Warhammera 40,000. E 100 uosabia męstwo Ultramarines, obrońców Imperium Człowieka. Object 430U odzwierciedla nikczemnego ducha heretyckich Kosmicznych Marines z Gwardii Śmierci oddających cześć Nurgle’owi, jednemu z Bogów Chaosu, bogowi rozkładu i entropii. STB-1 wykazuje brutalną agresywność orków z klanu Wrednego Słońca gotowych rozwalić wszystko w imię wojowniczych orczych bóstw Gorka i Morka.
Style 3D są progresywne. Otrzymajcie je za darmo jako nagrody podstawowe i ulepszajcie je od I poziomu do IV poziomu, zbierając punkty Przepustki bitewnej i osiągając określone etapy.
Styl 3D “Nemesis” dla czołgu 🇩🇪 E 100
- Poziomy I-IV – Imperialna Aquila. Symbolu dwugłowego orła reprezentujący Imperium. Może też symbolizować „Pax Imperialis”, który łączy wszystkie imperialne sługi pod jednym sztandarem Imperatora Ludzkości.
- Poziomy I-IV – Ikona Ultima. Zakon Ultramarines (który rozpoczął działalność jako Trzynasty Legion) wyrusza na pole walki w charakterystycznym niebieskim malowaniu, przetykanym złotem, z akcentami ściśle określonymi przez Codex Astartes. Starożytna ikona Ultima jest znakiem tego Zakonu. Ikona ta pojawiła się na mapach gwiezdnych sprzed izolacji regionu Ultramar i została przyjęta przez Legion, aby przywiązać Ultramarines do ich protektoratu.
- Poziomy I-IV – Pieczęcie Czystości. Pieczęcie Czystości są wszechobecne w siłach zbrojnych Imperium. Woskowe pieczęcie z paskami pergaminu, na których zapisano modlitwy, są mocowane do broni, pancerza i pojazdów. Mogą one symbolizować całkowity brak skażenia Chaosem.
- Poziomy II-IV – Meltabomby. Meltabomby to urządzenia wybuchowe wykorzystujące technologię broni Melta do wyzwalania potężnych eksplozji broni termicznej. Doskonale sprawdzają się w walce z celami opancerzonymi.
- Poziomy III oraz IV – System naprowadzania. Duchy Maszyn w tych zaawansowanych systemach pozwalają amunicji znaleźć cel niezależnie od tego, jak bardzo jest on zasłonięty.
- Poziomy III oraz IV – Automatyczna Strzelba Boltowa. Bolter jest synonimem Adeptus Astartes. Jest to potężna broń szturmowa wystrzeliwująca wybuchowe pociski kinetyczne (tzw. bolty). Działo boltowe wzór Mark II Cawl to najbardziej zaawansowana wersja tej archetypowej broni palnej. Zostało stworzone na nowo przez Archmagosa Dominusa Belisariusa Cawla na użytek nowo powstałych Kosmicznych Marines Primaris.
- Poziomy III oraz IV – Sztandar. Użycie sztandarów jest ważnym elementem sposobu prowadzenia wojny przez Kosmicznych Marines. Służą nie tylko do praktycznej identyfikacji jednostek i pojazdów na polu bitwy, ale są również obiektami honorowymi. Konieczność ich obrony zainspirowała niezliczone akty heroizmu. Odgrywają również rolę w ceremoniach i są dumnie eksponowane podczas parad zwycięstwa i triumfów.
- Poziom IV – Hełm Kosmicznych Marines Mark X Tacticus. Zaprojektowany przez Archmagosa Dominusa Belisariusa Cawla, pancerz Mark X Tacticus jest bardziej zaawansowany niż zbroja płytowa Pierworodnego. Jest wyposażony w genialne usprawnienia Cawla do technologii pancerzy wspomaganych. Te zbroje noszą w bitwie Kosmiczni Marines Primaris i stanowią one standardowe wyposażenie podczas trwającej Krucjaty Indomitus.
- Poziom IV – Ciężki Stubber Icarus Ironhail. Ciężki Stubber Icarus Ironhail to ulepszona wersja Ciężkiego Stubbera – balistycznej broni automatycznej przeznaczonej do prowadzenia ognia ciągłego. Jest powszechnie stosowany w Imperium Człowieka jako działo przeciwlotnicze.
- Poziom IV – Tarcza Burzy. Tarcza Burzy jest często używana przez Kosmicznych Marines do obrony zarówno przed rakietami, jak i przed bronią białą. Jest wyposażona w generator, który po uderzeniu wyzwala wyładowanie trzaskających błyskawic, od którego wzięła się nazwa tarczy.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Styl 3D “Kosa Żniwiarza” dla czołgu Object 430U
- Poziomy I-IV – Latarnie. Chociaż Nurgle obdarza swoich wiernych wnuków licznymi darami, zdolność widzenia w ciemności nie jest jednym z nich. Latarnie wspomagają widoczność i mogą też służyć jako przynęta na nieostrożne oddziały zagubione we mgle wojny.
- Poziomy I-IV – Zgnilizna Nurgle’a. Zgnilizna Nurgle’a to jedna z najbardziej skutecznych i zaraźliwych chorób stworzonych przez tego Boga Chaosu.
- Poziomy II-IV – Znak Nurgle’a. Ten znak Chaosu noszą najbardziej oddani wyznawcy Nurgle’a obdarzeni przez swego Dziadka darami choroby, zgnilizny i rozkładu.
- Poziomy II-IV – Szpikulce. Maszyny wojenne Chaosu są często pokryte wszelkiego rodzaju kolcami i szpikulcami. Działają one odstraszająco na przeciwników i pozwalają załodze wystawiać ciała na znak posłuszeństwa swoim demonicznym panom.
- Poziomy II-IV – System rurek. Podobnie jak ciało śmiertelnika funkcjonuje dzięki krwi i ścięgnom, tak skażone przez demony wojenne maszyny Chaosu często są wyposażone w rurki, którymi przepływają tajemnicze, szkodliwe płyny w ich systemach.
- Poziomy III oraz IV – Dzwon Nurgle’a. Usłyszenie bicia Dzwonu Nurgle’a to zły znak, ponieważ z pewnością zwiastuje zbliżanie się upiornych sił Władcy Zgnilizny.
- Poziom IV – Lemiesz. Jak wszystkie inne armie, Gwardia Śmierci często musi poruszać się po gruzach. Lemiesz spycharki jest nieoceniony, gdy drogi są zablokowane.
- Poziom IV – Druk kolczasty. Choć prymitywny, ten starożytny materiał obronny nadal ma swoją wartość w 41. milenium, odstraszając potencjalnych napastników od wspinania się na kadłub czołgu.
- Poziom IV – Pożeracz Zarazy. Potężne choroby i trucizny opracowane przez samego Nurgle’a mogą odwrócić losy bitwy, osłabiając zdolność przeciwnika do walki. Pożeracze Zarazy uwalniają takie plagi na tych, którzy ośmielą się do nich zbliżyć.
- Poziom IV – Hełm. Słudzy Chaosu okazują swoim mrocznym panom wierność na wieki, eksponując trofea zdobyte w bitwie. Hełmy to popularny wybór.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Styl 3D “Zembołamacz” dla czołgu 🇯🇵 STB-1
- Poziomy I-IV – Duży Szczelacz. Naprawdę wielkie działo. Wszystko wygląda lepiej w jego celowniku, szczególnie kiedy spodziewacie się gości. Kiedy przybędą, celujcie do nich ze słowami „dużo szczynścia”.
- Poziomy I-IV – Układ wydechowy Orków. Szybciej znaczy głośniej. Dobrze naoliwiony układ wydechowy Orków pomaga kierowcom szybciej dotrzeć do wroga i wcześniej rozpocząć zabawę.
- Poziomy II-IV – Główne działo. Przerobione na orkową modłę w imię Gorka i Morka: wzmocnione, aby było bardziej DAKKA!
- Poziomy II-IV – Bomby kijowe Chukka. Aby rzucać w przeciwnika dużą liczbą bomb kijowych, potrzebna jest prymitywna, ale skuteczna konstrukcja. Taka jak ta.
- Poziomy II-IV – Silnik Orków. Ten gruchot powoduje, że czołg jedzie szybko. Nie dotykajcie go!
- Poziomy II-IV – Wzmocniony taran. Jeden rozmiar dla wszystkich: ten taran poradzi sobie z każdą przeszkodą, czy to ścianą, pojazdem wroga, czy wrakiem pojazdu wroga.
- Poziomy III oraz IV – Wielkie Bum. Pomimo swojej groźnej nazwy, Wielkie Bumy są tak naprawdę jednym z najmniejszych typów bomb Orków. Mimo to są skuteczne.
- Poziomy III oraz IV – Łapacze powietrza. Chcieliście jechać SZYPCIEJ, tak? No to weźcie głęboki wdech…
- Poziomy III oraz IV – Brzęcząca piła. Ogromna piła tarczowa. Podstawowa broń Rzeziblach, ale używana też w innych pojazdach.
- Poziomy III oraz IV – Orkumulator. Iskrzący gadżet zabrany z niedawnej walki. Dzięki niemu można bardzo szybko uruchomić silnik. Nie obsługujcie go jednak, gdy macie na sobie szczególnie dziwaczne Paszczunowe włosy, bo jeśli wplączą się w niego, będzie niewesoło.
- Poziom IV – Sztandar Orków. Orkowie lubią podkreślać wierność swojemu Klanowi lub Hersztowi za pomocą wymyślnych sztandarów. Często trzymają zapasowe na wypadek, gdyby musieli ponownie rozważyć, po czyjej są stronie.
- Poziom IV – Ikona Wredne Słońca. Orkowie, którzy najbardziej lubią szybkie (i głośne) walki zmotoryzowane, skupiają się wokół Klanu Wrednych Słońc.
- Poziom IV – Bomby kijowe. Bomby kijowe to granaty Orków w formie patyka, składające się z patyka i bomby. Tak śmiałe koncepcje są trudne do zrozumienia dla niektórych Orków, dlatego też nazwa ta pomaga zminimalizować zamieszanie. Prawie zawsze to się sprawdza.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
Nagrody sezonu
Jak zawsze, jest wiele cennych nagród podstawowych i ulepszonych. Otrzymujecie coś za każdy etap każdego rozdziału VIII sezonu. Oprócz trzech dowódców ze świata Warhammer 40,000 i trzech progresywnych stylów 3D inspirowanych ich frakcjami, jest mnóstwo innych fantów do odebrania. Parafrazując powiedzenie z 41. milenium: „Więcej nagród dla Boga Nagród”.
Nagrody podstawowe
Nagrody ulepszone
Przedmioty za żetony
Żetony to specjalna waluta nagród używana wyłącznie w Przepustce bitewnej. Zbiera się je przez cały rok we wszystkich sezonach Przepustki bitewnej, w których bierzecie udział w 2022 roku. W VIII sezonie możecie zdobyć do 21 żetonów: 12 w podstawowych nagrodach i 9 w ulepszonych nagrodach. Wydawajcie żetony w dziale Przedmioty za żetony sklepu w grze i zyskujcie cenne przedmioty oraz rzadkie pojazdy IX poziomu, w tym Cobra. Ten brytyjski czołg średni, wyposażony w automat ładujący i strzelający pociskami HESH, ma teraz zmienione statystyki. W sezonie VIII najcierpliwsi z Was mogą się o niego ubiegać.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
ZDOBĄDŹ DODATKOWE NAGRODY!
Gdy ukończycie wszystkie trzy główne rozdziały, otrzymacie dostęp do działu z nagrodami w sklepie w grze, gdzie możecie wydać swoje punkty Przepustki bitewnej zdobyte podczas sezonu na obligacje i następujące nagrody:
- Style 3D dla wszystkich pojazdów podstawowych Przepustki bitewnej z sezonów I–VI
- Unikalni członkowie załogi z sezonów IV–VI
Dział nagród w sklepie w grze będzie dostępny do 31 sierpnia 2022 roku o 02:30 CEST (UTC+2).
JAK ZDOBYĆ ULEPSZONĄ PRZEPUSTKĘ
Ulepszoną przepustkę można uzyskać za 2500 szt. złota za każdy rozdział VIII sezonu na różne sposoby: na ekranie Przepustki bitewnej w Waszym garażu, w sklepie w grze lub jako część specjalnego zestawu. Możecie kupić Ulepszoną przepustkę na więcej niż jeden rozdział jednocześnie. Upewnijcie się jednak, że powrócicie do rozdziałów, które spauzowaliście, aby nie przegapić żadnych nagród.
POZNAJ ZESTAWY SPECJALNE
Zaoszczędźcie trochę złota i zyskajcie dostęp do wszystkich nagród podstawowych i ulepszonych dzięki dwóm specjalnym zestawom Przepustki bitewnej dostępnym za prawdziwe pieniądze. Odbierzcie też dodatkową i niedostępną inaczej zawartość trzeciego zestawu, w tym imponujący styl 3D Ignis Purgatio dla Bat.-Châtillon 25 t inspirowany jeszcze jedną frakcją ze świata Warhammer 40,000 – Adepta Sororitas. Ponadto, otrzymajcie członkinię załogi Natalestrę Aspais, która reprezentuje elitarny żeński zakon wojowniczek zaciekle lojalnych Imperatorowi Ludzkości.
Styl 3D “Ignis Purgatio” dla czołgu 🇫🇷 Bat.-Châtillon 25 t
— W trakcie trwania VIII sezonu Przepustki bitewnej w Sklepie premium dostępne będą liczne pakiety tematyczne. Pośród nich chcielibyśmy szczególnie wyróżnić jeden, z pobożną Natalestrą Aspais z Adepta Sororitas jako członkinią załogi i z imponującym stylem 3D Ignis Purgatio.
Kliknij na zdjęcia, by je powiększyć.
jakieś info o czwartym rozdziale jak ostatnio?
A będą dodatkowe misję do kupienia jak w poprzednim sezonie? Nie widzę wzmianki o tym
Byłoby spoko, ja na tych dodatkowych misjach wbiłem ShPTK 🙂